Srs maar 3k onderhoud? Hebben jongere mensen gemiddeld genomen een hoger onderhoud?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede stats, Fanta, vooral je squat!!quote:[..]
204: Squat (gewicht – reps):110x2
205: Deadlift (gewicht – reps):90x3
206: Bench Press (gewicht – reps):52,5x 1
[..]
Om eerlijk te zijn houd ik het al een tijd niet meer bij. In het algemeen gaat het onderhoud achteruit als men ouder wordt, maar dat komt (ook) omdat de spiermassa afneemt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Srs maar 3k onderhoud? Hebben jongere mensen gemiddeld genomen een hoger onderhoud?
Fixed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Thanks dad.
Niemand vind mij leuk, lekker of wilt mij neuken.
Durft toe te geven dat hij/zij mij leuk of lekker vindt, of mij wil neuken.
Oké dan weet ik dat ook weer.
pfft
Dima wil wel, jullie zijn ook mooi even grootquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Thanks dad.
pfft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ik was je helemaal vergeten, je moet gewoon vaker posten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Thanks dad.
pfft
Die UI's daar in de OP zijn op volgorde van meest postende usersquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was je helemaal vergeten, je moet gewoon vaker posten.
vroeger was ze nog hot,jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was je helemaal vergeten, je moet gewoon vaker posten.
Als ik ooit tijd heb, fix ik daar iets automagisch voor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Die UI's daar in de OP zijn op volgorde van meest postende users
Kan je programmeren Cor? Ik dacht dat negroiden dat niet konden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als ik ooit tijd heb, fix ik daar iets automagisch voor.
hahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:00 schreef Klokov het volgende:
Fanta en Stoeltafel zijn wel een goede match. Eerst samen crossfitten, dan samen worsten van de bbq en dan worsten zonder bbq
Cor is Latino..quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan je programmeren Cor? Ik dacht dat negroiden dat niet konden.
Ik begrijp uit je "foto"boek dat Puntenslijper je bovenbenen gezien heeft?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Cor is Latino..
snap dat dan.
daarom ben ik ook soort van latina.
Eh. Het is niet wat het lijkt!!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik begrijp uit je "foto"boek dat Puntenslijper je bovenbenen gezien heeft?
Wij zijn de dupe van dit Europese systeem. Ik kan nog niet eens PVV stemmen in mijn gemeente ook! Maar srs, waarom autoconverten ze alles niet voor binnenlandse rekeningsnummers?quote:
ABN doet het wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wij zijn de dupe van dit Europese systeem. Ik kan nog niet eens PVV stemmen in mijn gemeente ook! Maar srs, waarom autoconverten ze alles niet voor binnenlandse rekeningsnummers?
ING doet het ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wij zijn de dupe van dit Europese systeem. Ik kan nog niet eens PVV stemmen in mijn gemeente ook! Maar srs, waarom autoconverten ze alles niet voor binnenlandse rekeningsnummers?
Wat, srs? Daar waren ze toch even mee gekapt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ABN doet het wel.
ABN
Maar toch.
Volgens mij was Rabo toch? Er was iig een bank die het niet wou doen zodat mensen het zouden leren, want eerlijk, je leert er met een converter niks van.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat, srs? Daar waren ze toch even mee gekapt?
Volgens mij ken ik mijn IBAN al uit mijn hoofdquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij was Rabo toch? Er was iig een bank die het niet wou doen zodat mensen het zouden leren, want eerlijk, je leert er met een converter niks van.
Ik ren altijd met bivakmuts.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
Als ik ren, ren ik ook middernacht met een zwarte hoodie
Adidasvest met capuchon, tot aan nek dichtgeritst.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
Als ik ren, ren ik ook middernacht met een zwarte hoodie
ib4 ban,lolquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwen van de GYM; zouden jullie dit (nieuwe bikini) dragen?
[ afbeelding ]
Draag voortaan een FOK shirt naar je gym komen ze vast op afquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DE GYM heeft trouwens meer srs liftende vrouwen nodig.
Ik ben niet arrogant hey..maar ik denk dat ik wel de meest serieus liftende ben.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DE GYM heeft trouwens meer srs liftende vrouwen nodig.
Lol. Ben best wel nieuwsgierig wie er bij mij in de gym op fok zit. Eentje weet iig dat ik op fok zit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Draag voortaan een FOK shirt naar je gym komen ze vast op af
Wat arrogant dit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant hey..maar ik denk dat ik wel de meest serieus liftende ben.
I.i.g de meeste consistente.
lol, neequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwen van de GYM; zouden jullie dit (nieuwe bikini) dragen?
[ afbeelding ]
Wel een stringer dan he!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Ben best wel nieuwsgierig wie er bij mij in de gym op fok zit. Eentje weet iig dat ik op fok zit.
[..]
Wat arrogant dit.
Maar srs, wil je wel 2x110 zien squatten. Erg impressive.
We wachten nog steeds op haar 110kg squat filmpje.quote:
Lol, dat is niks voor mij man. Zelfs als ik 100 kg 8% shredded cunt zou zijn zou ik die dingen niet dragen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wel een stringer dan he!
9 % dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, dat is niks voor mij man. Zelfs als ik 100 kg 8% shredded cunt zou zijn zou ik die dingen niet dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |