Lol, dat is niks voor mij man. Zelfs als ik 100 kg 8% shredded cunt zou zijn zou ik die dingen niet dragen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wel een stringer dan he!
9 % dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, dat is niks voor mij man. Zelfs als ik 100 kg 8% shredded cunt zou zijn zou ik die dingen niet dragen.
daar zeg je watquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef G.R.S. het volgende:
Ben benieuwd of we ooit te weten komen wat er nou gebeurd is met het vliegtuig.
Afgeknipte zeemansweatpants met DL-enquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yeah precies. Gewoon een shirt, korte broek en flat sole shoes.
Probably abducted by aliens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef G.R.S. het volgende:
Ben benieuwd of we ooit te weten komen wat er nou gebeurd is met het vliegtuig.
Sick Cuntquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Afgeknipte zeemansweatpants met DL-en
Air France was menselijke fout toch? Twee jaar na het ongeval vonden ze the black box.quote:
Vliegtuig blijft het meest veilig. Vorig jaar maar 13 incidenten en check hoeveel er NU in de lucht zitten: http://www.flightradar24.com/quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
En dan maar zeggen dat vliegtuig zo veilig is
Als ik door een bestuurderfout dood ga wil ik zelf de bestuurder zijn
Zooi in eigen hand
die box ligt op 3km op de bodemquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, omdat het een groot gebied is en zo'n box is niet zo groot.
Maar wil je liever doodgaan door een dronken piloot of dat je zelf in slaap valt omdat je in 1 ruk door zelf naar kroatie wil doorrijden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vliegtuig blijft het meest veilig. Vorig jaar maar 13 incidenten en check hoeveel er NU in de lucht zitten: http://www.flightradar24.com/
Piloot was niet dronken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar wil je liever doodgaan door een dronken piloot of dat je zelf in slaap valt omdat je in 1 ruk door zelf naar kroatie wil doorrijden?
U tell me
Dat zeggen ze allemaal kijk de film flight maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zojuist eerste hap van die nieuwe B&J genomen. nomnomnom
[..]
Piloot was niet dronken.
Jaar geleden gedownload maar nog niet gekeken. Is die goed? Denzel is sws een baas.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal kijk de film flight maar
IK vond het echt een goede filmquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jaar geleden gedownload maar nog niet gekeken. Is die goed? Denzel is sws een baas.
Snel kijken dan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
IK vond het echt een goede film
Cursussen helemaal, brb weekje cursus 8000 euro.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:09 schreef G.R.S. het volgende:
Al die beurzen voor professionals zijn duuuuuuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |