Wat, srs? Daar waren ze toch even mee gekapt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ABN doet het wel.
ABN
Maar toch.
Volgens mij was Rabo toch? Er was iig een bank die het niet wou doen zodat mensen het zouden leren, want eerlijk, je leert er met een converter niks van.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat, srs? Daar waren ze toch even mee gekapt?
Volgens mij ken ik mijn IBAN al uit mijn hoofdquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij was Rabo toch? Er was iig een bank die het niet wou doen zodat mensen het zouden leren, want eerlijk, je leert er met een converter niks van.
Ik ren altijd met bivakmuts.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
Als ik ren, ren ik ook middernacht met een zwarte hoodie
Adidasvest met capuchon, tot aan nek dichtgeritst.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
Als ik ren, ren ik ook middernacht met een zwarte hoodie
ib4 ban,lolquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwen van de GYM; zouden jullie dit (nieuwe bikini) dragen?
[ afbeelding ]
Draag voortaan een FOK shirt naar je gym komen ze vast op afquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DE GYM heeft trouwens meer srs liftende vrouwen nodig.
Ik ben niet arrogant hey..maar ik denk dat ik wel de meest serieus liftende ben.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
DE GYM heeft trouwens meer srs liftende vrouwen nodig.
Lol. Ben best wel nieuwsgierig wie er bij mij in de gym op fok zit. Eentje weet iig dat ik op fok zit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Draag voortaan een FOK shirt naar je gym komen ze vast op af
Wat arrogant dit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant hey..maar ik denk dat ik wel de meest serieus liftende ben.
I.i.g de meeste consistente.
lol, neequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwen van de GYM; zouden jullie dit (nieuwe bikini) dragen?
[ afbeelding ]
Wel een stringer dan he!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Ben best wel nieuwsgierig wie er bij mij in de gym op fok zit. Eentje weet iig dat ik op fok zit.
[..]
Wat arrogant dit.
Maar srs, wil je wel 2x110 zien squatten. Erg impressive.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |