Update de OP even met die FAQ.quote:
Oh ja ook wel, beetje van alles wat eigenlijk. Luister wel vaak metal voordat ik naar de gym ga.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, dacht echt dat je zo'n hardcore metal dude was.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ja ook wel, beetje van alles wat eigenlijk. Luister wel vaak metal voordat ik naar de gym ga.
Ik niet. Te vaak van die zeikposts hier over hoe kom ik in de OP?quote:
Mensen kunnen niet zomaar in de OP. #elitequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik niet. Te vaak van die zeikposts hier over hoe kom ik in de OP?
Nee, precies.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vroeg mij laatst af of ChestBrah überhaupt nog actief is, maar volgens mij heeft hij zijn fb pagina verwijderd.
[..]
Mensen kunnen niet zomaar in de OP. #elite
Waar schrijf je je scriptie over?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef Xa1pt het volgende:
Wat ga ik blij zijn als ik die scriptie af heb en m'n papiertje op kan halen. #dagboek #struggles
3) ik weet het nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, precies.
Poll: Hoe kom ik in de OP? toevoegen aan de OP?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Over de rehabilitatie en het herstel van mensen die verslaafd zijn en een ernstige psychiatrische stoornis hebben. Wel tof, maar laatste loodjes wegen echt het zwaarst.quote:
Adblock uitzettenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef Xa1pt het volgende:
Wat ga ik blij zijn als ik die scriptie af heb en m'n papiertje op kan halen. #dagboek #struggles
Hoe krijg ik die pop-up trouwens terug als er iets is gepost?
ze blijven altijd verslaafd, genezing is onderdrukkingquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Over de rehabilitatie en het herstel van mensen die verslaafd zijn en een ernstige psychiatrische stoornis hebben. Wel tof, maar laatste loodjes wegen echt het zwaarst.
welke andere?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Done. Nu heb ik de quote pop up wel zeg maar, maar die andere nog niet.
Dat er nieuwe of gewijzigde posts zijn. F5-en werkt op zich ook, maar die pop-up was handiger.quote:
Die krijg je toch alleen als je op de pc zelf aan het posten bent en dus automatische updates even gepauzeerd zijn?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat er nieuwe of gewijzigde posts zijn. F5-en werkt op zich ook, maar die pop-up was handiger.
nu is je AVA wegquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat er nieuwe of gewijzigde posts zijn. F5-en werkt op zich ook, maar die pop-up was handiger.
Die shit werkt bij mij ook nooit - daar leer je wel mee leven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |