Zou dat freerunnen makkelijker zijn als je goed squat? Omdat je dan sterkere benen hebt dan de gemiddelde persoon?quote:
Sterke benen heb je wel nodig denk ja. Maar aan de andere kant zie je bij thaiboksers juist weer dat als ze slanker zijn ze ook meer snelheid hebben en leniger lijken. #brosciencequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou dat freerunnen makkelijker zijn als je goed squat? Omdat je dan sterkere benen hebt dan de gemiddelde persoon?
Clip niet gekeken, maar zonder bikini is ws. een verbetering.quote:
Type-/taalfout: sex -> seks.quote:
SPOILER: ook even ingevuld ja tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Sapstengel het volgende:
Matige punt 10 Sap, daar had je meer van kunnen maken. Zie de relatie naar punt 96 bijvoorbeeld.SPOILER: ook even ingevuld ja tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ja maar om dat nou echt een hobby te noemen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Matige punt 10 Sap, daar had je meer van kunnen maken. Zie de relatie naar punt 96 bijvoorbeeld.
Greenday.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef Ethanolic het volgende:
die lijstjesgvd
favo band : greenday mis ik nog
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha, Önder & FS Green - K Wil Cash, srs? Had ik niet van jou verwacht.SPOILER: ook even ingevuld ja tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Lievelingslied is ook zoiets geks, dus ik dacht ik vul gewoon het nummer in wat ik het meest op heb staan in de auto. Dat is op dit moment die of Ali Bomaye van The Game.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, Önder & FS Green - K Wil Cash, srs? Had ik niet van jou verwacht.
Haha, dacht echt dat je zo'n hardcore metal dude was.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lievelingslied is ook zoiets geks, dus ik dacht ik vul gewoon het nummer in wat ik het meest op heb staan in de auto. Dat is op dit moment die of Ali Bomaye van The Game.
Tijdens het werk niksen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef Eleiko het volgende:
Ik verzin morgen wel even een betere lijst.
Update de OP even met die FAQ.quote:
Oh ja ook wel, beetje van alles wat eigenlijk. Luister wel vaak metal voordat ik naar de gym ga.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, dacht echt dat je zo'n hardcore metal dude was.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ja ook wel, beetje van alles wat eigenlijk. Luister wel vaak metal voordat ik naar de gym ga.
Ik niet. Te vaak van die zeikposts hier over hoe kom ik in de OP?quote:
Mensen kunnen niet zomaar in de OP. #elitequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik niet. Te vaak van die zeikposts hier over hoe kom ik in de OP?
Nee, precies.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vroeg mij laatst af of ChestBrah überhaupt nog actief is, maar volgens mij heeft hij zijn fb pagina verwijderd.
[..]
Mensen kunnen niet zomaar in de OP. #elite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |