Ik gebruik de F1LT app, die is tenminste gratis.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:52 schreef nils7 het volgende:
Er is een nieuwe officiele F1 app.
Voor iOS (geen idee voor Android).
VT1 moet ik echt laten schieten, want anders ga ik nooit op tijd op mn werk zijn ivm verslapen.quote:
Humm kan m ook om half 7 zetten idd hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
VT1 moet ik echt laten schieten, want anders ga ik nooit op tijd op mn werk zijn ivm verslapen.
Alhoewel, als ik me dan toch verslaap kan ik net zo goed VT2 meepakken voor ik ga werken; ik bedoel ik ben dan toch al te laat![]()
Niet echt nodig met Olav Mol als commentator. Hij houd je in de race je voldoende op de hoogte.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:52 schreef nils7 het volgende:
ok, duidelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een jubileum was? 20 jaar Mobil1 en dus alleen voor deze keer
Ik had vorig jaar deze: http://www.softpauer.com/f1site/index.php?q=node/3quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:52 schreef nils7 het volgende:
Dat vraag ik mijzelf ook al jaren af. Ik snap dat sponsoren goed zichtbaar moeten zijn,quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom zijn ze allemaal zo lelijk?
Dat het met een electromotor gebeurt wist ik niet maar er waren vroeger al systemen waarbij de crankshaft van de motor gebruikt wordt om de turbo draaiende te houden, gewoon met elkaar verboden dmv een dikke snaar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een kleine elektromotor de turbo op toeren houdt om zo lag te voorkomen. Is dat een beproefde techniek? Lijkt me op de 1 of andere manier vrij kwetsbaar.
Dit is de helm van Vettel:quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:20 schreef sasquatsch het volgende:
Hier een overzicht van alle helmen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de nieuwe officiële F1 app, die lijkt ook van hun want het heeft gewoon die Tracking over een Circuit en alles.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar deze: http://www.softpauer.com/f1site/index.php?q=node/3
Erg goede app, wel prijzig alleen (al valt daar ook wel wat op te verzinnen).
Ik hoop dat die voor dit jaar ook nog een app maken maar ze zijn behoorlijk laat.
Tot die tijd deze maar gebruiken: https://play.google.com/s(...)1timingapp2014.basic
Aan de url te zien is die ook van softpauer maar er is (nog) geen betaalde versie van en die van vorig jaar zag er ook beter uit.
Idd ik schrok hahaha dacht dat mn koelkast stuk was hahahahaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:41 schreef New_Pope het volgende:
Hmm... wat valt dat geluid tot nu toe tegen zeg.
Is ook van Softpauer (de maker van de app van vorig jaar) aan de url te zien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe officiële F1 app, die lijkt ook van hun want het heeft gewoon die Tracking over een Circuit en alles.
Eindelijk kan ik de link vinden Download
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En goedkoper dan vorig jaar
[..]
Idd ik schrok hahaha dacht dat mn koelkast stuk was hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |