10 uur. De klok gaat een uur vooruit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:39 schreef Rossdale het volgende:
De race is zondag om 9 uur 's ochtends voor ons toch?
Ahja je hebt gelijk! Crap dan mis ik de racequote:Op donderdag 27 maart 2014 09:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
10 uur. De klok gaat een uur vooruit.
Dan juist 8 uurquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
10 uur. De klok gaat een uur vooruit.
Nee. Wintertijd is om 9 uur, maar de klok gaat een uur vooruit dus dan wordt het 10 uur.quote:
quote:Hallo,
Je hebt recent een jaarabonnement Sport1-Go gewonnen in de uitzending bij Luc van Rooij.
Wij geven je gevens door aan Sport1 en verwachten dat je binnen 2 weken mail of post van ze
kan ontvangen met alle gegevens om te kunnen kijken.
Hartelijk dank voor het meespelen en blijf natuurlijk luisteren naar GrandPrix Radio!
Ik volg niks van dat, het is gewoon 10 uur.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee. Wintertijd is om 9 uur, maar de klok gaat een uur vooruit dus dan wordt het 10 uur.
Ik zet gewoon om 8u de tv aan, kan ik het ook niet missenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee. Wintertijd is om 9 uur, maar de klok gaat een uur vooruit dus dan wordt het 10 uur.
Tofquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:40 schreef Meike26 het volgende:
Dit komt niet heel slecht uit voor mij, inbox van gisteren had leuk nieuws te melden:
[..]![]()
http://www.google.nl/sear(...).3036.0j8j5j0j1.14.0....0...1c.1.38.mobile-gws-hp..2.12.933.3.FcDftMDPWHAquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Wat een zooitje is Google Play toch, omdat ik Prepaid heb kan ik niet betalen via T-Mobile, ik heb geen creditcard en Google PLay gift cards zijn niet verkrijgbaar in Europa
Volgens mij willen ze gewoon dat ik die app gratis verkrijg
Het duurde even, maar ik heb eindelijk een site gevonden waar dat zonder achtelijke tarieven kan. Tuurlijk werkte de code die ik heb gekregen niet dus zit ik weer met niks.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:02 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...).3036.0j8j5j0j1.14.0....0...1c.1.38.mobile-gws-hp..2.12.933.3.FcDftMDPWHA
Volgens formula1.com:quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:55 schreef twiFight het volgende:
De tijd van de race verandert niet met een uur omdat het zomertijd wordt hoorDe tijd van die race staat vast. Ik heb geen idee hoe laat de race is (maar daar heeft formula1.com een handige klok voor), maar je kunt in ieder geval een uurtje minder slapen dit weekend, helaas.
Gewoon met hoofdletter, het is een naam. Die docent is ook op z'n hoofd gevallen...quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:44 schreef nils7 het volgende:
Ff een vraagje... Mijn vriendin kreeg vandaag een opgave in haar tentamen Nederlands waarin ze "Formule 1" (onze raceklasse) moest gebruiken.
Ze schreef "Formule 1" maar dat is fout gerekend omdat het "formule 1" moest zijn...
Voor zover ik weet is het een naam dus met een hoofdletter, op de Wikipedia pagina staat t ook met een hoofdletter en ik weet vrijwel zeker dat Bernie de naam ook wel gedeponeerd zou hebben.
Wat is het want als ze deze goed gerekend kan krijgen dan heeft ze er voldoende goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |