Niet meer dan logisch, als ik een hotel van te voren boek wil ik ook gewoon mijn kamerquote:Op zondag 23 maart 2014 12:16 schreef Beach het volgende:
http://jalopnik.com/mh370(...)for-ferra-1549390817
Was toen al wel een exceptioneel talent natuurlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:39 schreef Geralt het volgende:
Dit weekend exact 22 jaar geleden. Schumachers eerste podium
Wie had toen kunnen vermoeden dat we naar een 7 voudig wereldkampioen zaten te kijken
En wie had toen kunnen vermoeden dattie 22 jaar later op zn muil zou gaan met skiën en in een coma terecht zou komen
Als ze dat willen veranderen dan denk dat het pas in 2015 gaat gebeuren. Alleen snap ik niet dat de FIA eerder aan de bel heeft getrokken dat was toch al te horen tijdens de tests.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:52 schreef Fer het volgende:
Ben echt benieuwd wat ze voor het geluid nog kunnen doen. Die nieuwe turbo dempt gewoon een hoop hoge tonen.
Enige oplossing lijkt me een soort trompet met een klein gaatje net voor de turbo, die wat hoge tonen eruit blaast, maar dat heeft wel gevolgen voor de hele afstemming van de motor.
Resonator in de uitlaat misschien? Volgens mij zijn de meesten wat wat hoge snerpen wel tevree.
Omdat het de FIA geen ene flikker boeit hoe dat ding klinkt, pas als het publiek weg gaat blijven -en daardoor de inkomsten voor zowel FIA als FOM achterblijven- dan pas gaat de FIA aan de regels sleutelen. Er zijn maar weinig voorbeelden de afgelopen jaren dat de FIA ingreep na het geklaag van de fans, dus waarom zouden ze dat nu wel gaan doen?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
Alleen snap ik niet dat de FIA eerder aan de bel heeft getrokken dat was toch al te horen tijdens de tests.
De circuits betalen een vermogen om de F1 binnen te halen. Dat moeten ze terugverdienen door het verkopen van kaarten. Gewone tribunekaarten en exclusieve VIP arrangementen.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:43 schreef JohnB52 het volgende:
Alsof ze daar veel geld aan.verdienen. die toegangsprijzen.
Tv geld verdienen ze aan.
Kort gezegd, alle degelijke GP'squote:Op zondag 23 maart 2014 17:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat geldt denk ik met name voor de traditionele Europese GP's + Australie, Japan en Canada.
Ik weet niet hoe luid ze nu op het circuit zijn. Heb ooit de demo van Jos Verstappen gezien op Zandvoort, was een Arrows Asiatech V10. Zelfs het knallen tijdens terugschakelen was keihard, ook achterop het circuit.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik weet bijna zeker dat dit seizoen minder publiek komt wegens het geluid van de motoren.
Vorig weekend vaak genoeg gezegd (o.a. Sky, BBC en blogs van journalisten) dat het geluid wel goed is, alleen niet hard genoeg......quote:Op zondag 23 maart 2014 17:53 schreef Fer het volgende:
Kan me voorstellen dat het nu nog steeds hard zat is op de tribunes, maar op tv is het echt kut. Daar moeten ze wel eenvoudig iets aan kunnen doen lijkt me.
Dan zal de tv ploeg het hele verhaal eens goed moeten nakijken. Ik denk dat alle mics en eq's nog aangepast zijn aan de oorverdovende brul van de v8.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vorig weekend vaak genoeg gezegd (o.a. Sky, BBC en blogs van journalisten) dat het geluid wel goed is, alleen niet hard genoeg......
Afgelopen jaren moesten ''ze'' overal met oor-stopjes en gehoorbeschermers staan, nu zou het geen probleem meer zijn als je in de pits zonder enige gehoorbescherming zou staan.
Dus een Brundle of Ted Kravitz die langs het circuit of door de pits lopen tijdens een VT weten niet wat ze met hun eigen oren horenquote:Op zondag 23 maart 2014 18:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Dan zal de tv ploeg het hele verhaal eens goed moeten nakijken. Ik denk dat alle mics en eq's nog aangepast zijn aan de oorverdovende brul van de v8.
Das vorig jaar ja, ik heb het erover dat de V6 (naar het schijnt) wel leuk geluid is, maar gewoon niet hard genoeg......quote:Weet nog dat Webber zei, gek te worden van de herrie toen ie zonder helm reed. En toen reden ze de outlap.
Nee, ik ben ervan overtuigd, dat het live nog wel luid genoeg is. Maar voor de tv-kijkers thuis klinkt het nog nergens naar.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dus een Brundle of Ted Kravitz die langs het circuit of door de pits lopen tijdens een VT weten niet wat ze met hun eigen oren horen
[..]
Das vorig jaar ja, ik heb het erover dat de V6 (naar het schijnt) wel leuk geluid is, maar gewoon niet hard genoeg......
Gaat bij Formule 1 echt niet lukken. Alle toeganspunten zijn electronische poortjes, waarbij je dus een paddock kaart nodig hebt met ingebouwde chip.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een vriend van me is meerdere keren op circuits geweest met een zelfgemaakt dingetje.
Of hij had eigenlijk niet eens iets gemaakt, liep alleen met een keycord om z'n nek.
Hij is ermee tot in de pitstraat gekomen.
Nee met TERS, die het knallen omzet in electrische energie om de ERS op te laden. De Turbo is nu echt een grote demper geworden.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
Heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat ze behoorlijk afgeknepen zijn nu.
Iets anders dan dat van afgelopen zaterdag?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:10 schreef Coelho het volgende:
Er staat vandaag een verhaal over Jos Verstappen in Telegraaf Premium. Iemand met toegang die wil copy/pasten?
quote:Stefan Grand Prix boss Zoran Stefanovich, who tried and failed to enter the sport with defunct Toyota’s assets in 2010, is once again on the cusp of entering Formula 1.
Although it is believed the Serbian has withdrawn his application to put together a brand new team for 2015, Italy’s Omnicorse reports that Stefanovich has been in talks to take over existing backmarker Marussia.
The report said that the Stefanovich talks date back to last November, as the interest of current Marussia owner Nikolay Fomenko is waning under the stresses of the more expensive 2014 regulations.
Former Renault chief Flavio Briatore says the cost explosion in Formula 1 is “madness”.
“Given the current crisis, it is pointless to set a budget limit at $200 million,” he told La Gazzetta dello Sport last week. “It only needs to be 100 million.
“It shouldn’t be forgotten that 30 per cent of the teams are at risk of not even finishing the season,” Briatore claimed.
Rubens Barrichello, the most experienced driver in Formula 1 history, who still attends the races for the Brazilian broadcaster Globo, was also linked with the latest Stefanovich reports. (GMM)
Nee ook live niet, zijn toch zat klachten over geweestquote:Op zondag 23 maart 2014 20:39 schreef Fer het volgende:
[..]
Nee, ik ben ervan overtuigd, dat het live nog wel luid genoeg is. Maar voor de tv-kijkers thuis klinkt het nog nergens naar.
alsjeblieft niet zeg. Vorige keer bleek het een lege huls te zijn waar hij mee schemerde ...quote:Op maandag 24 maart 2014 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
Stefan GP in plaats van Marussia?
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:39 schreef Fer het volgende:
[..]
Nee, ik ben ervan overtuigd, dat het live nog wel luid genoeg is. Maar voor de tv-kijkers thuis klinkt het nog nergens naar.
Had ik al gezien. Wilde dit jaar op vrijdag wel naar Spa, dit doet mij echter zwaar twijfelen, want de vrijdag zou ik puur bezoeken om het spektakel en dat is toch echt wel een beetje weg.quote:
Tijd voor een nieuwe Andrea Modaquote:Op maandag 24 maart 2014 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
Stefan GP in plaats van Marussia?
[..]
Ik niet, voor een opgevoerde stofzuiger heb ik het geld er niet voor over.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:26 schreef sasquatsch het volgende:
Zelfs met dit geluid zou ik er graag heen gaan, want F1 is meer dan alleen geluid. De magie is er nog steeds.
Hoewel het geluid best wel een beetje harder zou mogen zijn
Klopt, het is meer dan. Maar als ik op een vrijdag ga, waar het nergens om gaat dan ga ik vooral voor geluid. Als ik er op zaterdag en/of zondag zou zijn dan gaat het ook nog om de spanning, die is op vrijdag niet aanwezig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:26 schreef sasquatsch het volgende:
Zelfs met dit geluid zou ik er graag heen gaan, want F1 is meer dan alleen geluid. De magie is er nog steeds.
Hoewel het geluid best wel een beetje harder zou mogen zijn
Tuurlijk knulquote:Marussia's teambaas Graeme Lowdon hoopt dat het beroep van de Oostenrijkers afgewezen wordt, omdat het anders een vrijbrief wordt om elke door FIA-directeur Charlie Whiting gegeven uitleg van de technische reglementen aan te vechten.
En dat heeft er niets mee te maken zekerquote:13 Max Chilton Marussia-Ferrari 55 +2 Laps
Wat dat betreft missen we bepaalde karakters in de F1, die af en toe gewoon eens zeiden wat ze dachten, voelden en vonden. Bijvoorbeeld Stoddart.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:47 schreef Geralt het volgende:
Marussia hoopt dat Red Bull beroep verliest
En zoals ik daar al zei, die lul draait om de hete brei heen:
[..]
Tuurlijk knul
[..]
En dat heeft er niets mee te maken zeker![]()
Welnee, diezelfde P13 die hun vorig jaar een paar miljoen opleverde omdat ze daarmee hun 10de plek overall veilig wisten te stellen. Die heeft er echt niets mee van doen![]()
![]()
Schei toch uit man. Zeg dan gewoon hopelijk verliest Red Bull zodat wij deze P13 houden. Dáár komt het op neer en nergens anders op.
PS: valt me trouwens tegen dat nog niemand dat gezegd heeft.
ik weet zeker dat er ook eigenbelang bij is, maar het is ook duidelijk dat Red Bull niet zo moet miepen. Vorig jaar hebben ze in de schoot geworpen gekregen door verandering van de banden af te dwingenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:47 schreef Geralt het volgende:
Marussia hoopt dat Red Bull beroep verliest
En zoals ik daar al zei, die lul draait om de hete brei heen:
[..]
Tuurlijk knul
[..]
En dat heeft er niets mee te maken zeker![]()
Welnee, diezelfde P13 die hun vorig jaar een paar miljoen opleverde omdat ze daarmee hun 10de plek overall veilig wisten te stellen. Die heeft er echt niets mee van doen![]()
![]()
Schei toch uit man. Zeg dan gewoon hopelijk verliest Red Bull zodat wij deze P13 houden. Dáár komt het op neer en nergens anders op.
PS: valt me trouwens tegen dat nog niemand dat gezegd heeft.
Om nog maar te zwijgen over de flexiwing, waar ze mee weg kwamen omdat de meetmethode van de FIA niet goed genoeg. Toen heb ik ze ook niet zien protesteren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik weet zeker dat er ook eigenbelang bij is, maar het is ook duidelijk dat Red Bull niet zo moet miepen. Vorig jaar hebben ze in de schoot geworpen gekregen door verandering van de banden af te dwingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |