Bruno vervang in dat gerecht de quinoa voor couscous en je hebt een kanjerlekkere hipstervrije maaltijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:36 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Hier ga ik de show mee stelen in de biologische winkel
Geen idee. Kom er alleen wanneer Heracles speelt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een zeikgemeente ook, er is verder toch helemaal niets in dat dorp?
wat een kut uiquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW BRA POW POW POW POW
Dat zegt toch genoegquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee. Kom er alleen wanneer Heracles speelt.
Hoi Kano. Heb jij weleens het gevoel dat je mij erg mist?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:36 schreef kanovinnie het volgende:
Hier naast me worden de struggles van 2 bejaardenverzorgsters besproken. Allemaal de schuld van de manager.
Je komt niet uit Almelo en je bent toch voor Heracles?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee. Kom er alleen wanneer Heracles speelt.
zal met de kleuren te maken hebben, hij is ook voor Udinesequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je komt niet uit Almelo en je bent toch voor Heracles?
Why
Kom uit Nijverdal. Ligt zo'n 30 minuten verderop met de auto.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je komt niet uit Almelo en je bent toch voor Heracles?
Why
En Juventus vooralquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal met de kleuren te maken hebben, hij is ook voor Udinese
Udinesequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal met de kleuren te maken hebben, hij is ook voor Udinese
Dat is een beetje domquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind snijden kut. Sowieso heb ik mijn vingertopje er een keer afgesneden, sindsdien knip ik
Dat is mij enkel echt gelukt met bieten raspen. Ik had het kleurgerelateerd nog laat door ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind snijden kut. Sowieso heb ik mijn vingertopje er een keer afgesneden, sindsdien knip ik
dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:36 schreef kanovinnie het volgende:
Hier naast me worden de struggles van 2 bejaardenverzorgsters besproken. Allemaal de schuld van de manager.
Zit Ancilla op FOK!?twitter:ncilla twitterde op woensdag 12-03-2014 om 14:34:21"Teeven moet ophoepelen." http://t.co/bXgdiPkq9q reageer retweet
Als ik een kip openvouw knip ik hem ook door bij het borstbeenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik iemand kip zij knippen dan djoek ik gelijk.
1 mes heb je nodig. Een koksmes. De rest is bullshit.
Dat maakt het wel wat makkelijker ja. Maar een kipfiletje knippen slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik een kip openvouw knip ik hem ook door bij het borstbeen
Ik weet het. Bloeden johquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is mij enkel echt gelukt met bieten raspen. Ik had het kleurgerelateerd nog laat door ook.
Wat ben jij nou voor een vrouw?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
aardappels schillen vind ik helemaal kut
Ik kan dat gewoon niet
quote:Stop the genocide of whites, vote nationalist parties, inquire on the 'existence of human races, let's return to the true European patriotism.
etc. etc.quote:Sad to see nowadays their descendents have surrender to muslim inmigration and jewish control which promote it. Sweden it´s the country of Europe with the highest raping rate, and not because the swedish are a bunch of mad rapists but because they allow in people from Somalia,Irak,Afganistan etc and they don´t even have the common sense of throw out our punish these attackers in fear of being call racists, so sad.
maakt toch ook niets uit, zoveel kost een aardappel niet en je moet er hooguit 1 meer schillen per kgquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan dat gewoon niet
Ik schil altijd de halve aardappel wegquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan dat gewoon niet
Ik koop gewoon aardappelen die al geschild zijn, tevens eet ik niet zo vaak aardappelenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een vrouw?
Tyron gaat je aardappels niet schillen hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is Tyron als je hem nodig hebt
Niks beters te doen bij de Piratenpartijquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
Zit Ancilla op FOK!?twitter:ncilla twitterde op woensdag 12-03-2014 om 14:34:21"Teeven moet ophoepelen." http://t.co/bXgdiPkq9q reageer retweet
Ik wilde even wat zeggen, iets belangrijks. iets wat jij niet belangrijk vind.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tyron gaat je aardappels niet schillen hoor.
HOI!quote:
Ooh iets over kutseries die jullie kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde even wat zeggen, iets belangrijks. iets wat jij niet belangrijk vind.
Hoiquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde even wat zeggen, iets belangrijks. iets wat jij niet belangrijk vind.
[..]
HOI!
c_a heeft wel een gaatje hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het ermee? Geen gaatjes las ik?
Grappig dat een bekkenstoter zoals jij, over kutfilms begintquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh iets over kutseries die jullie kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |