Dat schijnt vaak wel een patroon te zijn. Een psychologisch iets.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef Myraela het volgende:
IK MAG EINDELIJK OP EEN SOLLICITATIE GESPREK KOMEN.Voor echt een geweldige functie.
Das wel heel geil ja!quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef Myraela het volgende:
IK MAG EINDELIJK OP EEN SOLLICITATIE GESPREK KOMEN.![]()
Maar jij had toch een prachtige baan? Of was dat een soort stage?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef Myraela het volgende:
IK MAG EINDELIJK OP EEN SOLLICITATIE GESPREK KOMEN.Voor echt een geweldige functie.
'Een man moet me wel aankunnen.' Classic.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat schijnt vaak wel een patroon te zijn. Een psychologisch iets.
Ik zal voor je duimen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:19 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik heb de baan nog niet. Maar het is al een enorm fijn gevoel om een keer geen directe afwijzing te krijgen.
Dat niet, maar ik val blijkbaar wel op 'projectjes'quote:
Beat a bitch down if your name's Chris Brown.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik val blijkbaar wel op 'projectjes'
quote:Oh no love! you're not alone
No matter what or who youve seen
No matter when or where youve been
All the knives seem to lacerate your brain
Ive had my share, I'll help you with the pain
Youre not alone
Of daddy issues.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
'Een man moet me wel aankunnen.' Classic.
Dat is zeker wel een onderdeel hoor.. Ik kan niet zoveel met mannen die braaf ja en amen zeggen, ik heb een rem nodig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
'Een man moet me wel aankunnen.' Classic.
Ik ben een leuke, humoristische, sympathieke vrouw.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:29 schreef Fascination het volgende:
Ik val vaak wel op leuke, humoristische, sympathieke vrouwen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is zeker wel een onderdeel hoor.. Ik kan niet zoveel met mannen die braaf ja en amen zeggen, ik heb een rem nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, daarom val ik ook op je.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een leuke, humoristische, sympathieke vrouw.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, daarom val ik ook op je.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]Zolang dat maar tijdens de seks gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit nooit veel langer dan ik wil zonder lekkere dame eigenlijk.
Je vergeet intelligent.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een leuke, humoristische, sympathieke vrouw.
Dat was geen vereiste. Dus dat houd ik wel even als bonus.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar flips, liefje, voor jou wil ik wel een uitzondering maken hoor.
Wie nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar flips, liefje, voor jou wil ik wel een uitzondering maken hoor.
Ikquote:
Maar jij spoort sowieso nietquote:
Dat is veiligerquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Maar jij spoort sowieso niet
Je scharrelt met iemand die absoluut niet overeen komt met waar je op valt
Wajow wat wat uit liefje voor jou toch bebe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik had niet anders van je verwacht, eikel.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat een zielige projectsloeber veiliger is hoor
Ik ben niet zooooo naïef dat ik niet in zag dat je het gemeen bedoelde.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wajow wat wat uit liefje voor jou toch bebe.
Ik zit al weer een poosje werkloos helaas.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar jij had toch een prachtige baan? Of was dat een soort stage?
duidelijke reden wel.quote:
Oh dan ben ik wel zo naiefquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zooooo naïef dat ik niet in zag dat je het gemeen bedoelde.Nee, Mur, dit komt niet meer goed.
Waarom?quote:
Dan is het uiteindelijk toch goed gekomenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig, want dan heb ik jouw post juist opgevat.![]()
Gok dat ie er misbruik van maakt.quote:
Daar zie ik Kaneel niet voor aan, eigenlijk.quote:
Maar z'n stokje wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zie ik Kaneel niet voor aan, eigenlijk.
quote:
Anders had ik nooit iets gehad dat op een relatie lijkt.quote:
Hoezo dat? Was dat de reden dat ze met jou gingen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders had ik nooit iets gehad dat op een relatie lijkt.
Fax deed het voordat het cool was.quote:
de berekening wil ik ook graag zien, daar worden tenslotte de meeste fouten in gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik deel het resultaat. de berekening hou ik voor mezelf
Nee, sorry.quote:
Het is niet dat ze zeiden: Ik heb een nieuwe papa nodig, nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo dat? Was dat de reden dat ze met jou gingen?
Je kan zoveel willenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de berekening wil ik ook graag zien, daar worden tenslotte de meeste fouten in gemaakt
Ik wil ook veel.quote:
Hmmm. Was er altijd een groot leeftijdsverschil dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet dat ze zeiden: Ik heb een nieuwe papa nodig, nee.
Maar het kwam er wel op neer. Slechte relatie met vader, ouders gescheiden vaak, op zoek naar een wat oudere man, of iig een jongen die zich ouder gedraagd,
Nooit echt groot, maar vaak wel 2-3 jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Was er altijd een groot leeftijdsverschil dan?
Ik heb ook wel daddy issues gehad, maar daar nooit specifiek naar een dergelijke gezocht. Ik was alleen wel allergisch voor iemand die zich autoritair en dominant gedroeg. Daar kon ik me heel erg fel tegen verzetten, omdat mijn vader ook altijd zo was en ik dat niet als positief heb ervaren. Maar aan de andere kant, ik lijk heel erg op mijn vader ...
Gelukkig heb ik de issues opgelost en heb ik nu een goede band met mijn vader.Sowieso wel goed om dat soort dingen eerst uit te praten en te verwerken voordat je een relatie aangaat.
Valt wel mee. Zoals Gitaar, die is bijna 4 jaar ouder, maar dat vind ik niet echt een leeftijdsverschil. Valt nog wel een beetje binnen dezelfde leeftijdsgroep (tenzij je 14 en 18 bent, dat is wel een ander verhaal).quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit echt groot, maar vaak wel 2-3 jaar.
Hmm, zojuist eigenlijk dood gegaan in Nuzlocke Crystal
Gvd, lijkt nergens op. Heb alleen nog maar schijtzooi die 20 levels te laag zitten en niks gaan worden.
Geen zin meer.
quote:
En jij?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ken maar weinig meisjes die geen vader-issues hebben. Op wat voor manier dan ook.
Nóg een goede reden voor mij om geen kinderen te hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ken maar weinig meisjes die geen vader-issues hebben. Op wat voor manier dan ook.
Alleen de jongetjes houden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nóg een goede reden voor mij om geen kinderen te hebben.
Ik had mijn vader tot een paar maanden terug 8 jaar niet gezien omdat hij in Nieuw-Zeeland zit. Heb op mijn 12de een rechtszaak tegen hem gehad. En heb nadat ik hem pas dus gezien heb, besloten dat hij niets meer voor mij kan betekenen. Dus het contact opnieuw verbroken.quote:
Tja, mannen zijn moeilijk, hè.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef Myraela het volgende:
Damn. Heftig verhaal. Waarover ging de rechtszaak? Of is dat te privé?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had mijn vader tot een paar maanden terug 8 jaar niet gezien omdat hij in Nieuw-Zeeland zit. Heb op mijn 12de een rechtszaak tegen hem gehad. En heb nadat ik hem pas dus gezien heb, besloten dat hij niets meer voor mij kan betekenen. Dus het contact opnieuw verbroken.
Issues present dus.
Al heb ik niet het gevoel dat ik daarom iets met een ouder iemand heb. Ik vind het juist zo fijn dat twi en ik, ondanks het leeftijdsverschil, op hetzelfde punt in ons leven zaten.
Gewoon geen kinderen.quote:
Ik adopteer gewoon vijf honden en zeg: "Sorry, geen plek voor een kind".quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon geen kinderen.
Om zeker te zijn dat ik geen kinderen krijg, gewoon geen seks hebben.
Om zeker te zijn dat ik geen seks heb, gewoon geen vrouwen aanspreken.
Niets heftigs hoor, ik wilde alleen af van de verplichte bezoeksregeling. En omdat mijn vader dat niet wilde, moest dat via een rechtszaak.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
Damn. Heftig verhaal. Waarover ging de rechtszaak? Of is dat te privé?
Heel verstandig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon geen kinderen.
Om zeker te zijn dat ik geen kinderen krijg, gewoon geen seks hebben.
Om zeker te zijn dat ik geen seks heb, gewoon geen vrouwen aanspreken.
Uiteraard.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was jouw vader de reden dat je op meisjes valt?
Nou ja, om dat al op je 12e mee te maken. Moet ook wel een reden achter zitten waarom je van die regeling af wilde.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets heftigs hoor, ik wilde alleen af van de verplichte bezoeksregeling. En omdat mijn vader dat niet wilde, moest dat via een rechtszaak.
[..]
Heel verstandig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik adopteer gewoon vijf honden en zeg: "Sorry, geen plek voor een kind".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Pokemon?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Crystal is wel een van de bazigste spellen. Vond ik dan. Maar Nuzlocke is ook fucking moeilijk. Ik heb nooit zin gehad eraan te beginnen, omdat ik soms best veel risico neem in gevechten.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
Nerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan kijken ze je hoopvol aan van:Gelukkig ben ik daar als vrouw niet gevoelig voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Pokémon, yes.quote:
Ik ken dat hele spel niet, maar vond de dubbelzinnigheid leuk.quote:
Is dat Final Fantasy?quote:
Maar kijk dan hoe schattig ze is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daar als vrouw niet gevoelig voor.
Het kwijlt niet en heeft geen grote tong.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat Final Fantasy?
[..]
Maar kijk dan hoe schattig ze is.
Tot dat ik je verneder met mijn team.quote:
Hoe ver ben je gekomen met X?quote:
Awwquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kwijlt niet en heeft geen grote tong.
X heb ik uit. Post-game valt tegen. Y heb ik ook bijna uit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe ver ben je gekomen met X?
[..]
Aww
Watwatwat? (op z'n marokkaans)..quote:
geef me een 2e kans bebequote:Op woensdag 12 maart 2014 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zooooo naïef dat ik niet in zag dat je het gemeen bedoelde.Nee, Mur, dit komt niet meer goed.
Wat was je team?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
X heb ik uit. Post-game valt tegen. Y heb ik ook bijna uit.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:39 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Watwatwat? (op z'n marokkaans)..
Ik rain dance lachend om je heen tot je zeiknat bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |