Dat schijnt vaak wel een patroon te zijn. Een psychologisch iets.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef Myraela het volgende:
IK MAG EINDELIJK OP EEN SOLLICITATIE GESPREK KOMEN.Voor echt een geweldige functie.
Das wel heel geil ja!quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef Myraela het volgende:
IK MAG EINDELIJK OP EEN SOLLICITATIE GESPREK KOMEN.![]()
Maar jij had toch een prachtige baan? Of was dat een soort stage?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef Myraela het volgende:
IK MAG EINDELIJK OP EEN SOLLICITATIE GESPREK KOMEN.Voor echt een geweldige functie.
'Een man moet me wel aankunnen.' Classic.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat schijnt vaak wel een patroon te zijn. Een psychologisch iets.
Ik zal voor je duimen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:19 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik heb de baan nog niet. Maar het is al een enorm fijn gevoel om een keer geen directe afwijzing te krijgen.
Dat niet, maar ik val blijkbaar wel op 'projectjes'quote:
Beat a bitch down if your name's Chris Brown.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik val blijkbaar wel op 'projectjes'
quote:Oh no love! you're not alone
No matter what or who youve seen
No matter when or where youve been
All the knives seem to lacerate your brain
Ive had my share, I'll help you with the pain
Youre not alone
Of daddy issues.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
'Een man moet me wel aankunnen.' Classic.
Dat is zeker wel een onderdeel hoor.. Ik kan niet zoveel met mannen die braaf ja en amen zeggen, ik heb een rem nodig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
'Een man moet me wel aankunnen.' Classic.
Ik ben een leuke, humoristische, sympathieke vrouw.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:29 schreef Fascination het volgende:
Ik val vaak wel op leuke, humoristische, sympathieke vrouwen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is zeker wel een onderdeel hoor.. Ik kan niet zoveel met mannen die braaf ja en amen zeggen, ik heb een rem nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, daarom val ik ook op je.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een leuke, humoristische, sympathieke vrouw.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, daarom val ik ook op je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |