Werk is nog een beetje traag aangezien het project nog niet is gestart, maar verder wel ok. Alleen in de pauze word ik depressief want ik mis mijn oude collega's tijdens de lunch.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:36 schreef Dirk het volgende:
wonderer, how's work en waar verblijf je nu?
Hey, de Eindhovense Lichtstad Revuequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef Dirk het volgende:
Inclusief roze glitter slips..
[ afbeelding ]
Dat werkt bij mannen ook alleen maar als ze een perfect lichaam en kontje er in hebben vind ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:35 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof niet dat ik na mijn kindertijd nog wit ondergoed heb gehad
Ja, vandaar...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat werkt bij mannen ook alleen maar als ze een perfect lichaam en kontje er in hebben vind ik
Terug onder de vleugel. Temporary?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Werk is nog een beetje traag aangezien het project nog niet is gestart, maar verder wel ok. Alleen in de pauze word ik depressief want ik mis mijn oude collega's tijdens de lunch.
Ik woon nu weer bij mijn ouders
God I hope so.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Terug onder de vleugel. Temporary?
Hipsters, ook zo'n volk wat doorgeslagen isquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, vandaar...
D'r werken alleen maar hipsters hier trouwens...
Ik voelde me meer op m'n gemak bij die videogame nerds van Nintendo...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hipsters, ook zo'n volk wat doorgeslagen is
Stommerds!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef wonderer het volgende:
Godver, blijkt dus dat ik geen reiskostenvergoeding krijg
Ik ook, maar met een roze randje!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik moest even checken, maar ik heb dus witte boxerbriefs aan.
Ja, krijg ook geen korting bij adidasquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stommerds!
Word je verder nog compleet gepaald qua secundaire arbeidsvoorwaarden?
Joh, da's vast gewoon even aftasten en wennen. Comes good!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef wonderer het volgende:
Ik voelde me meer op m'n gemak bij die videogame nerds van Nintendo...
JA GODVERDOMME!!!!! JIJ KAN OOK NIKS HÈ?!?!quote:
Iets mis met compleet gepaald worden dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stommerds!
Word je verder nog compleet gepaald qua secundaire arbeidsvoorwaarden?
Ik heb een fobie voor ondergoed met het merk JOEKELOEKES GROOT op de bandquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik ook, maar met een roze randje!.
Deze:
[ afbeelding ]
Wel als het je arbeidsvoorwaarden zijn ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets mis met compleet gepaald worden dan?Kut. Lente.
Is dit je versiertruc?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een fobie voor ondergoed met het merk JOEKELOEKES GROOT op de band
Is het merk belangrijk dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:57 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik heb ook witte briefs hoor.
Mijn boxer/briefs zijn vooral Tommy Hilfiger, American Apparel, Calvin Klein en Aussibum. En dan nog wat van Mariner en het huismerk van La Fayette.
Nee, ik postte dat speciaal om bij jou een reactie uit te lokken, gezien je merk-ondergoedfobie.quote:
Mjah, psies. Ik geloof niet dat Americal Apparel nou een duur of hip merk te noemen is. Maar ik vind hun briefs mooi en fijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:15 schreef Dirk het volgende:
Ondanks dat ik niet van mode hou, heb ik zeker wel mijn favoriete merken.
Het is eerder associatie fobie. Van die mensen die hun Bjorn Borg randje zo hoog boven hun broek uit laten komen dat ie hun navel bedenkt "maar dan zie je t merk en da's cool".quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee, ik postte dat speciaal om bij jou een reactie uit te lokken, gezien je merk-ondergoedfobie.
Ik zou dan bijna de letters met zarte stift inkleuren (want de ruitjes zijn leuk ja).quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind deze van AussieBum leuk omdat ruitjes.
[ afbeelding ]
Interessant weetje: je gaat er ook weer niet dood van.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou dan bijna de letters met zarte stift inkleuren (want de ruitjes zijn leuk ja).
Voor een winkel die eigenlijk alleen maar effen/egale basics verkoopt is Am Apparel wel egelijk duur te noemenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mjah, psies. Ik geloof niet dat Americal Apparel nou een duur of hip merk te noemen is. Maar ik vind hun briefs mooi en fijn.
Mijn geest welquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:22 schreef Dirk het volgende:
[..]
Interessant weetje: je gaat er ook weer niet dood van.
En ik zou die stift dan afpakken en er een Dali snorretje mee op jouw gezicht tekenen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou dan bijna de letters met zarte stift inkleuren (want de ruitjes zijn leuk ja).
Zou me dat staan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En ik zou die stift dan afpakken en er een Dali snorretje mee op jouw gezicht tekenen.
<insert smiley met snor>
Ja, die shirts.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor een winkel die eigenlijk alleen maar effen/egale basics verkoopt is Am Apparel wel egelijk duur te noemenMaar het zijn wel redelijk fijne basics (zoals de Deep V shirtjes).
Ik vind 20,- voor een totaal basic shirt ergens onder niet goedkoop. En als t nou betere kwaliteit zou zijn dan de 8 eur H&M shit... helaas. Ook deze gaan stuk met van die gaatjes (vanwege lage threadcount). Then again: het is niet dat ik t er voor hoef te laten. Misschien na morgenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, die shirts.
Dat is mijn standaard shirt-onder-hemd-zonder-dat-iemand-ziet-dat-je-een-shirt-onder-je-hemd-aan-hebt-shirt.
En als je er drie tegelijk koopt is het minder duur.
Ik had dat bij H&M, want daar kocht ik dan die basic boxer briefs in alle kleuren vd regenboog (diezelfde als die baby rib dingen van Am Apparel). Maar tegenwoordig verkoopt H&M hun boxers niet meer los, slechts in 3-pack. En dan zit er 1 leuke in en 2 stomme.. en dat is STOM!quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik hou van bepaalde basics voor dingen als sokken en ondergoed enzo.
Het is ook heel irritant als een merk dan haar basics verandert (Falke heeft die neiging), vooral bij sokken. Want je krijgt dan verschillende sokken die wel heel erg op elkaar lijken, en dat is dan een kut-werk om helemaal uit te zoeken in de schone was, welke sokken samen één paar vormen.
Sokken met verschillende gekleurde randen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het is ook heel irritant als een merk dan haar basics verandert (Falke heeft die neiging), vooral bij sokken. Want je krijgt dan verschillende sokken die wel heel erg op elkaar lijken, en dat is dan een kut-werk om helemaal uit te zoeken in de schone was, welke sokken samen één paar vormen.
Er was ooit een tijd: Sokken met kei fel gekleurde superdrukek disney en Wb figurenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Sokken met verschillende gekleurde randen..
Ik had (en heb ze nog steeds) shirt van Matinique, en die waren bij 50 euro per stuk. (Wel goede kwaliteit, gaan lang mee.) Maar die zijn uit het assortiment gegaan. En zo makkelijk is het niet om slim-fit shirts in maat S of XS te vinden met een diepe V-hals.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 20,- voor een totaal basic shirt ergens onder niet goedkoop. En als t nou betere kwaliteit zou zijn dan de 8 eur H&M shit... helaas. Ook deze gaan stuk met van die gaatjes (vanwege lage threadcount). Then again: het is niet dat ik t er voor hoef te laten. Misschien na morgen
Ach, als je eruit moet, dan heb je een extra motivatie om die AMA te winnen, en dan een glansrijke tweede carriere als musicalster te beginnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 20,- voor een totaal basic shirt ergens onder niet goedkoop. En als t nou betere kwaliteit zou zijn dan de 8 eur H&M shit... helaas. Ook deze gaan stuk met van die gaatjes (vanwege lage threadcount). Then again: het is niet dat ik t er voor hoef te laten. Misschien na morgen
Een jaar of 2 terug wel, toen was V ineens enorm in de mode. Hoe dieper hoe beter. Je kon navels zien zittenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik had (en heb ze nog steeds) shirt van Matinique, en die waren bij 50 euro per stuk. (Wel goede kwaliteit, gaan lang mee.) Maar die zijn uit het assortiment gegaan. En zo makkelijk is het niet om slim-fit shirts in maat S of XS te vinden met een diepe V-hals.
Aan beide kan ik nu nog weinig doen, zowel het ontslag als het winnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ach, als je eruit moet, dan heb je een extra motivatie om die AMA te winnen, en dan een glansrijke tweede carriere als musicalster te beginnen.
Ik haal mijn sokken ook bij de AH XLquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:54 schreef LeBeau het volgende:
Om maar aan te geven hoeveel ik dus niet om merken geef: ik haal eenvoudige basics (sokken enzo) gewoon bij de AH XL hier om de hoek. De kwaliteit is niet om naar huis te schrijven, maar het zijn ook dingen die niemand ziet, en het kost geen fuck.
Al wil ik nu wel een verzameling AussieBum hipsters verzamelen, want die ruitjes vind ik erg tof.
Tenzij we compleet andere sokken halen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haal mijn sokken ook bij de AH XL
We zijn ene match
Ik heb nu kasjmier Lhasa sokken van Falke als standaard.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:58 schreef Cosmo. het volgende:
Ik zit te twijfelen waar ik al mijn nieuwe sokken gaan halen. Te veel verwarring en ze raken uitgelubberd.
Het moet wel el cheapo zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik heb nu kasjmier Lhasa sokken van Falke als standaard.
Maar die zijn 18,50 per paar.
Wat een mooi paarse polo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:11 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het duurste kledingstuk dat ik heb denk ik. Nog een paar spuitjes van dat Tom Ford luchtje erbij en ik had ook 2 weken op vakantie gekund..
Mja, einde einde... de serie is gecancelt dus eigenlijk is er geen einde, toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:59 schreef Luigi het volgende:
Zo.
Twin Peaks helemaal herkeken. Damn, dat einde ook hè. Still creeps me out.
Misschien nu nog Fire Walk With Me kijken.
Modetype of gewoon prinsesje, dat kan ook hequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:09 schreef Dirk het volgende:
Hahahaha, ik voel me ineens echt een onwijs modetype nu, terwijl ik dat helemaal niet ben.
Ik draag veel polo's en t-shirts van bijvoorbeeld Diesel, G-Star of Alexander McQueen. Jeans ook van Diesel, G-Star en Rufskin. Schoenen Adidas of Nike. Ondergoed geef ik geen reet om, slips van H&M will suffice. De duurste kleding die ik heb is van DSquared2, maar dat was ook in zo'n daarna-op-water-en-brood maand.
Ik weiger om me te confirmeren aan wat een blad/website/whatever vindt dat mode is, maar koop wel graag mijn favoriete merken om er voor mezelf leuk uit te zien. Zeg maar.
quote:
Hmm. 'k draag vooral Diesel Jeans en verder [spoiler voor Ang3l]quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:09 schreef Dirk het volgende:
Hahahaha, ik voel me ineens echt een onwijs modetype nu, terwijl ik dat helemaal niet ben.
Ik draag veel polo's en t-shirts van bijvoorbeeld Diesel, G-Star of Alexander McQueen. Jeans ook van Diesel, G-Star en Rufskin. Schoenen Adidas of Nike. Ondergoed geef ik geen reet om, slips van H&M will suffice. De duurste kleding die ik heb is van DSquared2, maar dat was ook in zo'n daarna-op-water-en-brood maand.
Ik weiger om me te confirmeren aan wat een blad/website/whatever vindt dat mode is, maar koop wel graag mijn favoriete merken om er voor mezelf leuk uit te zien. Zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler voor Ang3l].
Mja, prinsesje dekt de lading misschien best aardig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Modetype of gewoon prinsesje, dat kan ook he
Ja, *ril* indeed. Zo goed gedaan. Moet je bedenken hoe zoiets 25 jaar geleden aankwam. Nu zijn we veel meer gewend ondertussen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, einde einde... de serie is gecancelt dus eigenlijk is er geen einde, toch?
Al is deze best passend*ril*
Troep.quote:
Ik ken t niet eensquote:
Dan ben ik gewoon de tokkiequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef Dirk het volgende:
[..]
Mja, prinsesje dekt de lading misschien best aardig..
Een goed pak is al snel best duur...quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hmmz... Mijn duurste kledingstukken zijn twee maatpakken.
Tenzij uit Thailand of zoquote:
Mja, dat gaat hard.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hmmz... Mijn duurste kledingstukken zijn twee maatpakken.
I might be bad, but I'm perfectly good at itquote:
Wine in parks before it's darkquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:27 schreef Ang3l het volgende:
I might be bad, but I'm perfectly good at it
Het valt toch niemand op dat je twee net iets verschillende zwarte sokken aan hebt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Enjoy!quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar huis, en naar AmsterdamDoehoeiiii!
Mij persoonlijk welquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het valt toch niemand op dat je twee net iets verschillende zwarte sokken aan hebt?
ew een vagina!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:35 schreef Peter het volgende:
[..]
en met een 2 er achter voor de wat meer hardcore versie..
Jouw vagina heeft een ingebouwd alarm?quote:
Die waarschuwt voor vochtige perioden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:40 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jouw vagina heeft een ingebouwd alarm?
Valt mee: 'Reblog' aanklikken en in dat scherm rechtermuis doenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
't is alleen zo'n gedoe om daar foto's van te jatten.
Dat droogt toch voor geen meter?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:58 schreef Peter het volgende:
Sokken uit, al half in elkaar draaien en zo in de was. Houd je ze altijd bij elkaar.
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
't is alleen zo'n gedoe om daar foto's van te jatten.
Oh, juistquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij het ophangen gewoon uit elkaar halen en naast elkaar ophangen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor luigi opende Bastille t concert met de twin peaks tune en zongen ze t lied Laura Palmer
Lol @ Adele Dazeemquote:
Ik doe open nu developer tools, en klik daar dan met mijn rechtermuis.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Valt mee: 'Reblog' aanklikken en in dat scherm rechtermuis doen.
Ik wil een huishoudslaaf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij het ophangen gewoon uit elkaar halen en naast elkaar ophangen.
Wat schuift hetquote:
Laat maar weerquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Niets, slaven krijgen te eten en een bed. Daar zijn het slaven voor.
De eerste goede Disney musical in 18 jaar (sinds Pocahontas) en op het niveau van de Lion King (bijna 20 jaar oud), dus nog langer!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef Cosmo. het volgende:
De leukste in 16 jaar volgens de honest trailer
Luigi, nee. Foei.quote:
Ik vind t misschien wel de leukste in 60 jaarquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef Cosmo. het volgende:
De leukste in 16 jaar volgens de honest trailer
Ik in ieder geval de leukste sinds "De Kleine Zeemeermin".quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t misschien wel de leukste in 60 jaar
Kut.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Nou, de eersten liggen er al uit waaronder my gay-mom en beste collega
Nog een half uur en dat weet ik zelf meer.
Gatver, ik voel hoe jij je voelt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Dat is de niet fijne vorm van spannend.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Buh.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik was ff nazorg aan t doen. Mijn baas zei "Ik heb net mensen verteld dat ze moeten gaan, dus als ik dat doe lijkt me dat wat ongepast misschien". Dus ben ik ff naar de afdeling gegaan naar de dames.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef wonderer het volgende:
Hopelijk viert ie dat ie mag blijven...
Wel sneu van/voor je fijne collega's.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was ff nazorg aan t doen. Mijn baas zei "Ik heb net mensen verteld dat ze moeten gaan, dus als ik dat doe lijkt me dat wat ongepast misschien". Dus ben ik ff naar de afdeling gegaan naar de dames.
Jup. Er zijn er 2 waar ik erg van baal. Maar die wist ik vooraf al (krijg je als je in t MT zit). Voor de rest weet ik nog lang niet alles.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel sneu van/voor je fijne collega's.
Geen productieve dag, sowieso. Overal gesprekken bij de automaten en zo natuurlijk. Deja-vu van 6 jaar geleden.quote:
Ja precies, je een houding geven is best wel lastig. Want je durft niet te blij te sijn voor jezelf, of bv een andere collega. Want 1 meter verderop stana er dan weer 2 die wel weg moeten. Heel dubbel en eieren lopen allemaal.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:27 schreef LeBeau het volgende:
Lijkt me erg verwarrend, blij zijn omdat je zelf mag blijven, maar down zijn omdat er collega's weg moeten. En je kan sowieso ook niet openlijk blij zijn, want dat weer een beetje kut over op je collega's.
Ik ga altijd grapjes maken en zo, da's mijn wapen en mijn schuld. En sommigen kunnen dat hebben, sommigen ook niet. Maar anders ga ik jankenquote:Voor nazorg zou ik denk ik echt de slechtste keuze zijn, want ik zou OF helemaal![]()
zijn bij collega's die ik leuk vind, en
![]()
bij degene die ik eigenlijk niet echt mag.
Ik heb een halve ronde gemaakt. Nog niet bij logistiek geweest, maar da's daar dan ook weer heel dubbel, want heb er veel contact mee. Maar dacht: laat ze eerst zelf onderling maar ff.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:32 schreef Renesite het volgende:
Ik zou op scherp staan. En even een rondje lopen en blij zijn
Maar dat is ook niet meer dan logisch... tiek.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dacht: laat ze eerst zelf onderling maar ff.
Ghehe, sufkutquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet meer dan logisch... tiek.![]()
I'll grab my coat...
quote:
Heb ik ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:38 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb echt ontzettend zin om te shoppen. Geen idee wat ik zou willen kopen, ik heb gewoon een drang...
[..]Nerdo.
Jij wil stringetjes en slippers?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:51 schreef LeBeau het volgende:
Helemaal niks gekocht.![]()
De winkels zijn voor mij nog een beetje te winterig qua aanbod.
Ik wil meer keuze uit dingen die geen lange mouwen hebben. Bij de Bijenkorf was het eigenlijk alleen nog maar de winterse collectie. Het lenteweer prikkelt mij om zomerse dingen te kopen, geen truien en dat soort shit.quote:
Je baas heeft een oogje op je, en probeert je te isoleren zodat je een makkelijk doelwit bent.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Pfff. Nou, net afscheid genomen van m'n mokkels van de logistiek, die er allebei uitvliegen. Ja, die dames van de groene broeken en kroketjes..... Ik zie een patroon
Aan het wellnessen met een vriendinnetje uit Den Haag.quote:
Ohja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Aan het wellnessen met een vriendinnetje uit Den Haag.
Luig telt voor 10!quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:33 schreef LeBeau het volgende:
Hebben we trouwens nog hetero mannen in deze reeks behalve Luig?
Ik wou net zeggen. Moest gvd speciaal aan je denken toen gisteren de klanken van Twin Peaks inzette in de HMH.quote:
Het enige wat er echt telt is je piemel, dus dat maal 10. Klinkt als een compliment.quote:
En buik. En kontje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het enige wat er echt telt is je piemel, dus dat maal 10. Klinkt als een compliment.
Als je eigen verse theetjes meeneemt gaan ze straks denken dat je homo bent Luig. Man up! (quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:46 schreef Luigi het volgende:
Haha, iedereen hier snapt nog niet zoveel van mijn nieuwe voornemen om wat meer te genieten en wat rustiger aan te doen geloof ik. Had vanochtend een thermosje eigen gezette koffie bij me (ipv die kantoordrek), eigen verse theetjes en sta nu regelmatig even buiten frisse lucht te happen en bij te kletsen.
De rest zit uren achtereen chagrijnig achter z'n PC![]()
.
Kluif?quote:
Én koffie he. Maar overdag op kantoor drink ik voornamelijk thee. Want de koffie hier is ernstig vies (en slecht voor je). Gisteren wat vers gemalen koffie en lekkere thee gescoord een dorp verderop, supertof winkeltje gevonden op dat vlak.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je eigen verse theetjes meeneemt gaan ze straks denken dat je homo bent Luig. Man up! (Thee
)
Noem je me nou slet?quote:
Haha ik woon in een dorp met 3000 inwonersquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:50 schreef LeBeau het volgende:
Oeh, Luig, in welke omgeving woon jij dat je dingen hebt als "een dorp verderop"? Bij mij is het eigenlijk alleen maar "in de stad", wat 5 minuten van huis betekent.
Ik lust niet echt koffiequote:Op donderdag 13 maart 2014 13:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Én koffie he. Maar overdag op kantoor drink ik voornamelijk thee. Want de koffie hier is ernstig vies (en slecht voor je). Gisteren wat vers gemalen koffie en lekkere thee gescoord een dorp verderop, supertof winkeltje gevonden op dat vlak.
Oh, dat ben ik al!quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lust niet echt koffie
Word je ook oud en lelijk van, dus tja.
Oud en lelijk van koffie?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lust niet echt koffie
Een edit-slet is iets heul anders dan een gewone slet. Niet dat je geen snikkel smikkel bikkel bent, maar daar oordeel ik verder niet over.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou slet?
Ik zeg altijd gewoon levens- en lidgenieter.
Wat schattig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Haha ik woon in een dorp met 3000 inwoners.
Tja. 30+ he.quote:
Te dik voor wat?quote:
Ik haat koffie. De geur staat me niet aan en het smaakt bitter en vies.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lust niet echt koffie
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Oud en lelijk van koffie?
Van roken ja. Maar van koffie?
SSB...quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een edit-slet is iets heul anders dan een gewone slet. Niet dat je geen snikkel smikkel bikkel bent, maar daar oordeel ik verder niet over.
Ik word alleen maar slanker.quote:
Die hadden wij in Hoek van Holland vroegâh ook! Maar volgens mij is die al heul lang weg door de hoge supermarkt-per-bewoner ratio.quote:
"Maar je moet t ook LE-REN drinken!"quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:54 schreef LeBeau het volgende:
Ik haat koffie. De geur staat me niet aan en het smaakt bitter en vies.
In Mares (Maarheeze) hadden we er ook eentje ja. Leve de man van de SRV!quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die hadden wij in Hoek van Holland vroegâh ook! Maar volgens mij is die al heul lang weg door de hoge supermarkt-per-bewoner ratio.
Als ik boven de 70 kom ga ik GILLEN!quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:59 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Jajaja. Ik woog vanochtend 70,1 kg.
Ik moet terug naar de 67 kg.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:59 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Jajaja. Ik woog vanochtend 70,1 kg.
Ik moet terug naar de 67 kg.
Als ik onder de 70 kom ben ik denk ik dood.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik boven de 70 kom ga ik GILLEN!
Ik heb jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren 58kg gewogen. En toen werd ik 30 en toen ging t 58 59 60 61 62 63 ..... en nuw eet ik t niet. Gok iets van 63-65 ergens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als ik onder de 70 kom ben ik denk ik dood.
Dat dan dan zo al zittend op je broeksrand leunt hequote:Op donderdag 13 maart 2014 14:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik zat in de zon op het balkon te werken, zonder shirt. En wordt plotseling geconfronteerd met mijn te dikke buik. In de winter heb je dat niet zo door.
Als ik 58 zou wegen zou ik zeker weten dood zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren 58kg gewogen. En toen werd ik 30 en toen ging t 58 59 60 61 62 63 ..... en nu weet ik t niet. Gok iets van 63-65 ergens.
Een beetje ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dan dan zo al zittend op je broeksrand leunt he
Vaker zwemmen.quote:
Wrom? Ik ben 1.83m lang, ik was ook niet doodquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als ik 58 zou wegen zou ik zeker weten dood zijn.
Watquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wrom? Ik ben 1.83m lang, ik was ook niet dood
Maar daar is niks mis mee. T is alleen zo dat wij dat beide niet gewend zijnquote:
Datquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:06 schreef Steve het volgende:
Wat een hoop homo's in Eindhoven centrum momenteel.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:06 schreef Steve het volgende:
Wat een hoop homo's in Eindhoven centrum momenteel.
Nog vaker?quote:
Of minder eten.quote:
Ik ben 1.95m lang, dan is 58 kilo toch een beetje extreem.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wrom? Ik ben 1.83m lang, ik was ook niet dood
Maar als je puur op BMI af gaat is het volgens mij wel ondergewicht, toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DatDat je met 1.83m en 58kg jaaaren lang kan leven hoor
Als het je een beter gevoel geeft, ik weeg zo'n 82-83 kilo.quote:
Ik was sneller 8)quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:10 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al geninjaedit.
Ja klopt. Ik heb altijd ondergewicht gehad, maar wel precies de groeicurve e.d. gevolgd. Zat er alleen altijd standaard onder. En nu heb ik een groene BMI. Wel aan de onderkant, maar toch gewoon groen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben 1.95m lang, dan is 58 kilo toch een beetje extreem.
[..]
Maar als je puur op BMI af gaat is het volgens mij wel ondergewicht, toch?
Dat moet wel kloppen. Ik beweeg echt veel minder dan ik zou moeten, maar ben door minder te eten echt flink afgevallen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens dat minder eten de enige effectieve manier is om af te vallen. Ons lichaam is heel efficiënt met energie, dus proberen af te vallen door meer te bewegen, dat schiet niet op.
Daar heb ik mensen voorquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:11 schreef Andyvie het volgende:
Heerlijk weer vandaag en lekker een middag vrij!
Alleen jammer dat ik zie dat mijn ramen hoog nodig eens gelapt moeten worden (zo'n op het raam en ik zie niets meer als ik naar buiten kijk.. Laat ik dat eerst maar gaan doen. Ik haat ramenlappen :s
Doen ze ook meer dan alleen de ramen lappen?quote:
Ik heb een poets, een ramenlapper en een schilder.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doen ze ook meer dan alleen de ramen lappen?
Maar mis je de anonimiteit van de grote stad dan niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:00 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het wel fijn, om in een dorp te wonen. Eerlijk gezegd zou het nog wel wat rustiger mogen van mij. Een dijkhuisje ofzo. Ik ben niet zo van de mensen
.
Die laatste zit bij t appartement. Betaal je servicekosten voor iedere maand. Evenals de schilder.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:21 schreef LeBeau het volgende:
Ik wil ook een poets en een ramenlapper.
O jammer, want met t laatste had ik je kunnen helpen. Die eerste 2 nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:23 schreef Luigi het volgende:
Ik heb wel een ramenlapper, maar geen poets.
Zou ik wel willen.
Seks iemand heb ik wel!
Hej homo!quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar mis je de anonimiteit van de grote stad dan niet?
zovtyquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar mis je de anonimiteit van de grote stad dan niet?
Ik kan hooguit de ramen komen lappen in zo'n witte slip en shirt, die dan nat worden in de warme zon en zoquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:21 schreef LeBeau het volgende:
Ik wil ook een poets en een ramenlapper.
Dat vind ik hier ook niet. Ookal is het groter dan jouw dorp.quote:
Ik kan ook niet echt anoniem over straat in Eindhoven hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik hier ook niet. Ookal is het groter dan jouw dorp.
Ik in Utrecht ook niet. Hier in de straat ook nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook niet echt anoniem over straat in Eindhoven hoor
Bij mij doet de ramenlapper alleen maar het raam waar ik niet bij kan, de rest moet ik zelf doen. In theorie dan, want echt vaak doe ik het niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laatste zit bij t appartement. Betaal je servicekosten voor iedere maand. Evenals de schilder.
Ik vind het wel prettig. Er heerst een soort acceptabele sociale controle die ik net kan hebben. Niet dat iedereen continue bij elkaar op de koffie gaat maar ze trekken wel aan de bel als de schuttingdeur op rare tijden open staat of ze de kleine meid buiten op plekken zien waar ze niet mag komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik hier ook niet. Ookal is het groter dan jouw dorp.
Hier in de straat komen ze wel veel bij elkaar over de vloer. Gaan we vaak over de tong (dus andere mannen ontvangen zit er niet inquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig. Er heerst een soort acceptabele sociale controle die ik net kan hebben. Niet dat iedereen continue bij elkaar op de koffie gaat maar ze trekken wel aan de bel als de schuttingdeur op rare tijden open staat of ze de kleine meid buiten op plekken zien waar ze niet mag komen.
Luig, dat mormel van je zat weer in me voortuin!quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig. Er heerst een soort acceptabele sociale controle die ik net kan hebben. Niet dat iedereen continue bij elkaar op de koffie gaat maar ze trekken wel aan de bel als de schuttingdeur op rare tijden open staat of ze de kleine meid buiten op plekken zien waar ze niet mag komen.
Ohja er is ook wel een continue-bij-elkaar-op-schoot-kliekje hoor. Maar daar hoor ik niet bijquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier in de straat komen ze wel veel bij elkaar over de vloer. Gaan we vaak over de tong (dus andere mannen ontvangen zit er niet in) juist omdat wij daar niet aan mee doen. Maar de rest hebben wij dan ook wel.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:31 schreef Tally het volgende:
(dus andere mannen ontvangen zit er niet in)
O ja wacht, het raam voor moet ik wel zelf doen jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij mij doet de ramenlapper alleen maar het raam waar ik niet bij kan, de rest moet ik zelf doen. In theorie dan, want echt vaak doe ik het niet.
Wij ook niet. Meer dan een praatje 's avonds als we langs lopen en zij zitten voor de deur is er nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ohja er is ook wel een continue-bij-elkaar-op-schoot-kliekje hoor. Maar daar hoor ik niet bij!
Dat zou mijn schoonmaker mogen doen. Als ik er eentje had.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja wacht, het raam voor moet ik wel zelf doen ja
Die van mij lapt geen ramen. De hoer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat zou mijn schoonmaker mogen doen. Als ik er eentje had.
Ik heb het 7 jaar gedaan als bijbaantje naast m'n studie, dus ik weet het allemaal heel goed. Ik heb er alleen nooit zin in.quote:
Ik krijg een fantasiequote:Op donderdag 13 maart 2014 14:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb het 7 jaar gedaan als bijbaantje naast m'n studie, dus ik weet het allemaal heel goed. Ik heb er alleen nooit zin in.
Ik zou willen dat mijn buurman me eens kwam helpen op de slaapkamer!quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:37 schreef LeBeau het volgende:
Met uitzondering van de mensen die ik zo nu en dan tegen kom in de flat waar ik woon kom ik echt bijna nooit iemand tegen die ik ken. En met de buren is het ook niet echt meer dan elkaar groeten. M'n ene buurman is een tijdje terug dan wel even bij me binnen geweest omdat ik hulp nodig had in de slaapkamer, maar toen hij nieuwsgierig m'n woonkamer en keuken in liep voelde het al een beetje als een indringer.
Ik weet geeneens hoe m'n buren heten. Van de buurman die me hielp ken ik alleen de achternaam, de andere buurman is "Die waarschijnlijk Chinese maar in ieder geval Aziatische buurman".
Ik ook! Zelfs nog even leiding gegeven (als mn moeder weer ziek was) en ik ben gestopt toen ik echt ging werken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb het 7 jaar gedaan als bijbaantje naast m'n studie, dus ik weet het allemaal heel goed. Ik heb er alleen nooit zin in.
Zo spannend was het niet, hij hielp me met m'n bed, want door een of ander lift mechanisme kreeg ik de lattenbodem er niet alleen op (IKEAquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou willen dat mijn buurman me eens kwam helpen op de slaapkamer!
Ben wel met m op vakantie geweest naar NYMet hem, z'n broer, en z'n vriendin (de buurvrouw dus).
Ik ken mijn buren hier in dit gebouw ook totaal niet. Degene met die ik de verdieping deel heb ik 1x gesproken na 5 jaar tijd pasquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:37 schreef LeBeau het volgende:
Met uitzondering van de mensen die ik zo nu en dan tegen kom in de flat waar ik woon kom ik echt bijna nooit iemand tegen die ik ken. En met de buren is het ook niet echt meer dan elkaar groeten. M'n ene buurman is een tijdje terug dan wel even bij me binnen geweest omdat ik hulp nodig had in de slaapkamer, maar toen hij nieuwsgierig m'n woonkamer en keuken in liep voelde het al een beetje als een indringer.
Ik weet geeneens hoe m'n buren heten. Van de buurman die me hielp ken ik alleen de achternaam, de andere buurman is "Die waarschijnlijk Chinese maar in ieder geval Aziatische buurman".
Ik praat wel met ze als ik ze zie, hoor, ik zie ze alleen niet zo vaak. Van het weekend heb ik uren aan de voorkant buiten gezeten, en alleen de waarschijnlijk Chinese maar in ieder geval Aziatische buurman gezien. Dat gesprek ging alleen niet verder dan zijn "Lekker van het weer aan het genieten?" en mijn "Ja, heerlijk", toen ging hij weer naar binnen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:44 schreef Luigi het volgende:
Nou ben ik echt een contactgestoorde asociale zolderkamernerd, maar ik vind dat best zorgwekkend, eigenlijk. Dat hele individualistische.
Bij mij ging het ook zo! Heerlijke bijbaan trouwens, in ieder geval als je met name nette kantoorpanden hebt. Stuk beter dan m'n andere bijbaantjes daarvoor (krantenwijk en in de kas werken).quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook! Zelfs nog even leiding gegeven (als mn moeder weer ziek was) en ik ben gestopt toen ik echt ging werken.
Ik heb het eens gehad dat ik hier zat te werken en er kwam een nieuwe inval schoonmaker binnen.... en dat was een vriend (en scharrel) van vroegerquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij mij ging het ook zo! Heerlijke bijbaan trouwens, in ieder geval als je met name nette kantoorpanden hebt. Stuk beter dan m'n andere bijbaantjes daarvoor (krantenwijk en in de kas werken).
Ik zit ook al lang in t vak hequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:00 schreef wonderer het volgende:
Jij komt wel overal ex-scharrels tegen, he?
Ik dacht juist dat je vrij laat begonnen wasquote:
Maar zelfs dan nogquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat je vrij laat begonnen was
Als dat het ergste was... (daar kwam ik toch al nooit, en er zit hier een Backwerk om de hoekquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:22 schreef LeBeau het volgende:
Wonderer, ik bedenk me net dat je nu de Duitse bakker en slager waarschijnlijk moet missen.
Gecondoleerd.
?quote:
Dan gaan ze je ontslaan! Drinken onder werktijd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga t terras op. Iedereen is of ontslagen en weg, of mag blijven en is toch naar huis gegaan van de ellende vandaag.
Welnee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan gaan ze je ontslaan! Drinken onder werktijd!
Veel plezier dan!quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee.
O en ik ga ineens naar een concert vanavond van The Veils. Toch handig, gastenlijst plekken kunnen fiksen bij de Effenaar.
EN WAT DOE JIJ IN DIT TOPIC ?!
Ik was in de war
Duits brood is het beste brood.quote:
Ah, yeah, dat probleem had ik ook. Geen lekkere kaasbroodjes of zoquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Meer dat die Duitse bakkers altijd vol zoete troep zittenProbeerden op vakantie wel eens iets hartigs te krijgen, maar alles is gebak en suiker en koffiekoek en zo
Lekker rente trekken wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:21 schreef LeBeau het volgende:
Ik word een beetje moe van de belastingdienst, ieder jaar komen ze weer met hun zorgtoeslag omdat ze denken dat m'n inkomen 0 is, en ieder jaar kan ik de zorgtoeslag weer opsparen om het dan het jaar erna weer terug te betalen. Jullie weten wat ik verdien, houd eens op met dat gekut!
En dan heb ik volgens de belastingdienst het afgelopen jaar ook nog eens minder verdiend dan het jaar ervoor, ook al is dat helemaal niet zo.I give up!
Mwah, zoveel rente trek je ook weer niet over wat je qua zorgtoeslag krijgt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |