Werk is nog een beetje traag aangezien het project nog niet is gestart, maar verder wel ok. Alleen in de pauze word ik depressief want ik mis mijn oude collega's tijdens de lunch.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:36 schreef Dirk het volgende:
wonderer, how's work en waar verblijf je nu?
Hey, de Eindhovense Lichtstad Revuequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef Dirk het volgende:
Inclusief roze glitter slips..
[ afbeelding ]
Dat werkt bij mannen ook alleen maar als ze een perfect lichaam en kontje er in hebben vind ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:35 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof niet dat ik na mijn kindertijd nog wit ondergoed heb gehad
Ja, vandaar...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat werkt bij mannen ook alleen maar als ze een perfect lichaam en kontje er in hebben vind ik
Terug onder de vleugel. Temporary?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Werk is nog een beetje traag aangezien het project nog niet is gestart, maar verder wel ok. Alleen in de pauze word ik depressief want ik mis mijn oude collega's tijdens de lunch.
Ik woon nu weer bij mijn ouders
God I hope so.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Terug onder de vleugel. Temporary?
Hipsters, ook zo'n volk wat doorgeslagen isquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, vandaar...
D'r werken alleen maar hipsters hier trouwens...
Ik voelde me meer op m'n gemak bij die videogame nerds van Nintendo...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hipsters, ook zo'n volk wat doorgeslagen is
Stommerds!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef wonderer het volgende:
Godver, blijkt dus dat ik geen reiskostenvergoeding krijg
Ik ook, maar met een roze randje!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik moest even checken, maar ik heb dus witte boxerbriefs aan.
Ja, krijg ook geen korting bij adidasquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stommerds!
Word je verder nog compleet gepaald qua secundaire arbeidsvoorwaarden?
Joh, da's vast gewoon even aftasten en wennen. Comes good!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef wonderer het volgende:
Ik voelde me meer op m'n gemak bij die videogame nerds van Nintendo...
JA GODVERDOMME!!!!! JIJ KAN OOK NIKS HÈ?!?!quote:
Iets mis met compleet gepaald worden dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stommerds!
Word je verder nog compleet gepaald qua secundaire arbeidsvoorwaarden?
Ik heb een fobie voor ondergoed met het merk JOEKELOEKES GROOT op de bandquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik ook, maar met een roze randje!.
Deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |