Werk is nog een beetje traag aangezien het project nog niet is gestart, maar verder wel ok. Alleen in de pauze word ik depressief want ik mis mijn oude collega's tijdens de lunch.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:36 schreef Dirk het volgende:
wonderer, how's work en waar verblijf je nu?
Hey, de Eindhovense Lichtstad Revuequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef Dirk het volgende:
Inclusief roze glitter slips..
[ afbeelding ]
Dat werkt bij mannen ook alleen maar als ze een perfect lichaam en kontje er in hebben vind ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:35 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof niet dat ik na mijn kindertijd nog wit ondergoed heb gehad
Ja, vandaar...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat werkt bij mannen ook alleen maar als ze een perfect lichaam en kontje er in hebben vind ik
Terug onder de vleugel. Temporary?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Werk is nog een beetje traag aangezien het project nog niet is gestart, maar verder wel ok. Alleen in de pauze word ik depressief want ik mis mijn oude collega's tijdens de lunch.
Ik woon nu weer bij mijn ouders
God I hope so.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Terug onder de vleugel. Temporary?
Hipsters, ook zo'n volk wat doorgeslagen isquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, vandaar...
D'r werken alleen maar hipsters hier trouwens...
Ik voelde me meer op m'n gemak bij die videogame nerds van Nintendo...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hipsters, ook zo'n volk wat doorgeslagen is
Stommerds!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef wonderer het volgende:
Godver, blijkt dus dat ik geen reiskostenvergoeding krijg
Ik ook, maar met een roze randje!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik moest even checken, maar ik heb dus witte boxerbriefs aan.
Ja, krijg ook geen korting bij adidasquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stommerds!
Word je verder nog compleet gepaald qua secundaire arbeidsvoorwaarden?
Joh, da's vast gewoon even aftasten en wennen. Comes good!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef wonderer het volgende:
Ik voelde me meer op m'n gemak bij die videogame nerds van Nintendo...
JA GODVERDOMME!!!!! JIJ KAN OOK NIKS HÈ?!?!quote:
Iets mis met compleet gepaald worden dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stommerds!
Word je verder nog compleet gepaald qua secundaire arbeidsvoorwaarden?
Ik heb een fobie voor ondergoed met het merk JOEKELOEKES GROOT op de bandquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik ook, maar met een roze randje!.
Deze:
[ afbeelding ]
Wel als het je arbeidsvoorwaarden zijn ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets mis met compleet gepaald worden dan?Kut. Lente.
Is dit je versiertruc?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een fobie voor ondergoed met het merk JOEKELOEKES GROOT op de band
Is het merk belangrijk dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:57 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik heb ook witte briefs hoor.
Mijn boxer/briefs zijn vooral Tommy Hilfiger, American Apparel, Calvin Klein en Aussibum. En dan nog wat van Mariner en het huismerk van La Fayette.
Nee, ik postte dat speciaal om bij jou een reactie uit te lokken, gezien je merk-ondergoedfobie.quote:
Mjah, psies. Ik geloof niet dat Americal Apparel nou een duur of hip merk te noemen is. Maar ik vind hun briefs mooi en fijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:15 schreef Dirk het volgende:
Ondanks dat ik niet van mode hou, heb ik zeker wel mijn favoriete merken.
Het is eerder associatie fobie. Van die mensen die hun Bjorn Borg randje zo hoog boven hun broek uit laten komen dat ie hun navel bedenkt "maar dan zie je t merk en da's cool".quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee, ik postte dat speciaal om bij jou een reactie uit te lokken, gezien je merk-ondergoedfobie.
Ik zou dan bijna de letters met zarte stift inkleuren (want de ruitjes zijn leuk ja).quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind deze van AussieBum leuk omdat ruitjes.
[ afbeelding ]
Interessant weetje: je gaat er ook weer niet dood van.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou dan bijna de letters met zarte stift inkleuren (want de ruitjes zijn leuk ja).
Voor een winkel die eigenlijk alleen maar effen/egale basics verkoopt is Am Apparel wel egelijk duur te noemenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mjah, psies. Ik geloof niet dat Americal Apparel nou een duur of hip merk te noemen is. Maar ik vind hun briefs mooi en fijn.
Mijn geest welquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:22 schreef Dirk het volgende:
[..]
Interessant weetje: je gaat er ook weer niet dood van.
En ik zou die stift dan afpakken en er een Dali snorretje mee op jouw gezicht tekenen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou dan bijna de letters met zarte stift inkleuren (want de ruitjes zijn leuk ja).
Zou me dat staan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En ik zou die stift dan afpakken en er een Dali snorretje mee op jouw gezicht tekenen.
<insert smiley met snor>
Ja, die shirts.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor een winkel die eigenlijk alleen maar effen/egale basics verkoopt is Am Apparel wel egelijk duur te noemenMaar het zijn wel redelijk fijne basics (zoals de Deep V shirtjes).
Ik vind 20,- voor een totaal basic shirt ergens onder niet goedkoop. En als t nou betere kwaliteit zou zijn dan de 8 eur H&M shit... helaas. Ook deze gaan stuk met van die gaatjes (vanwege lage threadcount). Then again: het is niet dat ik t er voor hoef te laten. Misschien na morgenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, die shirts.
Dat is mijn standaard shirt-onder-hemd-zonder-dat-iemand-ziet-dat-je-een-shirt-onder-je-hemd-aan-hebt-shirt.
En als je er drie tegelijk koopt is het minder duur.
Ik had dat bij H&M, want daar kocht ik dan die basic boxer briefs in alle kleuren vd regenboog (diezelfde als die baby rib dingen van Am Apparel). Maar tegenwoordig verkoopt H&M hun boxers niet meer los, slechts in 3-pack. En dan zit er 1 leuke in en 2 stomme.. en dat is STOM!quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik hou van bepaalde basics voor dingen als sokken en ondergoed enzo.
Het is ook heel irritant als een merk dan haar basics verandert (Falke heeft die neiging), vooral bij sokken. Want je krijgt dan verschillende sokken die wel heel erg op elkaar lijken, en dat is dan een kut-werk om helemaal uit te zoeken in de schone was, welke sokken samen één paar vormen.
Sokken met verschillende gekleurde randen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik hou van bepaalde basics voor dingen als sokken en ondergoed enzo.
Het is ook heel irritant als een merk dan haar basics verandert (Falke heeft die neiging), vooral bij sokken. Want je krijgt dan verschillende sokken die wel heel erg op elkaar lijken, en dat is dan een kut-werk om helemaal uit te zoeken in de schone was, welke sokken samen één paar vormen.
Er was ooit een tijd: Sokken met kei fel gekleurde superdrukek disney en Wb figurenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Sokken met verschillende gekleurde randen..
Ik had (en heb ze nog steeds) shirt van Matinique, en die waren bij 50 euro per stuk. (Wel goede kwaliteit, gaan lang mee.) Maar die zijn uit het assortiment gegaan. En zo makkelijk is het niet om slim-fit shirts in maat S of XS te vinden met een diepe V-hals.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 20,- voor een totaal basic shirt ergens onder niet goedkoop. En als t nou betere kwaliteit zou zijn dan de 8 eur H&M shit... helaas. Ook deze gaan stuk met van die gaatjes (vanwege lage threadcount). Then again: het is niet dat ik t er voor hoef te laten. Misschien na morgen
Ach, als je eruit moet, dan heb je een extra motivatie om die AMA te winnen, en dan een glansrijke tweede carriere als musicalster te beginnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 20,- voor een totaal basic shirt ergens onder niet goedkoop. En als t nou betere kwaliteit zou zijn dan de 8 eur H&M shit... helaas. Ook deze gaan stuk met van die gaatjes (vanwege lage threadcount). Then again: het is niet dat ik t er voor hoef te laten. Misschien na morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |