Werk is nog een beetje traag aangezien het project nog niet is gestart, maar verder wel ok. Alleen in de pauze word ik depressief want ik mis mijn oude collega's tijdens de lunch.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:36 schreef Dirk het volgende:
wonderer, how's work en waar verblijf je nu?
Hey, de Eindhovense Lichtstad Revuequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef Dirk het volgende:
Inclusief roze glitter slips..
[ afbeelding ]
Dat werkt bij mannen ook alleen maar als ze een perfect lichaam en kontje er in hebben vind ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:35 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof niet dat ik na mijn kindertijd nog wit ondergoed heb gehad
Ja, vandaar...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat werkt bij mannen ook alleen maar als ze een perfect lichaam en kontje er in hebben vind ik
Terug onder de vleugel. Temporary?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Werk is nog een beetje traag aangezien het project nog niet is gestart, maar verder wel ok. Alleen in de pauze word ik depressief want ik mis mijn oude collega's tijdens de lunch.
Ik woon nu weer bij mijn ouders
God I hope so.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Terug onder de vleugel. Temporary?
Hipsters, ook zo'n volk wat doorgeslagen isquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, vandaar...
D'r werken alleen maar hipsters hier trouwens...
Ik voelde me meer op m'n gemak bij die videogame nerds van Nintendo...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hipsters, ook zo'n volk wat doorgeslagen is
Stommerds!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef wonderer het volgende:
Godver, blijkt dus dat ik geen reiskostenvergoeding krijg
Ik ook, maar met een roze randje!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik moest even checken, maar ik heb dus witte boxerbriefs aan.
Ja, krijg ook geen korting bij adidasquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stommerds!
Word je verder nog compleet gepaald qua secundaire arbeidsvoorwaarden?
Joh, da's vast gewoon even aftasten en wennen. Comes good!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef wonderer het volgende:
Ik voelde me meer op m'n gemak bij die videogame nerds van Nintendo...
JA GODVERDOMME!!!!! JIJ KAN OOK NIKS HÈ?!?!quote:
Iets mis met compleet gepaald worden dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stommerds!
Word je verder nog compleet gepaald qua secundaire arbeidsvoorwaarden?
Ik heb een fobie voor ondergoed met het merk JOEKELOEKES GROOT op de bandquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik ook, maar met een roze randje!.
Deze:
[ afbeelding ]
Wel als het je arbeidsvoorwaarden zijn ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets mis met compleet gepaald worden dan?Kut. Lente.
Is dit je versiertruc?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een fobie voor ondergoed met het merk JOEKELOEKES GROOT op de band
Is het merk belangrijk dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:57 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik heb ook witte briefs hoor.
Mijn boxer/briefs zijn vooral Tommy Hilfiger, American Apparel, Calvin Klein en Aussibum. En dan nog wat van Mariner en het huismerk van La Fayette.
Nee, ik postte dat speciaal om bij jou een reactie uit te lokken, gezien je merk-ondergoedfobie.quote:
Mjah, psies. Ik geloof niet dat Americal Apparel nou een duur of hip merk te noemen is. Maar ik vind hun briefs mooi en fijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:15 schreef Dirk het volgende:
Ondanks dat ik niet van mode hou, heb ik zeker wel mijn favoriete merken.
Het is eerder associatie fobie. Van die mensen die hun Bjorn Borg randje zo hoog boven hun broek uit laten komen dat ie hun navel bedenkt "maar dan zie je t merk en da's cool".quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee, ik postte dat speciaal om bij jou een reactie uit te lokken, gezien je merk-ondergoedfobie.
Ik zou dan bijna de letters met zarte stift inkleuren (want de ruitjes zijn leuk ja).quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind deze van AussieBum leuk omdat ruitjes.
[ afbeelding ]
Interessant weetje: je gaat er ook weer niet dood van.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou dan bijna de letters met zarte stift inkleuren (want de ruitjes zijn leuk ja).
Voor een winkel die eigenlijk alleen maar effen/egale basics verkoopt is Am Apparel wel egelijk duur te noemenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mjah, psies. Ik geloof niet dat Americal Apparel nou een duur of hip merk te noemen is. Maar ik vind hun briefs mooi en fijn.
Mijn geest welquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:22 schreef Dirk het volgende:
[..]
Interessant weetje: je gaat er ook weer niet dood van.
En ik zou die stift dan afpakken en er een Dali snorretje mee op jouw gezicht tekenen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou dan bijna de letters met zarte stift inkleuren (want de ruitjes zijn leuk ja).
Zou me dat staan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En ik zou die stift dan afpakken en er een Dali snorretje mee op jouw gezicht tekenen.
<insert smiley met snor>
Ja, die shirts.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor een winkel die eigenlijk alleen maar effen/egale basics verkoopt is Am Apparel wel egelijk duur te noemenMaar het zijn wel redelijk fijne basics (zoals de Deep V shirtjes).
Ik vind 20,- voor een totaal basic shirt ergens onder niet goedkoop. En als t nou betere kwaliteit zou zijn dan de 8 eur H&M shit... helaas. Ook deze gaan stuk met van die gaatjes (vanwege lage threadcount). Then again: het is niet dat ik t er voor hoef te laten. Misschien na morgenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, die shirts.
Dat is mijn standaard shirt-onder-hemd-zonder-dat-iemand-ziet-dat-je-een-shirt-onder-je-hemd-aan-hebt-shirt.
En als je er drie tegelijk koopt is het minder duur.
Ik had dat bij H&M, want daar kocht ik dan die basic boxer briefs in alle kleuren vd regenboog (diezelfde als die baby rib dingen van Am Apparel). Maar tegenwoordig verkoopt H&M hun boxers niet meer los, slechts in 3-pack. En dan zit er 1 leuke in en 2 stomme.. en dat is STOM!quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik hou van bepaalde basics voor dingen als sokken en ondergoed enzo.
Het is ook heel irritant als een merk dan haar basics verandert (Falke heeft die neiging), vooral bij sokken. Want je krijgt dan verschillende sokken die wel heel erg op elkaar lijken, en dat is dan een kut-werk om helemaal uit te zoeken in de schone was, welke sokken samen één paar vormen.
Sokken met verschillende gekleurde randen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het is ook heel irritant als een merk dan haar basics verandert (Falke heeft die neiging), vooral bij sokken. Want je krijgt dan verschillende sokken die wel heel erg op elkaar lijken, en dat is dan een kut-werk om helemaal uit te zoeken in de schone was, welke sokken samen één paar vormen.
Er was ooit een tijd: Sokken met kei fel gekleurde superdrukek disney en Wb figurenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Sokken met verschillende gekleurde randen..
Ik had (en heb ze nog steeds) shirt van Matinique, en die waren bij 50 euro per stuk. (Wel goede kwaliteit, gaan lang mee.) Maar die zijn uit het assortiment gegaan. En zo makkelijk is het niet om slim-fit shirts in maat S of XS te vinden met een diepe V-hals.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 20,- voor een totaal basic shirt ergens onder niet goedkoop. En als t nou betere kwaliteit zou zijn dan de 8 eur H&M shit... helaas. Ook deze gaan stuk met van die gaatjes (vanwege lage threadcount). Then again: het is niet dat ik t er voor hoef te laten. Misschien na morgen
Ach, als je eruit moet, dan heb je een extra motivatie om die AMA te winnen, en dan een glansrijke tweede carriere als musicalster te beginnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 20,- voor een totaal basic shirt ergens onder niet goedkoop. En als t nou betere kwaliteit zou zijn dan de 8 eur H&M shit... helaas. Ook deze gaan stuk met van die gaatjes (vanwege lage threadcount). Then again: het is niet dat ik t er voor hoef te laten. Misschien na morgen
Een jaar of 2 terug wel, toen was V ineens enorm in de mode. Hoe dieper hoe beter. Je kon navels zien zittenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik had (en heb ze nog steeds) shirt van Matinique, en die waren bij 50 euro per stuk. (Wel goede kwaliteit, gaan lang mee.) Maar die zijn uit het assortiment gegaan. En zo makkelijk is het niet om slim-fit shirts in maat S of XS te vinden met een diepe V-hals.
Aan beide kan ik nu nog weinig doen, zowel het ontslag als het winnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ach, als je eruit moet, dan heb je een extra motivatie om die AMA te winnen, en dan een glansrijke tweede carriere als musicalster te beginnen.
Ik haal mijn sokken ook bij de AH XLquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:54 schreef LeBeau het volgende:
Om maar aan te geven hoeveel ik dus niet om merken geef: ik haal eenvoudige basics (sokken enzo) gewoon bij de AH XL hier om de hoek. De kwaliteit is niet om naar huis te schrijven, maar het zijn ook dingen die niemand ziet, en het kost geen fuck.
Al wil ik nu wel een verzameling AussieBum hipsters verzamelen, want die ruitjes vind ik erg tof.
Tenzij we compleet andere sokken halen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haal mijn sokken ook bij de AH XL
We zijn ene match
Ik heb nu kasjmier Lhasa sokken van Falke als standaard.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:58 schreef Cosmo. het volgende:
Ik zit te twijfelen waar ik al mijn nieuwe sokken gaan halen. Te veel verwarring en ze raken uitgelubberd.
Het moet wel el cheapo zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik heb nu kasjmier Lhasa sokken van Falke als standaard.
Maar die zijn 18,50 per paar.
Wat een mooi paarse polo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:11 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het duurste kledingstuk dat ik heb denk ik. Nog een paar spuitjes van dat Tom Ford luchtje erbij en ik had ook 2 weken op vakantie gekund..
Mja, einde einde... de serie is gecancelt dus eigenlijk is er geen einde, toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:59 schreef Luigi het volgende:
Zo.
Twin Peaks helemaal herkeken. Damn, dat einde ook hè. Still creeps me out.
Misschien nu nog Fire Walk With Me kijken.
Modetype of gewoon prinsesje, dat kan ook hequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:09 schreef Dirk het volgende:
Hahahaha, ik voel me ineens echt een onwijs modetype nu, terwijl ik dat helemaal niet ben.
Ik draag veel polo's en t-shirts van bijvoorbeeld Diesel, G-Star of Alexander McQueen. Jeans ook van Diesel, G-Star en Rufskin. Schoenen Adidas of Nike. Ondergoed geef ik geen reet om, slips van H&M will suffice. De duurste kleding die ik heb is van DSquared2, maar dat was ook in zo'n daarna-op-water-en-brood maand.
Ik weiger om me te confirmeren aan wat een blad/website/whatever vindt dat mode is, maar koop wel graag mijn favoriete merken om er voor mezelf leuk uit te zien. Zeg maar.
quote:
Hmm. 'k draag vooral Diesel Jeans en verder [spoiler voor Ang3l]quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:09 schreef Dirk het volgende:
Hahahaha, ik voel me ineens echt een onwijs modetype nu, terwijl ik dat helemaal niet ben.
Ik draag veel polo's en t-shirts van bijvoorbeeld Diesel, G-Star of Alexander McQueen. Jeans ook van Diesel, G-Star en Rufskin. Schoenen Adidas of Nike. Ondergoed geef ik geen reet om, slips van H&M will suffice. De duurste kleding die ik heb is van DSquared2, maar dat was ook in zo'n daarna-op-water-en-brood maand.
Ik weiger om me te confirmeren aan wat een blad/website/whatever vindt dat mode is, maar koop wel graag mijn favoriete merken om er voor mezelf leuk uit te zien. Zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler voor Ang3l].
Mja, prinsesje dekt de lading misschien best aardig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Modetype of gewoon prinsesje, dat kan ook he
Ja, *ril* indeed. Zo goed gedaan. Moet je bedenken hoe zoiets 25 jaar geleden aankwam. Nu zijn we veel meer gewend ondertussen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, einde einde... de serie is gecancelt dus eigenlijk is er geen einde, toch?
Al is deze best passend*ril*
Troep.quote:
Ik ken t niet eensquote:
Dan ben ik gewoon de tokkiequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:18 schreef Dirk het volgende:
[..]
Mja, prinsesje dekt de lading misschien best aardig..
Een goed pak is al snel best duur...quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hmmz... Mijn duurste kledingstukken zijn twee maatpakken.
Tenzij uit Thailand of zoquote:
Mja, dat gaat hard.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hmmz... Mijn duurste kledingstukken zijn twee maatpakken.
I might be bad, but I'm perfectly good at itquote:
Wine in parks before it's darkquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:27 schreef Ang3l het volgende:
I might be bad, but I'm perfectly good at it
Het valt toch niemand op dat je twee net iets verschillende zwarte sokken aan hebt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Enjoy!quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar huis, en naar AmsterdamDoehoeiiii!
Mij persoonlijk welquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het valt toch niemand op dat je twee net iets verschillende zwarte sokken aan hebt?
ew een vagina!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:35 schreef Peter het volgende:
[..]
en met een 2 er achter voor de wat meer hardcore versie..
Jouw vagina heeft een ingebouwd alarm?quote:
Die waarschuwt voor vochtige perioden?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:40 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jouw vagina heeft een ingebouwd alarm?
Valt mee: 'Reblog' aanklikken en in dat scherm rechtermuis doenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
't is alleen zo'n gedoe om daar foto's van te jatten.
Dat droogt toch voor geen meter?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:58 schreef Peter het volgende:
Sokken uit, al half in elkaar draaien en zo in de was. Houd je ze altijd bij elkaar.
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
't is alleen zo'n gedoe om daar foto's van te jatten.
Oh, juistquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij het ophangen gewoon uit elkaar halen en naast elkaar ophangen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor luigi opende Bastille t concert met de twin peaks tune en zongen ze t lied Laura Palmer
Lol @ Adele Dazeemquote:
Ik doe open nu developer tools, en klik daar dan met mijn rechtermuis.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Valt mee: 'Reblog' aanklikken en in dat scherm rechtermuis doen.
Ik wil een huishoudslaaf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij het ophangen gewoon uit elkaar halen en naast elkaar ophangen.
Wat schuift hetquote:
Laat maar weerquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Niets, slaven krijgen te eten en een bed. Daar zijn het slaven voor.
De eerste goede Disney musical in 18 jaar (sinds Pocahontas) en op het niveau van de Lion King (bijna 20 jaar oud), dus nog langer!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef Cosmo. het volgende:
De leukste in 16 jaar volgens de honest trailer
Luigi, nee. Foei.quote:
Ik vind t misschien wel de leukste in 60 jaarquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef Cosmo. het volgende:
De leukste in 16 jaar volgens de honest trailer
Ik in ieder geval de leukste sinds "De Kleine Zeemeermin".quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t misschien wel de leukste in 60 jaar
Kut.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Nou, de eersten liggen er al uit waaronder my gay-mom en beste collega
Nog een half uur en dat weet ik zelf meer.
Gatver, ik voel hoe jij je voelt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Dat is de niet fijne vorm van spannend.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Buh.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |