Ja maar hoe innig zijn die relaties als je zo maar ff een jaar ervandoor gaat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Joey heeft een vriendin dus snap ik lot en isa niet zo
Misschien dat het de nieuwe directeur nu opvalt dat er mensen zijn die echt niets doenquote:
Zeker als ze zich de komende week niet scheertquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:59 schreef Jian het volgende:
Die Joey is een latente nicht, alleen Billy maakt enigszins een kans bij hem ...
dat is een stoelquote:
De enige die er nog aan werkt. Isa vroeg hem nog of ze nog kon helpen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien dat het de nieuwe directeur nu opvalt dat er mensen zijn die echt niets doen
ah ja ik zie het nuquote:
Die Joey is een latente nicht, alleen Billy Gio maakt enigszins een kans bij hem ...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:59 schreef Jian het volgende:
Die Joey is een latente nicht, alleen Billy maakt enigszins een kans bij hem ...
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
ah ja ik zie het nugaat ze de stoel verkopen ook?
Daar heb je een goed punt, maar goed emil en gio ook thuis een vriendin. en het kan welquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja maar hoe innig zijn die relaties als je zo maar ff een jaar ervandoor gaat.
[PB-mode] Dat doet die schijnheil om Aike dwars te zitten [/PB-mode]quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:04 schreef renevanlaaren het volgende:
emile is al de hele dag bezig,terwijl de rest wat in de zon zit
een jaar met zo weinig contact, ik weet niet, lijkt me geweldig al sje een goede innige relatie hebtquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt, maar goed emil en gio ook thuis een vriendin. en het kan wel
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:05 schreef Jian het volgende:
[..]
[PB-mode] Dat doet die schijnheil om Aike dwars te zitten [/PB-mode]
lau knalt ff de laatste meters erin met hemquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:04 schreef renevanlaaren het volgende:
emile is al de hele dag bezig,terwijl de rest wat in de zon zit
Ze mocht er wat mee doen van Paul.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:02 schreef Jian het volgende:
Paul is weg en Billy gaat meteen een stoel verzieken ....
Ruud: ik kan er niet meer tegenquote:
De hippiestoelquote:
Te erg!quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
De hippiestoel.
Hoe obligaat kun je hem beschilderen. Geen greintje creativiteit, enkel platte vertalingen.
pfffquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:08 schreef Ransjih het volgende:
billy: nu gaat iedereen bij elkaar en wij niet![]()
ruud: niemand bij elkaar
billy: dan is het goed
Hippie, dat is flower power en een peace-teken.quote:
Eindelijk ook een leuke bijnaam voor Ruud.quote:
Ik zou ook niet bij mijn oma in bed willen liggenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:09 schreef snetje het volgende:
Billy : "Nu gaat iedereen bij elkaar liggen en gaan wij uit elkaar"
[ afbeelding ]
En dat durft zich kunstenares te noemen.quote:
Er zitten latten aan de zijwanden, daar worden ze aan vast gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:11 schreef Voxs het volgende:
Hoe gaan ze die bedden vastzetten? Met schroeven weer in de vloer?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eindelijk ook een leuke bijnaam voor Ruud.
dit is gewoon productie werk en zelf voor dat te main streamquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat durft zich kunstenares te noemen.
dat voelt ze, ze is een kunstenaar en al 32 jaar!quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:12 schreef Kijkertje het volgende:
Is die stoel een opdracht? Of zijn de doeken op?
Ik denk dat Paul het binnen 2 uur in elkaar zet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:15 schreef Ransjih het volgende:
450,- voor 6 stoelen
reactie meteen: te weinig
isa ziet veel mails van mensen die spullen te duur vinden
denk eerder 3 per dagquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef D-B het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul het binnen 2 uur in elkaar zet.
Dan kom je uit op 75 ¤ per stoel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:15 schreef Ransjih het volgende:
450,- voor 6 stoelen
vanas zegt nu paul zei 2 per dagquote:
Is 75 p.st,lijkt me heel redelijk voor die afvalhout stoelenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:15 schreef Ransjih het volgende:
450,- voor 6 stoelen
Voorlopige aanslag belastingdienst..quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat worst straks water en brood. Hoge energierekening, dure boodschappen, Paul eruit. Straks nog doktersrekeningen als dat kalf geboren wordt.
In nog geen driehonderd jaar. Het is een belediging voor echte creatieve geesten, dit gefröbel in de obligate marge.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:19 schreef beequeen het volgende:
De stoel van Billyboy moet ¤300,- kosten.
Liggend rijgen is zo lastigquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef Baconbus het volgende:
Lot is bang dat alles mis gaat als ze een dag niet op een stoel kan zitten.
over 2 weken markt lopen ze weer binnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat worst straks water en brood. Hoge energierekening, dure boodschappen, Paul eruit. Straks nog doktersrekeningen als dat kalf geboren wordt.
idd niet te duurquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef zwellever het volgende:
[..]
Is 75 p.st,lijkt me heel redelijk voor die afvalhout stoelen
die komt op zijn vroegst pas na aprilquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voorlopige aanslag belastingdienst..
En neuken met een ieder die zich kandidaat stelt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:21 schreef Ransjih het volgende:
ruud: samen slapen doe je alleen met mensen waarmee je al veel verder bent
Lachwekkend. Zet een stoel in een kleuterschool met vingerverf, en je krijgt een veel mooier resultaat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:19 schreef beequeen het volgende:
De stoel van Billyboy moet ¤300,- kosten.
vidn ik ook, te intiem wmbt, seks a la maar echt slapenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:21 schreef Ransjih het volgende:
ruud: samen slapen doe je alleen met mensen waarmee je al veel verder bent
Nu Billy er mee bezig geweest is kan je het alleen nog verkopen als brandhout.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef zwellever het volgende:
[..]
Is 75 p.st,lijkt me heel redelijk voor die afvalhout stoelen
Mijn idee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef Copycat het volgende:
In nog geen driehonderd jaar. Het is een belediging voor echte creatieve geesten, dit gefröbel in de obligate marge.
Ik ben echt diep beledigdquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
In nog geen driehonderd jaar. Het is een belediging voor echte creatieve geesten, dit gefröbel in de obligate marge.
Het is wat de gek er voor geeft Billy zei het zelfquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Achja, Paul maakt er 2 op een dag. Dat betekent dat als iedereen z'n eigen stoel maakt ze ook hooguit een dag nodig hebben. Ik zie het probleem niet, maar meisjes als Vanass en Lot zijn wel vaker bang.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:20 schreef D-B het volgende:
Vanessa: Paul zij je maakt er 2 op een dag
Echt niet ze zitten zo in elkaar met 2 man.
dat wiste wij toch allemaal al? die isa toch.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, Isabel heeft het slapen van Charlot met Joey verpest, het kutkind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |