Ja maar hoe innig zijn die relaties als je zo maar ff een jaar ervandoor gaat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Joey heeft een vriendin dus snap ik lot en isa niet zo
Misschien dat het de nieuwe directeur nu opvalt dat er mensen zijn die echt niets doenquote:
Zeker als ze zich de komende week niet scheertquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:59 schreef Jian het volgende:
Die Joey is een latente nicht, alleen Billy maakt enigszins een kans bij hem ...
dat is een stoelquote:
De enige die er nog aan werkt. Isa vroeg hem nog of ze nog kon helpen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien dat het de nieuwe directeur nu opvalt dat er mensen zijn die echt niets doen
ah ja ik zie het nuquote:
Die Joey is een latente nicht, alleen Billy Gio maakt enigszins een kans bij hem ...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:59 schreef Jian het volgende:
Die Joey is een latente nicht, alleen Billy maakt enigszins een kans bij hem ...
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
ah ja ik zie het nugaat ze de stoel verkopen ook?
Daar heb je een goed punt, maar goed emil en gio ook thuis een vriendin. en het kan welquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja maar hoe innig zijn die relaties als je zo maar ff een jaar ervandoor gaat.
[PB-mode] Dat doet die schijnheil om Aike dwars te zitten [/PB-mode]quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:04 schreef renevanlaaren het volgende:
emile is al de hele dag bezig,terwijl de rest wat in de zon zit
een jaar met zo weinig contact, ik weet niet, lijkt me geweldig al sje een goede innige relatie hebtquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt, maar goed emil en gio ook thuis een vriendin. en het kan wel
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:05 schreef Jian het volgende:
[..]
[PB-mode] Dat doet die schijnheil om Aike dwars te zitten [/PB-mode]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |