Ah, zo. Ik snap het.quote:
Was een reactie op een andere WOII grap van een Feyenoorder, welke niet aangaf.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:39 schreef Helpmefok het volgende:
Die Herqules hé.
Mag die even op zijn gedrag aangesproken worden?
"In de tijd vergast", grappen over dat Feyenoord nooit kampioen wordt die uit de lucht komen vallen...
Kan wel een tijdje rust gebruiken.
Vergast kan je direct interpreteren als oorlogsgerelateerd. Dat vind ik voor opmerkingen over treinen wel meevallen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een reactie op een andere WOII grap van een Feyenoorder, welke niet aangaf.
Ja en of die joden niet op de trein gezet kunnen worden niet idd.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
Vergast kan je direct interpreteren als oorlogsgerelateerd.
Dat had ik niet gelezen. Ik las enkel van Onlogisch een 'Heb je je trein gemist'?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en of die joden niet op de trein gezet kunnen worden niet idd.
Ga weg man.
VBL / FEIJENOORD #1361 Transfergeruchtenquote:
Verwijderd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VBL / FEIJENOORD #1361 Transfergeruchten
Topic beetje niveauloos dit dat. Reageren op mensen met grote neuzen blijft toch altijd aantrekkelijk.
Ik zeg toch. Is aantrekkelijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verwijderd.
Zelf had je er ook niet op in hoeven gaan hoor, scheelt weer een halve pagina verwijderen.
Ja, dat geflame tussen jullie was erg relevant ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:46 schreef Elan het volgende:
Vind een inhoudelijke discussie over de kwaliteit van de jeugdspelers van relatief Feyenoord en Ajax een stuk relevanter dan vragen over het weer GGMM....
Was gewoon een scherpe discussie? Moeten we elkaar straks ook met u gaan aanspreken of zo jezus manquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat geflame tussen jullie was erg relevant ja.
Ging nergens over. Pleur gewoon op met je nonsens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Was gewoon een scherpe discussie? Moeten we elkaar straks ook met u gaan aanspreken of zo jezus man
Anderen dachten daar anders over Higlertje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ging nergens over. Pleur gewoon op met je nonsens.
Dat kan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Anderen dachten daar anders over Higlertje.
Dus wat zit je dan gelijk met je 'nonsens' .quote:
Ah, was het weer zo ver?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus wat zit je dan gelijk met je 'nonsens' .
Die tweedenwereldoorlog/Beverwijk- opmerkingen van HMF sloegen nergens op verder ging de discussie gewoon over het voetbal pleur je alles in z'n geheel weer gelijk weg.
Zag alleen maar gezeik over de "talenten" van Ajax die geen talenten zijn. Ging nergens over een vergelijking met. Totdat iemand begon met "nee jullie dan"quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus wat zit je dan gelijk met je 'nonsens' .
Die tweedenwereldoorlog/Beverwijk- opmerkingen van HMF sloegen nergens op verder ging de discussie gewoon over het voetbal pleur je alles in z'n geheel weer gelijk weg.
Ja, ik heb direct gewaarschuwd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:42 schreef Tyron het volgende:
ik vind het nergens op slaan dat er niemand op mijn youtube video reageert en dat is dan zogenaamd de gezelligste sc van fok!, kan hier iets aan gedaan worden?
Sorry ik zit DWDD te kijkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:42 schreef Tyron het volgende:
ik vind het nergens op slaan dat er niemand op mijn youtube video reageert en dat is dan zogenaamd de gezelligste sc van fok!, kan hier iets aan gedaan worden?
Waar ging het over?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:42 schreef Tyron het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |