Fucking hell wat blijft het een faalactie...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
September eindelijk in Nederland
http://majornelson.com/20(...)arkets-in-september/
Je had het eerder verwacht?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Microsoft, whywaarom zo hard falen, waarom zo laat
Yes, had goede hoop voor aprilquote:
Zelfde geldt voor die andere grote console maar die staat inmiddels gemiddeld gezien in meer huiskamers puur omdat het kan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:20 schreef L3viathan het volgende:
Ik vind het nog niet eens zo heel laat eerlijk gezegd.. Er is toch nog niks interessants uit qua games
tot die tijd vermaak ik me nog wel met Witcher 2
Halo an sich is niet slecht. Degelijke shooter die beter is dan al die CoD-crap die tegenwoordig verschijnt. Geef het een kansquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:07 schreef zoz het volgende:
Vandaag mijn xb1 titanfall bundle ontvangen van amazon.co.uk. 483 euro heeft het gekost.
Futuristische shooters kunnen best leuk zijn. Vond het eerder maar niks. Denk dat ik later halo ook ga proberen.
Hoewel ik hem op de oude xbox bijna uit had ben ik opnieuw begonnen met anniversary, daarna Halo2 eens proberen. 3 staat alweer jaren in de kast maar sinds ik me eens flink ingelezen heb wil ik het eens op volgorde uitspelen, topverhaal en universum.quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Halo an sich is niet slecht. Degelijke shooter die beter is dan al die CoD-crap die tegenwoordig verschijnt. Geef het een kans
Ik vond het verhaal van Reach wel goed gedaan, omdat je (als je de kennis hebt van de lore) weet hoe het eindigt. Maakte een behoorlijke impact eigenlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hoewel ik hem op de oude xbox bijna uit had ben ik opnieuw begonnen met anniversary, daarna Halo2 eens proberen. 3 staat alweer jaren in de kast maar sinds ik me eens flink ingelezen heb wil ik het eens op volgorde uitspelen, topverhaal en universum.
The Witcher 3 volgend jaar, en Batman: Arkham Knight ben ik heel erg benieuwd naar. De Arkham serie is altijd al een prachtige serie geweest (grafisch in ieder geval), dus ik weet bijna zeker dat Arkham Knight ook een grafische topper wordt in ieder geval.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Daartussen staan titels die ik niet meer op de 360 zou willen spelen omdat de textures niet meer om aan te zien zijn.
Then again, ik speel toch relatief veel op de PC dus dat zal niet 123 een probleem zijn.
Voor mij wordt het wachten op de titels als AC en Splinter Cell die me vaak wel overtuigen.
De Halo boeken zijn echt super tof wat verhaal betreft, in de games komt dat helaas niet echt terug dus die boeken zijn wel een aanraderquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hoewel ik hem op de oude xbox bijna uit had ben ik opnieuw begonnen met anniversary, daarna Halo2 eens proberen. 3 staat alweer jaren in de kast maar sinds ik me eens flink ingelezen heb wil ik het eens op volgorde uitspelen, topverhaal en universum.
Dat is altijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:01 schreef Zolder het volgende:
Vind hem niet echt mooi, daarnaast is dit typisch zo'n game die later in de generatie niks meer voorstelt. A la Viva Pinata en Resistance: Fall of men
De afgelopen 15 jaarquote:
Nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee over het volgende?
Kreeg een mail van Microsoft dat mijn Points omgezet zijn naar geld in mijn account wat ik kan gebruiken in de playstore maar ik ben helemaal weg bij Xbox/Microsoft dus is het ergens mogelijk om dat geld terug te krijgen op de rekening?
Okequote:Op woensdag 19 maart 2014 10:28 schreef Zolder het volgende:
Xbone mag nog best even weg blijven. Nog genoeg recents voor de 360:
Thief
South Park
Metal Gear Solid
Plants vs zombies
Titanfall
Far cry hd
Fable anniversery
Daylight
Lego the hobbit
Fifa 14 world cup
Oftewel je hebt geen idee waar je over praat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:58 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is altijd.
[..]
De afgelopen 15 jaar
dan speelt geen hond het meer, op wat derderangs landen in microsofts ogen na. Echt erg jammer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
Nog even wachten dus. En dan is het tijd voor Killer Instinct
Oh, wel degelijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oftewel je hebt geen idee waar je over praat.
En waar baseer je dit op?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:46 schreef eight het volgende:
[..]
Oh, wel degelijk.
De stelling was: "typisch zo'n game die later in de generatie niks meer voorstelt".
Stel dat jij gelijk hebt, dan kun je toch ook titels noemen die in het releasejaar uitkwamen en daarna zich nog jaren kon meten met games die later uitkwamen?
Op het verleden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waar baseer je dit op?
De volgende Titanfall gaat ook naar de PS komen dus het is een groot succes
Gears of War.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:58 schreef eight het volgende:
[..]
Op het verleden.
Ik kan geen titel opnoemen die in een releasejaar van een nieuwe console uitkwam en die zich daarna nog kon meten met de games die later verschenen.
Goddomme zegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:58 schreef eight het volgende:
[..]
Op het verleden.
Ik kan geen titel opnoemen die in een releasejaar van een nieuwe console uitkwam en die zich daarna nog kon meten met de games die later verschenen.
En dan heb ik het dus over platformen als XBOX, XBOX360, PS,PS2,PS3.
Dan is het toch aannemelijk dat dit nu ook het geval is.
Waarom denk jij dat dit deze keer niet zo is?
Sterk voorbeeld. Kwam na 11 maanden uit en dus binnen releasejaar.quote:
Wat ben jij toch een prachtuserquote:
Oblivion.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:21 schreef eight het volgende:
[..]
Sterk voorbeeld. Kwam na 11 maanden uit en dus binnen releasejaar.
Duidelijk een game die nog jaren meekom.
Is dit een uitzondering of zijn er nog meer titels?
Doe eens, ben eigenlijk wel benieuwdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oblivion.
Ik kan nog wel even doorgaan.
Sorteren op release date en kies maar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doe eens, ben eigenlijk wel benieuwd
Jij gokt maar wat hoe moet ik daar dan over discussiërenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:23 schreef eight het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een prachtuser![]()
Je komt altijd met argumenten en speelt nooit op de man.
Echt een genot om met jouw een discussie te voeren.
Ik woon ook dicht bij Kleve en ik zag ze liggen daar maar kon het weerstaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat nijmegen -> kleve beduidend goedkoper is dan de meerprijs die de MM erop gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |