quote:Is dit de eerste keer dat je last hebt van dun bms? (sorry volg het hier niet altijd ivm eigen perikelen ) Misschien dat je kunt opperen om een cyclus Progynova te gebruiken. Ik ben er afgelopen weken superwoman van geworden
(bms was 4.8 en enkelwandig en nu zit ik op 7.5 en triple line en triple line ben je nodig om zwanger te worden ... Ook bij een dun bms kun je zwanger worden mits er die triple line is (heeft te maken met de innesteling)
Ik zou het knap vinden als hij zwanger zou raken, bel je dan meteen ff de krant?? Ik zou het goddelijk vinden een man die zwanger raakt, hoef ik die polonaise niet aan mijn lijf <3 als het hem lukt doe ik meteen een huwelijks aanzoekquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:45 schreef FuryOverkill het volgende:
mijn buurjongen heeft nogal moeite met zwanger worden kan hij dan hier terecht
Lieve lieve schat! Ik hoop dat al de druk eraf is en de afstand gecreeerd is, het onverwachts toch gebeurd. Ik gun het je zo verschrikkelijk!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik wil graag uit beide lijstjes. Vandaag werd ik ongesteld, en het maakt mij verdrietig. Ik wil dus even hier afstand nemen, dus als TS mij uit de OP wil halen?
Iedereen die op een tweede streepje wacht heel veel plezier en succes gewenst
Oke in Mei weer een check, en daarna als de uitkomst is dat je geschikt ben een behandeling plannen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:19 schreef Cygne het volgende:
*onder steen vandaan kruipt.
Mrs peel![]()
Vandaag bij de oogkliniek geweest, ik heb nog -1, maar kan pas eind mei weer bij de oogkliniek terecht om te kijken of ik geschikt ben voor een laserbehandeling. Dus minimaal tot dan wachten.
*terug onder steen kruipt.
Spannend! Ga duimen voor julliequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Knuffel voor Peel![]()
Morgen hebben we weer IUI... Eitje is heel snel gegroeid de laatste dagen. Mijn NOD klopt nog in de OP
Hoeveel dagen ben je ongesteld geweest? Je normale tijd of korter? Niet dat ik met het antwoord iets kan hoor, maar ik vroeg het me afquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:17 schreef Cholula het volgende:
Spannend Cactus!
Ik ben een beetje in verwarring. Afgelopen dinsdag was mijn menstruatie afgelopen, maar sinds gisteren verlies ik met tussenpozen bloed. Ik snap er niets van!
Ik vond 5 miljoen ook klinken als absurd veel, maar het is nietsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef Cholula het volgende:
5000000 spermacellen, dat klinkt echt als enorm veel! (Correctie dat klonk als veel, wikipedia vertelt me net dat een gemiddelde zaadlozing 100 tot 200 miljoen zaadcellen bevat). Waar wordt de pijn door veroorzaakt? (Ik ben echt een n00b op dit gebied) Ik hoop dat de pijn snel wegtrekt! En mijn duimen draaien voor je.
Ik ben de normale periode ongesteld geweest, een pauze van twee, drie dagen en daarna dus weer bloed. Ik vind het maar vreemd. Ik denk dat ik maandag een afspraak maak met een dokter.
hoe is het met de pijn vandaag?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Danaa: wij zijn twee vrouwen, dus we hebben wat hulp nodig met sperma, zeg maar
Helemaal weg gelukkig! Heb wel een rustdagje ingelast, maar dat was achteraf niet nodig. Neemt niet weg dat het wel lekker is, zo'n bankhang-dagjequote:Op zondag 16 maart 2014 15:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hoe is het met de pijn vandaag?
Ja dat is dan erg handigquote:Op zondag 16 maart 2014 14:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Danaa: wij zijn twee vrouwen, dus we hebben wat hulp nodig met sperma, zeg maar
Ahhhh!!! Heb het met je te doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:10 schreef Ggirl het volgende:
Boeee, alles zit tegen! Eerste dag verbouwen, half twaalf thuiskomen en zien dat je in 'n half huis geen stroom hebt is één. Er dan achter komen dat de sleutel vd meterkast aan de bos bij je ouders zit is twee. Daar naartoe rijden (2 minuutjes gelukkig maar) voor die sleutels, en concluderen dat de sleutel die je nodig hebt aan de bos zit die de makelaar heeft, grommm!
En dan gaat vriend doodleuk de deur uit met de opmerking; Heej schat, eigenlijk moeten we dadelijk ook nog even functioneel neuken hé! Mijn schoen miste zijn hoofd (en de hond) maar net!
En nu lig ik dus in bed en voel ik me ongewassen, bleh!
Deze maand is bij voorbaat al kansloos.. 😉
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:45 schreef -ik86- het volgende:
Hier heeft de ongesteldheid vannacht/vanmorgen doorgezet.
En idd het is hier erg rustig op t moment..
Fijn he Twist dat libido, gewoon lekker van genieten!
Ga een app downloadenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:44 schreef Danaa het volgende:
Ik heb wat meedenk hulp nodig:
Vrijdag 7 maart rond 19:00 een duidelijk pijnlijke eisprong.
Tel ik nu vanaf zaterdag 8 maart 14 dagen verder en word dan vrijdag 21 maart mijn NOD?
OF........
- Tel ik vrijdag de 7e van eisprong mee en kom ik uit op donderdag 20 maart NOD?
OF........
- Tel je 14 dagen na je eisprong en is dan dag 15 je NOD?
Wat Messina zegt, neem een app, als je daar invult welke dag je ongesteld werd, kom je straks op een gemiddelde uit, de eisprong hoeft niet perse steeds op dezelfde cyclus dag te vallen, daar kan wel eens wat verschil in zitten. Gemiddeld word je 14 dgn erna ongesteld, maar ook dit hoeft niet altijd zo te zijn, het kan korter zijn of ook later. Zo'n app neemt de kans dat je eisprong eerder of later valt mee, dus dan zie je meteen waar ongeveer je vruchtbare dagen zitten. Het meest effectieve zou een combi zijn van tempen en ovulatietesten, maar vooral dat eerste leent zich eigenlijk best nauwkeurig, een combi van die twee geeft duidelijkheid. Dit moet je natuurlijk ook willen. Ik zou het niet kunnen, maar ik kan me voorstellen dat er genoeg meiden zijn die dit wel fijn vinden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:51 schreef Danaa het volgende:
Bedankt Dames!
Ik wil er ook geen vaste dag aan geven maar graag begrijpen wanneer het tellen van een LF begint/eindigt.
Oh meis! Begrijpelijk..... een dikke knuffelquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik wil graag uit beide lijstjes. Vandaag werd ik ongesteld, en het maakt mij verdrietig. Ik wil dus even hier afstand nemen, dus als TS mij uit de OP wil halen?
Iedereen die op een tweede streepje wacht heel veel plezier en succes gewenst
Ik denk dat ze allemaal goed kunnen inleven in je situatie. Dat je aan het proberen bent en het nog niet lukt. ze gunnen je het van harte natuurlijk alleen zijn ze klunzig in het uitenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:55 schreef Risu het volgende:
Eeeh
Volgens mij tellen vanaf de dag erna. Dus dan is 21 maart de NOD.
Had ik trouwens al verteld dat mijn broertje en zijn vriendin DE aankondiging hebben gedaan op mijn moeders verjaardag?
Het kwam bij iedereen als een verassing aan, en de hele kamer (20 man ofzo) keek mijn kant op met enorme medelijden. En nee, dat kan geen verbeelding zijn geweest, want haast iedereen zei hetzelfde. Van die dooddoeners, 'jou lukt het ook een keer' 'goed je best doen, dan ben jij de volgende' en meer van dat soort ongein. En ik maar teruglachen. Een keer zei iemand dat ze hadden gedacht dat ik wel eerst zou zijn. Toen kon ik alleen maar denken 'dat was ik ook, hoor' niks gezegd natuurlijk.
Ergste moment vond ik nog wel dat een van mijn tantes bij het weggaan zei 'kop op meisje'
Ik had echt eenmomentje. Wat weet zij er nou van. Staat het op mijn voorhoofd geschreven dat ik diep ongelukkig ben met het feit dat het mijn broertje wel in een keer lukt en mij niet? Of heeft iemand zijn mond voorbij gepraat en weet ze stiekem toch meer..
En ik ben helemaal niet ongelukkig!!
Andere tante zei weer dat ik nou eigenlijk moet wachten, want nou is het ouwe koek enzo.hallo, ik was nu aan de beurt, ga toch zeker niet wachten.
Naja, dat was de rant. Decemberkindje nou graag, please okaythanksbye.
Pff, ja dat dus. Bij elk klein dingetje denk ik nu "Hee, wat is dat?" terwijl ik me nog zo voorgenomen had (I knowquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:08 schreef Dottey het volgende:
Ik heb geen idee.. misschien is het extra druk maken om niets waardoor je extra gevoelig bent om signalen op te pikken.. Het kunnen denk ik meerdere dingen zijn.
Sowieso moet je lichaam wennen aan hormonen en toestanden zonder pil.
Ja, heb al allerlei cryptische afkortingen in m'n agenda staanquote:Houd het in de gaten of je het vaker hebt....
Babytijdquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:11 schreef Dottey het volgende:
Maar hij zei... OH babytijdvooruit dan maar
![]()
Dus sinds de start van de pauze voor het eerst weer echt spannend aankomende NOD
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
In november/december heb ik, tegen verzendkosten, een stapel zwangerschapstesten (eBay) van Chanty overgenomen. Deze hebben mij al geluk gebracht en ik heb ze nu niet meer nodig. Ze zijn nog goed tot 11-2014. Is er iemand hier die interesse heeft in deze testjes (ook tegen verzendkosten uiteraard)? Het zijn er nog 10! Graag PM bij interesse
Ze zijn weg!
Wat lief!quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
gewoon even een dikke knuffel voor jullie allemaal! omdat wachten zo frustrerend kan zijn/is!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat lief!dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:30 schreef dobbey het volgende:
[..]het voelt zo raar, nu gewoon voor het eggie en niet meer voor spek en bonen
![]()
Na een aantal losse Flodder Posts hier en daar in wohts mag ik vanaf nu echt van mezelf gaan mee posten![]()
Alle keuringen, toestemmingen en toestanden zijn achter de rug en vanaf nu zijn we echt aan het wachten op het tweede streepje
Sinds vanmiddag zijn we officieel overgedragen aan de verpleegkundige en het is nu een questie van tijd voor we de eerste terugplaatsing hebben. Ik hoef niet in de lijstjes hierboven omdat het bij ons allemaal wat anders gaat maar ben helemaal door het dolle heen
ah wat zegt hij dat lief en fijn en aanmoedigend. Het lijkt mij zo een impact op je lijf, geest en relatie.. al die hormonen! Wat een opsteker voor je!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:19 schreef dobbey het volgende:
Thnx all![]()
Het zal denk ik even duren voor ik er hier helemaal in zit en alles bij houd en daarnaast heb ik ook last van een overkill hormoon dementie ben zo vergeetachtig als het maar kanDus excuse me als ik soms wat vergeet of mensen over sla
![]()
@Dottey mannen die zwijmelen zijnMijn man maakte anderhalve maand terug de opmerking tegen mij: Ik vind het supertof en heel stoer wat je allemaal ondergaat voor ONS kind nou je kon me opvegen
![]()
Helemaal als je zijn voorkomen ziet, ruwe bolster eerste klas
![]()
Veel succes de aankomende weken en mijn duimen draaien
Och meis tochquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:44 schreef Cholula het volgende:
Ik doe hem met een zetpil diclofenac en een paracetamol. Heb jij er daarna last van gehad? Ik vind het vreemd dat ze eerst hebben gezegd dat het schoon was en dat er nu toch nog iets zit.
Ik heb mezelf gisteren weer bij elkaar geraapt en besloten dat 2014 niet het jaar is waarin ik een kindje krijg. Dus er is weer rust in mijn hoofd en ik ga me focussen op onze bruiloft. Hopelijk wordt 2015 dan wel het jaar waarin een baby past.
Ik ben benieuwd naar je foto..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Gevalletje het volgende:
Poging 2, voor het eerst posten via mobiel ging niet helemaal goed.
Nu al bijna een week duizelig en misselijk. Is wel iets verbeterd in de loop der dagen, maar het blijft. Blijf onzeker omdat ik maar niet weet wat het is, mogelijk dan toch een zwangerschap?? Weet niet zeker waar in m'n cyclus ik nu zit, maar denk dat m'n NOD rond donderdag zou kunnen liggen. Afgelopen donderdag ongeduldig een test gedaan: niks. Net toch weer 2, Predictor early. Na 5 min niks, 15 min later nog eens goed gekeken. Als ik em goed in het licht hou en heen en weer beweeg lijkt het wel alsof er een héél dun lijntje is.. Zo te zien kan ik mobiel geen foto's plaatsen, misschien dat ik zo weer bij m'n pc kan. Vraag me toch af of anderen het ook zien of dat ik spoken zie nu!
Ja idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:31 schreef Risu het volgende:
Dat heb ik ook hoor. Heel normaal denk ik. Heel graag dat tweede streepje willen zien. Maar nog steeds bang dat het toch niet weer gaat lukken. Wat dat aangaat zijn deze wachtweken een stuk relaxter dan die wachten op de eerste echo. Want nu is er toch nog niks.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef Ggirl het volgende:
Jeej, vanavond geen gipsplaten en electra meer! Nu mét eten in de auto naar wat nog even 'thuis' is! En ik weet wat er dadelijk gaat gebeuren... 😉
Ik heb op mn mobiel gekeken, de laptop er voor aan gezet, en mn man laten kijken en ik zie t echt niet...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Zien jullie echt niets? Ik zie er echt wel eentje![]()
Maar je bent inderdaad wel heel erg vroeg, ik zou er nu nog geen oordeel aan binden. Het kan echt nog alle kanten op.
Ja.. en eigenlijk wil ik niet hypochonderen en gewoon netjes 2 weken wachten...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:24 schreef Danaa het volgende:
@ Dottey: Dat klinkt alsof je dus effectief voor de eisprong hebt gesext!
Hier een eerste echte cyclus van 32 dagen! Hoppa, dat voelt best goed en knap..
Nu een heerlijk weekend in! Drukke week gehad en nu RUST!
OH DIT!!!! hier nog een!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef Risu het volgende:
Het is vandaag pas 3 of 4dpo en verdorie, begin nu al te hypochonderen.
Heb hetzelfde soort krampje als de vorige keer in m'n onderbuik. Kan nog helemaal niks zijn, maar vervelend is dit wel. Ben ook al 2 dagen 's nachts om niks wakker.. Heel irritant.
Daar gaat het loslaten
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef Ggirl het volgende:
Jeej, vanavond geen gipsplaten en electra meer! Nu mét eten in de auto naar wat nog even 'thuis' is! En ik weet wat er dadelijk gaat gebeuren... 😉
ik moet alle kanten uitdraaien om je streepje of iets te zien.... maar mijn lenzen zijn wat troebel..quote:Op zondag 23 maart 2014 19:32 schreef Gevalletje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat dit werkt! Voel me vandaag iets beter, maar zo nu en dan wel beetje pijn in m'n onderbuik :S. Maar best veel wakker geweest, afgelopen week voor het grootste deel in bed gelegen en aantal dingen gemist. Waaronder 1e verjaardagsfeestje van m'n nichtje vandaag, vind het vreselijk maar een uur heen en terug in de auto trek ik nu nog niet
Wijze raad past hier altijdquote:Op maandag 24 maart 2014 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
*uit lurkstand komt
Als je het plaatje omzet naar negatief of zwartwit, zie je dat er echt (nog) niks te zien is. Is een trucje dat wel vaker wordt toegepast.
En nu ben ik weer weg hier, want ik hoor hier totaaaaal niet.
Vorig jaar was hij ook echt pro baby.. maar door omstandigheden .... had hij liever toch even een kleine break...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:04 schreef Cholula het volgende:
Dobbey wat spannend!! Ik hoop dat je nu echt heel snel zwanger bent, je wacht al zo ontzettend lang!!
Nette cyclus Danaa! Fijn dat je lijf het zo goed op pakt.
Fijn dat je man nu helemaal pro baby is Dottey. Het moment dat mijn vriend er net zo enthousiast over plannen met baby sprak, vond ik zo gaaf! Samen er volledig voor gaan, juist na een afwachtende periode, geeft zo'n geweldig gevoel van samen zijn (vond ik dan).
Ook spannend voor jou Cactus, mijn duimen draaien dat het deze keer echt raak is!
Hier gaat het niet zo lekker. Mijn bezoekje aan de gyn heeft een vervolgafspraak tot gevolg. Over ruim twee weken krijg ik een hysteroscopie. Het bloedverlies wordt misschien veroorzaakt door een restje zwangerschap en dus moet er gekeken worden of dat opgelost kan worden. Deze ronde is daarom kansloos, zolang het mysterie van het bloed niet opgelost is, is er ook geen seks en dus ook geen kans op een zwangerschap. Waarschijnlijk onnodig om te zeggen dat ik stevig en ook behoorlijk teleurgesteld ben in mijn lichaam...
Dat niemandsland heb ik nu ook en vind het maar zonde van mijn tijd.. Laat die vruchtbare dagen maar komen en dan vliegend naar de NOD!!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:07 schreef SjatjePatatje het volgende:
Hier nog niks te melden, de sluizen gingen wel open tijdens mijn menstruatie, vooral 1 dag, bij elke stap die ik nam voelde ik het zo weg druppen (sorry voor het vieze praatje) maar een dag later was het over en de dag daarna was mijn ongesteldheid al weer voorbij. Nu zit ik in niemandsland, nog geen vruchtbare dagen dus even energie op doen voor als het zo ver is
Ach het bestaat op 9DPO dat er positief getest word!quote:Op maandag 24 maart 2014 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb vanmiddag getest![]()
Negatief natuurlijk, want pas 9dpo. Maar ik kon me niet inhouden. Vrije dagen zijn niet goed voor me, ik moet iets te doen hebben. Morgen heb ik weer vrij, maar probeer ik nu al vol te plannen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind t bijzonder dat mensen er wel een streep in zien..quote:Op maandag 24 maart 2014 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het echt gek dat zoveel mensen niks zien, ik heb die test nu al op drie schermen bekeken en ik zie 'm op alledrie(nog steeds agree dat het te vroeg is om te testen en dat het nog niks zegt en dat het ook indroog kan zijn, maar toch
)
heb je al eens handwerken geprobeerdquote:Op maandag 24 maart 2014 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb vanmiddag getest![]()
Negatief natuurlijk, want pas 9dpo. Maar ik kon me niet inhouden. Vrije dagen zijn niet goed voor me, ik moet iets te doen hebben. Morgen heb ik weer vrij, maar probeer ik nu al vol te plannen...
Haha, ja handwerken hoeft niet creatief te zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef Cholula het volgende:
Ja, haken! Dat moet ik mezelf ook nog een keer gaan aanleren. (Of begrijp ik handwerken verkeerd?)
Ik kan breien! En ik kan ook iets met de naaimachine, maar haken is tot nog toe een brug te ver voor me...quote:Op maandag 24 maart 2014 21:00 schreef Risu het volgende:
[..]
Haha, ja handwerken hoeft niet creatief te zijn.maar denk wel dat het wordt bedoeld.
Zelf doe ik aan borduren, hoef je niet super creatief voor te zijn en je krijgt toch iets leuks terug.
Nee doe niet van die pakketjes, maar zelf een patroontje van internet plukken.
Heb als pakketje wel een geboorte tegel van nijntje en een meetlint van nijntje. Daar ga ik mee beginnen als ik zwanger ben. Die ene ben ik al aan begonnen, maar heb ik weer opzij gelegd toen het fout ging.
Maar ik doe het wel tijdens series kijken. Want anders vinnik ut saai
hahaha ja zo had ik het nog niet eens bedacht ^^,quote:Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef Cholula het volgende:
Ja, haken! Dat moet ik mezelf ook nog een keer gaan aanleren. (Of begrijp ik handwerken verkeerd?)
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:03 schreef Cholula het volgende:
Spannend Jantina!
Cactus misschien een begin maken met een dekentje voor de toekomstige baby?
Ik had vanochtend een wtf momentje. Een halfuur heel veel helderrood bloed. En nu is het al weer over. Heel vreemd.
Dekentjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:03 schreef Cholula het volgende:
Spannend Jantina!
Cactus misschien een begin maken met een dekentje voor de toekomstige baby?
Ik had vanochtend een wtf momentje. Een halfuur heel veel helderrood bloed. En nu is het al weer over. Heel vreemd.
Ik kan deze "streep" ook fotograferen nadat ik een test met water nat gemaakt heb.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het echt gek dat zoveel mensen niks zien, ik heb die test nu al op drie schermen bekeken en ik zie 'm op alledrie(nog steeds agree dat het te vroeg is om te testen en dat het nog niks zegt en dat het ook indroog kan zijn, maar toch
)
je hoeft niet boos te wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik kan deze "streep" ook fotograferen nadat ik een test met water nat gemaakt heb.
Als je goed kijkt zie je zowel links als rechts van het midden een streepje lopen. EEN TWEELING!
Ik ben niet boos.quote:
Er stond een knipoogje in de PIquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben niet boos.Sorry als het zo overkomt. Ik word wel moedeloos van regelmatig "Kiek noe, 7 dagen voor mijn NOD, zien jullie ook twee streepjes?!" testjes.
En áls je dan wel zwanger blijkt (wat ik hoop, voor iedereen hier!) zeg je: "Zie je wel!". Damn, woman.![]()
En nee, misselijkheid 2 uur na je eisprong, kramp in je grote teen aan je linkervoet en bloedneuzen zijn ook geen teken van zwangerschap.
Huh? Dus de jeuk aan mijn linkeroorlel wordt niet veroorzaakt door hcg?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben niet boos.Sorry als het zo overkomt. Ik word wel moedeloos van regelmatig "Kiek noe, 7 dagen voor mijn NOD, zien jullie ook twee streepjes?!" testjes.
En áls je dan wel zwanger blijkt (wat ik hoop, voor iedereen hier!) zeg je: "Zie je wel!". Damn, woman.![]()
En nee, misselijkheid 2 uur na je eisprong, kramp in je grote teen aan je linkervoet en bloedneuzen zijn ook geen teken van zwangerschap.
Spannendquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:04 schreef dobbey het volgende:
Risuhopelijk gaat de week snel voorbij voor je
Bij ons komt de startdatum meer en meer in zicht.... Nog maximaal een week of 6 (vermoeden we) voor we gaan starten met de meds en dan nog een week of 2 voor de eerste terugplaatsing
Ik heb nog niets gezien maar kan zijn dat het nog in de brievenbus zit (bus aan straat en druk op het werk dus te lamlendig om er heen te lopenquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Spannend!
heb je de testen al binnen?
Voel nog steeds niets... ben bang dat ik een lange cyclus heb... ontpillen... heb immers m'n eerste echte menstruatie na de pil nog niet gehad.quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:07 schreef SjatjePatatje het volgende:
Hoe gaat het met gevalletje, mevrouwCactus en jantina??
Zo de vruchtbare dagen zijn begonnen, maar ik ben te moe en man ook om er wat mee te doen
Mwah, ik denk dat er vanavond ook weinig van komt.. Ach ja we zien wel. Ik sta er op dit moment best relaxt in, zei ze dapperquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:39 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Voel nog steeds niets... ben bang dat ik een lange cyclus heb... ontpillen... heb immers m'n eerste echte menstruatie na de pil nog niet gehad.
Da's wel jammer dat jullie nu net te moe zijn... maar wie weet vanavond ofzo![]()
Het is toch ook pas 6 dagen voor NOD?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn borsten zijn 2x zo groot, mijn tepels doen pijn, ik heb krampen in mijn onderbuik, ik ben misselijk... En vanmorgen negatief getest.
zaterdag is mijn NODquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:12 schreef Skittles het volgende:
[..]
Het is toch ook pas 6 dagen voor NOD?
Ja, dat had ik nog mogen veranderenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:19 schreef Skittles het volgende:
O sorry, in de OP staat 1 april![]()
Maar als opkikker, ik testte pas 3 dagen ná NOD positief terwijl mijn borsten ook de BH uit knalden. Hopelijk is het dit keer wel raak!
Testen voor NOD is vaak nikszeggend! Ik duim voor jullie!quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn borsten zijn 2x zo groot, mijn tepels doen pijn, ik heb krampen in mijn onderbuik, ik ben misselijk... En vanmorgen negatief getest.
Dat zegt mijn vrouw ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Testen voor NOD is vaak nikszeggend! Ik duim jullie!
Spannend!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:27 schreef Danaa het volgende:
[..]
Spannend!!
Ik ben heel heel erg benieuwd
Klopt bij ons in meerdere filialen rondom de vitaminen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:32 schreef JantinaGr het volgende:
Had laatst nog weer gekeken bij Action voor zwangerschapstesten. Hebben ze hier ook niet! Foliumzuur ook al niet...En dat terwijl het wel een redelijk groot filiaal is.
De testen moeten toch ook in de buurt van de vitaminen / wattenstaafjes e.d. liggen?
Nog een aantal dagen spannend mevrouwCactus!
Ebay!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:32 schreef JantinaGr het volgende:
Had laatst nog weer gekeken bij Action voor zwangerschapstesten. Hebben ze hier ook niet! Foliumzuur ook al niet...En dat terwijl het wel een redelijk groot filiaal is.
De testen moeten toch ook in de buurt van de vitaminen / wattenstaafjes e.d. liggen?
Nog een aantal dagen spannend mevrouwCactus!
Heb je je eisprong al gehad?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Volgens mij begin ik nu allemaal dingen te voelen die er niet zijn. Rechtsonder in mijn buik is het gevoelig, bij mijn baarmoedermond lijkt het ook allemaal wat gevoeliger. Dit is de eerste keer dat ik echt wat voel waarvan ik denk dat kon met mijn cyclus/menstruatie te maken hebben. Maar is dat nu niet erg vroeg?
Naja ik moet er misschien ook niet zo mee bezig zijn nu, en gewoon afwachten wanneer mijn eerste ongesteldheid komt. Heb deze maand namelijk alleen onbeschermde seks gehad ver voor mijn vruchtbare dagen, dus misschien toch een menstruatie doe binnenkort doorzet.
Geen idee.. Dit is de eerste keer dat ik echt wat voel. Ik ga het maar opschrijven in mijn agenda. En dan zien hoe het verder gaat. Het zou ook goed een eisprong kunnen zijn. Zit nu op dag 23 van mijn eerste cyclus.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heb je je eisprong al gehad?
Wat je beschrijft herken ik van mn eisprong... Maar dan zou je nu wel een hele lange cyclus krijgen of n korte luteale fase..quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Geen idee.. Dit is de eerste keer dat ik echt wat voel. Ik ga het maar opschrijven in mijn agenda. En dan zien hoe het verder gaat. Het zou ook goed een eisprong kunnen zijn. Zit nu op dag 23 van mijn eerste cyclus.
Het doet geen pijn zeg maar.. Meer lichte steekjes af en toe die ik voel maar niet storen. Beter kan ik het niet uitleggen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat je beschrijft herken ik van mn eisprong... Maar dan zou je nu wel een hele lange cyclus krijgen of n korte luteale fase..
Nee hoor,tenminste niet dat ik weet.... en zeker nu je pas net gestopt bent met de pil zegt t helemaal niks... Je kunt deze mnd een hele lange cyclus hebben en volgende mnd een korte... Ontpillen heeft vaak tijd nodig. En een eisprong kan ook ongemerkt voorbij gaan!quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het doet geen pijn zeg maar.. Meer lichte steekjes af en toe die ik voel maar niet storen. Beter kan ik het niet uitleggen.
Ik heb me nog niet echt ingelezen in lange cyclussen etc. En ben nu ook expres niet gaan zoeken op google omdat ik dan vaak de negatieve dingen onthoud, en ik al niet heel positief ben ingesteld de laatste tijd.
Maar mijn gevoel zegt ook een eisprong.. (of misschien hoop ik dat gewoon heel erg).
Is een lange cyclus erg?
Ik wacht maar gewoon geduldig af... Ik heb voor de zekerheid alvast maandverband en tampons in mijn tas.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee hoor,tenminste niet dat ik weet.... en zeker nu je pas net gestopt bent met de pil zegt t helemaal niks... Je kunt deze mnd een hele lange cyclus hebben en volgende mnd een korte... Ontpillen heeft vaak tijd nodig. En een eisprong kan ook ongemerkt voorbij gaan!
Zoals jij een paar posts terug beschreef voelde precies mijn eisprong!quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik wacht maar gewoon geduldig af... Ik heb voor de zekerheid alvast maandverband en tampons in mijn tas.
Wel jammer als het mijn eisprong is, ik kan niet even effectief het bed in duiken met mijn vriend nu hij op de vrachtwagen zit
TMI misschien. Maar merkte dat ik erna ook wat slijmerige afscheiding had. Dat kon ook bij een eisprong horen las ik (jaja, toch gegoogled).quote:Op donderdag 27 maart 2014 06:54 schreef Danaa het volgende:
[..]
Zoals jij een paar posts terug beschreef voelde precies mijn eisprong!
Inderdaad. M'n vriend heeft wel een paypal account.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:34 schreef Dottey het volgende:
Omdat het niet mag schijnbaar.. griepsverschijnselen hier bah!Van wie mag dat niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is t topic toch voor?S. 2014
J. 2016
is dat niet meer richting je vruchtbare slijm?quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:45 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Inderdaad. M'n vriend heeft wel een paypal account.
Wel grappig trouwens, ik liet de combinatiepakketjes (ovu + zwangerschapstesten) zien op ebay en hij trok z'n wenkbrauw meteen op: "ehh... wat is dat allemaal?" Maar was het daarna meteen eens om die daar te kopen, vanwege de prijs. Een echte vent, niet?
Ik heb ook nog geen idee hoe en wat qua gebruik, maar heb ze liever wel vast in huis.
Zijn er hier verder nog bmm-voelers? Als ik nu voel is de boel best wel hard en verschijnt er weer een harder bolletje op en wordt de "ingang" steeds nauwer. Dat klopt an sich wel richting de menstruatie, dacht ik. Dus heb goede hoop dat de menstruatie niet heel lang meer op zich laat wachten... Ik zit nu op dag 34.
Ik dacht de eisprong al heel snel te hebben, maar denk niet dat het klopte.
op dag 11, 30 en 31 gebatst. Maar dat is dus niet de vruchtbare periode geweest, denk ik zo.
Nog een andere vraag: heeft iemand weleens een behoorlijke klomp slijm verloren? Dat was bij mij het geval bijna 2 weken terug. Het leek net lijm (compact) en was 4x2cm
![]()
een paar posts terug.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet dan?
Daar is t topic toch voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mja ik wacht wel tot de nod.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Omdat het niet mag schijnbaar.. griepsverschijnselen hier bah!Dat zijn geen griepsverschijnselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
een paar posts terug.Ik denk dat jij heel geen griep hebt hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mja ik wacht wel tot de nod.
En ik snap dat t voor lurkers soms erg overdreven kan overkomen hier, maar ik weet ook dat als je er middenin zit je alles als symptoom ziet... Dus lekker posten en je hart luchten
S. 2014
J. 2016
Omdat het niet mag schijnbaar.. griepsverschijnselen hier bah!Spannend! Herkenbare symptomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duim voor 2 streepjes!
Omdat het niet mag schijnbaar.. griepsverschijnselen hier bah!Doe niet zo gek joh, tuurlijk mag dat wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar reageer je precies op?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
is dat niet meer richting je vruchtbare slijm?
Oke, de eens in de zoveel tijd terugkerende discussie...quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef Cholula het volgende:
Ik geloof dat er vooral wat feller werd gereageerd op van alles wat misschien iets te maken zou kunnen hebben met zwanger zijn en dat twaalf dagen voor de nod...
Klopt. Waar moet ik anders mijn crazy kwijt. Ik weet bijvoorbeeld best wel dat 3dpo je nog helemaal niks kan weten. Maar het is wel handig om hier even te kunnen spuien, want dan gooi je het thuis tenminste niet over iedereen heen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oke, de eens in de zoveel tijd terugkerende discussie...
Soms ook geheel terecht, bijv wanneer je 3 dagen na je de eisprong zit..
Maar he, ergens moet je kunnen spuien toch?
Dat ben ik ook absoluut met je eens!quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oke, de eens in de zoveel tijd terugkerende discussie...
Soms ook geheel terecht, bijv wanneer je 3 dagen na je de eisprong zit..
Maar he, ergens moet je kunnen spuien toch?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:47 schreef -ik86- het volgende:
O ik moet hier even m'n hart luchten hoor. Waarom wordt iedereen maar zwanger? Ik heb echt het idee alsof iedereen zwanger is behalve ik. En ik maar hard m'n best doen om voor iedereen blij te zijn, ik ben ook blij voor ze, maar het steekt ook! Want ik wil ook zo graag. En dan heb je collega's die maar blij praten over andere collega's en dat ze het diegene zo gunnen en dan denk ik stiekem, ja en ik dan? Gun je het mij niet?
En ik weet allemaal best dat mensen het mij ook heus wel gunnen en dat mijn tijd hopelijk ook wel komt, maar op dit moment vind ik het allemaal gewoon even k*t!
Ook jou word het van harte gegund, en hey die tijd gaat zeker komenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:47 schreef -ik86- het volgende:
O ik moet hier even m'n hart luchten hoor. Waarom wordt iedereen maar zwanger? Ik heb echt het idee alsof iedereen zwanger is behalve ik. En ik maar hard m'n best doen om voor iedereen blij te zijn, ik ben ook blij voor ze, maar het steekt ook! Want ik wil ook zo graag. En dan heb je collega's die maar blij praten over andere collega's en dat ze het diegene zo gunnen en dan denk ik stiekem, ja en ik dan? Gun je het mij niet?
En ik weet allemaal best dat mensen het mij ook heus wel gunnen en dat mijn tijd hopelijk ook wel komt, maar op dit moment vind ik het allemaal gewoon even k*t!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook spookt de datum van vorig jaar in mijn achterhoofd.. we zijn al bijna een vol jaar voorbij sinds we besloten mijn spiraal te verwijderen. We zijn ondertussen wel toe aan een plakker!
Voor iedereen op het wachtbankje:
* Dottey deelt vanillekoekjes en dampende theemokken uit
Voor iedereen die een ruk tijd in is gegaan
* Dottey deelt drie dubbele chocoladeflappen met hete chocomelk en slagroomtoeven uit
Voor het vruchtbare batstijd restje...
* Dottey zegt: Ga eens heeel gauw hier weg... werk aan de winkel
[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 27-03-2014 21:21:28 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:47 schreef -ik86- het volgende:
Ik hoop het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Gelukkig heb ik veel te klussen en omhanden de komende week
Als t je lukt wordt jij mijn nieuwe heldinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
* Dottey gaat een cape naaienquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als t je lukt wordt jij mijn nieuwe heldin
Heel normale reactie hoor, volgens mij.heeft iedere wachter wel een keer verzucht dat de hele wereld zwanger lijkt te worden van de lucht behalve zij.....quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:02 schreef -ik86- het volgende:
Jullie zijn allemaal lief!
Ik weet het ook wel maar het werd me vandaag allemaal net ff teveel.
Dottey, ik vind het wel hoopvol klinken!
Wel lang tot je wil gaan testen, hoop dat e dat vol houdt
Je weet niet of zij onbezorgd zijn hequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:53 schreef Risu het volgende:
Ik voel dus nu precies hetzelfde als dat ik vorige keer voelde. En dat maakt het allemaal niet echt makkelijker.
En dat iedereen zomaar zwanger lijkt te worden heb ik ook hoor. Er zijn in mijn omgeving nou 4 zwangeren en er is er maar 1 waarbij het met moeite ging. Eentje in een keer, een de tweede en eentje na een maand of 8 maar die moest eerst ontprikpillen ofzo. En bij allemaal in een keer een plakker ook. Daar ben ik dan wel jaloers op. Die kunnen nog gewoon zorgeloos genieten enzo. Denk niet dat ik dat nog kan. Zeker niet als het nu toch wel raak blijkt te zijn, aangezien het precies hetzelfde voelt. Dus in mijn ogen kan het dan ook alleen maar hetzelfde aflopen. En daar word ik dan wel een beetje verdrietig van. Maar ja, het moet er toch een keer van komen. En ik hoop echt heeeeel erg dat het deze keer raak is, want 1 april is er een jaar voorbij.![]()
Iets wat wel leuk is dan? Mijn broertje heeft me de nieuwste echofoto laten zien. Het is al een hele baby! Mijn neefje/nichtje is al een hele babyWeek of 13, 14 nu pas. Maar jeuj hey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je weet niet of zij onbezorgd zijn heik was na 7 mnd zwanger, had gelijk n plakker maar zat vandaag ook onverwacht met zorgen bij de vk...
Ja dat is natuurlijk wel zo. Mijn broertje en zijn vriendin en mijn vriendin ook, staan natuurlijk dichtbij genoeg om door te hebben dat het allemaal niet vanzelfsprekend is. Die zullen vast ook niet vanaf dag 1 tot eind op een roze wolk zitten. En anders heb je gewoon geluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat van een jaar klopt volgens mij. Daarom stap ik ook niet naar de huisarts of iets. Is niet nodig.
Oh wat kut zeg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
OngesteldHet zet nog niet helemaal door, maar dat komt vast nog wel. Zo voelt het wel in ieder geval. Het is te vroeg (2 dagen) maar ja...
Oooh kut zeg!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
OngesteldHet zet nog niet helemaal door, maar dat komt vast nog wel. Zo voelt het wel in ieder geval. Het is te vroeg (2 dagen) maar ja...
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het zet door nuWe nemen een maandje rust waarschijnlijk, gaan lekker op vakantie en gaan dan weer verder proberen.
op zo'n ochtend/moment hebben wij ook deze foetus gebakkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:11 schreef Dottey het volgende:
Gisteren vruchtbaar slijm + gebatst
dus we zullen eens zien..
ik gaf het trouwens net op om de ovulatie testen consequent bij te houden.. ik vergat ze steeds![]()
en toen spotte ik dus ineens dat slijmerige... (jakkes). Manlief gepushed.. die is wat gestrest ivm wisseling van werkgever. Zijn hoofd staat dan eigenlijk niet naar batsen ( al een hele poosniet )
Maar hij zei... OH babytijdvooruit dan maar
![]()
Dus sinds de start van de pauze voor het eerst weer echt spannend aankomende NOD
Ik herken het wel, merkte het niet elke maand. Volgens mij is dat het gele lichaam ofzo. Product na de eisprong.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:07 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Waar reageer je precies op?
Die klomp slijm kende ik niet, is dat bij jullie dan iedere maand zo?
oh jammer zeg!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het zet door nuWe nemen een maandje rust waarschijnlijk, gaan lekker op vakantie en gaan dan weer verder proberen.
ja precies..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
op zo'n ochtend/moment hebben wij ook deze foetus gebakkenje weet maar nooit!
Zelfbescherming is super belangrijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:54 schreef Rawedni het volgende:
Blugh mecrouwCactusik en Risu, knuf!
Ik ben ff terug van weggeweest, ik merk dat ik niet goed van mezelf word als ik op de nietszeggende dagen hier lees en post, dan duurt het wachten alleen maar langer. Ik hoop dat dat niet als onaardig gezien wordt, het is puur zelfbescherming
Anyway, NOD is ergens tussen morgen en volgende week woensdag. Gisteren negatief getest, eigenlijk omdat ik me verveeldeHad eergister en gister wat steekjes in mn baarmoeder, verder is er niks aan de hand dus ik gok niet dat het raak is
Wanneer mocht en kan jij gaan testen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:39 schreef Risu het volgende:
Hier dag 2 van buikkrampen. Ik dacht vanmorgen nog even dat het nou over was, maar toen ik rechtop ging zitten en mezelf uit bed gooide was het toch weer terug. En ik heb ook kut geslapen. Kwam niet in slaap door de kramp en werd om 4 uur alweer wakker om niks. En terug in slaap vallen gaat dan ook niet zo makkelijk.![]()
Borsten nog steeds 2,0.
Hoop maar dat het goed nieuws is, dan is het makkelijker vol te houden.
niet achterdochtig.. maar sneakyquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:51 schreef twist02 het volgende:
voor iedereen die het kan gebruiken! Wij zijn nog niet echt bezig, maar kan me wel voorstellen hoe rot het is als blijkt dat het niet zo vanzelfsprekend is als sommigen denken!
Gisteren een voorraadje foliumzuur gehaald, ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk/achterdochtig gevoeldIk heb wel 6x om me heen gekeken of ik geen bekenden zag, haha! Condooms kopen op m'n 16e vond ik nog minder erg!
Ook leuk als je een zwangerschapstest gaat kopenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
niet achterdochtig.. maar sneaky![]()
door de gangpaden sluipen, wegmoffelen bij de kassa.. want stel! Je buurvrouw of kennis staat ineens naast je...
Maar ik vind dat niet leuk...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Je weet dat je kan multiquoten Dottey?![]()
vergeten waarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Je weet dat je kan multiquoten Dottey?![]()
Ik vind jou leuk!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar ik vind dat niet leuk...
iedereen zijn eigen bericht
Volgens mij is 2 april de NOD, maar dat weet ik niet 100% zeker. Dat valt op een woensdag helaas, dan is mijn man de hele dag werken en ik heb het ook druk en kan ik dus eigenlijk pas 's avonds testen. Misschien wacht ik nog wel een paar dagen. Ik ben nog nooit over tijd geweest, dus als ik het weekend erna nog niet ongesteld ben, dan weet ik het eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wanneer mocht en kan jij gaan testen?
Zo zag het er ook ongeveer uit ja!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:42 schreef SjatjePatatje het volgende:
Het zal aan mijn blonde brein liggen, maar sneaky doen als je foliumzuur gaat halen? Dat slikken niet alleen vrouwen met een kinderwens hoorhet zou niet in mij opkomen eerlijk gezegd als iemand voor me zou staan met foliumzuur om dan te denken oh die zal wel een kinderwens hebben of zwanger zijn.
Geen verwijt hoor meisjeslaat dat duidelijk zijn
maar vind het komisch om te lezen. Heb hele visioenen hoe je dan door de kruidvat heen loopt a la 007
Testen doe ik inderdaad ook maar via internet ja, dat lijkt me helemaal erg!quote:Zwangerschapstesten gewoon online bestellen. En ik zag ze laatst ook bij het tankstation liggen, hihihi
Zo van het weekend lekker batsen, hallo libido en fitheid
Geniet ervanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:48 schreef twist02 het volgende:
[..]
Zo zag het er ook ongeveer uit ja!
Ik weet inderdaad dat je ook andere redenen kunt hebben om foliumzuur te slikken, maar laat dat nou net al regelmatig gemonitord worden bij mij (medische redenen)Dus bekenden weten dan sowieso genoeg!
Plus ik liep met doosjes 'mama' vitamines rond, dus dat laat ook weinig over aan de verbeelding!
[..]
Testen doe ik inderdaad ook maar via internet ja, dat lijkt me helemaal erg!
Succes, haha!
Libido hier is bijna niet meer grappigvriend kijkt me soms echt aan of ik niet helemaal goed ben ofzo..
Haha, dat doen we zeker!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Geniet ervan![]()
20 weken zwanger en ik heb geen libido meer over...
Ik vind t vooral sneu voor mn man, voor de zwangerschap had ik een heel gezond libido, en nu is t triest... Maak af en toe zin voor hem want anders vind ik t wel erg sneu.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:52 schreef twist02 het volgende:
[..]
Haha, dat doen we zeker!Het is ook heel lang heel anders geweest hier, dus heb een hoop in te halen!
Lijkt me wel vervelend of jammer tijdens je zwangerschap, maar ergens misschien ook niet zo gek; evolutionair gezien heeft het dan weinig nut
ahhhwquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:51 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Ik vind jou leuk!Voorlopig test ik niet meer hoor, wacht het wel braaf af
20 alweerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Geniet ervan![]()
20 weken zwanger en ik heb geen libido meer over...
ohwquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:48 schreef Risu het volgende:
Dag 3 van krampjes, maar ik heb de hoop al verloren. Vanmorgen namelijk al spotting. Ik weet dat het innestellingsbloeding kan zijn, maar aangezien mijn borsten ook nog normaal voelen, ga ik er niet vanuit. Wel ook weer een kutnacht gehad, maar dat kan ook spanning zijn geweest.
Ongelooflijk he, voor mn gevoel zat ik hier eergister nog...quote:
Ja het klonk haar in de oren als een schimmelinfectie. Nu eerst met een zalfje proberen van de apotheek of drogist en wordt het erger dat krijg in een vaginale capsule... Maar het lijkt nu al minder branderig en kriebelig als gisterenavond. Dus ik heb goede hoop!quote:Op maandag 31 maart 2014 11:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dottey hoe is t daar?
Als jij aangeeft denkt n schimmelinfectie te hebben kunnen ze vaak aan jouw klachten wel horen hoe of wat...
Inderdaad!quote:Op maandag 31 maart 2014 18:38 schreef Cholula het volgende:
Het is ook een opluchting om de eerste ronde na het stoppen met de pil ongesteld te worden. Dan heb je de eerste indicatie dat je lichaam het nog wel begrijpt in ieder geval te pakken!
Oh wat fijn dat de laatste dingetjes rond zijn. Dat geeft wel rust denk ik. Je trouwjurk gaat vast passen!!quote:Op maandag 31 maart 2014 18:54 schreef Cholula het volgende:
Ik heb een heerlijk weekend gehad. De laatste dingen die ik daar moest regelen voor mijn bruiloft zijn ook rond dus daar ben ik erg blij mee.
Nu moet ik alleen nog zorgen dat ik in mijn trouwjurk pas....
Trouwen in meiquote:Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef Cholula het volgende:
Met een cyclus van 38 dagen kun je ook gewoon zwanger worden! Het is vervelend dat je langer moet wachten en je dus uiteindelijk ook minder rondes in je jaar hebt, maar er hoeft maar 1 zaadcel op het juiste moment de juiste richting in te zwemmen en je bent zwanger!
Ik ga half mei trouwen, in Spanje inderdaad. Die jurk is nog wel een probleempje, want nu een maatje te groot en hij komt niet van een bruidszaak in Nederland. Op dit moment is een kleermaker haar hoofd aan het breken hoe ze dat ding het beste in kan nemen. Ze heeft nog zes weken.
13 mei ben ik 'al' weer 3 jaar getrouwdquote:Op maandag 31 maart 2014 19:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Trouwen in mei![]()
(13 mei 1 jaar getrouwd)
Wat een spanning om je jurk...het komt vast allemaal goed!
Nee ik ga niet meteen testen. Zeker omdat ik het idee heb dat ik afgelopen week mijn eisprong heb gehad. Dus denk dat ik over anderhalve week ofzo eens aan een testje ga denken.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:47 schreef SjatjePatatje het volgende:
Risu
Radwenibalen zeg
Jantina fijn dat je lijf het oppakt, hopelijk krijg je meteen een nette cyclus
J0ycie spannend zeg. Ga je morgen als testen of wacht je nog even??
Cholula trouwen in meiis zo leuk! Hier in 14 mei al weer 4 jaar getrouwd. En dan ook nog in Spanje trouwen, gaaf!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |