abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137649478
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD (de dag waarop je niet ongesteld wil worden) gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
Skoap 31 maart
Rawedni 1 april
MevrouwCactus 1 april
Ggirl 6 april
Cholula 18 april

Users: (bezig sinds XX/20XX)

Ggirl (03-2013)
Dottey (04-2013)
Risu (04-2013)
-ik86- (05-2013)
LuDann (09-2013)
Cholula (10-2013)
MevrouwCactus (11-2013)
Heliotrope (12-2013)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)
Danaa (03-2014)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 1% gewijzigd door SjatjePatatje op 13-03-2014 20:40:09 ]
In afwachting
  woensdag 12 maart 2014 @ 10:45:35 #2
423873 FuryOverkill
Go hard or go home.
pi_137649538
mijn buurjongen heeft nogal moeite met zwanger worden kan hij dan hier terecht :)
pi_137649612
Met een goede tip van dobbey voor mevrouwCactus (mobiel quoten in een gesloten topic lukt me niet)

quote:
Is dit de eerste keer dat je last hebt van dun bms? (sorry volg het hier niet altijd ivm eigen perikelen ) Misschien dat je kunt opperen om een cyclus Progynova te gebruiken. Ik ben er afgelopen weken superwoman van geworden
(bms was 4.8 en enkelwandig en nu zit ik op 7.5 en triple line en triple line ben je nodig om zwanger te worden ... Ook bij een dun bms kun je zwanger worden mits er die triple line is (heeft te maken met de innesteling)
In afwachting
pi_137653571
Nieuwe NOD= 1 april :)
pi_137654320
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:45 schreef FuryOverkill het volgende:
mijn buurjongen heeft nogal moeite met zwanger worden kan hij dan hier terecht :)
Ik zou het knap vinden als hij zwanger zou raken, bel je dan meteen ff de krant?? Ik zou het goddelijk vinden een man die zwanger raakt, hoef ik die polonaise niet aan mijn lijf <3 als het hem lukt doe ik meteen een huwelijks aanzoek
In afwachting
pi_137666500
Hier is de NOD 6 APRIL
pi_137668070
Ik zou wel graag in het onderste lijstje willen.
Begonnen 03-2014
pi_137668249
Ik wil ook wel in het onderste lijstje... bezig vanaf mei 2013.
pi_137671559
Done :*
In afwachting
pi_137673563
Ik wil graag mijn nod op 18 april, alsjeblieft
pi_137679741
Ik lees de tip van Dobby nu pas :) Gaan vrijdagavond weer voor een meting. De volgende cyclus wil ik eigenlijk sowieso iets van hormonen om het sneller te laten gaan. Gister dag 25, follikel van 13,8mm en bms 6,7mm. Allemaal nog erg weinig dus. Die triple line zal ik eens naar vragen.

Mijn NOD mag dus een stukje opgeschoven worden, want voor 25 maart had ik gister moeten ovuleren... Zet mijn NOD maar op 1 april :D
pi_137684881
Ik wil ook graag in het onderste lijstje. Begonnen 03-2014!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_137703096
Mag ik uit het onderste lijstje? Thanks!
pi_137706629
Ik wil graag uit beide lijstjes. Vandaag werd ik ongesteld, en het maakt mij verdrietig. Ik wil dus even hier afstand nemen, dus als TS mij uit de OP wil halen?

Iedereen die op een tweede streepje wacht heel veel plezier en succes gewenst :)
pi_137707118
Lieve Peel ik ben heel druk op zoek naar woorden om je een hart onder de riem te steken (is dat eigenlijk echt een uitdrukking, of is dat alleen in mijn hoofd?).
Maar ik kan ze niet vinden. Ik hoop dat je heel snel hier komt melden dat je zwanger bent. :*
pi_137707348
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik wil graag uit beide lijstjes. Vandaag werd ik ongesteld, en het maakt mij verdrietig. Ik wil dus even hier afstand nemen, dus als TS mij uit de OP wil halen?

Iedereen die op een tweede streepje wacht heel veel plezier en succes gewenst :)
Lieve lieve schat! Ik hoop dat al de druk eraf is en de afstand gecreeerd is, het onverwachts toch gebeurd. Ik gun het je zo verschrikkelijk!
Voor nu een hele dikke knuffel! :* :*
S. 2014
J. 2016
pi_137707479
Mrs.peel balen zeg :( ik hoop dat afstand nemen je goed doet en dat je snel komt melden dat je zwanger bent. Een hele dikke knuf.. :*
In afwachting
pi_137707646
Mrs.Peel, ik hoop dat de afstand je goed doet. Maar ik hoop bovenal dat je snel zwanger bent!
pi_137711618
Mrs Peel.

Wat vervelend!
Ik hoop van harte dat de rust je een zwangerschap oplevert. Dat het zomaar raak zal zijn.

:*
pi_137712438
Wat een lieve reacties van iedereen O+

Ik hoop ook dat het nu gauw gaat lukken, maar ik reken nergens meer op op dit moment. We blijven ons best doen, mijn man en ik :9 De aanhouder wint :6

Veel liefs en hopelijk tot heel snel :*
pi_137737194
*onder steen vandaan kruipt.

Mrs peel :*

Vandaag bij de oogkliniek geweest, ik heb nog -1, maar kan pas eind mei weer bij de oogkliniek terecht om te kijken of ik geschikt ben voor een laserbehandeling. Dus minimaal tot dan wachten.

*terug onder steen kruipt.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:53:53 #22
140412 Danaa
&#127822;
pi_137738219
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:19 schreef Cygne het volgende:
*onder steen vandaan kruipt.

Mrs peel :*

Vandaag bij de oogkliniek geweest, ik heb nog -1, maar kan pas eind mei weer bij de oogkliniek terecht om te kijken of ik geschikt ben voor een laserbehandeling. Dus minimaal tot dan wachten.

*terug onder steen kruipt.
Oke in Mei weer een check, en daarna als de uitkomst is dat je geschikt ben een behandeling plannen?

Let's hope so!!
pi_137739027
Ja klopt!
Waarschijnlijk wel, het is maar een minimale sterkte.
pi_137748613
Knuffel voor Peel :)

Morgen hebben we weer IUI... Eitje is heel snel gegroeid de laatste dagen. Mijn NOD klopt nog in de OP :)
pi_137748676
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Knuffel voor Peel :)

Morgen hebben we weer IUI... Eitje is heel snel gegroeid de laatste dagen. Mijn NOD klopt nog in de OP :)
Spannend! Ga duimen voor jullie
S. 2014
J. 2016
pi_137750522
Spannend MevrouwCactus!

En knuffel voor Peel! :*
en ook voor Cygne!

Ik mag wel uit de onderste lijst.
pi_137757627
Spannend MevrouwCactus, mijn duimen draaien voor je!!

OP kan ik niet meer aanpassen
In afwachting
pi_137758797
Mevr Cactus! Wat spannend, heel veel succes..
pi_137760678
Spannend, Cactus!
Ik ben weer weg hier, vind t nog wat te confronterend en vooral omdat we zelf even niet mogen proberen. Hoewel om een fijne reden voelt het toch dubbel.

Iig succes allemaal! :*
pi_137772194
Spannend Cactus!

Ik ben een beetje in verwarring. Afgelopen dinsdag was mijn menstruatie afgelopen, maar sinds gisteren verlies ik met tussenpozen bloed. Ik snap er niets van!
pi_137780362
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:17 schreef Cholula het volgende:
Spannend Cactus!

Ik ben een beetje in verwarring. Afgelopen dinsdag was mijn menstruatie afgelopen, maar sinds gisteren verlies ik met tussenpozen bloed. Ik snap er niets van!
Hoeveel dagen ben je ongesteld geweest? Je normale tijd of korter? Niet dat ik met het antwoord iets kan hoor, maar ik vroeg het me af :)

Bij mij zit het er weer in, deze keer 5 miljoen spermacellen, wat meer is dan de vorige keer. Het inbrengen deed vandaag wel pijn, dus zit met een warme kruik op mijn buik op de bank.
pi_137781494
5000000 spermacellen, dat klinkt echt als enorm veel! (Correctie dat klonk als veel, wikipedia vertelt me net dat een gemiddelde zaadlozing 100 tot 200 miljoen zaadcellen bevat). Waar wordt de pijn door veroorzaakt? (Ik ben echt een n00b op dit gebied) Ik hoop dat de pijn snel wegtrekt! En mijn duimen draaien voor je.

Ik ben de normale periode ongesteld geweest, een pauze van twee, drie dagen en daarna dus weer bloed. Ik vind het maar vreemd. Ik denk dat ik maandag een afspraak maak met een dokter.
pi_137784188
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef Cholula het volgende:
5000000 spermacellen, dat klinkt echt als enorm veel! (Correctie dat klonk als veel, wikipedia vertelt me net dat een gemiddelde zaadlozing 100 tot 200 miljoen zaadcellen bevat). Waar wordt de pijn door veroorzaakt? (Ik ben echt een n00b op dit gebied) Ik hoop dat de pijn snel wegtrekt! En mijn duimen draaien voor je.

Ik ben de normale periode ongesteld geweest, een pauze van twee, drie dagen en daarna dus weer bloed. Ik vind het maar vreemd. Ik denk dat ik maandag een afspraak maak met een dokter.
Ik vond 5 miljoen ook klinken als absurd veel, maar het is niets :D
De pijn komt waarschijnlijk door de eendenbek (nee, dit proces is zo niet romantisch!), het wordt nu gelukkig wat minder.

De dokter lijkt me inderdaad verstandig. Rare dingen he, onze lichamen!
pi_137786608
Cactus ik ga voor je duimen!
Ik heb alleen ervaring met de eendenbek van een uitstrijkje maar merkte dat ook duidelijk de hele dag. Beetje vervelend zeurderig gevoel...

Blij dat de pijn wat afneemt :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_137788922
Ik droomde vannacht (nou ja, eigenlijk dus gisternacht) dat ik een positief testje in mijn handen had. En hoe vaker ik ernaar keek, hoe meer streepjes verschenen. :')

En toen was het wakker worden toch wel heel eventjes :{
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 16 maart 2014 @ 13:49:21 #36
140412 Danaa
&#127822;
pi_137797590
@ MevrouwCactus: Ik hoop zo, zo erg dat het raak is.... Op naar een goed delend bevrucht eitje dat zich innesteld. Ik zie dat je vanaf november bezig bent, wat is voor jullie de reden dat jullie nu al geholpen worden met zwanger raken [sub](als je dat wilt beantwoorden)[/sub]
De pijn al minder vandaag?

@ Cholula: Het zou toch ook kunnen zijn dat je lichaam even van slag is, of denk je dat er iets aan de hand is gezien je tweede bloeding?

@ Messina: Dat kan ik me heel goed voorstellen, als je droom heel echt leek voelt het wakker worden als een domper.
pi_137798594
Danaa: wij zijn twee vrouwen, dus we hebben wat hulp nodig met sperma, zeg maar ;)
pi_137802293
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Danaa: wij zijn twee vrouwen, dus we hebben wat hulp nodig met sperma, zeg maar ;)
hoe is het met de pijn vandaag?
S. 2014
J. 2016
pi_137802660
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

hoe is het met de pijn vandaag?
Helemaal weg gelukkig! Heb wel een rustdagje ingelast, maar dat was achteraf niet nodig. Neemt niet weg dat het wel lekker is, zo'n bankhang-dagje ;)
  zondag 16 maart 2014 @ 16:30:53 #40
140412 Danaa
&#127822;
pi_137803526
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ja dat is dan erg handig :)!!
Genietse nog even van je luie dag!
pi_137814696
Spannend Cactus!

Bah, hier sinds vandaag wat roze/bruine afscheiding dus dat zal morgen wel doorzetten...
pi_137830873
Zo gisteren ongesteld geworden. Een dag eerder dan dat mijn app aan gaf. Ik had nu een cyclus van 29 dagen, daarvoor 30 en daarvoor altijd 28.. Dus ben benieuwd wat het nu gaat doen!

Cactus fijn dat de pijn weg is. Ik herken het wel, die eendenbek is echt niet fijn en daarna de hele dag zo'n raar drukkend gevoel. De enige keer dat ik dat niet had, was toen ik een uitstrijkje kreeg, toen gebruikte ze een plastic wegwerp eendebek. Daar voelde ik niks van. Vroeg me toen af waarom het ziekenhuis ze niet altijd gebruikte, volgens de gyn was dat omdat ze er toch niet goed je vagina mee kunnen openen. Jammer vond het wel fijner hihihi

Messina, domper zeg, een droom die zo werkelijk voelt :*

Ik86 heeft het al doorgezet??
In afwachting
pi_137844845
Hallo!

Heb even een vraag, misschien dat iemand hier het weet..

Ik ben eind december gestopt met de pil en eind januari had ik weer mn eerste echte ongesteldheid (had ik niet gemist, wat een pijn en ellende weer..). 1,5 jaar geleden heeft een gyneacoloog een ectropion vastgesteld, maar vrij snel daarna nooit meer last gehad van bloedverlies na seks. Tot begin februari, paar dagen na het eind van de ongesteldheid. Na seks zat alles onder het bloed en heeft nog 2 dagen heftig gebloed, pas na een dag of 5 was het helemaal gestopt. Hierdoor weer terug naar de gyn en opnieuw onderzoeken. Mede hierdoor en omdat mn vriend toch wat nerveus begon te worden ben ik kort na de bloeding weer met de pil begonnen, ergens halverwege mn cyclus dus. Toch voelde ik me er niet fijn bij en 2 weken later weer met de pil gestopt, paar dagen erna weer een lichte ongesteldheid gehad, wat inmiddels 1,5 week geleden begon. Nu geloof ik dat de pil alleen betrouwbaar is wanneer je op de dag van je menstruatie begint, dus zal ie wel niet betrouwbaar zijn geweest die 2 weken.
Maargoed, na al dit gehannes ga ik er vanuit dat mn cyclus wel aardig door de war gegooid zal zijn. Als ik niet met de pil gestopt zou zijn, zou de 13e ongeveer mn vruchtbare dag geweest zijn maar ik ga er niet vanuit dat dit het geval is geweest. Afgelopen week zo nu en dan een beetje duizelig geweest maar niks ergs. Gister weggeweest, veel gegeten en vlak voor vertrek nog snel een half glas cola naar binnen gewerkt dus mn maag was best vol toen we gingen rijden. Helaas daardoor gedurende 1 uur durende rit kotsmisselijk en draaierig geweest, waardoor ik de rest van de avond alleen in bed heb kunnen liggen. Vanmorgen gewoon gegeten en vol goede moed gaan werken. Na een uur begon ik me minder te voelen en kwam de duizeligheid in alle hevigheid terug en kort daarna ook de misselijkheid. De paar uur daarna doorgekomen door niet te veel om te draaien of te lopen, dat gaf teveel duizeligheid en was inmiddels ook weer kotsmisselijk. Thuis weer gauw gaan liggen en net voorzichtig wat soep gegeten, maar helaas blijft die misselijkheid en de duizeligheid slaat zo nu en dan ook nog hard toe. Gisterochtend had ik voor de zekerheid een test gedaan maar die was negatief. Morgen langs de huisarts. Twijfel nu toch wel een beetje, zou dit toch een zwangerschap kunnen zijn, maar zo pril dat de test nog niet betrouwbaar is? En is een test bij de huisarts eerder betrouwbaar of zou ik deze klachten kunnen hebben terwijl het voor de test nog te vroeg is??

Sorry voor de lange uitleg!
pi_137847823
Hoi Gevalletje.
Ik had altijd veel last van duizeligheid en misselijkheid als ik na de stopweek van de pil weer begon. Daarom ben ik, op aanraden van de huisarts, de stopweek gaan inkorten. Mijn lichaam had kennelijk nogal moeite met zo'n stoot aan hormonen, na een week rust.
Dus je klachten kunnen heel goed hormonaal zijn, maar dat kan ook losstaan van een zwangerschap. Uit je verhaal maak ik op dat jouw lichaam sowieso vrij gevoelig reageert. Het lijkt me op zich geen gek idee om naar je huisarts te gaan om dit allemaal te bespreken.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_137886707
Ben je nog langs de huisarts gegaan gevalletje?

Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis. Iedere keer denk ik dat het bloeden over is, maar het komt telkens weer terug. Het lijken telkens nieuwe bloedingen te zijn. Dus ik mocht van de gyn even langskomen :)
pi_137899737
Even een :* voor iedereen die het kan gebruiken! Het is ook erg stil hier de afgelopen weken, of lijkt dat maar? Hopelijk stroomt het hier snel weer vol met mooie dubbele streepjes! ^O^

Hier is het effect van het stoppen met de pil op m'n libido wel goed te merken (nu 2 weken), vriendlief weet niet wat 'm overkomt :@
pi_137902702
Hier heeft de ongesteldheid vannacht/vanmorgen doorgezet.
En idd het is hier erg rustig op t moment..
Fijn he Twist dat libido, gewoon lekker van genieten!
pi_137910290
Boeee, alles zit tegen! Eerste dag verbouwen, half twaalf thuiskomen en zien dat je in 'n half huis geen stroom hebt is één. Er dan achter komen dat de sleutel vd meterkast aan de bos bij je ouders zit is twee. Daar naartoe rijden (2 minuutjes gelukkig maar) voor die sleutels, en concluderen dat de sleutel die je nodig hebt aan de bos zit die de makelaar heeft, grommm!

En dan gaat vriend doodleuk de deur uit met de opmerking; Heej schat, eigenlijk moeten we dadelijk ook nog even functioneel neuken hé! Mijn schoen miste zijn hoofd (en de hond) maar net!

En nu lig ik dus in bed en voel ik me ongewassen, bleh!
Deze maand is bij voorbaat al kansloos.. 😉
pi_137913953
Oeps!

[ Bericht 99% gewijzigd door Danaa op 19-03-2014 09:08:53 (foutje) ]
pi_137914001
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:10 schreef Ggirl het volgende:
Boeee, alles zit tegen! Eerste dag verbouwen, half twaalf thuiskomen en zien dat je in 'n half huis geen stroom hebt is één. Er dan achter komen dat de sleutel vd meterkast aan de bos bij je ouders zit is twee. Daar naartoe rijden (2 minuutjes gelukkig maar) voor die sleutels, en concluderen dat de sleutel die je nodig hebt aan de bos zit die de makelaar heeft, grommm!

En dan gaat vriend doodleuk de deur uit met de opmerking; Heej schat, eigenlijk moeten we dadelijk ook nog even functioneel neuken hé! Mijn schoen miste zijn hoofd (en de hond) maar net!

En nu lig ik dus in bed en voel ik me ongewassen, bleh!
Deze maand is bij voorbaat al kansloos.. 😉
Ahhhh!!! Heb het met je te doen.
Wel een goede nacht gehad!?

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:45 schreef -ik86- het volgende:
Hier heeft de ongesteldheid vannacht/vanmorgen doorgezet.
En idd het is hier erg rustig op t moment..
Fijn he Twist dat libido, gewoon lekker van genieten!
-O- Jammer
pi_137920284
Wat is het stil hier? Zitten er geen dames meer op het wachtbankje?
Of zijn we allemaal onder de steen gekropen.. :{
Even een :* voor de dames dan.
pi_137920292
Ik heb wat meedenk hulp nodig:

Vrijdag 7 maart rond 19:00 een duidelijk pijnlijke eisprong.
Tel ik nu vanaf zaterdag 8 maart 14 dagen verder en word dan vrijdag 21 maart mijn NOD?
OF........
- Tel ik vrijdag de 7e van eisprong mee en kom ik uit op donderdag 20 maart NOD?
OF........
- Tel je 14 dagen na je eisprong en is dan dag 15 je NOD?
  woensdag 19 maart 2014 @ 12:47:47 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_137920411
Dat is niet zo rechtlijnig te zeggen Danaa, dat vergt wat inzicht in je eigen lichaam wat je na een paar cycli pas leert kennen ;)
Ik zou voor de veiligheid uitgaan van zaterdag de 22e.
disclaimer
pi_137920684
Eeeh
Volgens mij tellen vanaf de dag erna. Dus dan is 21 maart de NOD.

Had ik trouwens al verteld dat mijn broertje en zijn vriendin DE aankondiging hebben gedaan op mijn moeders verjaardag?
Het kwam bij iedereen als een verassing aan, en de hele kamer (20 man ofzo) keek mijn kant op met enorme medelijden. En nee, dat kan geen verbeelding zijn geweest, want haast iedereen zei hetzelfde. Van die dooddoeners, 'jou lukt het ook een keer' 'goed je best doen, dan ben jij de volgende' en meer van dat soort ongein. En ik maar teruglachen. Een keer zei iemand dat ze hadden gedacht dat ik wel eerst zou zijn. Toen kon ik alleen maar denken 'dat was ik ook, hoor' niks gezegd natuurlijk.
Ergste moment vond ik nog wel dat een van mijn tantes bij het weggaan zei 'kop op meisje'
Ik had echt een :{ momentje. Wat weet zij er nou van. Staat het op mijn voorhoofd geschreven dat ik diep ongelukkig ben met het feit dat het mijn broertje wel in een keer lukt en mij niet? Of heeft iemand zijn mond voorbij gepraat en weet ze stiekem toch meer..
En ik ben helemaal niet ongelukkig!!
Andere tante zei weer dat ik nou eigenlijk moet wachten, want nou is het ouwe koek enzo. 8)7 hallo, ik was nu aan de beurt, ga toch zeker niet wachten.

Naja, dat was de rant. Decemberkindje nou graag, please okaythanksbye. O+
pi_137928060
Wat een stomme tantes Risu! :*

En ik duim mee voor decemberkindjes voor jullie!
pi_137928576
Danaa wat SQ zegt, het is niet zo heel simpel. Ik zou als ik jou was een marge nemen en dan zaterdag testen.

Jeetje Risu wat stom van je tantes. Ik vind vooral de laatste opmerking die bij mij echt verkeerd zou vallen. Geen enkele zwangerschap is oude koek. Lompheid kent geen tijd 8)7
In afwachting
pi_137929022
Bedankt Dames!
Ik wil er ook geen vaste dag aan geven maar graag begrijpen wanneer het tellen van een LF begint/eindigt.

En Risu! Ook jouw zwangerschap is straks speciaal en zeker geen oude koek, echt niet!
pi_137929274
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:44 schreef Danaa het volgende:
Ik heb wat meedenk hulp nodig:

Vrijdag 7 maart rond 19:00 een duidelijk pijnlijke eisprong.
Tel ik nu vanaf zaterdag 8 maart 14 dagen verder en word dan vrijdag 21 maart mijn NOD?
OF........
- Tel ik vrijdag de 7e van eisprong mee en kom ik uit op donderdag 20 maart NOD?
OF........
- Tel je 14 dagen na je eisprong en is dan dag 15 je NOD?
Ga een app downloaden ;) Ik gebruik period tracker en die zegt mij (na een paar maanden gebruik) precies wanneer de menstruatie komt (of zou moeten komen) ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_137929669
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:51 schreef Danaa het volgende:
Bedankt Dames!
Ik wil er ook geen vaste dag aan geven maar graag begrijpen wanneer het tellen van een LF begint/eindigt.

Wat Messina zegt, neem een app, als je daar invult welke dag je ongesteld werd, kom je straks op een gemiddelde uit, de eisprong hoeft niet perse steeds op dezelfde cyclus dag te vallen, daar kan wel eens wat verschil in zitten. Gemiddeld word je 14 dgn erna ongesteld, maar ook dit hoeft niet altijd zo te zijn, het kan korter zijn of ook later. Zo'n app neemt de kans dat je eisprong eerder of later valt mee, dus dan zie je meteen waar ongeveer je vruchtbare dagen zitten. Het meest effectieve zou een combi zijn van tempen en ovulatietesten, maar vooral dat eerste leent zich eigenlijk best nauwkeurig, een combi van die twee geeft duidelijkheid. Dit moet je natuurlijk ook willen. Ik zou het niet kunnen, maar ik kan me voorstellen dat er genoeg meiden zijn die dit wel fijn vinden.
In afwachting
pi_137930227
Risu :*

Hier zijn de vruchtbare dagen net achter de rug, maar ik was ziek, dus niet heel erg nuttig gebruik van gemaakt :+ Nu maar weer braaf afwachten...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_137931730
Wat een vervelende en vooral onnadenkende opmerkingen Risu!
pi_137933064
Hier zitten we voor/in de vruchtbare dagen denk ik. Maar deze maand nog geen ovulatietest aangeraakt, en we gaan ook romantisch plafonds slopen vanavond! 😉
pi_137937377
Hier wachten op menstruatie. Ergens rond dit weekend verwacht ik 'm.
Snap ook niet meer zoveel van de bmm. Maar zie gewoon even rustig aan hoe deze cyclus verder verloopt...

Dat zeg ik ook wel zo heel leuk, maar heb al 2 weken geen baby of klein kind meer gezien. Komend weekend zie ik m'n bijna 1-jarige schattige neefje weer, in / na dat weekend ga ik vast weer rammelen.

[ Bericht 19% gewijzigd door JantinaGr op 19-03-2014 20:32:16 ]
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:29:04 #64
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_137960991
In november/december heb ik, tegen verzendkosten, een stapel zwangerschapstesten (eBay) van Chanty overgenomen. Deze hebben mij al geluk gebracht en ik heb ze nu niet meer nodig :). Ze zijn nog goed tot 11-2014. Is er iemand hier die interesse heeft in deze testjes (ook tegen verzendkosten uiteraard)? Het zijn er nog 10! Graag PM bij interesse :)

Ze zijn weg!

[ Bericht 4% gewijzigd door Tante_Soesa op 20-03-2014 15:51:57 ]
pi_137965645
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Mrs.Peel het volgende:

Oh meis! Begrijpelijk..... een dikke knuffel O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137966089
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:55 schreef Risu het volgende:
Eeeh
Volgens mij tellen vanaf de dag erna. Dus dan is 21 maart de NOD.

Had ik trouwens al verteld dat mijn broertje en zijn vriendin DE aankondiging hebben gedaan op mijn moeders verjaardag?
Het kwam bij iedereen als een verassing aan, en de hele kamer (20 man ofzo) keek mijn kant op met enorme medelijden. En nee, dat kan geen verbeelding zijn geweest, want haast iedereen zei hetzelfde. Van die dooddoeners, 'jou lukt het ook een keer' 'goed je best doen, dan ben jij de volgende' en meer van dat soort ongein. En ik maar teruglachen. Een keer zei iemand dat ze hadden gedacht dat ik wel eerst zou zijn. Toen kon ik alleen maar denken 'dat was ik ook, hoor' niks gezegd natuurlijk.
Ergste moment vond ik nog wel dat een van mijn tantes bij het weggaan zei 'kop op meisje'
Ik had echt een :{ momentje. Wat weet zij er nou van. Staat het op mijn voorhoofd geschreven dat ik diep ongelukkig ben met het feit dat het mijn broertje wel in een keer lukt en mij niet? Of heeft iemand zijn mond voorbij gepraat en weet ze stiekem toch meer..
En ik ben helemaal niet ongelukkig!!
Andere tante zei weer dat ik nou eigenlijk moet wachten, want nou is het ouwe koek enzo. 8)7 hallo, ik was nu aan de beurt, ga toch zeker niet wachten.

Naja, dat was de rant. Decemberkindje nou graag, please okaythanksbye. O+
Ik denk dat ze allemaal goed kunnen inleven in je situatie. Dat je aan het proberen bent en het nog niet lukt. ze gunnen je het van harte natuurlijk alleen zijn ze klunzig in het uiten ;)
Het is een leuke fantastische tevens ook vreselijk confronterend en vervelende situatie waarin je broertje helemaal happy en blij naar buiten brengt "de eerste" te zijn....
Het is gewoon zo.... je kunt er wel fake happy bij gaan zitten en doen alsof het helemaal fantastisch is.. en de rest van je familie natuurlijk ook.... maar daar schiet ook niemand mee op.
Zie het gewoon als goed bedoelt van je tantetjes :*

Hier weten ook een hoop mensen dat wij een kinderwens hebben en dat die nog niet in vervulling is gegaan. Waaronder het dus ook voor mijn vriendinnetjes vervelend was om "blij" te doen bij het vertellen en delen van hun wondertjes in hun buik. Het is in het begin een beetje het zelfde geweest met reacties van andere vrienden en familieleden.. van komt wel goed schatje, beter je best doen etc.
Ik denk dan maar gewoon... :') :* :D en weer door gaan.

Overigens: Ik vind het erg rot voor je. :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_137966877
Hmm, ik had me voorgenomen om de komende maanden 'gewoon' even aan te zien qua cyclus en er zo relaxt mogelijk mee om te gaan, maar volgens mij begin ik nu al te hypochonderen :')

Nu sinds 2 weken gestopt met de pil en sinds die tijd al behoorlijk duizelig. Zoals gezegd merk ik het sowieso ook goed qua libido. Maar dinsdagavond voelde ik 's nachts ineens een scherpe steek rechts in mijn onderbuik (verder geen aandacht meer aan besteed). Gisteren werd ik opeens helemaal niet lekker (duizelig, misselijk, hoofdpijn), maar nu gaat het weer wel.

Kan dat m'n eisprong geweest zijn? :? Dat zou dan vrijwel exact 2 weken na het stoppen met de pil zijn, is dat niet heel snel?

Of -wat ik vermoed- is er eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen en moet m'n lijf gewoon wennen zonder pil?
pi_137969007
Ik heb geen idee.. misschien is het extra druk maken om niets waardoor je extra gevoelig bent om signalen op te pikken.. Het kunnen denk ik meerdere dingen zijn.
Sowieso moet je lichaam wennen aan hormonen en toestanden zonder pil.

Houd het in de gaten of je het vaker hebt.... ;)
pi_137969079
Gisteren vruchtbaar slijm + gebatst

dus we zullen eens zien..

ik gaf het trouwens net op om de ovulatie testen consequent bij te houden.. ik vergat ze steeds :')
en toen spotte ik dus ineens dat slijmerige... (jakkes). Manlief gepushed.. die is wat gestrest ivm wisseling van werkgever. Zijn hoofd staat dan eigenlijk niet naar batsen ( al een hele poos }:| niet )
Maar hij zei... OH babytijd O+ vooruit dan maar :9

Dus sinds de start van de pauze voor het eerst weer echt spannend aankomende NOD ;)
pi_137971069
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:08 schreef Dottey het volgende:
Ik heb geen idee.. misschien is het extra druk maken om niets waardoor je extra gevoelig bent om signalen op te pikken.. Het kunnen denk ik meerdere dingen zijn.
Sowieso moet je lichaam wennen aan hormonen en toestanden zonder pil.
Pff, ja dat dus. Bij elk klein dingetje denk ik nu "Hee, wat is dat?" terwijl ik me nog zo voorgenomen had (I know :') ) dat niet te doen.
Ik steek voorlopig gewoon alles op (gebrek aan /verandering in) hormonen en dan zien we wel.

quote:
Houd het in de gaten of je het vaker hebt.... ;)
Ja, heb al allerlei cryptische afkortingen in m'n agenda staan ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:11 schreef Dottey het volgende:

Maar hij zei... OH babytijd O+ vooruit dan maar :9

Dus sinds de start van de pauze voor het eerst weer echt spannend aankomende NOD ;)
Babytijd O+
Inderdaad spannend, ik duim voor je!
pi_137971234
Twist, ik denk dat het vanalles kan zijn. Je lijf moet ook echt wennen zonder de pil (ik weet niet hoelang je deze heb geslikt).

Zelf merk ik niet zo heel veel, daarom ben ik ook bang dat het lang gaat duren voor mijn cyclus op gang komt (doemdenken, daar ben ik goed in :P).

Gewoon rustig afwachten, en luisteren naar je lichaam. Wie weet heb je wel gewoon weer meteen een regelmatige cyclus te pakken!
pi_137972018
Het was gewoon een rare gewaarwording, want ik heb helemaal niet naar buiten gebracht dat we aan het proberen zijn. Maar mijn moeder kan goed kletsen dus ja.. (Die trouwring die al bijna een jaar om mijn vinger zit helpt natuurlijk ook niet echt, he)

Anyway, dat hele los laten gaat ook erg moeilijk heb ik gemerkt. 2 weken ging dat goed. We deden netjes om de dag batsen enzo, want daar had ik toch wel behoefte aan, dus waarom niet. Voel ik gisteren ineens iets wat heel goed mijn eisprong kan zijn geweest. Ja, huuuh nou ga ik weer eraan denken enzo. En nou kan ik weer niet meer wachten tot eind van de maand. :')
Gelukkig zie ik ruim van te voren al als het mislukt is. Scheelt weer wachten. En vanavond is weer ons avondje, maar nou kan ik het al niet meer gewoon onbevangen doen enzo. Naja, als het raak is, dan is het dat nu toch al. Ik zie wel.

Wachtbankje plof!

Oh ja, die ovutesten. Ik legde er altijd eentje in zicht op de badkamer (daar plas ik overdag want ik zit heul vaak boven) dat werkte wel. Als je vaak bezoek hebt is het wat anders natuurlijk.
  donderdag 20 maart 2014 @ 18:30:43 #73
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_137973062
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
In november/december heb ik, tegen verzendkosten, een stapel zwangerschapstesten (eBay) van Chanty overgenomen. Deze hebben mij al geluk gebracht en ik heb ze nu niet meer nodig :). Ze zijn nog goed tot 11-2014. Is er iemand hier die interesse heeft in deze testjes (ook tegen verzendkosten uiteraard)? Het zijn er nog 10! Graag PM bij interesse :)

Ze zijn weg!
O+ het voelt zo raar, nu gewoon voor het eggie en niet meer voor spek en bonen *O*

Na een aantal losse Flodder Posts hier en daar in wohts mag ik vanaf nu echt van mezelf gaan mee posten *O* *O* Alle keuringen, toestemmingen en toestanden zijn achter de rug en vanaf nu zijn we echt aan het wachten op het tweede streepje O+ Sinds vanmiddag zijn we officieel overgedragen aan de verpleegkundige en het is nu een questie van tijd voor we de eerste terugplaatsing hebben. Ik hoef niet in de lijstjes hierboven omdat het bij ons allemaal wat anders gaat maar ben helemaal door het dolle heen
:D
pi_137975099
Super Dobbey *O* Dat je maar snel die tweede streep mag gaan zien!
pi_137976179
gewoon even een dikke knuffel voor jullie allemaal! omdat wachten zo frustrerend kan zijn/is!!
S. 2014
J. 2016
pi_137980804
Geweldig Dobbey!
pi_137981889
Super Dobbey!
pi_137982283
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
gewoon even een dikke knuffel voor jullie allemaal! omdat wachten zo frustrerend kan zijn/is!!
Wat lief!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137982822
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat lief!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank je wel :)
SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_137983466
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

dank je wel :)
SPOILER
SPOILER
pi_138004678
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:30 schreef dobbey het volgende:

[..]

O+ het voelt zo raar, nu gewoon voor het eggie en niet meer voor spek en bonen *O*

Na een aantal losse Flodder Posts hier en daar in wohts mag ik vanaf nu echt van mezelf gaan mee posten *O* *O* Alle keuringen, toestemmingen en toestanden zijn achter de rug en vanaf nu zijn we echt aan het wachten op het tweede streepje O+ Sinds vanmiddag zijn we officieel overgedragen aan de verpleegkundige en het is nu een questie van tijd voor we de eerste terugplaatsing hebben. Ik hoef niet in de lijstjes hierboven omdat het bij ons allemaal wat anders gaat maar ben helemaal door het dolle heen
:D
*O* wat heerlijk!
pi_138004835
Gisteren nog maar even gebatst *twee op een rij* ^^,
Manlief lag met een dikke grijns erna te fantaseren.. Het zou toch wat zijn he? O+
Mijn kluslijst is leeg aan het raken (naja van de 40 klussen nog maar een klus of 10 :9 )
hij vond dat ik dan misschien wel eens verder kan met de toekomstige babykamer leeg te trekken en de basis te klussen (stuukwerk en witten, houtwerk verven). Dat zegt wel wat bij zijn gevoel, want eerst mocht ik er nog niet eens naar kijken... :+

Net enorm misselijk geweest en boven de pot hangen.. ik heb dat heel vaak als mijn eisprong eraan zit te komen.. :D dus op hoop van zegen....

* Dottey op het wachtbankje met een haakwerkje voor de bijna aankomende baby van een vriendinnetje.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 14:19:28 #83
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138005054
Thnx all O+

Het zal denk ik even duren voor ik er hier helemaal in zit en alles bij houd en daarnaast heb ik ook last van een overkill hormoon dementie ben zo vergeetachtig als het maar kan :@ Dus excuse me als ik soms wat vergeet of mensen over sla :+

@Dottey mannen die zwijmelen zijn O+ Mijn man maakte anderhalve maand terug de opmerking tegen mij: Ik vind het supertof en heel stoer wat je allemaal ondergaat voor ONS kind nou je kon me opvegen :'( :D Helemaal als je zijn voorkomen ziet, ruwe bolster eerste klas ;)

Veel succes de aankomende weken en mijn duimen draaien ^O^
pi_138005235
Oh dobbey *O* wat fijn, ik vind het zo spannend voor je :)

Ah dottey wat lief O+ dat hij zo zwijmelt.
In afwachting
pi_138005273
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:19 schreef dobbey het volgende:
Thnx all O+

Het zal denk ik even duren voor ik er hier helemaal in zit en alles bij houd en daarnaast heb ik ook last van een overkill hormoon dementie ben zo vergeetachtig als het maar kan :@ Dus excuse me als ik soms wat vergeet of mensen over sla :+

@Dottey mannen die zwijmelen zijn O+ Mijn man maakte anderhalve maand terug de opmerking tegen mij: Ik vind het supertof en heel stoer wat je allemaal ondergaat voor ONS kind nou je kon me opvegen :'( :D Helemaal als je zijn voorkomen ziet, ruwe bolster eerste klas ;)

Veel succes de aankomende weken en mijn duimen draaien ^O^
ah wat zegt hij dat lief en fijn en aanmoedigend. Het lijkt mij zo een impact op je lijf, geest en relatie.. al die hormonen! Wat een opsteker voor je! O+

Mijn man is ook een ruwe bolster gemengd met een doetje van binnen. ^^,
  vrijdag 21 maart 2014 @ 14:36:07 #86
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138005673
De hormonen zijn idd killing en dan niet de moodswings e.d. want die vielen gelukkig mee (af en toe een uitbarsting of niet lekker in mijn vel) maar meer de medicatie.... Het ergst was denk ik de cyclus met ca. 85 spuiten in 4 weken, toen ik mocht stoppen voelde ik me wel ff de bikkel :7 maar oef.... buik kneiterhard, blauw en opgezet :X

Maar goed, we hebben het gered, we leven nog en er zijn geen scheidingspapieren aan te pas gekomen :D Nu de afwerking nog O-)
  vrijdag 21 maart 2014 @ 17:24:06 #87
140412 Danaa
&#127822;
pi_138011024
@ Dottey: Dat klinkt alsof je dus effectief voor de eisprong hebt gesext!

Hier een eerste echte cyclus van 32 dagen! Hoppa, dat voelt best goed en knap..

Nu een heerlijk weekend in! Drukke week gehad en nu RUST!
pi_138012979
Dobbey!!! Gaaf!! Nu echt welkom hier dan :D

Ik zit op 6 dpo. Voel vandaag van alles maar probeer er wat minder waarde aan te hechten voor mezelf. Dan valt het straks wat meer mee mocht het niet lukken :)
pi_138018502
Dobbey wat spannend!! Ik hoop dat je nu echt heel snel zwanger bent, je wacht al zo ontzettend lang!!

Nette cyclus Danaa! Fijn dat je lijf het zo goed op pakt.

Fijn dat je man nu helemaal pro baby is Dottey. Het moment dat mijn vriend er net zo enthousiast over plannen met baby sprak, vond ik zo gaaf! Samen er volledig voor gaan, juist na een afwachtende periode, geeft zo'n geweldig gevoel van samen zijn (vond ik dan).

Ook spannend voor jou Cactus, mijn duimen draaien dat het deze keer echt raak is!

Hier gaat het niet zo lekker. Mijn bezoekje aan de gyn heeft een vervolgafspraak tot gevolg. Over ruim twee weken krijg ik een hysteroscopie. Het bloedverlies wordt misschien veroorzaakt door een restje zwangerschap en dus moet er gekeken worden of dat opgelost kan worden. Deze ronde is daarom kansloos, zolang het mysterie van het bloed niet opgelost is, is er ook geen seks en dus ook geen kans op een zwangerschap. Waarschijnlijk onnodig om te zeggen dat ik stevig en ook behoorlijk teleurgesteld ben in mijn lichaam...
pi_138032149
Och Cholula! Dat is zeker onnodig om te zeggen en begrijpen wij allemaal vanzelfsprekend!
Wat kl*te..
Geeft een hysteroscopie direct uitslag (ken het niet), zodat er direct gedacht kan worden over een behandeling?
  zaterdag 22 maart 2014 @ 10:20:52 #91
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138032467
Oh balen cholula.... Das niet tof! Krijg je de hysteroscopie onder narcose of doe je hem zo? Ik heb hem begin februari gehad en was blij dat ik onder zeil was :@

@danaa bij een hysteroscopie gaan ze met een camera in de baarmoeder om te zien of er afwijkingen zijn. Kleine ingrepen kunnen ze dan direct uitvoeren. Meestal gebeurt het als je bij bent maar het risico is dan dat zoals ze een grotere afwijking zien je een nieuwe afspraak moet maken omdat je alsnog onder narcose moet. Als het goed is krijg je direct de uitslag tenminste dat had ik wel.
pi_138032936
Ik doe hem met een zetpil diclofenac en een paracetamol. Heb jij er daarna last van gehad? Ik vind het vreemd dat ze eerst hebben gezegd dat het schoon was en dat er nu toch nog iets zit.

Ik heb mezelf gisteren weer bij elkaar geraapt en besloten dat 2014 niet het jaar is waarin ik een kindje krijg. Dus er is weer rust in mijn hoofd en ik ga me focussen op onze bruiloft. Hopelijk wordt 2015 dan wel het jaar waarin een baby past.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 11:43:59 #93
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_138034463
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:44 schreef Cholula het volgende:
Ik doe hem met een zetpil diclofenac en een paracetamol. Heb jij er daarna last van gehad? Ik vind het vreemd dat ze eerst hebben gezegd dat het schoon was en dat er nu toch nog iets zit.

Ik heb mezelf gisteren weer bij elkaar geraapt en besloten dat 2014 niet het jaar is waarin ik een kindje krijg. Dus er is weer rust in mijn hoofd en ik ga me focussen op onze bruiloft. Hopelijk wordt 2015 dan wel het jaar waarin een baby past.
Och meis toch :*

Ik heb na de tijd behoorlijk wat pijn gehad maar nu moet ik er wel bij zeggen dat ik behoorlijk gevoelig ben voor gefrunnik down under, zelfs een uitstrijkje laat me wit weg trekken van de pijn :X Ze hebben bij mij toen gekeken of ik endometriose had en toen dat niet het geval was hebben ze een curettage gedaan om alles even helemaal schoon te maken en vanaf het nul punt op te bouwen (mijn baarmoederslijm wilde niet genoeg groeien) Ik heb 1 dag gevloeid en heb een dag of 3 behoorlijke krampen gehad. Als je het kunt redden zou ik wel, als je werkt tenminste, een paar dagen ziektewet er aan vast plakken. Ik wilde het niet maar moest op last van mijn man en ben zo blij dat hij het er doorgedrukt heeft O+ Al met al is het mij vies tegen gevallen. (Combinatie van pijn en een terugslag qua verwerken wat er de maanden daarvoor had afgespeeld met alle tegenslagen die we hadden)

Gelukkig zijn de meeste verhalen minder pijnlijk dus laatje niet afschrikken door mijn verhaal :D
pi_138034577
Oh getsie cholula. :*
S. 2014
J. 2016
pi_138041552
Poging 2, voor het eerst posten via mobiel ging niet helemaal goed :P.

Nu al bijna een week duizelig en misselijk. Is wel iets verbeterd in de loop der dagen, maar het blijft. Blijf onzeker omdat ik maar niet weet wat het is, mogelijk dan toch een zwangerschap?? Weet niet zeker waar in m'n cyclus ik nu zit, maar denk dat m'n NOD rond donderdag zou kunnen liggen. Afgelopen donderdag ongeduldig een test gedaan: niks. Net toch weer 2, Predictor early. Na 5 min niks, 15 min later nog eens goed gekeken. Als ik em goed in het licht hou en heen en weer beweeg lijkt het wel alsof er een héél dun lijntje is.. Zo te zien kan ik mobiel geen foto's plaatsen, misschien dat ik zo weer bij m'n pc kan. Vraag me toch af of anderen het ook zien of dat ik spoken zie nu!
pi_138041678
Ah, m'n vinger schoot dus uit want heb maar 1 test gedaan :P.

Lees net wat van je verhaal Cholula, wat naar, sterkte!
pi_138041864
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Gevalletje het volgende:
Poging 2, voor het eerst posten via mobiel ging niet helemaal goed :P.

Nu al bijna een week duizelig en misselijk. Is wel iets verbeterd in de loop der dagen, maar het blijft. Blijf onzeker omdat ik maar niet weet wat het is, mogelijk dan toch een zwangerschap?? Weet niet zeker waar in m'n cyclus ik nu zit, maar denk dat m'n NOD rond donderdag zou kunnen liggen. Afgelopen donderdag ongeduldig een test gedaan: niks. Net toch weer 2, Predictor early. Na 5 min niks, 15 min later nog eens goed gekeken. Als ik em goed in het licht hou en heen en weer beweeg lijkt het wel alsof er een héél dun lijntje is.. Zo te zien kan ik mobiel geen foto's plaatsen, misschien dat ik zo weer bij m'n pc kan. Vraag me toch af of anderen het ook zien of dat ik spoken zie nu!
Ik ben benieuwd naar je foto..
pi_138042080
Na 15 min is ie sowieso niet meer betrouwbaar...
S. 2014
J. 2016
pi_138042252
Gevalletje,
Ik was voor m'n nod ook super duizelig. Had n test gedaan maar het verkleurde niet snel genoeg voor mijn gevoel :+ dus weggegooid. Later weer gekeken en ja hoor 2 streepjes. Later die dag weer een test gedaan en iets langer gewacht ipv ongeduldig te zijn en die was positief op nod.

Heb je alweer een nieuwe test gedaan?
pi_138045962
Bah cholula, wat een enorme tegenvaller zeg. Hopelijk is dit nou wel het laatste en kun je daarna wel gewoon weer verder, want dit is niet leuk zo.

Wachten is stom. Ik weet niet wanneer precies de eisprong is geweest, dus wanneer NOD weet ik ook niet.. 1 of 2 april ofzo.. Maar maaaaaan wat duurt het lang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')