quote:Is dit de eerste keer dat je last hebt van dun bms? (sorry volg het hier niet altijd ivm eigen perikelen ) Misschien dat je kunt opperen om een cyclus Progynova te gebruiken. Ik ben er afgelopen weken superwoman van geworden
(bms was 4.8 en enkelwandig en nu zit ik op 7.5 en triple line en triple line ben je nodig om zwanger te worden ... Ook bij een dun bms kun je zwanger worden mits er die triple line is (heeft te maken met de innesteling)
Ik zou het knap vinden als hij zwanger zou raken, bel je dan meteen ff de krant?? Ik zou het goddelijk vinden een man die zwanger raakt, hoef ik die polonaise niet aan mijn lijf <3 als het hem lukt doe ik meteen een huwelijks aanzoekquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:45 schreef FuryOverkill het volgende:
mijn buurjongen heeft nogal moeite met zwanger worden kan hij dan hier terecht
Lieve lieve schat! Ik hoop dat al de druk eraf is en de afstand gecreeerd is, het onverwachts toch gebeurd. Ik gun het je zo verschrikkelijk!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik wil graag uit beide lijstjes. Vandaag werd ik ongesteld, en het maakt mij verdrietig. Ik wil dus even hier afstand nemen, dus als TS mij uit de OP wil halen?
Iedereen die op een tweede streepje wacht heel veel plezier en succes gewenst
Oke in Mei weer een check, en daarna als de uitkomst is dat je geschikt ben een behandeling plannen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:19 schreef Cygne het volgende:
*onder steen vandaan kruipt.
Mrs peel![]()
Vandaag bij de oogkliniek geweest, ik heb nog -1, maar kan pas eind mei weer bij de oogkliniek terecht om te kijken of ik geschikt ben voor een laserbehandeling. Dus minimaal tot dan wachten.
*terug onder steen kruipt.
Spannend! Ga duimen voor julliequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Knuffel voor Peel![]()
Morgen hebben we weer IUI... Eitje is heel snel gegroeid de laatste dagen. Mijn NOD klopt nog in de OP
Hoeveel dagen ben je ongesteld geweest? Je normale tijd of korter? Niet dat ik met het antwoord iets kan hoor, maar ik vroeg het me afquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:17 schreef Cholula het volgende:
Spannend Cactus!
Ik ben een beetje in verwarring. Afgelopen dinsdag was mijn menstruatie afgelopen, maar sinds gisteren verlies ik met tussenpozen bloed. Ik snap er niets van!
Ik vond 5 miljoen ook klinken als absurd veel, maar het is nietsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef Cholula het volgende:
5000000 spermacellen, dat klinkt echt als enorm veel! (Correctie dat klonk als veel, wikipedia vertelt me net dat een gemiddelde zaadlozing 100 tot 200 miljoen zaadcellen bevat). Waar wordt de pijn door veroorzaakt? (Ik ben echt een n00b op dit gebied) Ik hoop dat de pijn snel wegtrekt! En mijn duimen draaien voor je.
Ik ben de normale periode ongesteld geweest, een pauze van twee, drie dagen en daarna dus weer bloed. Ik vind het maar vreemd. Ik denk dat ik maandag een afspraak maak met een dokter.
hoe is het met de pijn vandaag?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Danaa: wij zijn twee vrouwen, dus we hebben wat hulp nodig met sperma, zeg maar
Helemaal weg gelukkig! Heb wel een rustdagje ingelast, maar dat was achteraf niet nodig. Neemt niet weg dat het wel lekker is, zo'n bankhang-dagjequote:Op zondag 16 maart 2014 15:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
hoe is het met de pijn vandaag?
Ja dat is dan erg handigquote:Op zondag 16 maart 2014 14:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Danaa: wij zijn twee vrouwen, dus we hebben wat hulp nodig met sperma, zeg maar
Ahhhh!!! Heb het met je te doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:10 schreef Ggirl het volgende:
Boeee, alles zit tegen! Eerste dag verbouwen, half twaalf thuiskomen en zien dat je in 'n half huis geen stroom hebt is één. Er dan achter komen dat de sleutel vd meterkast aan de bos bij je ouders zit is twee. Daar naartoe rijden (2 minuutjes gelukkig maar) voor die sleutels, en concluderen dat de sleutel die je nodig hebt aan de bos zit die de makelaar heeft, grommm!
En dan gaat vriend doodleuk de deur uit met de opmerking; Heej schat, eigenlijk moeten we dadelijk ook nog even functioneel neuken hé! Mijn schoen miste zijn hoofd (en de hond) maar net!
En nu lig ik dus in bed en voel ik me ongewassen, bleh!
Deze maand is bij voorbaat al kansloos.. 😉
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:45 schreef -ik86- het volgende:
Hier heeft de ongesteldheid vannacht/vanmorgen doorgezet.
En idd het is hier erg rustig op t moment..
Fijn he Twist dat libido, gewoon lekker van genieten!
Ga een app downloadenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:44 schreef Danaa het volgende:
Ik heb wat meedenk hulp nodig:
Vrijdag 7 maart rond 19:00 een duidelijk pijnlijke eisprong.
Tel ik nu vanaf zaterdag 8 maart 14 dagen verder en word dan vrijdag 21 maart mijn NOD?
OF........
- Tel ik vrijdag de 7e van eisprong mee en kom ik uit op donderdag 20 maart NOD?
OF........
- Tel je 14 dagen na je eisprong en is dan dag 15 je NOD?
Wat Messina zegt, neem een app, als je daar invult welke dag je ongesteld werd, kom je straks op een gemiddelde uit, de eisprong hoeft niet perse steeds op dezelfde cyclus dag te vallen, daar kan wel eens wat verschil in zitten. Gemiddeld word je 14 dgn erna ongesteld, maar ook dit hoeft niet altijd zo te zijn, het kan korter zijn of ook later. Zo'n app neemt de kans dat je eisprong eerder of later valt mee, dus dan zie je meteen waar ongeveer je vruchtbare dagen zitten. Het meest effectieve zou een combi zijn van tempen en ovulatietesten, maar vooral dat eerste leent zich eigenlijk best nauwkeurig, een combi van die twee geeft duidelijkheid. Dit moet je natuurlijk ook willen. Ik zou het niet kunnen, maar ik kan me voorstellen dat er genoeg meiden zijn die dit wel fijn vinden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:51 schreef Danaa het volgende:
Bedankt Dames!
Ik wil er ook geen vaste dag aan geven maar graag begrijpen wanneer het tellen van een LF begint/eindigt.
Oh meis! Begrijpelijk..... een dikke knuffelquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik wil graag uit beide lijstjes. Vandaag werd ik ongesteld, en het maakt mij verdrietig. Ik wil dus even hier afstand nemen, dus als TS mij uit de OP wil halen?
Iedereen die op een tweede streepje wacht heel veel plezier en succes gewenst
Ik denk dat ze allemaal goed kunnen inleven in je situatie. Dat je aan het proberen bent en het nog niet lukt. ze gunnen je het van harte natuurlijk alleen zijn ze klunzig in het uitenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:55 schreef Risu het volgende:
Eeeh
Volgens mij tellen vanaf de dag erna. Dus dan is 21 maart de NOD.
Had ik trouwens al verteld dat mijn broertje en zijn vriendin DE aankondiging hebben gedaan op mijn moeders verjaardag?
Het kwam bij iedereen als een verassing aan, en de hele kamer (20 man ofzo) keek mijn kant op met enorme medelijden. En nee, dat kan geen verbeelding zijn geweest, want haast iedereen zei hetzelfde. Van die dooddoeners, 'jou lukt het ook een keer' 'goed je best doen, dan ben jij de volgende' en meer van dat soort ongein. En ik maar teruglachen. Een keer zei iemand dat ze hadden gedacht dat ik wel eerst zou zijn. Toen kon ik alleen maar denken 'dat was ik ook, hoor' niks gezegd natuurlijk.
Ergste moment vond ik nog wel dat een van mijn tantes bij het weggaan zei 'kop op meisje'
Ik had echt eenmomentje. Wat weet zij er nou van. Staat het op mijn voorhoofd geschreven dat ik diep ongelukkig ben met het feit dat het mijn broertje wel in een keer lukt en mij niet? Of heeft iemand zijn mond voorbij gepraat en weet ze stiekem toch meer..
En ik ben helemaal niet ongelukkig!!
Andere tante zei weer dat ik nou eigenlijk moet wachten, want nou is het ouwe koek enzo.hallo, ik was nu aan de beurt, ga toch zeker niet wachten.
Naja, dat was de rant. Decemberkindje nou graag, please okaythanksbye.
Pff, ja dat dus. Bij elk klein dingetje denk ik nu "Hee, wat is dat?" terwijl ik me nog zo voorgenomen had (I knowquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:08 schreef Dottey het volgende:
Ik heb geen idee.. misschien is het extra druk maken om niets waardoor je extra gevoelig bent om signalen op te pikken.. Het kunnen denk ik meerdere dingen zijn.
Sowieso moet je lichaam wennen aan hormonen en toestanden zonder pil.
Ja, heb al allerlei cryptische afkortingen in m'n agenda staanquote:Houd het in de gaten of je het vaker hebt....
Babytijdquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:11 schreef Dottey het volgende:
Maar hij zei... OH babytijdvooruit dan maar
![]()
Dus sinds de start van de pauze voor het eerst weer echt spannend aankomende NOD
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
In november/december heb ik, tegen verzendkosten, een stapel zwangerschapstesten (eBay) van Chanty overgenomen. Deze hebben mij al geluk gebracht en ik heb ze nu niet meer nodig. Ze zijn nog goed tot 11-2014. Is er iemand hier die interesse heeft in deze testjes (ook tegen verzendkosten uiteraard)? Het zijn er nog 10! Graag PM bij interesse
Ze zijn weg!
Wat lief!quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
gewoon even een dikke knuffel voor jullie allemaal! omdat wachten zo frustrerend kan zijn/is!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat lief!dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:30 schreef dobbey het volgende:
[..]het voelt zo raar, nu gewoon voor het eggie en niet meer voor spek en bonen
![]()
Na een aantal losse Flodder Posts hier en daar in wohts mag ik vanaf nu echt van mezelf gaan mee posten![]()
Alle keuringen, toestemmingen en toestanden zijn achter de rug en vanaf nu zijn we echt aan het wachten op het tweede streepje
Sinds vanmiddag zijn we officieel overgedragen aan de verpleegkundige en het is nu een questie van tijd voor we de eerste terugplaatsing hebben. Ik hoef niet in de lijstjes hierboven omdat het bij ons allemaal wat anders gaat maar ben helemaal door het dolle heen
ah wat zegt hij dat lief en fijn en aanmoedigend. Het lijkt mij zo een impact op je lijf, geest en relatie.. al die hormonen! Wat een opsteker voor je!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:19 schreef dobbey het volgende:
Thnx all![]()
Het zal denk ik even duren voor ik er hier helemaal in zit en alles bij houd en daarnaast heb ik ook last van een overkill hormoon dementie ben zo vergeetachtig als het maar kanDus excuse me als ik soms wat vergeet of mensen over sla
![]()
@Dottey mannen die zwijmelen zijnMijn man maakte anderhalve maand terug de opmerking tegen mij: Ik vind het supertof en heel stoer wat je allemaal ondergaat voor ONS kind nou je kon me opvegen
![]()
Helemaal als je zijn voorkomen ziet, ruwe bolster eerste klas
![]()
Veel succes de aankomende weken en mijn duimen draaien
Och meis tochquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:44 schreef Cholula het volgende:
Ik doe hem met een zetpil diclofenac en een paracetamol. Heb jij er daarna last van gehad? Ik vind het vreemd dat ze eerst hebben gezegd dat het schoon was en dat er nu toch nog iets zit.
Ik heb mezelf gisteren weer bij elkaar geraapt en besloten dat 2014 niet het jaar is waarin ik een kindje krijg. Dus er is weer rust in mijn hoofd en ik ga me focussen op onze bruiloft. Hopelijk wordt 2015 dan wel het jaar waarin een baby past.
Ik ben benieuwd naar je foto..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Gevalletje het volgende:
Poging 2, voor het eerst posten via mobiel ging niet helemaal goed.
Nu al bijna een week duizelig en misselijk. Is wel iets verbeterd in de loop der dagen, maar het blijft. Blijf onzeker omdat ik maar niet weet wat het is, mogelijk dan toch een zwangerschap?? Weet niet zeker waar in m'n cyclus ik nu zit, maar denk dat m'n NOD rond donderdag zou kunnen liggen. Afgelopen donderdag ongeduldig een test gedaan: niks. Net toch weer 2, Predictor early. Na 5 min niks, 15 min later nog eens goed gekeken. Als ik em goed in het licht hou en heen en weer beweeg lijkt het wel alsof er een héél dun lijntje is.. Zo te zien kan ik mobiel geen foto's plaatsen, misschien dat ik zo weer bij m'n pc kan. Vraag me toch af of anderen het ook zien of dat ik spoken zie nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |