Hallo!
Heb even een vraag, misschien dat iemand hier het weet..
Ik ben eind december gestopt met de pil en eind januari had ik weer mn eerste echte ongesteldheid (had ik niet gemist, wat een pijn en ellende weer..). 1,5 jaar geleden heeft een gyneacoloog een ectropion vastgesteld, maar vrij snel daarna nooit meer last gehad van bloedverlies na seks. Tot begin februari, paar dagen na het eind van de ongesteldheid. Na seks zat alles onder het bloed en heeft nog 2 dagen heftig gebloed, pas na een dag of 5 was het helemaal gestopt. Hierdoor weer terug naar de gyn en opnieuw onderzoeken. Mede hierdoor en omdat mn vriend toch wat nerveus begon te worden ben ik kort na de bloeding weer met de pil begonnen, ergens halverwege mn cyclus dus. Toch voelde ik me er niet fijn bij en 2 weken later weer met de pil gestopt, paar dagen erna weer een lichte ongesteldheid gehad, wat inmiddels 1,5 week geleden begon. Nu geloof ik dat de pil alleen betrouwbaar is wanneer je op de dag van je menstruatie begint, dus zal ie wel niet betrouwbaar zijn geweest die 2 weken.
Maargoed, na al dit gehannes ga ik er vanuit dat mn cyclus wel aardig door de war gegooid zal zijn. Als ik niet met de pil gestopt zou zijn, zou de 13e ongeveer mn vruchtbare dag geweest zijn maar ik ga er niet vanuit dat dit het geval is geweest. Afgelopen week zo nu en dan een beetje duizelig geweest maar niks ergs. Gister weggeweest, veel gegeten en vlak voor vertrek nog snel een half glas cola naar binnen gewerkt dus mn maag was best vol toen we gingen rijden. Helaas daardoor gedurende 1 uur durende rit kotsmisselijk en draaierig geweest, waardoor ik de rest van de avond alleen in bed heb kunnen liggen. Vanmorgen gewoon gegeten en vol goede moed gaan werken. Na een uur begon ik me minder te voelen en kwam de duizeligheid in alle hevigheid terug en kort daarna ook de misselijkheid. De paar uur daarna doorgekomen door niet te veel om te draaien of te lopen, dat gaf teveel duizeligheid en was inmiddels ook weer kotsmisselijk. Thuis weer gauw gaan liggen en net voorzichtig wat soep gegeten, maar helaas blijft die misselijkheid en de duizeligheid slaat zo nu en dan ook nog hard toe. Gisterochtend had ik voor de zekerheid een test gedaan maar die was negatief. Morgen langs de huisarts. Twijfel nu toch wel een beetje, zou dit toch een zwangerschap kunnen zijn, maar zo pril dat de test nog niet betrouwbaar is? En is een test bij de huisarts eerder betrouwbaar of zou ik deze klachten kunnen hebben terwijl het voor de test nog te vroeg is??
Sorry voor de lange uitleg!