Ik heb een enkelvoudige Medela. Niet wat je zoekt, maar je mag 'm wel lenen in uiterste nood.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:34 schreef Mabawa. het volgende:
Fuck Help! Mijn kolf is kapot. Hij doet ineens helemaal niets meer. Ik werk fulltime en moet echt een kolf hebben. Iemand omg 010 waar ik een kolf Ameda of Ardo van mag lenen of kan overnemen? Én waar ik het desnoods vanavond op kan halen? Omg 010 is ruim trouwens, ik wil er best wel even voor rijden.
Dank je! Ik kan er vanavond eentje ophalen in Z'meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:11 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik heb een enkelvoudige Medela. Niet wat je zoekt, maar je mag 'm wel lenen in uiterste nood.
Ruth Adriaansens van Borstvoedingscentrum Eindhoven!quote:Op maandag 24 maart 2014 20:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoi! Heeft iemand (Evt per pm/dm) een tip voor een goeie lactatiekundige in omgeving 040?
Daar heb ik slechte ervaringen mee, en mijn zusje vorige week ook, dus die slaan we maar ff over. Maar bedankt, ik heb al wat tips per dm gekregen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:37 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ruth Adriaansens van Borstvoedingscentrum Eindhoven!
Omgeving 010. Heb een handKolf voor je staan van Advent. En een enkelvoudige medela.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:34 schreef Mabawa. het volgende:
Fuck Help! Mijn kolf is kapot. Hij doet ineens helemaal niets meer. Ik werk fulltime en moet echt een kolf hebben. Iemand omg 010 waar ik een kolf Ameda of Ardo van mag lenen of kan overnemen? Én waar ik het desnoods vanavond op kan halen? Omg 010 is ruim trouwens, ik wil er best wel even voor rijden.
Echt?? Wat enorm kut!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:34 schreef Mabawa. het volgende:
Ja ik baal ontzettend en nee geen refund gek!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Echt?? Wat enorm kut!!. Hij was echt niet veel gebruikt, wat slecht! Kan ik iets betekenen? Ik vind het heel rot voor je en voel me een beetje verantwoordelijk... Gedeeltelijke refund?
Ja gelukkig wel maar mocht het niets zijn dan weet ik je te vinden voor de handkolfquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:48 schreef Saffier het volgende:
[..]
Omgeving 010. Heb een handKolf voor je staan van Advent. En een enkelvoudige medela.
Maar ik zie dat je al geholpen bent.
Ik heb een Ameda lactaline dubbelzijdige kolf die je kunt lenen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:05 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja ik baal ontzettend en nee geen refund gek!Jij kon het ook niet weten! Hij heeft het 3 mnd prima gedaan en ineens kapot. Ik vrees/denk oververhit. Ik zat in de auto te kolven en het was best warm. Dacht eerst dat het aan de autokabel lag want die heb ik al een keer om kunnen ruilen, dus toen op batterijen getest maar die deden het ook niet. Bij thuiskomst aangesloten en helaas. Toen haalde ik de batterijen eruit en die waren enorm heet
![]()
Ondanks dat de garantie in uren gaat moeten ze toch een aankoopbewijs zien en die had je niet meer toch?
[..]
Ja gelukkig wel maar mocht het niets zijn dan weet ik je te vinden voor de handkolf
Alsnog bedankt hoor, lief!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik heb een Ameda lactaline dubbelzijdige kolf die je kunt lenen?
Edit, ik lees nu dat je er al eentje gevonden hebt, sorry! /spuit 11
Super!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:41 schreef Kyara het volgende:
ik geef vandaag alweer 14 maanden borstvoeding![]()
![]()
![]()
Mocht het nodig zijn doe dan een pm/dm. Ik kijk niet altijd hierquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:05 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja ik baal ontzettend en nee geen refund gek!Jij kon het ook niet weten! Hij heeft het 3 mnd prima gedaan en ineens kapot. Ik vrees/denk oververhit. Ik zat in de auto te kolven en het was best warm. Dacht eerst dat het aan de autokabel lag want die heb ik al een keer om kunnen ruilen, dus toen op batterijen getest maar die deden het ook niet. Bij thuiskomst aangesloten en helaas. Toen haalde ik de batterijen eruit en die waren enorm heet
![]()
Ondanks dat de garantie in uren gaat moeten ze toch een aankoopbewijs zien en die had je niet meer toch?
[..]
Ja gelukkig wel maar mocht het niets zijn dan weet ik je te vinden voor de handkolf
Ik lees helemaal over jouw mijlpaal heenquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:58 schreef Cwen het volgende:
voor Kyara!
Mabawa, werkt 't nu weer goed met je nieuwe kolf?
Ik heb om al 6 maanden bv te vieren, 2 Mammae beha's op MP gekocht. Wat zitten ze fijn!![]()
...en niemand reageert hier op?!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:05 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik dacht het! Jij zegt hetquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:31 schreef Limone het volgende:
[..]
...en niemand reageert hier op?!Supermoedercarrièrevrouw!
![]()
Of kolft hier iedereen in de auto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:17 schreef Tinuviel het volgende:
Even jompelen voor Cwen's 6 maanden, Kyara's 14 maanden bv voor een tweeling nog wel en L-E's 11 maanden bv![]()
![]()
Burdie mooie stats. Lekker gegroeid op je melk.
Frannie
Hier vraagt meneer om appel ook als hij wil drinken. Vind het heel apar de vergelijking van mijn melk met appel. Hij is gek op appelsap, dus ik zie het als compliment.
Ik twijfelde idd ook of dat spruw gerelateerd was maar ik vind het wel terug op een aantal sites als symptoom. Eerst had ik alleen wat pijn met aanleggen maar gooide het op het eelt kweken vanwege het voeden zonder hoedje maar al snel bedacht ik me dat ik dan al eerder pijn had moeten hebben. Sinds gisteren klakt hij duidelijk en spuugt hij ook hele sloten melk uitquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:27 schreef Kimpossible het volgende:
Ohhhh klap das ondanks de spruw wel een vette jompel waard!de deur uit met de tepelhoedjes!
![]()
Hier staat de gv op de plank, maar nog niet gebruikt want de aanslag lijkt minder! Wel veeeel spugen de laatste dagen, maar of dat spruwgerelateerd is? Ik wacht nog ff af!
Haha ja! Je behandeld de tepels en het mondje. Maar J. Geeft nog af als hij spuugt bijvoorbeeld. Het blauwe op m'n tepels is al bijna weg. En je behandeld het 1x per 24 uur. Als J. Z'n mondje dicht heeft zie je niets. Heeft ie m open dan zie je een beetje blauw op z'n lipjes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef Burdie het volgende:
Pfoeh, wat een geregel joh! Hopelijk blijft het weg![]()
.
Dat GV he, geeft dat af? Heb je nou blauwe tepels?
Hier hebben we een regeldagje... Gezellig de hele dag plakken bij mama![]()
.
Dit herken ik heel erg...! Wat natuurlijk superfijn is, maar dat maakte wel dat ik ondanks 15 maanden bv om die reden soms wat onzeker van dit topic werd, waar borstvoeding af en toe net rocket science lijktquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:03 schreef Franny_G het volgende:
En met de borstvoeding gaat het allemaal zo ongecompliceerd en makkelijk. Zo dat ik er zelf ook heel makkelijk en best slordig mee omga. Ik vergeet heel vaak bij welke borst ik was gebleven en dan doe ik het maar een beetje op mijn gevoel of voel/kijk even welke borst het meest behoefte heeft aan lediging. Ik hoop heel erg dat het zo gemakkelijk blijft gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |