abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138065432
Heb je een rode rand in je tepelhof? dat was een symtoom die mijn lk destijds beschreef. Ik vind het wit in het mondje van je kleintje nog wel meevallen maar ik ben natuurlijk geen arts. Hopelijk valt het mee. Sterkte!
pi_138065520
Mijn lk zei dat het eruit zou zien als kwarkachtige kloddertjes. Maar ook dat t prima zonder zichtbare plekken kan bestaan, dus dat zegt niet zoveel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_138065578
Mijn eerste gedachte: yep, spruw. :{ Zo zag het er bij mijn beide dochters ook uit. Maar ik ben natuurlijk geen expert.
  zondag 23 maart 2014 @ 08:30:15 #244
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138065614
Ik denk dat ik maar gewoon preventief gentiaan in huis haal! Kunnen we nog even afwachten en snel handelen indien nodig..

Geen rode rand of andere gekke Dingen gelukkig!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_138065821
Lastig he KP! Ik heb het ook elke keer erg gefocust erop! Anders even een bezoekje aan de huisarts?
♥ J & S
pi_138065832
Hier zag spruw er ook zo uit...
pi_138065896
Hier zag Ellie's tong er ook zo uit en was t niks. Niet te zeggen dus -O-. Zou idd GV bestellen bij Eurolac. Ik heb t ook preventief in huis gehaald.
Home is where the O+ is...
  maandag 24 maart 2014 @ 14:19:52 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138113516
E had meer die kloddertjes, dus voor mij ziet dit eruit als melk, maar als je t niet vertrouwt; even langs het cb/huisarts?

Ik heb een vraag die misschien heel onbenullig lijkt na 11 maanden voeden, maar kan een nacht met een krijsende baby alsof ze een maand oud is en krampjes heeft, nog komen door slordigheid in van kant wisselen? :{

Ik heb niks raars gegeten, zij ook niet... en toch had ze zo'n kramp leek t ;(
  maandag 24 maart 2014 @ 14:22:11 #249
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138113609
Wat sneu LB -O-
Het lijkt mij niet dat het daar door kan komen, maar aan de andere kant weet ik ook weer niks over van kant wisselen en zo. Hopelijk was het een eenmalig iets!
pi_138114387
LB, neuh, ik zou denken van niet. Hier ben ik zeker 's nachts soms slordig maar ze krijgt er geen kramp meer van (en dat had ze de eerste maanden heel erg).

Mss iets anders gegeten? Paprika, tomaat, ui, kool?
  maandag 24 maart 2014 @ 15:02:21 #251
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_138115105
Lb, heeft ze niet "gewoon" iets onder de leden? Of zijn er tandjes op komst? Krampjes van jouw melk lijkt mij stug op deze leeftijd. Wat heeft zij gegeten? Nathan at op die leeftijd voor het eerst wraps mee, dat was ook buikpijn na afloop...
  maandag 24 maart 2014 @ 15:02:21 #252
30252 Soempie
Procreating
pi_138115106
Och wat sneu LB. Kunnen het geen tandjes zijn die doorkomen? Dat zorgde hier voor zulke nachten...

En wat is dat met slordig van kant wisselen? Hoe doe je het niet slordig of juist wel slordig? Want misschien verklaart dat hier dan iets. :+

KP, hier bij beide kindjes precies zo'n tongetje en dat was beide keren geen spruw. Maar bij twijfel zou ik het navragen. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 24 maart 2014 @ 17:20:39 #253
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138120787
Ja ik denk ook wel tandjes of virus hoor, maar vroeg het me toch af.

Ze heeft een handjevol doperwtjes gegeten :') want ze weigert al tijden dr eigen hapjes. Maar dat was dus niks nieuws. En ik had ook niks raars gehad.
pi_138126358
Ah LB wat sneu voor je meisje. Laat het maar een tandje zijn die snel door is :*
  maandag 24 maart 2014 @ 20:07:33 #255
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138129204
Hoi! Heeft iemand (Evt per pm/dm) een tip voor een goeie lactatiekundige in omgeving 040?
pi_138134897
LB lastig. Hopelijk is deze fase snel over.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_138159601
Fuck Help! Mijn kolf is kapot. Hij doet ineens helemaal niets meer. Ik werk fulltime en moet echt een kolf hebben. Iemand omg 010 waar ik een kolf Ameda of Ardo van mag lenen of kan overnemen? Én waar ik het desnoods vanavond op kan halen? Omg 010 is ruim trouwens, ik wil er best wel even voor rijden.
pi_138161003
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 16:34 schreef Mabawa. het volgende:
Fuck Help! Mijn kolf is kapot. Hij doet ineens helemaal niets meer. Ik werk fulltime en moet echt een kolf hebben. Iemand omg 010 waar ik een kolf Ameda of Ardo van mag lenen of kan overnemen? Én waar ik het desnoods vanavond op kan halen? Omg 010 is ruim trouwens, ik wil er best wel even voor rijden.
Ik heb een enkelvoudige Medela. Niet wat je zoekt, maar je mag 'm wel lenen in uiterste nood.
pi_138162004
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 17:11 schreef Cwen het volgende:

[..]

Ik heb een enkelvoudige Medela. Niet wat je zoekt, maar je mag 'm wel lenen in uiterste nood.
Dank je! Ik kan er vanavond eentje ophalen in Z'meer. :)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 18:37:31 #260
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_138163633
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoi! Heeft iemand (Evt per pm/dm) een tip voor een goeie lactatiekundige in omgeving 040?
Ruth Adriaansens van Borstvoedingscentrum Eindhoven!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 18:45:10 #261
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138163930
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:37 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Ruth Adriaansens van Borstvoedingscentrum Eindhoven!
Daar heb ik slechte ervaringen mee, en mijn zusje vorige week ook, dus die slaan we maar ff over. Maar bedankt, ik heb al wat tips per dm gekregen!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 18:48:11 #262
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_138164065
quote:
Omgeving 010. Heb een handKolf voor je staan van Advent. En een enkelvoudige medela.

Maar ik zie dat je al geholpen bent.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_138164537
quote:
Echt?? Wat enorm kut!! -O-. Hij was echt niet veel gebruikt, wat slecht! Kan ik iets betekenen? Ik vind het heel rot voor je en voel me een beetje verantwoordelijk... Gedeeltelijke refund?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_138164836
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Echt?? Wat enorm kut!! -O-. Hij was echt niet veel gebruikt, wat slecht! Kan ik iets betekenen? Ik vind het heel rot voor je en voel me een beetje verantwoordelijk... Gedeeltelijke refund?
Ja ik baal ontzettend en nee geen refund gek! :D Jij kon het ook niet weten! Hij heeft het 3 mnd prima gedaan en ineens kapot. Ik vrees/denk oververhit. Ik zat in de auto te kolven en het was best warm. Dacht eerst dat het aan de autokabel lag want die heb ik al een keer om kunnen ruilen, dus toen op batterijen getest maar die deden het ook niet. Bij thuiskomst aangesloten en helaas. Toen haalde ik de batterijen eruit en die waren enorm heet :?
Ondanks dat de garantie in uren gaat moeten ze toch een aankoopbewijs zien en die had je niet meer toch?

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:48 schreef Saffier het volgende:

[..]

Omgeving 010. Heb een handKolf voor je staan van Advent. En een enkelvoudige medela.

Maar ik zie dat je al geholpen bent.
Ja gelukkig wel maar mocht het niets zijn dan weet ik je te vinden voor de handkolf :)
pi_138169650
Ik was ervan overtuigd dat ik de bon bewaard had, maar ik kan hem niet meer vinden -O-. Als hij niet in het pakket zat ben ik bang dat hij ooit bij het oud papier is beland.

Op mijn oude Ardo kreeg ik een foutmelding die direct buiten de garantie viel. Ook al pech dus (maar die heeft lang dienst gedaan, 2 kindjes bij een andere fok-user, en ik heb er ook 8 maanden mee gedaan).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_138170963
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:05 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ja ik baal ontzettend en nee geen refund gek! :D Jij kon het ook niet weten! Hij heeft het 3 mnd prima gedaan en ineens kapot. Ik vrees/denk oververhit. Ik zat in de auto te kolven en het was best warm. Dacht eerst dat het aan de autokabel lag want die heb ik al een keer om kunnen ruilen, dus toen op batterijen getest maar die deden het ook niet. Bij thuiskomst aangesloten en helaas. Toen haalde ik de batterijen eruit en die waren enorm heet :?
Ondanks dat de garantie in uren gaat moeten ze toch een aankoopbewijs zien en die had je niet meer toch?

[..]

Ja gelukkig wel maar mocht het niets zijn dan weet ik je te vinden voor de handkolf :)
Ik heb een Ameda lactaline dubbelzijdige kolf die je kunt lenen?
Edit, ik lees nu dat je er al eentje gevonden hebt, sorry! /spuit 11
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:41:59 #267
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_138172559
ik geef vandaag alweer 14 maanden borstvoeding :o *O* O+
pi_138173102
*O*
pi_138173199
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:09 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Ik heb een Ameda lactaline dubbelzijdige kolf die je kunt lenen?
Edit, ik lees nu dat je er al eentje gevonden hebt, sorry! /spuit 11
Alsnog bedankt hoor, lief!
Heb net voor een klein prijsje een Ameda lactaline overgenomen. De vraag is natuurlijk ook weer hoe lang deze mee zal gaan dus misschien moet ik maar overwegen om een nieuwe kolf te kopen ipv een mooie beha als alles hier op de rit is.

Kyara 14 maanden dat zijn grote jompels waard joh niks geen sub!! *O* *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Mabawa. op 26-03-2014 01:17:55 ]
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:32:06 #270
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_138175409
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 21:41 schreef Kyara het volgende:
ik geef vandaag alweer 14 maanden borstvoeding :o *O* O+
Super!! *O*
Ylana
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:33:10 #271
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_138175484
quote:

[..]

[..]

Mocht het nodig zijn doe dan een pm/dm. Ik kijk niet altijd hier :)
Ylana
pi_138184455
*O* *O* *O* *O* voor Kyara

Vervelend van je kolf Mabawa -O- werk je voltijd? 40 uur? jeetje! ik werk 24 uur maar toen ze zo jong was vond ik het best heftig!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_138190835
*O* voor Kyara!

Mabawa, werkt 't nu weer goed met je nieuwe kolf?

Ik heb om al 6 maanden bv te vieren, 2 Mammae beha's op MP gekocht. Wat zitten ze fijn! O+ *O*
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:00:11 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138190905
Cwen 6 en Kyara 14 (x2 _O_ ) maanden borstvoeding! *O*

Daar mag altijd voor gejompeld worden! O+
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:26:07 #275
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138191704
Kyara *O*

Vandaag bij het cb geweest, en meneer weegt alweer 4590 gram. Spekkie O+!
En dat dankzij mijn melk! :D
KuikenGuppy
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:41:32 #276
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138192113
Mooie mijlpalen dames *O*

Bur wat ga je goed! O+
pi_138192441
Cwen en Kyara, wat een mijlpalen! *O*

Gisteren was het hier 11 maanden, dat had ik in het begin niet durven dromen hoor, jeutje O+

Mabawa, wat een ramp lijkt me dat, een kolf die er ineens mee stopt! Hoe is het gegaan met de nieuwe kolf?
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:39:33 #278
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138193866
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:58 schreef Cwen het volgende:
*O* voor Kyara!

Mabawa, werkt 't nu weer goed met je nieuwe kolf?

Ik heb om al 6 maanden bv te vieren, 2 Mammae beha's op MP gekocht. Wat zitten ze fijn! O+ *O*
Ik lees helemaal over jouw mijlpaal heen :@ 6 maanden *O*.

Die mammae, is dat wel handig met de sluiting/opening vooraan ipv boven?
KuikenGuppy
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:40:24 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138193893
Oh, en ik kan gewoon door met jompelen voor de 11 maanden van L-E *O*!
KuikenGuppy
pi_138199411
quote:

[..]

[..]

...en niemand reageert hier op?! _O_ Supermoedercarrièrevrouw! O+

Of kolft hier iedereen in de auto? :o
pi_138199614
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:31 schreef Limone het volgende:

[..]

...en niemand reageert hier op?! _O_ Supermoedercarrièrevrouw! O+

Of kolft hier iedereen in de auto? :o
Ik dacht het! Jij zegt het O+
ik was net te moe om te reageren :')

*O* voor alle mooie maanden borstvoeding!
♥ J & S
pi_138203069
Inderdaad, mooie mijlpalen! En voor kolven in de auto heb ik ook veel respect! Mabawa: _O_ .

Wat fijn Burdie, dat je zo'n spekkie hebt! Trots gevoel geeft dat he?

Ik heb volgende week maandag weer een afspraak staan. Ben heel benieuwd. Ondertussen is I. uit haar kleertjes maat 50 en 56 gegroeid. Vooral met haar broekjes heeft ze maat 62, en ook die maat gaat snel te klein zijn, denk ik. Lange beentjes heeft ze. O+ . Maar ik werd er ook alweer weemoedig van: die stapel kleertjes die ze niet meer aan kan. Het pasgeboren is er echt vanaf. :'( . Maar ja, tegelijkertijd is het ook zo mooi om haar letterlijk voor onze ogen te zien groeien. Elke dag zie ik weer andere uitdrukkingen, maakt ze nieuwe geluiden, lijkt ze meer spek te hebben.

En met de borstvoeding gaat het allemaal zo ongecompliceerd en makkelijk. Zo dat ik er zelf ook heel makkelijk en best slordig mee omga. Ik vergeet heel vaak bij welke borst ik was gebleven en dan doe ik het maar een beetje op mijn gevoel of voel/kijk even welke borst het meest behoefte heeft aan lediging. Ik hoop heel erg dat het zo gemakkelijk blijft gaan.

En dit is het toetje waar ik naar kijk als ze zich verzadigd loskoppelt en met haar kinnetje op mijn borst in slaap sukkelt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_138203724
Even jompelen voor Cwen's 6 maanden, Kyara's 14 maanden bv voor een tweeling nog wel en L-E's 11 maanden bv *G* *O* *G*

Burdie mooie stats. Lekker gegroeid op je melk.

Frannie O+

Hier vraagt meneer om appel ook als hij wil drinken. Vind het heel apar de vergelijking van mijn melk met appel. Hij is gek op appelsap, dus ik zie het als compliment.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 26 maart 2014 @ 21:22:37 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_138207098
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:17 schreef Tinuviel het volgende:
Even jompelen voor Cwen's 6 maanden, Kyara's 14 maanden bv voor een tweeling nog wel en L-E's 11 maanden bv *G* *O* *G*

Burdie mooie stats. Lekker gegroeid op je melk.

Frannie O+

Hier vraagt meneer om appel ook als hij wil drinken. Vind het heel apar de vergelijking van mijn melk met appel. Hij is gek op appelsap, dus ik zie het als compliment.
:D O+ wat lief!

E was vandaag ook heerlijk duidelijk; ze zat op schoot toen ik met haar en een vriendin bij de kinderboerderij annex theehuis wat zat te drinken, en omhelsde mijn boezem :') Dus vervolgens had zij ook heerlijk wat te drinken :Y)

Franny, geweldig dat serene gezichtje O+

Burdie, goed bezig! ^O^
pi_138207137
Ik heb een paar keer in de auto gekold ja

*O* *O* *O* Mijlpijlen!!!

Franny O+

Lekker Tinu :Y)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_138212628
Franny! Herkenbaar met de slordigheid hoor! Ik wil eigenlijk ook de tijd tussen voedingen een beetje bijhouden maar ik vergeet altijd op de klok te kijken en vergeet idd altijd welke borst ook al weer moest :{ .
Maar! Alleen maar fijn, beter dit dan zorgen erom.
En maatje 62 O+, zucht.. Waar blijft de tijd he!

Burdie!! Wat fijn en goed!! Ik ga volgende week naar het weeguurtje ben benieuwd want ik zie langzaam aan een dubbele kin instaan bij J. O+

tinuviel met dr appelsap :D!
En kroelende boezem van LB
O+ heerlijk!

Hier inmiddels begonnen met GV vanwege spruw. Tenminste ik vermoed dat het spruw is! Aanslag in J. Zijn mondje lijkt niet geheel weg te gaan en ineens geeft hij (veel) terug (met ook flubbeltjes erin), klakt net zijn tong tijdens een voeding en laat vaker los. Ik heb pijn sinds kort tijdens het aanleggen en de eerste minuten drinken en na een voeding steken in m'n borst. Dus er ligt hier een lief baby'tje naast me in de wieg met een blauw mondje :+ al heb ik het goed gedaan van buiten zie je het vrijwel niet :)
KP hoe is het bij jou?

Oh en had ik al verteld dat we sinds 1,5 weken geheel zonder tepelhoedje voeden *O*!
♥ J & S
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:27:19 #287
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138212711
Ohhhh klap das ondanks de spruw wel een vette jompel waard! *O* de deur uit met de tepelhoedjes! *O*

Hier staat de gv op de plank, maar nog niet gebruikt want de aanslag lijkt minder! Wel veeeel spugen de laatste dagen, maar of dat spruwgerelateerd is? Ik wacht nog ff af!
pi_138212996
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:27 schreef Kimpossible het volgende:
Ohhhh klap das ondanks de spruw wel een vette jompel waard! *O* de deur uit met de tepelhoedjes! *O*

Hier staat de gv op de plank, maar nog niet gebruikt want de aanslag lijkt minder! Wel veeeel spugen de laatste dagen, maar of dat spruwgerelateerd is? Ik wacht nog ff af!
Ik twijfelde idd ook of dat spruw gerelateerd was maar ik vind het wel terug op een aantal sites als symptoom. Eerst had ik alleen wat pijn met aanleggen maar gooide het op het eelt kweken vanwege het voeden zonder hoedje maar al snel bedacht ik me dat ik dan al eerder pijn had moeten hebben. Sinds gisteren klakt hij duidelijk en spuugt hij ook hele sloten melk uit ;( .

Gelukkig heb je het idee dat het niets is! Ik dacht in eerste instantie ik behandel ons uit voorzorg en kijk of het minder wordt. Maar nu ik net al de puntjes opschreef in m'n vorige post was het vrijwel duidelijk dat het echt spruw is.
♥ J & S
  donderdag 27 maart 2014 @ 00:00:58 #289
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138213900
Meh. Spruw is stom! Na jouw Posts ben ik ook niet helemaal overtuigd van t spruwvrij zijn, maar ik kijk nog ff aan.

Ti's wel geruststellend om dat spul gewoon in huis te hebben!

Beterschap jullie!
pi_138216167
Oh wauw! Vanavond voor het eerst GV gebruikt en nu al bij deze voeding minder pijn! Wat een wondermiddel :D.
♥ J & S
  donderdag 27 maart 2014 @ 02:41:26 #291
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138216321
Fijn, klap!
KuikenGuppy
pi_138217639
Klap, wat goed!
pi_138218263
Denken jullie aan eventuele kolfvoorraad, spruwdames? Voordat je weer herbesmet.
pi_138220547
En spenen, fles etc. Uitkoken, incl beddengoed en beha's op 90C wassen :Y
pi_138220608
Ja precies! Hier is alles al gewassen op 90graden! Melk gooi ik maar weg, dat 60graden gebeuren vind ik ook lastig en tricky!

Bedankt iig voor het meedenken :D
♥ J & S
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:18:36 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138220883
Pfoeh, wat een geregel joh! Hopelijk blijft het weg :) :*.

Dat GV he, geeft dat af? Heb je nou blauwe tepels? ;)

Hier hebben we een regeldagje... Gezellig de hele dag plakken bij mama :P :').
KuikenGuppy
pi_138221111
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef Burdie het volgende:
Pfoeh, wat een geregel joh! Hopelijk blijft het weg :) :*.

Dat GV he, geeft dat af? Heb je nou blauwe tepels? ;)

Hier hebben we een regeldagje... Gezellig de hele dag plakken bij mama :P :').
Haha ja! Je behandeld de tepels en het mondje. Maar J. Geeft nog af als hij spuugt bijvoorbeeld. Het blauwe op m'n tepels is al bijna weg. En je behandeld het 1x per 24 uur. Als J. Z'n mondje dicht heeft zie je niets. Heeft ie m open dan zie je een beetje blauw op z'n lipjes. :+

Kleine smurf O+ .

Heerlijk plakken bij mama O+
♥ J & S
pi_138221785
:)
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:03 schreef Franny_G het volgende:
En met de borstvoeding gaat het allemaal zo ongecompliceerd en makkelijk. Zo dat ik er zelf ook heel makkelijk en best slordig mee omga. Ik vergeet heel vaak bij welke borst ik was gebleven en dan doe ik het maar een beetje op mijn gevoel of voel/kijk even welke borst het meest behoefte heeft aan lediging. Ik hoop heel erg dat het zo gemakkelijk blijft gaan.
Dit herken ik heel erg...! Wat natuurlijk superfijn is, maar dat maakte wel dat ik ondanks 15 maanden bv om die reden soms wat onzeker van dit topic werd, waar borstvoeding af en toe net rocket science lijkt :o :@

Dit even als tegenbericht :+ zonder iemand voor het hoofd te willen stoten, want het is heel fijn dat hier zoveel kennis zit O+
  donderdag 27 maart 2014 @ 12:10:55 #299
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138222227
Ik vind t af en toe best lastig, maar dat ligt meer aan mijn onzekere ziel dan wat anders!

Nu m'n productie wat beter is ingeregeld merk ik bijv dat F.enne steeds minder vaak echt goed verzadigd is, ze komt regelmatig binnen het uur weer, maar ze stopt wel zelf met drinken en houdt d'r lippen dan echt stijf op elkaar als ik probeer weer aan te leggen. Ik vind dat lastig want bang dat m'n productie gekelderd is, maar ondertussen zijn m'n borsten niet echt leeg en lijkt het meer luiheid van mini omdat ze bij m'n overproductie alles tot ze verzadigd was binnen gespoten kreeg en nu echt zelf moet drinken? Geregel is het niet want dan regelen we dagelijks :')

Maar wat ik er mee moet, geen idee :') gewoon maar weer aanleggen haha.
pi_138222942
Beetje lui kan hoor KP, hier idem. Gewoon blijven aanbieden voor nu. En heb je in haar mondje gekeken?
  donderdag 27 maart 2014 @ 12:46:11 #301
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138223135
Jup, minder wit als van de week. Aanleggen pijnvrij mits goed gehapt, maar misschien moet ik toch eens aan de schilder? Ze heeft nu m 11.15 en 12 gedronken en valt me nu alweer aan alsof ze nooit wat krijgt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')