En dat vraag je in VBL?quote:Op woensdag 12 maart 2014 05:19 schreef schvvmert het volgende:
Waarom is voetbal zo belangrijk denk ik dan?
gewoon duel, ik zie geen opzet. hij probeert die bal weg te tikken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:06 schreef Socios het volgende:
Terechte rode kaart; onbegrijpelijke verontwaardiging
Hoezo? Hij speelt puur de bal door de benen van die Uruguayaan, raakt hem niet eens. Eventjes toneelspel en een rode kaart in de 20e seconde?quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:34 schreef Fe2O3 het volgende:
Mwoah, als die enkel gebroken had geweest ... geel had misschien beter geweest.
Sowieso als je in de eerste halve minuut al zo inkomt dan komt die rode kaart vanzelf wel later.
Gozubuyuk is Nederlands beste scheids hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 06:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben wel voorstander van scheidsrechters die geen onderscheid maken tussen eerste minuut en halverwege tweede helft. Af en toe heb je van die Gozebuyurucuks die dat niet snappen.
Echter in dit geval past alleen:
Colombia dus, had al zo'n vermoeden. En dat terwijl ik toch wel redelijke topografische kennis heb.quote:
El_Matador zal het niet graag horen, maar de meeste mensen denken bij "Medellin" meteen aan drugkartels ipv aan voetbal.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Colombia dus, had al zo'n vermoeden. En dat terwijl ik toch wel redelijke topografische kennis heb.
Dat was dus ook het eerste waar ik aan dacht inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
El_Matador zal het niet graag horen, maar de meeste mensen denken bij "Medellin" meteen aan drugkartels ipv aan voetbal.
Ga weg. Met z'n respect bandje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gozubuyuk is Nederlands beste scheids hoor.
Is hij een scheidsrechter dit in het begin geen cruciale beslissingen durft te nemen? Dat is dan een matig punt van hem. Irriteer me daar zelf ook altijd vreselijk aan. Maar vaak hoor je ook veel gezeik dat een scheidsrechter een wedstrijd niet aanvoelt als hij in het begin al rood trekt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ga weg. Met z'n respect bandje.Heel aanmatigende scheids die in de eerste minuten geen beslissingen durft te nemen.
Hij probeert niet de bal te spelen, hij speelt de bal. Dat hij daarna op de enkel van die speler gaat staan kan hij ook niet zo veel aan doen volgens mij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon duel, ik zie geen opzet. hij probeert die bal weg te tikken.
Tevens loopt de 'geblesseerde' aan het eind van het filmpje zo weer het veld in.
Ja, maar wel met de noppen naar voren. Dat is wat raar, maar lijkt wel gebruikelijk in het voetbal. Geel was goed geweest denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:42 schreef Aiciu het volgende:
Hij ging gewoon voor de bal man!
Wanneer koopt FOX nou eens de Libertadores rechten voor Nederland?
Dat is toch normaal als je naar de bal gaat? Ik ging altijd vol voor de bal, geen idee hoe ik inkwam.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, maar wel met de noppen naar voren. Dat is wat raar, maar lijkt wel gebruikelijk in het voetbal. Geel was goed geweest denk ik.
Er is altijd wel kritiek en uiteraard hoef je een wedstrijd niet dood te maken door bij bijvoorbeeld een overtreding in het uiterste hoekje van het strafschopgebied een penalty te geven EN rood te trekken, maar je kunt duidelijke overtredingen ook niet laten gaan als die een doelpunt voorkomen. Ook al is dat in de eerste minuut.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is hij een scheidsrechter dit in het begin geen cruciale beslissingen durft te nemen? Dat is dan een matig punt van hem. Irriteer me daar zelf ook altijd vreselijk aan. Maar vaak hoor je ook veel gezeik dat een scheidsrechter een wedstrijd niet aanvoelt als hij in het begin al rood trekt.
Als je had opgelet was vorig? jaar of zo dit bij Sport 1 te zien. Ik weet niet hoe het nu is...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:42 schreef Aiciu het volgende:
Wanneer koopt FOX nou eens de Libertadores rechten voor Nederland?
Veel voetballiefhebbers haken ook af.quote:Op woensdag 12 maart 2014 05:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat vraag je in VBL?
Voetbal is passie voor veel mensen. En een WK is heerlijk genieten met zijn allen, zelfs voetbalhaters doen mee.
Nee, dat was de Braziliaanse competitie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als je had opgelet was vorig? jaar of zo dit bij Sport 1 te zien. Ik weet niet hoe het nu is...
Copa Libertadores is de Zuid-Amerikaanse Champions League, dus denk het welquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:06 schreef Karina het volgende:
Geel hooguit. Stond er nog iets bijzonders op het spel bij die wedstrijd? Behalve gokwinst dan misschien.
Klopt. Atletico Nacional ging echt bizar goed hier en kwamen eindelijk weer eens in de CL terecht. Maar daar gaat het niet zo geweldig. Het niveau is gewoon te laag vergeleken met Braziliaanse en Argentijnse clubs.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Copa Libertadores is de Zuid-Amerikaanse Champions League, dus denk het wel
De meeste mensen leven in het verleden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
El_Matador zal het niet graag horen, maar de meeste mensen denken bij "Medellin" meteen aan drugkartels ipv aan voetbal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |