SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2014 01:06:53 ]
ik heb naast de foto nog een kleine wijziging doorgevoerdquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bekeek de OP voor het eerst.
Wat een stomme OP.
Wel een goede foto.
sinds netquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:08 schreef Flippiee het volgende:
Sinds wanneer staat er loting achter Snow en mijn statement?
o maar dat hoeft niet hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:09 schreef Cosmo. het volgende:
Niks loting, jij mag gewoon hoor Typisch
Cadeautjequote:
Met liefde.quote:
ik luister nu een liedje met o.a deze lyricsquote:
dit random bericht is mede mogelijk gemaakt door mijn verveling en jiggy djéquote:Er is geen weg naar succes, succes is de weg
Zeg ik mezelf, maar soms denk man wie hou je voor de gek?
Wat je zegt klinkt mooi in theorie en filosofieën
Maar in praktijk moet je meer dough verdienen
Want wat is status zonder een auto met grote wielen?
Wat is een auto op de weg naar succes, in de file
Tussen andere debielen met dezelfde dromen
Met dezelfde hoop, en die dus daar ook hetzelfde over tweeten
Nogal zielig, nogal wiedes, en maar creatief doen
En alleen om te ontdekken dat wat je maakte, gewoon een wiel is
God vergeef me
Het leven stemt me wel eens cynisch
Maar ik ben goed, en god weet het
Dus please, geef me die televisie
Ik hoor dat m'n favoriete Flick film in 3D te zien is
Of dat beter is weet ik niet, maar I need it!
Nog even en we gaan niet eens meer naar de film
Dan gaan we leven, bijna zo realistisch, 2 keer zo entertaining
En of je leven zin heeft, kan je op TV zien.
Of ergens lezen, 1 ster is nee, 5 sterren is zeker.
Snap je? Alles is in de sterren geschreven
Zie het niet somber in, never
In het donker zie je de sterren beter
Wellicht moet ik je een vraagstuk voorleggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben nog te hyper om te slapenMaar ik verveel me ook de pleuris
kijk dan snel nog wat bsg voordat je sterftquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet ik je een vraagstuk voorleggen.
Oké. Begin van de avond, ik had net een aflevering BSG gekeken. Kreeg ik ineens een rare waas voor mijn linkeroog en later zelfs wat kleuren. Zo na een uur trok dit weg maar kreeg ik wel een stekende pijn in mijn oogbal, een pijn die later doorzetten naar het voorhoofd.
Het gekke is dat ik normaal gesproken echt nooit last van hoofdpijn heb...
Dokter Flips, ben ik stervende?
ja weet niet weinig te doen gehad vandaagquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:19 schreef Cosmo. het volgende:
och arm schaap, hoe heeft het kunnen gebeuren
Hoop vaagheid al wel in die eerste 3 afleveringen. Dat hele geloofsaspect wat er soms ook doorheen zet zonder ook maar echt tot iets te leiden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
kijk dan snel nog wat bsg voordat je sterft
leven en dood is ook nog een thema die door de serie heen zit
Ik waardeer je vraagstuk, LR.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet ik je een vraagstuk voorleggen.
Oké. Begin van de avond, ik had net een aflevering BSG gekeken. Kreeg ik ineens een rare waas voor mijn linkeroog en later zelfs wat kleuren. Zo na een uur trok dit weg maar kreeg ik wel een stekende pijn in mijn oogbal, een pijn die later doorzetten naar het voorhoofd.
Het gekke is dat ik normaal gesproken echt nooit last van hoofdpijn heb...
Dokter Flips, ben ik stervende?
dat geloof is belangrijk in de gehele seriequote:Op woensdag 12 maart 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoop vaagheid al wel in die eerste 3 afleveringen. Dat hele geloofsaspect wat er soms ook doorheen zet zonder ook maar echt tot iets te leiden.
maar ik houd vol hoor. Tot nu toe kijk ik met plezier.
Uhhh, dit helpt mij niet.quote:
Dat zou kut zijn. Laat ik inderdaad geen drastische conclusies trekken. Mooi dat het spoedig sterven aan dit 'incident' alleen in ieder geval al uitgesloten lijkt. Ik heb het volste vertrouwen in jouw expertise.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik waardeer je vraagstuk, LR.
Ik zou eerst kijken of dit enkel voorkomt tijdens het kijken van BSG (heeft typisch je hierom al gecomplimenteerd? ), en anders in de gaten houden wanneer dit plaatsvindt, [b]wellicht heb je een soort migraine.[/b]
Samenvatting Je sterft niet om deze reden.
is een sci-fi seriequote:
Als je gewoon had gezegd wat de afkorting was dan was ik er sneller achter, maar ik heb het eindelijk. Ik zal het op de lijst zetten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
is een sci-fi serie
een van de tofste series die ik gezien heb
als je van series houd moet je die eens een kans geven
Inderdaad, beetje positief blijven. Ik las laatst dat zelfdokteren op het internet het slechtste is wat je kan doen. Je praat jezelf nog een tumor aan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou kut zijn. Laat ik inderdaad geen drastische conclusies trekken. Mooi dat het spoedig sterven aan dit 'incident' alleen in ieder geval al uitgesloten lijkt. Ik heb het volste vertrouwen in jouw expertise.
ja hallo als alles makkelijk is word het ook een beetje saai hequote:Op woensdag 12 maart 2014 01:26 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Als je gewoon had gezegd wat de afkorting was dan was ik er sneller achter, maar ik heb het eindelijk. Ik zal het op de lijst zetten.
Jezelf een tumor aanpraten, mooi gezegd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje positief blijven. Ik las laatst dat zelfdokteren op het internet het slechtste is wat je kan doen. Je praat jezelf nog een tumor aan.
En ik heb ook het volste vertrouwen in mijn expertise, want anders hen ik straks je dood op miin geweten en dat kan ik emotioneel gezien niet handlen.
Saai is mijn derde naam.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja hallo als alles makkelijk is word het ook een beetje saai he
Ik ben verguld dat mijn welzijn je zo vroeg in ons directe internetcontact al dusdanig aangaat. Bij deze doe ik je dan ook de plechtige belofte vooral niet te gaan zelfdoktorerenrern en blind af te gaan op jouw meer dan bemoedigende woorden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje positief blijven. Ik las laatst dat zelfdokteren op het internet het slechtste is wat je kan doen. Je praat jezelf nog een tumor aan.
En ik heb ook het volste vertrouwen in mijn expertise, want anders hen ik straks je dood op miin geweten en dat kan ik emotioneel gezien niet handlen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:27 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jezelf een tumor aanpraten, mooi gezegd..
Cosmo Puntquote:
Raar kind.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben verguld dat mijn welzijn je zo vroeg in ons directe internetcontact al dusdanig aangaat. Bij deze doe ik je dan ook de plechtige belofte vooral niet te gaan zelfdoktorerenrern en blind af te gaan op jouw meer dan bemoedigende woorden.
Ik vond dit persoonlijk een zeer geslaagde dokterssessie.
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben ook aandachtsgeil, stiekem dan he. Gelukkig nemen mensen mij niet al te serieus meer.
Ik zal het pa en ma zeggen. Namens hun alvast mijn excuses.quote:
joe bedanktquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:32 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik zal het pa en ma zeggen. Namens hun alvast mijn excuses.
Ik ben dan ook wel aardig voor mijn medemens. Een baan in de zorg had mij dan ook niet misstaan. Ik vertrouw erop dat je deze belofte niet breekt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben verguld dat mijn welzijn je zo vroeg in ons directe internetcontact al dusdanig aangaat. Bij deze doe ik je dan ook de plechtige belofte vooral niet te gaan zelfdoktorerenrern en blind af te gaan op jouw meer dan bemoedigende woorden.
Ik vond dit persoonlijk een zeer geslaagde dokterssessie.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben ook aandachtsgeil, stiekem dan he. Gelukkig nemen mensen mij niet al te serieus meer.
Goede laatste zin wel om al je brieven standaard mee af te sluiten. Al is het binnen de financiële sectorquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel aardig voor mijn medemens. Een baan in de zorg had mij dan ook niet misstaan. Ik vertrouw erop dat je deze belofte niet breekt.
Graag gedaan. Graag bij een verslechtering van de situatie wel even je huisarts opzoeken.
Oh. Dan word ik wel gewoon officieel voor Den Haag.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:33 schreef Typisch het volgende:
ik denk overigens wel dat het een tumor is LR
je weet wat ze zeggen
jhk
ah ja dat kan ook nogquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede laatste zin wel om al je brieven standaard mee af te sluiten. Al is het binnen de financiële sector
[..]
Oh. Dan word ik wel gewoon officieel voor Den Haag.
Ik ben al wat bekend met de mitsen en maren uit die sector. Dus dat zal wel goed komen, ben ik bang.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede laatste zin wel om al je brieven standaard mee af te sluiten. Al is het binnen de financiële sector
Zijkant in scheren en gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah ja dat kan ook nog
het matje heb je al
"U bent persoonlijk failliet. Het huis bent u kwijt, uw bedrijf valt niet meer te redden en het gezin zal niet meer onderhouden kunnen wordenquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben al wat bekend met de mitsen en maren uit die sector. Dus dat zal wel goed komen, ben ik bang.
Ik ben qua haar ook niet zo moeilijk, maar op het moment dat ik onder de douche vandaan kom en het zit voor mijn ogen dan weet ik dat het weer tijd is voor de kapper. Dan gewoon een redelijk stuk er af zodat ik voorlopig niet meer hoef .quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijkant in scheren en gaan.
Je weet niet wat je mist Typisch. Als ik mijn haar was kan ik het zowaar echt ruiken. Al had ik met stijlhaar inmiddels wel naar de kapper gegaan, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"U bent persoonlijk failliet. Het huis bent u kwijt, uw bedrijf valt niet meer te redden en het gezin zal niet meer onderhouden kunnen worden
Graag bij een verslechtering van de situatie wel even je huisarts opzoeken in verband met suďcidale neigingen"
Staat toch best behulpzaam zo?
Trusten typischquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:46 schreef Typisch het volgende:
ja, het is tijd om maar eens te gaan pitten
nog een episode van een serie checken en dan de ogen sluiten
trusten FOK!ertjes
Weet je wel gelijk hoe sterk de cliënt in zijn schoenen staat. Barst hij uit in tranen is een extra hypotheek wellicht toch niet zo heel goed idee. Voor de cliënt dan he, zijn welgesteldheid staat op één.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]!
Precies.
Het is best klantgericht en meedenkend. Wellicht kunnen we nog een tip geven over zaken vastleggen bij de notaris of een overlijdensverzekering te nemen.
Geen last van. Vader heeft echte krullen dus dat is genetisch bepaald en het helpt bij mijn overgang tot Den Haag zoals jezelf al stelde.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben qua haar ook niet zo moeilijk, maar op het moment dat ik onder de douche vandaan kom en het zit voor mijn ogen dan weet ik dat het weer tijd is voor de kapper. Dan gewoon een redelijk stuk er af zodat ik voorlopig niet meer hoef .
Is het zo'n vieze hetero?quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:47 schreef Cosmo. het volgende:
maar die gast is een loser irl ben ik achter gekomen, dus eigenlijk
yoyo succes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:46 schreef Typisch het volgende:
ja, het is tijd om maar eens te gaan pitten
nog een episode van een serie checken en dan de ogen sluiten
trusten FOK!ertjes
De prangende vraag is, wordt hij ook VBL-modquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:46 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
Is hij kandidaat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
yoyo succes.
[..]
De prangende vraag is, wordt hij ook VBL-mod
nee dat niet, maar je weet hoe homo's zijnquote:
De cliënt had natuurlijk in eerste instantie nooit persoonlijk failliet moeten gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je wel gelijk hoe sterk de cliënt in zijn schoenen staat. Barst hij uit in tranen is een extra hypotheek wellicht toch niet zo heel goed idee. Voor de cliënt dan he, zijn welgesteldheid staat op één.
[..]
Geen last van. Vader heeft echte krullen dus dat is genetisch bepaald en het helpt bij mijn overgang tot Den Haag zoals jezelf al stelde.
Als hij rechten heeft en dronken op FOK! komt, dan zou ik me maar gaan bergen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:50 schreef Hooidraad het volgende:
Mijn stille droom is nog altijd dat Geo op een dag VBL-mod wordt.
Dat soort eerlijkheid wordt zelden op prijs gesteld. Altijd verbloemen onder een stukje bescherming voor de andere partij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De cliënt had natuurlijk in eerdte instantie nooit persoonlijk failliet moeten gaan.
Geen ideequote:
'dronken'quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als hij rechten heeft en dronken op FOK! komt, dan zou ik me maar gaan bergen.
Wat netjes van je.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat soort eerlijkheid wordt zelden op prijs gesteld. Altijd verbloemen onder een stukje bescherming voor de andere partij.
Of waar het dan ook op lijkt dan. Gezien de sig. van hooidraad, kunnen jullie je maar beter oo het ergste voorbereiden.quote:[..]
'dronken'
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben tevens slapen voor ik mij verslaap. Welterusten lui.
Geo is de enige user die ik voor mijn gevoel niet goed kan lezen of hij nou trollt of serieus is in veel situatiesquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat netjes van je.
[..]
Of waar het dan ook op lijkt dan. Gezien de sig. van hooidraad, kunnen jullie je maar beter oo het ergste voorbereiden.
Welterusten en succes gewenst morgenochtend danquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben tevens slapen voor ik mij verslaap. Welterusten lui.
Daar had ik met geo in het begin ook moeite mee. Best knap als een user dat presteert.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geo is de enige user die ik voor mijn gevoel niet goed kan lezen of hij nou trollt of serieus is in veel situaties
Wel weet ik dat Geo3 leuker was dan Geo4.
En tuurlijk. Echte gentleman toch.
[..]
Welterusten en succes gewenst morgenochtend dan
Dat is je bovenlipquote:
Wat voorquote:
Een leukequote:Op woensdag 12 maart 2014 09:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor
Ik ga mij binnenkort ook een GEBRAUCHTSWAGEN aanschaffen![]()
Oh die fiets, ja jaquote:
Nee autoquote:
go home Goedzooi, you're drunkquote:
ki bne neit dorkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
go home Goedzooi, you're drunk
mogguh
wordt het niet eens tijd dan??quote:
dankjequote:
Omdat ze leuk zijn om op te rijden, voorral reachtrucks.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje
nu vertel maar waarom jij van heftrucks houdt?
en dat doe je als werk ofzo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:51 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Omdat ze leuk zijn om op te rijden, voorral reachtrucks.
Ik heb het tijdens mijn stageperiode van 3 maanden gedaan, maar nu zit ik weer op school en ik mis het.. Ik moet nu teveel nadenken.quote:
soms mis ik hersenloos werk ook welquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:53 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens mijn stageperiode van 3 maanden gedaan, maar nu zit ik weer op school en ik mis het.. Ik moet nu teveel nadenken.
Jaquote:
mwa, veel welquote:
zometeen pinkpop perscoquote:
niet dat ik er bij ben, maar ben benieuwd naar de namenquote:
Ja same herequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet dat ik er bij ben, maar ben benieuwd naar de namen
Vast wel, ooit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:52 schreef Amarantha het volgende:
Gaan ze dat vliegtuig nog een keer weer vinden daar bij China?
ik ga de zondag waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja same hereIk ga ook niet heen maar ben wel nieuwsgierig wie er langskomen
True.quote:
Jep, vooral dat laatste. Als hij in de zee ligt, in stukken, dan zou je toch inmiddels wel koffers en lijken moeten zien drijvenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
True.
Al zoveel tienduizend vierkante kilometers afgezocht en nog niks gevonden.. Echt helemaal niks.
Waarom wil je meer dan tien punten toevoegen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:59 schreef d4v1d het volgende:
Konjo Google Maps
Waarom kan je maar tien punten toevoegen in de routebeschrijving
Daaromquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom wil je meer dan tien punten toevoegen?
Sowieso.quote:
Dat zei ik ook tegen je moedahquote:
Mijn postgeschiedenis zegt wel genoegquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:42 schreef Goedzooi het volgende:
En vertel eens ikbennieuwopfok, waarom is nieuw niet altijd beter?
'k lolquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Mijn postgeschiedenis zegt wel genoeg
Nee jongen, ik sta altijd kut op de foto.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik heb een DM/PM ban, wat dan?!?!?!?![]()
jij heb toch goede banden met Rez? ik ga hem de 29ste meeten en dan gaan we samen een foto maken en dan heeft hij mijn toestemming om het met je te delen
maar nu is hij/zij weg?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Er vloog hier net een dikke hommel die niet weg wou
Ja, raam wagenwijd open gezetquote:
Garnalen zijn wel lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is niet om te chillen is om te eten
Dat was jemoederquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Er vloog hier net een dikke hommel die niet weg wou
quote:
David is een eeuwige noob dus dat kan wel kloppen jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet nieuw, alleen niet zo vaak hier waardoor het voor de noobs weer op nieuw lijkt? Ofzo?
Met slagroom of chocoladesausquote:
Ja ze zijn nu nog super duurquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte adoratie. Alleen daarom mag het van mij al zomer zijn/worden
En zo zoet zijn ze ook nog niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ze zijn nu nog super duurNet ook even gecheat met een witte chocolade kinder bueno
Zolderkamer ja?quote:
Het werkte welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.geenstijl.nl/m(...)14_de_slangkini.html
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Afschieten svpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.geenstijl.nl/m(...)14_de_slangkini.html
zo meteen denken van die lekker gekke huismoeders ook nog dat dat acceptabel is om te dragenquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:25 schreef Roburtt het volgende:
Vind ik niet erg als knappe dames dat dragen op het strand
Afschieten danquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo meteen denken van die lekker gekke huismoeders ook nog dat dat acceptabel is om te dragen
Executeren om een statement te maken denkquote:
waar de normale vrouw niet toe in staat isquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:26 schreef FL_Freak het volgende:
Alsof een normale vrouw dat zou gaan dragen
omg..quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga pannenkoeken bakkenPannenkoeken met spek
Pannenkoeken met appel
Pannenkoeken
Tot zo ver mijn bijdrage grgr
Goede bijdragequote:Op woensdag 12 maart 2014 18:33 schreef Flippiee het volgende:
Pannenkoeken met appel
Pannenkoeken
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Koppijn, moe en moet morgen om half 7 op
ik probeer nog even of het vanzelf weggaat, maar anders: goed idee.quote:
trustequote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik viel tijdens het avondeten al bijna in slaap
Meh dat doe ik al heel lang niet meerquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik probeer nog even of het vanzelf weggaat, maar anders: goed idee.
je bent zelf een pannenkoekquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:33 schreef Flippiee het volgende:
Pannenkoeken met appel
Pannenkoeken
De originaliteit van deze post spat er van af. Oi oi oi.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent zelf een pannenkoek
einde bericht
Typisch is mijn rolmodelquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De originaliteit van deze post spat er van af. Oi oi oi.
jemoeder is ene pannenkoekquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De originaliteit van deze post spat er van af. Oi oi oi.
jouw weblog is een pannekoekquote:
Maar goed dat Typisch een bierbuik heeft dan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Typisch is mijn rolmodel
einde bericht
quote:
quote:
quote:
Hier zal hij van horenquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar goed dat Typisch een bierbuik heeft dan.
[..]
[..]
Jullie rollen allebei?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Typisch is mijn rolmodel
einde bericht
Srry ik meende het njet skatjuhquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij houdt wel van aan dingen likken he viezerd
[..]
dat is niet lief
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
spoiler alert krul is stiekem een kerel
zolang het maar zoet is :$quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij houdt wel van aan dingen likken he viezerd
laat de hond losquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:13 schreef Amarantha het volgende:
Er loopt een vreemde kat hier in mijn huisHij wilt niet weg en verstopt zich
adopteren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:13 schreef Amarantha het volgende:
Er loopt een vreemde kat hier in mijn huisHij wilt niet weg en verstopt zich
Iets gedetailleerder, wat is er mis met kop en gedrag?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je kop, je gedrag moet ik verder gaan?
Die hebben we niet meer, we hebben wel één op visite nu maar die doet er niks aan en is een lui beestquote:
Hij is denk van de achterburenquote:
Niet zo zeer je kop maar wat je ermee bedenkt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Iets gedetailleerder, wat is er mis met kop en gedrag?
Hmm okay, maar dat zou ik toch kunnen veranderen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet zo zeer je kop maar wat je ermee bedenkt.
je bent totaal de klik met de realiteit kwijt en dat maakt je onvoorspelbaar en onbetrouwbaar.
Ah dat ben ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
en heeft geen werk en blowt de hele dag #stereotype
nee daar ben je te optimistisch voor tochquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm okay, maar dat zou ik toch kunnen veranderen?
Hoe kun je nou te optimistisch zijn om te veranderen, dat heeft weinig met elkaar te maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee daar ben je te optimistisch voor toch
want optimisme boven logisch nadenken toch
Als je logisch zou nadenken had je nooit geďnvesteerd in cryptocurrenciesquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kun je nou te optimistisch zijn om te veranderen, dat heeft weinig met elkaar te maken.
En optimisme staat boven logisch nadenken, maar dat betekent niet ik totaal niet logisch nadenk, ik doe gewoon beide.
of heb je dreads nee toch?quote:
Waarom was dat zo logisch dan? Onzin, volgens mij ben je zo zeker van jezelf dat je je eigen onzin logica gelooft. Of niet?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je logisch zou nadenken had je nooit geďnvesteerd in cryptocurrenciesmaar dat deed je toch onder het motto optimisme
[..]
of heb je dreads nee toch?
Omdat je er alleen maar verlies op kan maken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom was dat zo logisch dan? Onzin, volgens mij ben je zo zeker van jezelf dat je je eigen onzin logica gelooft. Of niet?
ik mag dat toch wel?quote:
Kawasaki's zijn wel nice. Tis dat ik mijn motorrijbewijs nog niet heb!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:33 schreef klawie het volgende:
Hier nog iemand???
V&A / [TK]kawasaki zr7s uit 2001 35kw
Heb je ook 2000 euro te koop?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:33 schreef klawie het volgende:
Hier nog iemand???
V&A / [TK]kawasaki zr7s uit 2001 35kw
Je kunt er ook winst op maken, het is gewoon een beetje gokken/speculeren, hij kan omhoog en omlaag, als je op het juiste moment verkoopt en terugkoopt kun je er best veel mee verdienen. Hij had nu een crash ja omdat Mt. Gox problemen had en mensen oplichtten, maar dat herstelt zo weer. Ik heb geen idee hoeveel winst ik kan maken, ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk. Maar blindelings zeggen dat je er alleen maar verlies op kan maken is idioot.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat je er alleen maar verlies op kan maken?
hoe veel winst denk je er op te maken dan?
het is mij ook wel eens gelukt om alleen de bekerhouder zonder beker er onder te zettenquote:Op donderdag 13 maart 2014 07:46 schreef d4v1d het volgende:
Vergeet ik n bekertje onder t koffieautomaat te zetten
quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:46 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:46 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:39 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb net in het kpd sc topic gevraagd waarom de tt hier zo vaag is.dat was niet echt de bedoeling
Wake and bake lang geleden maar wel top.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
Wake & Bake en daarna maar even douchen (en de vreemde kat weer zoeken)
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:39 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi. Mijn moeder wilt me niet meer zien en ik heb daar nog een tas vol schone wasgoed staan met allemaal goede kleding
Ja beetje kut, even kijken hoe ik dat terug krijg. Wellicht als ik Zondag naar mijn vader ga dat ik 2 sec. langs mijn moeder kan voor mijn kleding. Super kinderachtig ook dat ze me negeert i.p.v gerust te stellenquote:
wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja beetje kut, even kijken hoe ik dat terug krijg. Wellicht als ik Zondag naar mijn vader ga dat ik 2 sec. langs mijn moeder kan voor mijn kleding. Super kinderachtig ook dat ze me negeert i.p.v gerust te stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Waarom is ze boos op je danquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:39 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi. Mijn moeder wilt me niet meer zien en ik heb daar nog een tas vol schone wasgoed staan met allemaal goede kleding
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:51 schreef Moira. het volgende:
Jaaaaaa![]()
![]()
Mono en ik hebben het appartementje toegewezen gekregen
Volgende maand woon ik hier:ProficiatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Jaaaaaa![]()
![]()
Volgende maand woon ik hier:FeliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel wat doen aan de wc en de douche
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Heb het in R&P een beetje gelezenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja beetje kut, even kijken hoe ik dat terug krijg. Wellicht als ik Zondag naar mijn vader ga dat ik 2 sec. langs mijn moeder kan voor mijn kleding. Super kinderachtig ook dat ze me negeert i.p.v gerust te stellen
Komt helemaal goed jwzquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zou wel wat doen aan de wc en de douche
Nog gefeliciteerd, ziet er wel chill uit verderquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
R&P / Mijn vader is mijn vader niet?
Jaaaaaa![]()
![]()
Volgende maand woon ik hier:Ah gaaf manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Ze zegt dat ik moet stoppen met zeuren en als ik niet zeg wie mij dit verteld heeft dan blijft de deur bij haar dicht. Tja..quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb het in R&P een beetje gelezenWel fucked up shit Ama.
Nu negeert ze je dus ook en wil ze je niet meer zien? Dat is ook een rare manier van omgang...
Sterkte popjeYour beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
R&P / Mijn vader is mijn vader niet?
dat is wel kutquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah gaaf man
[..]
Klopt. Ze zegt dat ik moet stoppen met zeuren en als ik niet zeg wie mij dit verteld heeft dan blijft de deur bij haar dicht. Tja..
verander je PIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |