abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137640939
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef wattel het volgende:
Gewoon topic(s) teruglezen.

Je bedient je van opzichtige provocaties (zijn er nog wel een aantal hier die dat doen).
(En voor het geval je besluit te reageren op bovenstaande opmerking: Gewoon topic(s) teruglezen.)
Lol, na een uur kan je je vage beschuldigingen dus niet substantieren. Kunnen we het misschien on topic houden?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:28:35 #52
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_137641002
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

En ik antwoordde "Een "referendum" en "zelfverdediging troepen" natuurlijk :)."

Annexatie zou dus kunnen gebeuren. Net zoals de Krim te wachten staat. Laatste keer dat ik op de map keek was Transnistria niet onderdeel van Rusland.
Een referendum is er dus al geweest en waar zijn zelfverdediging troepen voor nodig als het Russische leger er al zit?

Nee, dat gaat nu niet gebeuren.
Anti-Turkije
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:29:33 #53
421524 SadPanda
pi_137641054
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Q.E.D. :)
En dat betekent?
Anti-Turkije
pi_137641055
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef wattel het volgende:

[..]

Gewoon topic(s) teruglezen.

Je bedient je van opzichtige provocaties (zijn er nog wel een aantal hier die dat doen).
(En voor het geval je besluit te reageren op bovenstaande opmerking: Gewoon topic(s) teruglezen.)
Ehm, als jij een punt wilt maken, is het dan niet een beetje vaag dat hij maar zelf voor jouw onderbouwing moet zorgen?

Nogmaals, het is mij persoonlijk niet opgevallen.
pi_137641102
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee ze komen niet in actie tegen de nieuwe "regering" en brengen de legitieme president niet terug.
Dus ze hebben niet actief meegedaan aan de coup, oftewel, je hebt weer een mooi gekleurde TT neergedumpt.
pi_137641149
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wel triest eigenlijk dat alles wat zo anti-Amerika is, zo dom lijkt te zijn magoed...
You callin' me stupid, bro? }:|
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:32:04 #57
192592 SureD1
------------------------------
pi_137641180
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:29 schreef SadPanda het volgende:

[..]

En dat betekent?
"Het gevraagde werd bewezen" ..nu trouwens weer...

Edit, nog eentje vrij naar Cicero:

Quo usque tandem abutere, SadPanda, patentia nostra...
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:32:50 #58
421524 SadPanda
pi_137641227
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:30 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Dus ze hebben niet actief meegedaan aan de coup, oftewel, je hebt weer een mooi gekleurde TT neergedumpt.
Toen er in de TT stond dat er een invasie bezig was hoorde ik je niet terwijl dat objectief gezien ook gekleurd is.

Zonder de steun van het leger was er geen coup.
Anti-Turkije
pi_137641313
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef SadPanda het volgende:
Een referendum is er dus al geweest en waar zijn zelfverdediging troepen voor nodig als het Russische leger er al zit?

Nee, dat gaat nu niet gebeuren.
Wij weten beide niet of dat gaat gebeuren, we hebben immers beide geen kristallen bol.

Zo gek is de gedachte overigens niet, ik heb dat Transniestria verhaal niet zelf verzonnen, ik ben het meerdere malen tegen gekomen.

bijv
quote:
Ukraine has been the main talking point in Dublin, where the European Popular Party is holding its congress. Among the particpants are some of the pro-European movement’s most emblematic characters.

Vitaly Klitschko was one of several Eastern European political leaders to call on the EU to take stronger action in Ukraine.

The country’s former prime minister Yulia Tymoshenko warned that instability in the country threatens to spread across the whole region.

These sentiments are shared by Georgia’s former president Mikheil Saakashvili who told Euronews: “They announced that they would annex Crimea. They have the same plan for the Georgian occupied regions and apparently they have the same plans for Transnistria. Nobody since Hitler has tried anything like that in Europe. And remember back then, people were saying: let’s give him that and maybe he will calm down. He didn’t calm down. (The) more you feed these countries to them, (the) more these people go on,” he said.

Andrius Kubilius, Lithuania’s former prime minister, said: “We, in Lithuania, we are feeling ourselves in a really dangerous region. Obviously the question in Lithuania is very simple. In 2008, it was Georgia. Just now, it is Ukraine, and who will be the next? In everybody’s mind, the answer is very clear. Baltic states are not very secure.”

Outside the congress, pro-Ukrainian demonstrators also expressed their anger, leaving no doubt as to what they think about Vladimir Putin’s stance against the new regime.
Bron
pi_137641330
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:31 schreef meth1745 het volgende:

[..]

You callin' me stupid, bro? }:|
Ik heb het over de mensen die alles wat Amerika is, trachten zwart te maken. Van jou had ik niet de indruk dat je anti-Amerika was uit principe en dat je wel gewoon met normale betogen komt :P
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:34:49 #61
421524 SadPanda
pi_137641338
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef SureD1 het volgende:

[..]

"Het gevraagde werd bewezen" ..nu trouwens weer...
Kan je niet gewoon discussiëren ipv Frans te praten en er een afkorting neer te zetten?
Anti-Turkije
pi_137641500
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon discussiëren ipv Frans te praten en er een afkorting neer te zetten?
Das iets waar je zelf ook moeite mee lijkt te hebben...wat me op een ander punt brengt: Het valt me op dat de korte tijd dat ik je meegemaakt hebt, je constant in conflict komt met anderen.

Lijkt wel alsof het je te doen is om met (of eigenlijk meer tegen) andere users te discussieren ipv over een onderwerp waar dit topic over gaat.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:38:48 #63
421524 SadPanda
pi_137641533
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Wij weten beide niet of dat gaat gebeuren, we hebben immers beide geen kristallen bol.

Zo gek is de gedachte overigens niet, ik heb dat Transniestria verhaal niet zelf verzonnen, ik ben het meerdere malen tegen gekomen.

bijv

[..]

Bron
Dat is gewoon bangmakerij van een ex-dictator van Georgië..

Er zijn dit jaar verkiezingen in Moldavië, waarbij het spannend is of pro-EU wint of de CP. Transnistrie annexeren op dit moment zou de pro-EU stem stimuleren en zou dus erg dom zijn van Rusland.
Anti-Turkije
pi_137641617
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Toen er in de TT stond dat er een invasie bezig was hoorde ik je niet terwijl dat objectief gezien ook gekleurd is.

Zonder de steun van het leger was er geen coup.
Ook zonder de steun was er een coup geweest, en de invasie is niet gekleurd dat was/is een feit, enkel of je de invasie goedkeurd of niet is een discussiepunt.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:40:58 #65
421524 SadPanda
pi_137641627
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Das iets waar je zelf ook moeite mee lijkt te hebben...wat me op een ander punt brengt: Het valt me op dat de korte tijd dat ik je meegemaakt hebt, je constant in conflict komt met anderen.

Lijkt wel alsof het je te doen is om met (of eigenlijk meer tegen) andere users te discussieren ipv over een onderwerp waar dit topic over gaat.
Dat vind ik juist van jullie.. Maar dit is nogal zinloos dus verder hoef je er niet op in te gaan.
Anti-Turkije
pi_137641661
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

conflicten die personen zoals jij uitlokken dmv provocaties.
Deze post en je vorige post is daar een goed voorbeeld van.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:41:49 #67
421524 SadPanda
pi_137641667
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:40 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ook zonder de steun was er een coup geweest, en de invasie is niet gekleurd dat was/is een feit, enkel of je de invasie goedkeurd of niet is een discussiepunt.
Poetin ontkent dat er een invasie was.
Anti-Turkije
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:42:07 #68
192592 SureD1
pi_137641683
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:34 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Quo usque tandem abutere, SadPanda, patentia nostra...(dat is latijn, geen Frans)... Mijn beste SadPanda, jij vraagt je, verontwaardigd en wel, af waarom mensen je wegzetten als een troll. Ik probeerde je op subtiele wijze duidelijk te maken dat je zeer directe en confronterende, manier van "argumenteren" daartoe bijdraagt. Het spijt me als deze hints niet aan je besteed zijn. Ik dacht zo dat je deze, zeer gangbare, uitdrukkingen wel bij elkaar gegoogled kreeg, dat lukt je hier met andere zaken ook vrij aardig.
pi_137641687
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef SadPanda het volgende:
Dat is gewoon bangmakerij van een ex-dictator van Georgië..

Er zijn dit jaar verkiezingen in Moldavië, waarbij het spannend is of pro-EU wint of de CP. Transnistrie annexeren op dit moment zou de pro-EU stem stimuleren en zou dus erg dom zijn van Rusland.
Ik zeg dat annexatie van Transnistria kan gebeuren, niet dat het gaat gebeuren. Volgens mij is daar weinig bewijslast mee verbonden.

Je redenering mbt verkiezingen in Moldavie is iig niet heel relevant. Die Russische inval in de Krim zal pro-Europa sentiment in de Ukraine flink stimuleren. Het lijkt de Russen weinig te deren.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:42:55 #70
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_137641729
Wat is er met SadPanda dat de reacties op hem altijd zo heftig zijn hier in dit topic? Ik heb geen tijd om de hele dag te lurken in dit topic, dus misschien heb ik iets gemist...

Wat ik van SadPanda begrijp is dat hij niet zomaar meegaat in alles wat er door de westerse media wordt geschreven, maar juist ook de andere kant belicht? Ja, misschien is deze TT subjectief, maar hoeveel objectiviteit hebben we daadwerkelijk? Niemand hier weet precies wat er speelt. Zolang de discussie op een nette manier gaat, zie ik niet in waarom er zo heftig gereageerd wordt?

Nogmaals, misschien heb ik iets gemist. Dan hoor ik het graag. :)
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_137641765
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:41 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Poetin ontkent dat er een invasie was.
Een moordenaar kan ook ontkennen dat hij/zij iemand heeft vermoord, je punt?
pi_137641830
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Voszje het volgende:
Wat is er met SadPanda dat de reacties op hem altijd zo heftig zijn hier in dit topic? Ik heb geen tijd om de hele dag te lurken in dit topic, dus misschien heb ik iets gemist...

Wat ik van SadPanda begrijp is dat hij niet zomaar meegaat in alles wat er door de westerse media wordt geschreven, maar juist ook de andere kant belicht? Ja, misschien is deze TT subjectief, maar hoeveel objectiviteit hebben we daadwerkelijk? Niemand hier weet precies wat er speelt. Zolang de discussie op een nette manier gaat, zie ik niet in waarom er zo heftig gereageerd wordt?

Wat ik vervelend vind aan SadPanda is dat hij kwaad leek te worden omdat ik niet alle bronnen lees die aangedragen worden (hij noemde dat selectief van mij, wat natuurlijk gewoon onzin is. Ik kan moeilijkl 24/7 hier aanwezig zijn) en dat ik de door hem genoemde neo-nazi's als "rechts" bestempelde.

Dit gaf mij de indruk dat SadPanda een azijnpisser is.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:45:32 #73
421524 SadPanda
pi_137641834
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Quo usque tandem abutere, SadPanda, patentia nostra...(dat is latijn, geen Frans)... Mijn beste SadPanda, jij vraagt je, verontwaardigd en wel, af waarom mensen je wegzetten als een troll. Ik probeerde je op subtiele wijze duidelijk te maken dat je zeer directe en confronterende, manier van "argumenteren" daartoe bijdraagt. Het spijt me als deze hints niet aan je besteed zijn. Ik dacht zo dat je deze, zeer gangbare, uitdrukkingen wel bij elkaar gegoogled kreeg, dat lukt je hier met andere zaken ook vrij aardig.
Wat is er mis met een zeer directe en confronterende manier van argumenteren? Vooral tegen iemand die neo-nazi's bagatelliseert.

Ik heb om voorbeelden gevraagd niet om uitdrukkingen.
Anti-Turkije
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:45:57 #74
192592 SureD1
pi_137641853
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Voszje het volgende:

Wat mij betreft gaat het totaal niet om zijn boodschap. Het gaat om de manier waarop... Kortaf en gespeend van enige nuance. Hoe meer kanten belicht worden hoe beter... Maar niet met de stelligheid van een propagandastation alsjeblieft
pi_137641913
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:41 schreef wattel het volgende:

[..]

conflicten die personen zoals jij uitlokken dmv provocaties.
Deze post en je vorige post is daar een goed voorbeeld van.
Net zo goed als de vorige van wie jij verwachtte dat hij zelf met voorbeelden kwam?

Sorry, maar jij hebt uitsluitend in deze reeks gepost, ik reageer dan ook normaliter niet op relkloontjes (want rellen is het enige dat ik jou tot nu toe heb zien doen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')