quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:21 schreef Qunix het volgende:
Door een tweet van Venema zit ik nu ook op ThisIsMyJam... Iemand hier die daar ook op zit?
Onder die naam ga je me idd niet vinden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
"We couldn't find anyone with the name Pino112"
Sirolf al gevonden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onder die naam ga je me idd niet vinden.
ik ben op kosten van de baas van Grunn naar Liwwadden verhuisd! en nu lig ik er hoogstwaarschijnlijk uit, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:59 schreef Cee het volgende:
Ik mocht pas geleden ook een ochtend naar Den Haag op kosten van de baas.
Ik zou alleen al voor de Stones gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als morgen de Stones, Moderat en M&MS bekend worden gemaakt voor de pinkpop zaterdag hebben ze mijn 70/80 euro binnen
En als één van die drie niet komt is het gelijk de slechtste line-up ooit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als morgen de Stones, Moderat en M&MS bekend worden gemaakt voor de pinkpop zaterdag hebben ze mijn 70/80 euro binnen
Als de Stones niet komen zou ik niet gaan denk ik. Andere 2 zouden fantastisch zijn, dat zou echt perfect zijn voor mijn moeder die ik dan mee zou nemen ivm de Stonesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En als één van die drie niet komt is het gelijk de slechtste line-up ooit?
Dan kan je beter naar de 3FM awards gaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
Alain Clark moet op Pinkpop! en Douwe Bob, Tim Knol en Nielson. tegelijk. op. 1. podium.
En dan een bom erop graag...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
Alain Clark moet op Pinkpop! en Douwe Bob, Tim Knol en Nielson. tegelijk. op. 1. podium.
ja, dat wel...maar dan mis ik de toespraak van Jan Smeetsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar de 3FM awards gaan.
een bewust ongehuwde moeder? doe er dan 4! hebben ze allemaal iets te doenquote:
Hier heb je je toespraak:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat wel...maar dan mis ik de toespraak van Jan Smeets
[..]
een bewust ongehuwde moeder? doe er dan 4! hebben ze allemaal iets te doen
Wat lief!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de Stones niet komen zou ik niet gaan denk ik. Andere 2 zouden fantastisch zijn, dat zou echt perfect zijn voor mijn moeder die ik dan mee zou nemen ivm de Stones
dankjewelquote:
als ik zoiets zou willen doen moet ik met mijn moeder naar UB40 (quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de Stones niet komen zou ik niet gaan denk ik. Andere 2 zouden fantastisch zijn, dat zou echt perfect zijn voor mijn moeder die ik dan mee zou nemen ivm de Stones
Ze houdt ook wel van goede muziek. Jaren geleden hebben we samen bij Sigur Rós en bij Radiohead gestaanquote:
Tofquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze houdt ook wel van goede muziek. Jaren geleden hebben we samen bij Sigur Rós en bij Radiohead gestaan
Vijf dus. @laram ook. Hoofd nieuwe media.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus er zitten iig 4 man/vrouw van de NPO/3FM op SXSW?
twitter:gjhoekman twitterde op woensdag 12-03-2014 om 01:26:42@rachidfinge @laram @elger @colinvanhoek kon het niet laten. Moeten we zo nog helpen het publieke budget op te maken? reageer retweet
quote:
Dat toen ze wegliepen die chicks zeiden: "daaaaag opvangquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft iemand de deur van de dagopvang open laten staan?
volgens mij heb ik zoiets een hele tijd geleden ook al gelezen.....vaag verhaal vond ik het toen.quote:
Niets mis met je geheugen dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij heb ik zoiets een hele tijd geleden ook al gelezen.....vaag verhaal vond ik het toen.
check: http://www.volkskrant.nl/(...)elf-in-IJsland.dhtml
ruim anderhalf jaar geleden dus
quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:08 schreef Pandaplint het volgende:
Komt Kravitz trouwens nooit meer met wat nieuws?
ik vond het zo'n vaag verhaal dat ik het onthouden heb. en met een paar seconden googlen vond ik het artikelquote:
En er is nog een zeiksnol die In The Shadows van The Rasmus heeft gecoverd, als ballad.quote:
Volop aan het genieten zie ik al.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:34 schreef alors het volgende:
[..]
En er is nog een zeiksnol die In The Shadows van The Rasmus heeft gecoverd, als ballad.
De stanleymesjes vlogen in het rond.
Hopelijk hebben ze een lift geinstalleerd zodat ze op het podium kunnen komenquote:
Ik ga heenquote:
quote:
Haha dat doen The Stones Nirvana.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:09 schreef 3rdRock het volgende:
pff, The Stones. als The Beatles of Nirvana nou op Pinkpop zouden staan....dat zou pas nieuws zijn!
Wacht nou maar tot 12.00quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:09 schreef 3rdRock het volgende:
pff, The Stones. als The Beatles of Nirvana nou op Pinkpop zouden staan....dat zou pas nieuws zijn!
ik moet langer wachten want geen radioquote:
quote:
Ik hoopte eigenlijk op The Doors....quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:09 schreef 3rdRock het volgende:
Wij houden je wel op de hoogtequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet langer wachten want geen radio
Buddy Holly en The Big Bopperquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op The Doors....
Dan zou het dus geen nieuws zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Tupac zou pas nieuws zijn... aangezien hij helemaal niet dood is.
nu wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef Pandaplint het volgende:
Hebben jullie trouwens al gestemd op mijn lunchbox?![]()
http://go.3fm.nl/effe-ekdom
Elvis Presley ook nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Tupac zou pas nieuws zijn... aangezien hij helemaal niet dood is.
geblokkerd op mn werkquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef Pandaplint het volgende:
Inb4 3rdRockquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef Pandaplint het volgende:
Seth Putnam ook niet!quote:
Die is gewoon naar huis gegaanquote:
mmm..wat een Shake is weet ik niet, wel een hotpot en iced tea....quote:
Komt die ook naar Pinkpop?quote:
quote:
Dan boek ik direct een vliegticket en ga ik kaartjes kopen voor pinkpop.quote:
met een wassenbeeld en robottechnieken kom je een heel eind.....quote:
Originelen van Glee zijn altijd beter.quote:
Jij snapt 't.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Originelen van Glee zijn altijd beter.
Draaien ze Miss Montreal op Radio Portugal?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zouden een Glee origineel van Miss Mondriool moeten doen.
muis zit stiekem gewoon in Poortugaalquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Draaien ze Miss Montreal op Radio Portugal?
Nee. Wel duizend keer "I came in like a wrecking ball with my tongue outside my mouth"quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Draaien ze Miss Montreal op Radio Portugal?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Wel duizend keer "I came in like a wrecking ball with my tongue outside my mouth"
Ik luister geen radio Portugal, tenzij de radio in de keuken aan staat.
Ik ben Nederlander. Ik wil zo veel mogelijk Nederland in het buitenland hebben. Daarover gesproken ze hebben hier in de dichtsbijzijnde grote stad een hollandse snackbar en winkel.
Tevens heb ik stroopwafels bij mij
Laatste stuk is trouwens cynisch.quote:
ook drop? en zoute haring?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Wel duizend keer "I came in like a wrecking ball with my tongue outside my mouth"
Ik ben Nederlander. Ik wil zo veel mogelijk Nederland in het buitenland hebben. Daarover gesproken ze hebben hier in de dichtsbijzijnde grote stad een hollandse snackbar en winkel.
Nee zou ik ook niet doen idd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laatste stuk is trouwens cynisch.
Maar ik ga toch niet naar een radiostation luisteren waar ik niet versta wat ze tussen de liedjes zeggen? En waar ze precies dezelfde muziek draaien als op Q?
Nee, dat is iets wat ik niet zo sterk mis.quote:
Stroopwafelsquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die zijn ook helemaal niet lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stroopwafels
De eerste keer dat ik in de fabriek van m'n oude werk aankwam in China kreeg ik een stroopwafel
Overigens weiger ik wel altijd frikadellen en kroketten te eten als ik op vakantie ben in het buitenland
meten met 2 matenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stroopwafels
De eerste keer dat ik in de fabriek van m'n oude werk aankwam in China kreeg ik een stroopwafel
Overigens weiger ik wel altijd frikadellen en kroketten te eten als ik op vakantie ben in het buitenland
Jawelquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die zijn ook helemaal niet lekker
Nee...quote:
Vis.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee...
Ze hebben hier veel lekkerder dingen dan dat. Heerlijke vis bijvoorbeeld![]()
Tevens zijn ze hier groot fan van KFC
KFCquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee...
Ze hebben hier veel lekkerder dingen dan dat. Heerlijke vis bijvoorbeeld![]()
Tevens zijn ze hier groot fan van KFC
plaatje kan ik niet zien ivm werkinternet enzo. flauwekulquote:
ik ookquote:
Iddquote:
quote:
Geen radio op de plee hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ik was net naar het toiletHopelijk wint ie.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is er wel, maar zachter. Speaker zit ergens op de gang ofzo.
Godverquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Je eigen songtekst aan de muur hangen
[ afbeelding ]
twitter:3voor12limburg twitterde op woensdag 12-03-2014 om 12:48:21Line-up Pinkpop Festival zaterdag: Les Djinns, Bastille, Ed Kowalczyk, Epica, Flogging Molly, Haim, Joe Bonomassa, White Lies en John Mayer. reageer retweet
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:3voor12limburg twitterde op woensdag 12-03-2014 om 12:48:21Line-up Pinkpop Festival zaterdag: Les Djinns, Bastille, Ed Kowalczyk, Epica, Flogging Molly, Haim, Joe Bonomassa, White Lies en John Mayer. reageer retweet
Toenstraks nog toen hij fragmenten liet horen van LB1.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doet Ekdom nog wel eens FIRE gebruiken trouwens?
Gistermiddag na aanleiding van deze lunchbox wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doet Ekdom nog wel eens FIRE gebruiken trouwens?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toenstraks nog toen hij fragmenten liet horen van LB1.
zal hij gaan .....afhaaaken?twitter:Sjeng77 twitterde op woensdag 12-03-2014 om 12:17:16@effeekdom natuurlijk, Bastille in een lunchbox aanvragen, want die hoor je nóóóóit op de radio -.- *zucht* *kapotgedraaid* *kotsbeu* #3fm reageer retweet
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef Pandaplint het volgende:
zal hij gaan .....afhaaaken?twitter:Sjeng77 twitterde op woensdag 12-03-2014 om 12:17:16@effeekdom natuurlijk, Bastille in een lunchbox aanvragen, want die hoor je nóóóóit op de radio -.- *zucht* *kapotgedraaid* *kotsbeu* #3fm reageer retweet
![]()
[ afbeelding ]
Dat was ik alquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
Patrick Plintuit Emmen
Manmanman
![]()
![]()
Ik vind je nu wel een held
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
Kodaline, massazelfmoord daarzo op dat terrein
Valt mij niets tegen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:27 schreef Pandaplint het volgende:
Maandag![]()
Metallica,
Arcade Fire
Clean Bandit
Bombay Bicycle Club,
Stromae
Zondag![]()
![]()
Arctic Monkeys
Editors
Limp Bizkit
Rudimental
The Boxer Rebellion
John Newman
Paolo Nutini
The Kooks
Zaterdag:![]()
![]()
John Mayer
Flogging Molly
White Lies
Rolling Stones
Ik ga heen
Ik twijfel tussen Pinkpop en Pukkelpop.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
Ik wil ook graag gaan, maar ik krijg toch niemand mee omdat iedereen al naar Werchter gaat
Ik vind dit een leuke plaat van hemquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:33 schreef Pino112 het volgende:
JE RAADT HET NOOIT
HHHJJJJJAAAAAAAAAAA
Bingo
Pukkelpop heeft ook een fijne line-up jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Pinkpop en Pukkelpop.
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Pukkelpop heeft ook een fijne line-up ja
Ga naar beide. #yoloquote:
quote:
twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 12-03-2014 om 13:15:11@effeekdom @gerardekdom #holymoly Vraag voor Paul: Is 'glassex' misschien een idee voor een #psradio onderwerp? #3fm @pieterkok reageer retweet
godverquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 12-03-2014 om 13:15:11@effeekdom @gerardekdom #holymoly Vraag voor Paul: Is 'glassex' misschien een idee voor een #psradio onderwerp? #3fm @pieterkok reageer retweet
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 12-03-2014 om 13:15:11@effeekdom @gerardekdom #holymoly Vraag voor Paul: Is 'glassex' misschien een idee voor een #psradio onderwerp? #3fm @pieterkok reageer retweet
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:42 schreef Pino112 het volgende:
Muis is aardig bruin geworden al zie ikquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Muis is aardig bruin geworden al zie ik
Kak was Pandaplint datquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:42 schreef Pino112 het volgende:
KILL. IT. WITH. FIRE.quote:
Aantrekken? Hier valt niets aan aan te trekkenquote:
Het duurt wel erg lang voordat hier een grap op wordt gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aantrekken? Hier valt niets aan aan te trekken
Jup, valt me tegenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het duurt wel erg lang voordat hier een grap op wordt gemaakt.
Ik ben het met haar eens als ik naar die foto kijk, dus ik weiger een grap te makenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het duurt wel erg lang voordat hier een grap op wordt gemaakt.
quote:
Love?quote:
Of zoals Metallica zingt:quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ter_Word_%28album%29
Ja echt fucking toevalligquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zat even te luisteren vanmiddag, die lunchboxGodver.
2x Fire![]()
Diegene was de FIRE-jingle vast net zo zat als wijquote:
Denk je?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Diegene was de FIRE-jingle vast net zo zat als wij
Het zal vast geen toeval zijn. Maanden geleden probeerde ik dat geintje ook al een keerquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zal vast geen toeval zijn. Maanden geleden probeerde ik dat geintje ook al een keer
Waarheidquote:
Flauwe actiequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zal vast geen toeval zijn. Maanden geleden probeerde ik dat geintje ook al een keer
Inderdaad...quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad...
Mensen die dat soort dingen doenget a life!
Je hebt bij de mannenafdeling gesnuffeld?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanmiddag hier in de plaatselijke Primark geweest. Het leek wel uitgestorven. Slechts 1 kassa open. Tevens niets gekochtWant vrouwenafdeling niet bezocht.
Ik was met een man (die tevens bezet is) in die winkel ja, want hij had wat nodig. Ik wilde hem het niet aan doen dat ik richting vrouwenafdeling ging en pas een uur later de winkel uit zou gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt bij de mannenafdeling gesnuffeld?
Even aangevuld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was met een man (die tevens bezet is) in die winkel ja, want hij had wat nodig. Ik wilde hem het niet aan doen dat ik richting vrouwenafdeling ging en pas een uur later de winkel uit zou gaan zonder wat te kopen.
Ik zag wel redelijk leuke schoenen voor maar 3 euro, waarschijnlijk had ik die gekocht. Doe ik mss de volgende keer wel.quote:
Enig idee waar het over zal gaan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef SilentChaos het volgende:
Songtekst schrijven/typen voor een nieuw nummer
Gaat altijd vrij automatischquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Enig idee waar het over zal gaan?
Even wat kwaliteitsmuziek dan:quote:
Je vindt je eigen niet van goede kwaliteit?quote:
Qua opname wel beter, maar dit heeft zoveel meer charmequote:Op woensdag 12 maart 2014 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vindt je eigen niet van goede kwaliteit?
Over je Curls bulb?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:53 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en ik heb een writersblock met m'n tekst
Heb nu maar 1,5 couplet (van de 2) en het refrein...
Nou ja, binnenkort maar weer verder![]()
Niks forceren, anders krijg je van die Blof teksten
Mevrouw S. 2.0? Ik moet echt andere voornamen gaan zoeken bij vrouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |