quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:21 schreef Qunix het volgende:
Door een tweet van Venema zit ik nu ook op ThisIsMyJam... Iemand hier die daar ook op zit?
Onder die naam ga je me idd niet vinden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
"We couldn't find anyone with the name Pino112"
Sirolf al gevonden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onder die naam ga je me idd niet vinden.
ik ben op kosten van de baas van Grunn naar Liwwadden verhuisd! en nu lig ik er hoogstwaarschijnlijk uit, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:59 schreef Cee het volgende:
Ik mocht pas geleden ook een ochtend naar Den Haag op kosten van de baas.
Ik zou alleen al voor de Stones gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als morgen de Stones, Moderat en M&MS bekend worden gemaakt voor de pinkpop zaterdag hebben ze mijn 70/80 euro binnen
En als één van die drie niet komt is het gelijk de slechtste line-up ooit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als morgen de Stones, Moderat en M&MS bekend worden gemaakt voor de pinkpop zaterdag hebben ze mijn 70/80 euro binnen
Als de Stones niet komen zou ik niet gaan denk ik. Andere 2 zouden fantastisch zijn, dat zou echt perfect zijn voor mijn moeder die ik dan mee zou nemen ivm de Stonesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En als één van die drie niet komt is het gelijk de slechtste line-up ooit?
Dan kan je beter naar de 3FM awards gaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
Alain Clark moet op Pinkpop! en Douwe Bob, Tim Knol en Nielson. tegelijk. op. 1. podium.
En dan een bom erop graag...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
Alain Clark moet op Pinkpop! en Douwe Bob, Tim Knol en Nielson. tegelijk. op. 1. podium.
ja, dat wel...maar dan mis ik de toespraak van Jan Smeetsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar de 3FM awards gaan.
een bewust ongehuwde moeder? doe er dan 4! hebben ze allemaal iets te doenquote:
Hier heb je je toespraak:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat wel...maar dan mis ik de toespraak van Jan Smeets
[..]
een bewust ongehuwde moeder? doe er dan 4! hebben ze allemaal iets te doen
Wat lief!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de Stones niet komen zou ik niet gaan denk ik. Andere 2 zouden fantastisch zijn, dat zou echt perfect zijn voor mijn moeder die ik dan mee zou nemen ivm de Stones
dankjewelquote:
als ik zoiets zou willen doen moet ik met mijn moeder naar UB40 (quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de Stones niet komen zou ik niet gaan denk ik. Andere 2 zouden fantastisch zijn, dat zou echt perfect zijn voor mijn moeder die ik dan mee zou nemen ivm de Stones
Ze houdt ook wel van goede muziek. Jaren geleden hebben we samen bij Sigur Rós en bij Radiohead gestaanquote:
Tofquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze houdt ook wel van goede muziek. Jaren geleden hebben we samen bij Sigur Rós en bij Radiohead gestaan
Vijf dus. @laram ook. Hoofd nieuwe media.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus er zitten iig 4 man/vrouw van de NPO/3FM op SXSW?
twitter:gjhoekman twitterde op woensdag 12-03-2014 om 01:26:42@rachidfinge @laram @elger @colinvanhoek kon het niet laten. Moeten we zo nog helpen het publieke budget op te maken? reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |