en OhOh en ....quote:

quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog 1 nachtje Q....en dan hebben jullie weer een hondje in huis![]()
![]()

Het is ook geen vervanging van Boe, dat kan namelijk nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:52 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik heb er best wel zin in.
Aan de ene kant kei raar want hij is er enkel omdat Boe er niet meer isMaar aan de andere kant vind ik het zoooooo fijn om weer een vriendje in huis te hebben

In mijn hoofd ook idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:17 schreef Harajuku. het volgende:
Het is ineens ook alweer 1.5 maand later.. in mijn hoofd lijkt het korter geleden

Ja, ik vind het idd nu ook kaal. Morgen een stuiterballetjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is ook geen vervanging van Boe, dat kan namelijk niet
En toch zul je straks wel es gaan vergelijken.
Maar het is gewoon fijn om weer een dier in huis te hebben, als je dat eenmaal gewend bent dan is zonder zo kaal

quote:

quote:

Hij? gaat zijn zevende jaar in .quote:

Zit je vriezer al vol? De mijne wel weer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:24 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is zo zaterdag
Lunch, sporten, CB halen, broeken ruilen, eten maken, serie kijken, slapen, ZATERDAG.

Wat een kutverkooppunt, dat begint al lekkerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:16 schreef Qwea het volgende:
Nope. Moet zo ff 2 worsten halen, dinsdag komt de rest binnen.

Zo lang nog?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:36 schreef Harajuku. het volgende:
Och nog een jaartje en Q is zelf verkooppunt.

Joa, Mo denkt eerst nog een half jaartje dat ie wat in te brengen heeft.quote:

Falers.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:16 schreef Qwea het volgende:
Nope. Moet zo ff 2 worsten halen, dinsdag komt de rest binnen.

Wel heel graag foto's Q!quote:

Hoezo wat lul je nouquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een kutverkooppunt, dat begint al lekker

quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:36 schreef Harajuku. het volgende:
Och nog een jaartje en Q is zelf verkooppunt.

quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:26 schreef Qwea het volgende:
Oeh! Bijna! CB ligt al in de koelkast te ontdooien iig.

500 idd. Heb ze door de helft gedaan. Heb hem pas rond 14/15u nodigquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
500 grams worst? Die heeft een dagje nodig. Je kunt het sneller doen door hem in koud water in je koelkast te leggen. Scheelt de helft in tijd en heeft mij al vaker gered als ik was vergeten uit te halen.

Tannetje is de titerkoningin, als je er heen kan zou ik het wel doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:48 schreef Qwea het volgende:
Trouwens ben even benieuwd, kent iemand hier Tannetje Koning?
Ze geeft binnenkort in Heiloo een lezing over vaccineren, ben wel benieuwd eigenlijk. En ze heeft ook een boek voer voor Carnivoren.. iemand gelezen?

Ooh, you betquote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Spannend Q!!! Fotospam als je terug bent!

Dat is mooi ,kan je vast wennenquote:

quote:

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:27 schreef Qwea het volgende:
Ja! Zijn over uur thuis. Hij slaapt op mn schoot.

Inmiddels is het een uur en een kwartier later, waar blijven de snoezigepuppyfoto's?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:27 schreef Qwea het volgende:
Ja! Zijn over uur thuis. Hij slaapt op mn schoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |