http://www.volkskrant.nl/(...)tuin-witwassen.dhtmlquote:De huidige staatssecretaris van Veiligheid en Justitie Fred Teeven heeft in 2000 als officier van justitie een deal gesloten met drugshandelaar Cees H., die volgens hoogleraren belastingrecht neerkomt op een witwasoperatie. Dat meldt het tv-programma Nieuwsuur vanavond. .
Precies.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef BasEnAad het volgende:
Wat zou dat een overwinning zijn voor de vrijheid, privacy en rechtstaat.
Maar niet te vroeg juichen...
Meisje toch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:39 schreef Life2.0 het volgende:
de vvd zou de vvd niet zijn als hij niet gewoon blijft zitten waar hij zit
Moet Opstelten eerst ook nog weg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef BasEnAad het volgende:
Wat zou dat een overwinning zijn voor de vrijheid, privacy en rechtstaat.
Maar niet te vroeg juichen...
wie dan wel opstelten en schippers ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Teeven is juist geen prototype VVD'er, net als Kamp bijvoorbeeld.
Klopt, klopt. Ik heb het over uitstraling.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Teeven is juist geen prototype VVD'er, net als Kamp bijvoorbeeld.
Ja, die passen beter in het profiel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:45 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wie dan wel opstelten en schippers ofzo
Zonder duidelijkheid over de totale deal is dit nieuws natuurlijk eigenlijk een journalistieke losse flodder.quote:Wat de tegenprestatie van H. is geweest, blijkt niet uit de deal. Een van de mogelijkheden is dat H. uit de school is geklapt over andere criminelen, maar dat ontkent zijn advocaat, Jan-Hein Kuijpers.
Dit. Een promotie om 'm uit de wind te houden zie ik eerder gebeuren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef Disorder het volgende:
Ik moet eerst nog maar eens zien of hij moet vertrekken. Het zou me niets verbazen als hem alweer de hand boven het hoofd wordt gehouden.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:39 schreef Life2.0 het volgende:
de vvd zou de vvd niet zijn als hij niet gewoon blijft zitten waar hij zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |