SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Wat heeft dat laatste met dat eerste te maken?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook gehoord. Komen ook veel chicks bij ons
Weet niet. Er komen 2 chicks ofzo van een ander afdeling naar ons anders wordt hun contract niet verlengdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heeft dat laatste met dat eerste te maken?
Oh, gebeurt wel vaker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet niet. Er komen 2 chicks ofzo van een ander afdeling naar ons anders wordt hun contract niet verlengd
Oh.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, gebeurt wel vaker.![]()
Wilde je naar brood dan?
Kassa is eentonig, verveeld al snel.quote:
Nou waar wacht je op? Gaan we, als we samen werken, hele werktijd roddelen over Rez.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kassa is eentonig, verveeld al snel.
jeetje jij bent wel heel gayquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou waar wacht je op? Gaan we, als we samen werken, hele werktijd roddelen over Rez.
Vraag jij of ze mensen nodig hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou waar wacht je op? Gaan we, als we samen werken, hele werktijd roddelen over Rez.
Wat?quote:
want je durft niet om naar K., T. of R. te stappen met de vraag of ze nog mensen op brood nodig hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vraag jij of ze mensen nodig hebben?
Je kent me zo goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
want je durft niet om naar K., T. of R. te stappen met de vraag of ze nog mensen op brood nodig hebben?
jij weet niet wie de (A)SM's zijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Die letters zeggen me niks trouwens
"Om te beginnen is dit kaas."quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou vooruit dan, zal wel 30 maart of later worden. tot die tijd ben je maar een kassasletje.
Nopequote:
Ik heb ze nooit moeten spreken of ietsquote:
en overplaatsing dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit moeten spreken of iets
Alleen met m'n TLquote:
Ook leukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Naja ik zal wel even kijken wat ik kan doen.![]()
Of wil je deli?
Okequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok jwz
wel beloven dat we dan over rez gaan praten he
Dingen doen?quote:
Bedankt. Ik was een geheel uur vastgelopen door dit plaatje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:21 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme.Mijn docent is een sadist.
Littlerabbit. Je bent er.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ik was een geheel uur vastgelopen door dit plaatje.
Ik probeer je te versieren, maar dat weet jij niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scherp als altijd. Je aandacht streelt mij meer dan ooit tevoren.
Ik had al zo'n vermoeden toen je je naam + Facebookpage 'per ongeluk' deelde.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik probeer je te versieren, maar dat weet jij niet.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:03 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]Sasseeeeeem!SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ afbeelding ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Wat is nu de bedoeling tussen ons?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden toen je je naam + Facebookpage 'per ongeluk' deelde.
Al hielpen je naaktfoto's via je kloons DM ook wel mee in het vermoeden.
Mijn hart valt te kopen met toekomst perspectief beste Etsu. Enkel uitzicht op tijdelijke welvaart uit jouw zak zal niet afdoende zijn om mij te overtuigen van een nieuwe geaardheid.quote:
Ahw.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:35 schreef Rezania het volgende:
Bakkes dicht en awwwwww doen.
[ afbeelding ]
Hoe kan ik je overtuigen dan, Littlerabbit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn hart valt te kopen met toekomst perspectief beste Etsu. Enkel uitzicht op tijdelijke welvaart uit jouw zak zal niet afdoende zijn om mij te overtuigen van een nieuwe geaardheid.
Baangarantie bieden om te beginnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kan ik je overtuigen dan, Littlerabbit?
Maar je snapt het nu wel? Mission accomplished dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ik was een geheel uur vastgelopen door dit plaatje.
Nouja, ik heb ook zo mijn behoeftes iedere avond. Vrijwel. Dus als je daarvoor wilt gaan, hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Baangarantie bieden om te beginnen.
Tenzij je mij volledig uit eigen zak besluit te onderhouden natuurlijk. Ik sta best open om de huisman/huisvader te zijn.
Komt gewoon door het licht, heeft mijn hond ook soms. Mensen krijgen rode ogen, honden blauwe ogen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind die ogen enger dan het opgezwollen hoofd
Ah. Kunnen honden eigenlijk een andere kleur ogen hebben dan blauw of bruin?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt gewoon door het licht, heeft mijn hond ook soms. Mensen krijgen rode ogen, honden blauwe ogen.
IDK, mijn hond heeft bruine ogen voor zover ik weet. Alleen blauwe ogen door een flits.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Kunnen honden eigenlijk een andere kleur ogen hebben dan blauw of bruin?
En na deze totaal willekeurige vraag zet ik het voetbal aan.
Wat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Wie gaat er zondag naar die biosmeet in Utrecht?
Verander je UIquote:
Alles goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
he ja het gaat nu allemaal stukken beter gelukkig![]()
met jou dan?
Is de baan daar ook?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alles goed.Heb eindelijk een sollicitatiegesprek...
IN AMSTERDAM![]()
![]()
![]()
![]()
dacht dat je daar pas mocht werken als je 18 wasquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alles goed.Heb eindelijk een sollicitatiegesprek...
IN AMSTERDAM![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, zit het hoofdkantoor. Rituals moet hier nog komen. Maar dat is eind deze maand oid.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is de baan daar ook?zo ja hoelang zou je dan reizen?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
dacht dat je daar pas mocht werken als je 18 was
Nee dat was een restaurant.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
dacht dat je daar pas mocht werken als je 18 was
Als je zenuwachtig bent kun je dus iig gerust stelt worden door flipje! Wanneer is het gesprek!?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, zit het hoofdkantoor. Rituals moet hier nog komen. Maar dat is eind deze maand oid.
Ik moet 1:44 reizen als ik gewoon netjes al mijn treinen haal. En weer 1:44 terug.. Maarja. In de middag voor het gesprek met flips meeten
Op dit moment topquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Krulliehoe staat het eigenlijk met jouw leef dan
Om 16:00quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je zenuwachtig bent kun je dus iig gerust stelt worden door flipje! Wanneer is het gesprek!?
Beetje sportschool, beetje daten, beetje school, beetje oppassen en binnenkort borstverkleiningquote:
Ja daarom. Als ze me wegsturen zonder een contract dan ...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
1 dag weg voor een baan is het zeker waard vooral in deze tijd.
alsof je dat zelf bedacht hadquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja daarom. Als ze me wegsturen zonder een contract dan ...![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Beetje sportschool, beetje daten, beetje school, beetje oppassen en binnenkort borstverkleining
Klap ze!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja dat risico heb je altijd. Je kunt ook nooit gaan solliciteren maar dan heb je sws niks.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die reactie krijg ik vaker maar ik vind er weinig moedigs aan eerlijk gezegd, word gewoon helemaal gek van die dingenquote:
Maar is het ook niet zo dat met een verkleining dat borsten er ook 'fake' gaan uitzien?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die reactie krijg ik vaker maar ik vind er weinig moedigs aan eerlijk gezegd, word gewoon helemaal gek van die dingen
Mag ik hebben wat ze eruit halen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Beetje sportschool, beetje daten, beetje school, beetje oppassen en binnenkort borstverkleining
Nee hoor, na de verkleining zijn ze wel extreem stevig maar ze zakken vanzelf terug naar "normaal".quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar is het ook niet zo dat met een verkleining dat borsten er ook 'fake' gaan uitzien?
Dus uiteindelijk zul je dus wel de 'hang' weer hebben? Is het het mooiste vind ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, na de verkleining zijn ze wel extreem stevig maar ze zakken vanzelf terug naar "normaal".
Uiteindeljk zien ze er uit als gewone borsten als alles goed gaatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk zul je dus wel de 'hang' weer hebben? Is het het mooiste vind ik.
Ik hoop het ook voor je.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Uiteindeljk zien ze er uit als gewone borsten als alles goed gaat
dat bewaren ze en stoppen ze bij een of andere bn'er die het een en ander op laat spuiten er weer inquote:
Lkkr klierweefsel in je lippen spuitenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat bewaren ze en stoppen ze bij een of andere bn'er die het een en ander op laat spuiten er weer in
Is het trouwens verzekerd als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb er al het vertrouwen in
Jep, ik heb niet zoveel geldquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is het trouwens verzekerd als ik vragen mag?
in je kont natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lkkr klierweefsel in je lippen spuiten
Ze halen niet eens zoveel vet uit borsten bij een borstverkleiningquote:
Maar je moet dan wel kunnen aantonen dat je er fysiek echt last van hebt enz toch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep, ik heb niet zoveel geldZowat alles boven DD wordt vergoed.
laat mij gewoon lekker onzin verkondigen johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze halen niet eens zoveel vet uit borsten bij een borstverkleiningDenk dat dat implantaten zijn trouwens.
Ik zei dat ik last had van mijn rug/schouders/nek (is ook zo) en dat was genoegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar je moet dan wel kunnen aantonen dat je er fysiek echt last van hebt enz toch.
Typisch heeft ruzie met Russische postorder bedrijvenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
Typisch had jij wel of niet titanfall gekocht?
Oke sorry manquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat mij gewoon lekker onzin verkondigen joh
Precies. Dat zou idd raar zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zei dat ik last had van mijn rug/schouders/nek (is ook zo) en dat was genoegHad ik natuurlijk over kunnen liegen maar ik neem aan dat als je er geen last van hebt je niet zo'n ingrijpende operatie laat doen.
Heb hem ondertussen maar ergens anders binnen gehaald. 25 eutjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch heeft ruzie met Russische postorder bedrijven
Ik heb hem al gepreload. Duurde gelukkig niet zo lang met die 150 mbit lijn van Ziggo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb hem ondertussen maar ergens anders binnen gehaald. 25 eutjes.
50gb download.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb hem ondertussen maar ergens anders binnen gehaald. 25 eutjes.
50gb download.![]()
Wel enkel een key natuurlijk he.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
ik heb met korting 44 euro voor betaald. hhnnnngggg
Ja alleen een key.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort ook eens kijken. Nu geen haast in ieder geval.
[..]
Wel enkel een key natuurlijk he.
Je mag ook 6 weken niet sporten, je moet 6 weken een sport bh dragen, je kan de eerste 2 weken je armen niet optillen, littekens kunnen nog lang gevoelig zijn, (delen van) je tepels kunnen gevoelloos worden of afsterven (kleine kans maar toch) en je kan waarschijnlijk nooit meer borstvoeding geven. Al met al niet zo maar ietsquote:
Op dat moment was ie nergens goedkoper. Had korting van een maatje ook dus gelijk gebruikt enzquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zoekt ook niet verder dan je neus lang is he?
mag ik je FOK!account als je het niet overleefd?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je mag ook 6 weken niet sporten, je moet 6 weken een sport bh dragen, je kan de eerste 2 weken je armen niet optillen, littekens kunnen nog lang gevoelig zijn, (delen van) je tepels kunnen gevoelloos worden of afsterven (kleine kans maar toch) en je kan waarschijnlijk nooit meer borstvoeding geven. Al met al niet zo maar ietsPlus algehele narcose en alle risico's die daarbij komen
nouja als je alleen je armen niet kan optillen dan mag je blij zijn denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je mag ook 6 weken niet sporten, je moet 6 weken een sport bh dragen, je kan de eerste 2 weken je armen niet optillen, littekens kunnen nog lang gevoelig zijn, (delen van) je tepels kunnen gevoelloos worden of afsterven (kleine kans maar toch) en je kan waarschijnlijk nooit meer borstvoeding geven. Al met al niet zo maar ietsPlus algehele narcose en alle risico's die daarbij komen
Ik vind cod maar kut maar de beta van titanfall vond ik echt heel tof.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
titanfall is toch die overhyped cod met bestuurbare robots?
Is wel een fijne site qua prijzen https://www.g2a.com. Al koop ik gemiddeld eens in de 5 jaar een spel dus tja...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op dat moment was ie nergens goedkoper. Had korting van een maatje ook dus gelijk gebruikt enz
Borstvoeding maakt niet zo veel uit lijkt mequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nouja als je alleen je armen niet kan optillen dan mag je blij zijn denk ikgevoel in tepels kwijtraken en nooit borstvoeding kunnen geven dat zou toch best naar zijn
Ja lol ik heb langer ervaring hoor met dat soort cd key sites. Heb al regelmatig games gekocht bij cjs keys enzquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel een fijne site qua prijzen https://www.g2a.com. Al koop ik gemiddeld eens in de 5 jaar een spel dus tja...
Voor sommige vrouwen denk ik wel. Dat hoort toch soort van bij het moederschap enzquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Borstvoeding maakt niet zo veel uit lijkt me
Bijzonder dat je dan het spel voor 44 euro aanschaft.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja lol ik heb langer ervaring hoor met dat soort cd key sites. Heb al regelmatig games gekocht bij cjs keys enz
Nee die sterft dan met met mijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
mag ik je FOK!account als je het niet overleefd?
Nou dat betekent niet zelf kunnen aankleden, douchen etc... 25% kans dat ik borstvoeding kan geven maar daar zit ik niet zo meequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nouja als je alleen je armen niet kan optillen dan mag je blij zijn denk ikgevoel in tepels kwijtraken en nooit borstvoeding kunnen geven dat zou toch best naar zijn
Shit happensquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijzonder dat je dan het spel voor 44 euro aanschaft.
Je zult dus even een tijdje verzorgd moeten wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou dat betekent niet zelf kunnen aankleden, douchen etc... 25% kans dat ik borstvoeding kan geven maar daar zit ik niet zo mee
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijzonder dat je dan het spel voor 44 euro aanschaft.
flauw ditquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee die sterft dan met met mij
Sommige vrouwen vinden dat heel erg, misschien ik ook wel als ik eenmaal een baby heb maar dat zie ik dan wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Borstvoeding maakt niet zo veel uit lijkt me
Waarschijnlijk moet mijn moeder mij helpen met douchen jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je zult dus even een tijdje verzorgd moeten worden
Utrechtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
ach, dat de ze nog niet zo lang geleden ook nogquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet mijn moeder mij helpen met douchen ja![]()
Heb wel de kennis dit dat, maar neequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
FL meldt zich aan als verzorger zo te zien
Ik komquote:
wanneer doen ze zoiets eens in rotterdam?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mja ik denk niet dat er een betere keus isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet mijn moeder mij helpen met douchen ja![]()
Nooit denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
wanneer doen ze zoiets eens in rotterdam?
Op mijn 8ste toen ik ziek was voor het laatstquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ach, dat de ze nog niet zo lang geleden ook nog
dat is 4 jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Op mijn 8ste toen ik ziek was voor het laatst
Ooit, hoop ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
wanneer doen ze zoiets eens in rotterdam?
Flauwvallen onder de douche en mijn nek breken? Nee oke je hebt gelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja ik denk niet dat er een betere keus is
quote:
Je kunt ook denk ik niet een professionele verzorgster voor dit soort dingen krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Flauwvallen onder de douche en mijn nek breken? Nee oke je hebt gelijk
als je genoeg doekoe centen hebtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kunt ook denk ik niet een professionele verzorgster voor dit soort dingen krijgen denk ik.
Wie zegt dat krul dat niet heeft?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
moet je rijke tata voor zijn in Nederland.
Ik maakte een algemeen statement.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wie zegt dat krul dat niet heeft?
Was ik maar rijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wie zegt dat krul dat niet heeft?
Dan heb ik nog liever mijn moederquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kunt ook denk ik niet een professionele verzorgster voor dit soort dingen krijgen denk ik.
Vrijwillig naar de film willen gaan in Utrecht en dan ook nog vrijwillig met jou bieren. En jij komt trouwens toch nooit naar een meetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef Paul het volgende:
HALLOOOOOOOOOOO
waarom komen er ff niet wat meer, we kunnen ook erna bier drinken enzo
IK KOM WEL!!!1!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrijwillig naar de film willen gaan in Utrecht en dan ook nog vrijwillig met jou bieren. En jij komt trouwens toch nooit naar een meet
Ik ben op keiveel meets geweest (vroegerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrijwillig naar de film willen gaan in Utrecht en dan ook nog vrijwillig met jou bieren. En jij komt trouwens toch nooit naar een meet
Maar je doet het niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OMG IK ZOU BIJNA GAAN DRAAIKONTEN EN KOMEN (HIHIHIHI KOMEN)![]()
hihihi draaikontenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OMG IK ZOU BIJNA GAAN DRAAIKONTEN EN KOMEN (HIHIHIHI KOMEN)![]()
Ik wou net zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben op keiveel meets geweest (vroeger) maarja is idd ff geleden. Maar nu kom ik weer omdat het in Utrecht is hee
Ik heb wel eens een vriendinnetje gevondenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.Heb je al eens een vriendinnetje gevonden, Paul?
Kom je dan ook binnen met 'hoi fans'?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben op keiveel meets geweest (vroeger) maarja is idd ff geleden. Maar nu kom ik weer omdat het in Utrecht is hee
wist ze dat zelf ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vriendinnetje gevonden
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kom je dan ook binnen met 'hoi fans'?
Nee ik ben heel komend weekend helaas in een ander provincie te vinden.quote:
quote:
Dat geloof ik gerust wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vriendinnetje gevonden
Flipsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik ben heel komend weekend helaas in een ander provincie te vinden.Andere keer wellicht.
Zolang je maar een weblog schrijft over de happening. Ik als fan kijk er bij voorbaat al naar uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef Paul het volgende:
Misschien mag ik een toespraakje houden vooraf
Nee je stuurt je kloon maar de andere kant op dan. Ik wil de ecktequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Elbee. Het spijt me. Als ik mezelf kon klonen dan had je een kloon gekregen zondag.
Goede suggestie. Aan die mogelijkheid had ik nog niet eens gedacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee je stuurt je kloon maar de andere kant op dan. Ik wil de eckte
je wilt me niet eens meetenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goede suggestie. Aan die mogelijkheid had ik nog niet eens gedacht.
Oh nee niet deze kaart spelen. Zometeen zeg ik nog iets onzinnigs over een meet bij mij thuis.quote:
Leuk, wanneer?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh nee niet deze kaart spelen. Zometeen zeg ik nog iets onzinnigs over een meet bij mij thuis.
je moest eens weten hoevaak ze mijn hart breektquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef FL_Freak het volgende:
owjee tegen cosmo kun je toch geen nee zeggen ;s
rip je hartquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
je moest eens weten hoevaak ze mijn hart breekt
rip zwart gatquote:
The shade of it allquote:
Oquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snow ligt al te slapen en krul is niet leuk want die hapt niet
Je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:41 schreef Roburtt het volgende:
Ik wil nog niet slapen maar ik ben wel al moe
Goeiequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar een weblog schrijft over de happening. Ik als fan kijk er bij voorbaat al naar uit.
Inderdaad, laat ik maar ruig masturberenquote:
hotquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Inderdaad, laat ik maar ruig masturberen
grapje bbyquote:
doe niet zo grappigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe normaal man
agressieve gedoe van jou altijd
ziek van
Bonerkillerquote:
achievement getquote:
wat is er met je uitkering gebeurdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:44 schreef Studeur het volgende:
10.5 uur gewerkt op 1 dag, dit gaat te ver.
moet ik nog aanvragenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is er met je uitkering gebeurd
buttplug/quote:
In de vorm van Putin, of echt zijn bezit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag een buttplug van Putintot zo ver mijn nuttige bijdrage voor vandaag
quote:
In de vorm van Putin. In zijn bezit had met de huidige politieke gedoe wel al bekend geweest denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de vorm van Putin, of echt zijn bezit?
Dat zou mij toch wel een FoBo wijziging opleveren namelijk na het verkrijgen van de foto's
Mijn FoBo is weer brandschoon en klaar om verziekt te worden. De lange verhalen waren wel heel lang.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In de vorm van Putin. In zijn bezit had met de huidige politieke gedoe wel al bekend geweest denk ik.
Zijn er veel eisen aan plaatjes voor in je fobo?
Er zijn theorieën over de geaardheid van Putinquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In de vorm van Putin. In zijn bezit had met de huidige politieke gedoe wel al bekend geweest denk ik.
Zijn er veel eisen aan plaatjes voor in je fobo?
Verziekt nog wel. Dat klinkt ellendig, maar je bent een man dus hey.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn FoBo is weer brandschoon en klaar om verziekt te worden. De lange verhalen waren wel heel lang.
Er zijn tegenwoordig overal theorieën over. Als ik het allemaal moest geloven dan was alles een leugen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Er zijn theorieën over de geaardheid van Putin
maar da is!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verziekt nog wel. Dat klinkt ellendig, maar je bent een man dus hey.
[..]
Er zijn tegenwoordig overal theorieën over. Als ik het allemaal moest geloven dan was alles een leugen.
quote:
Nee. Zo vunzig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verziekt nog wel. Dat klinkt ellendig, maar je bent een man dus hey.
[..]
Er zijn tegenwoordig overal theorieën over. Als ik het allemaal moest geloven dan was alles een leugen.
Mooie mannenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Zo vunzig.
Wellicht paar mooie mannen om mijzelf scherp te houden. Laten inzien dat ik knap ben, maar dat het altijd beter kan. Stilstand in je ontwikkeling is dodelijk.
Terecht wel. Maar wat als je nou geen mooiere mannen dan jou kan vinden. Wat ga je dan doen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Zo vunzig.
Wellicht paar mooie mannen om mijzelf scherp te houden. Laten inzien dat ik knap ben, maar dat het altijd beter kan. Stilstand in je ontwikkeling is dodelijk.
Ontvrienden danquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:12 schreef Studeur het volgende:
wat is het toch heerlijk om zwakbegaafden op facebook te hebben die dit soort dingen posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heerlijk vermaak
Ik ben knapper dan LR.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terecht wel. Maar wat als je nou geen mooiere mannen dan jou kan vinden. Wat ga je dan doen?
Ik ga dan vooral mijn hoofd hier plaatsen, ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pics. Ik heb LR zijn (pret)kop al gezien.
Maar wel tenenkrommend.quote:
Rawrquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terecht wel. Maar wat als je nou geen mooiere mannen dan jou kan vinden. Wat ga je dan doen?
Wat nu weerquote:
Doe maar niet, the horror.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga dan vooral mijn hoofd hier plaatsen, ja.
Ah, laten we dan maar vooral niet hier vertellen dat je verliefd op mij was en ik je afgewezen heb.quote:
Ja doe welquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, laten we dan maar vooral niet hier vertellen dat je verliefd op mij was en ik je afgewezen hebn.
DM, PM zoveel keus jongeman, zoveel keus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga dan vooral mijn hoofd hier plaatsen, ja.
Aannemend dat je doelt op zijn kapsel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rawr
[ afbeelding ]
[..]
Wat nu weer
Toch zo jammer dat ik je nooit heb kunnen ontmoeten, desondanks je letterlijk in mijn nek hebt staan hijgen.quote:
maar ik heb een DM/PM ban, wat dan?!?!?!?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DM, PM zoveel keus jongeman, zoveel keus.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:19 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Toch zo jammer dat ik je nooit heb kunnen ontmoeten, desondanks je letterlijk in mijn nek hebt staan hijgen.
Ha deal, ondanks dat ik niet weet hoe goed mijn banden zijn met Rez.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik heb een DM/PM ban, wat dan?!?!?!?![]()
jij heb toch goede banden met Rez? ik ga hem de 29ste meeten en dan gaan we samen een foto maken en dan heeft hij mijn toestemming om het met je te delen
Daley Blind is alleen wel een maand ouder dan ik dus ik kan het kapsel moeilijk claimenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aannemend dat je doelt op zijn kapsel.
ik wist t ook niet zeker maar jullie kennen elkaar iig wel, en ik schaam niet voor mn face want ik ben superknap want hetero's (lees: LR) vallen zelfs op me.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ha deal, ondanks dat ik niet weet hoe goed mijn banden zijn met Rez.
Stel je hebt niets te doen dan kun je wat beelden van Ajax bekijken en kijken wanneer zijn haar begon te groeien en dat met jouw groeiproces vergelijken en dan maakt die maand verschil niet veel uit. Wie weet kan je het dan claimen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daley Blind is alleen wel een maand ouder dan ik dus ik kan het kapsel moeilijk claimen
En de hetero chicks? Of bi chicks?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wist t ook niet zeker maar jullie kennen elkaar iig wel, en ik schaam niet voor mn face want ik ben superknap want hetero's (lees: LR) vallen zelfs op me.
Ik heb een aantal lesbo's en hetero chicks gezoend, dus ik zal maar aannemen dat ik niet lelijk ben.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En de hetero chicks? Of bi chicks?
Dat ga ik niet winnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stel je hebt niets te doen dan kun je wat beelden van Ajax bekijken en kijken wanneer zijn haar begon te groeien en dat met jouw groeiproces vergelijken en dan maakt die maand verschil niet veel uit. Wie weet kan je het dan claimen.
Zuurrrr. Maar dan weet je het nu in ieder geval zeker. Positief blijven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ga ik niet winnen.
Dit is bijvoorbeeld al een foto uit 2009![]()
[ afbeelding ]
Dat klinkt niet verkeerd. Ik wacht rustig mijn dm van Rezania af. Ik heb toch nog niets beters te doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een aantal lesbo's en hetero chicks gezoend, dus ik zal maar aannemen dat ik niet lelijk ben.
LR? Ik begroette je. Ik voel me depressief nu.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ga ik niet winnen.
Dit is bijvoorbeeld al een foto uit 2009![]()
[ afbeelding ]
Ik win in krullenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zuurrrr. Maar dan weet je het nu in ieder geval zeker. Positief blijven.
[..]
Dat klinkt niet verkeerd. Ik wacht rustig mijn dm van Rezania af. Ik heb toch nog niets beters te doen.
Met een nadruk op dat als Rez en ik een foto van ons twee hebben, je hem (als eerste) ziet. Anders niet. Dus geen individuele foto's van mijn FB oid mocht Rez dit gaan sherlocken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zuurrrr. Maar dan weet je het nu in ieder geval zeker. Positief blijven.
[..]
Dat klinkt niet verkeerd. Ik wacht rustig mijn dm van Rezania af. Ik heb toch nog niets beters te doen.
Het was stiekem een hint, hopende dat je mij zou toevoegen, danwel in een dronken bui, zodat wij een relatie krijgen. Ik wil je, Littlerabbit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik win in krullen
Overigens helpt bij Etsu het zijn van een man toch wel aanzienlijk. Zo gaf hij mij gister? 'per ongeluk' zijn echte naam en facebookpage.
Ik wil LR zijn aandacht niet delen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
LR? Ik begroette je. Ik voel me depressief nu.
Wie weet wat dit doet met Etsu. Het idee dat je zijn FB page bekijkt, de spanning of je ooit een keer 'per ongeluk' op vriendschapsverzoek versturen klikt. Als ik etsu was, dan zou ik niet meer kunnen slapen van de spanning.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik win in krullen
Overigens helpt bij Etsu het zijn van een man toch wel aanzienlijk. Zo gaf hij mij gister? 'per ongeluk' zijn echte naam en facebookpage.
Haha ik vind het best.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een nadruk op dat als Rez en ik een foto van ons twee hebben, je hem (als eerste) ziet. Anders niet. Dus geen individuele foto's van mijn FB oid mocht Rez dit gaan sherlocken.
F1978 is mijn vriend. Zelden zoveel bedankjes gekregen voor een complimenteuze post in het "Heren laat je zien" topic.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil LR zijn aandacht niet delen.
[..]
Wie weet wat dit doet met Etsu. Het idee dat je zijn FB page bekijkt, de spanning of je ooit een keer 'per ongeluk' op vriendschapsverzoek versturen klikt. Als ik etsu was, dan zou ik niet meer kunnen slapen van de spanning.
[..]
Haha ik vind het best.Overigens ben ik ook niet zo naar mens dat ik het dan doorstuur. Tenzij je naam F1978 was, dan had ik getwijfeld.
Wat is jouw verhaal met F1978? Vertel het me. Anders kan ik niet meer slapen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha ik vind het best.Overigens ben ik ook niet zo naar mens dat ik het dan doorstuur. Tenzij je naam F1978 was, dan had ik getwijfeld.
Originele vriend wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
F1978 is mijn vriend. Zelden zoveel bedankjes gekregen voor een complimenteuze post in het "Heren laat je zien" topic.
En bedankt
Ik heb eerlijk gezegd nog niets met die man meegemaakt. Enkel zien posten, en ik kreeg wel eens wat te zien/horen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is jouw verhaal met F1978? Vertel het me. Anders kan ik niet meer slapen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Originele vriend wel.
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog niets met die man meegemaakt. Enkel zien posten, en ik kreeg wel eens wat te zien/horen.
Omgquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarna ging het iets te ver voor mijn smaak.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarna ging het iets te ver voor mijn smaak.
Bedankt, ondanks je gebrekkige informatie kan ik nu weer slapen. Welterusten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Originele vriend wel.
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog niets met die man meegemaakt. Enkel zien posten, en ik kreeg wel eens wat te zien/horen.
Graag gedaan. Welterusten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt, ondanks je gebrekkige informatie kan ik nu weer slapen. Welterusten.
LR, jij ook. Ik denk aan je.
Bedankt denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt, ondanks je gebrekkige informatie kan ik nu weer slapen. Welterusten.
LR, jij ook. Ik denk aan je.
haha. Ach als je je dan toch volledig 'bloot'geeft op een openbaar forum begrijp ik dat complimenten best lekker zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OmgWat een vent.
Ik vond dit al redelijk ver/mislijkmakend gaan.
De enige reden voor veel mensen om het te doen, ja. Soort erkenning/aandacht. Het is ook wat allemaal.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt denk ik.
[..]
haha. Ach als je je dan toch volledig 'bloot'geeft op een openbaar forum begrijp ik dat complimenten best lekker zijn
'Probleem'' van die topics is vooral dat tegengas niet getolereerd wordt door mods. Derhalve krijgen die mensen alleen maar complimentjes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt denk ik.
[..]
haha. Ach als je je dan toch volledig 'bloot'geeft op een openbaar forum begrijp ik dat complimenten best lekker zijn
Vanwaar je 'denk ik'? Ik bedoelde het goed. Ik snap het al. Je wilt niet verder met waar we gebleven zijn. Dit doet mij pijn, desondanks ik heel veel voor je heb gedaan en ik m'n hart letterlijk en figuurlijk voor jou heb verkocht. Je wordt bedankt. Vaarwel.quote:
ga nou maar slapenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanwaar je 'denk ik'? Ik bedoelde het goed. Ik snap het al. Je wilt niet verder met waar we gebleven zijn. Dit doet mij pijn, desondanks ik heel veel voor je heb gedaan en ik m'n hart letterlijk en figuurlijk voor jou heb verkocht. Je wordt bedankt. Vaarwel.
Reageer dan niet op me. Tenzij LR op jouw account zit, dan mag het.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is dan ook geen antwoord op een vraag
Als er iemand is die met mensen hun hart speelt ben jij het wel. De ene dag rammel je aan mijn kastdeur de volgende drijf je mij tot het plaatsen val ordinaire, halfnaakte vrouwen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanwaar je 'denk ik'? Ik bedoelde het goed. Ik snap het al. Je wilt niet verder met waar we gebleven zijn. Dit doet mij pijn, desondanks ik heel veel voor je heb gedaan en ik m'n hart letterlijk en figuurlijk voor jou heb verkocht. Je wordt bedankt. Vaarwel.
Dat viel in Heren laat je zien wel mee overigens en het is best erg dat ik dat weetquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
'Probleem'' van die topics is vooral dat tegengas niet getolereerd wordt door mods. Derhalve krijgen die mensen alleen maar complimentjes.![]()
Dan kun je net zo goed aan je moeder vragen of je er leuk uit ziet vandaag. Met kleren aan dan wel, lijkt mij handig.
ga nou maar slapenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reageer dan niet op me. Tenzij LR op jouw account zit, dan mag het.
Oh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat viel in Heren laat je zien wel mee overigens en het is best erg dat ik dat weet
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er iemand is die met mensen hun hart speelt ben jij het wel. De ene dag rammel je aan mijn kastdeur de volgende drijf je mij tot het plaatsen val ordinaire, halfnaakte vrouwen.
Ik durf niet meer met zekerheid op je in te gaan Etsu. Er is geen vertrouwensband tussen ons aanwezig.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh.
Het zijn ook altijd die vrouwen he, met hun onzekere gedrag.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh.
Het zijn ook altijd die vrouwen he, met hun onzekere gedrag.
Kom op, kern van waarheid voor vele. Zeker als ze een foto online postenquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wist dat jij ging reageren. Jij bent wel een uitzondering flipsje.
Ja voor velen, maar niet voor alle vrouwen/mannen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Kom op, kern van waarheid voor vele. Zeker als ze een foto online postenDie mannen zien alle aandacht als leuk meegenomen.
Filosofische vraag zo vroeg in de nacht. Posten zonder respons zou niet niet echt leuk zijn nee, maar je hebt veel verschillende vormen van aandacht natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja voor velen, maar niet voor alle vrouwen/mannen.
En natuurlijk, maar zoekt niet uiteindelijk iedereen aandacht? Al is het bij hen dan wel extreem met die pics.
Ja uiteraard. Daarom zeg ik ook dat het bij hen wel extreem is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Filosofische vraag zo vroeg in de nacht. Posten zonder respons zou niet niet echt leuk zijn nee, maar je hebt veel verschillende vormen van aandacht natuurlijk.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja voor velen, maar niet voor alle vrouwen/mannen.
En natuurlijk, maar zoekt niet uiteindelijk iedereen aandacht? Al is het bij hen dan wel extreem met die pics.
Uiteindelijk heeft ieder normaal functionerend persoon wel ietwat erkenning nodig. Erkenning welke toch snel op aandacht neer zal komen lijkt mij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Filosofische vraag zo vroeg in de nacht. Posten zonder respons zou niet niet echt leuk zijn nee, maar je hebt veel verschillende vormen van aandacht natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |