SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Wat heeft dat laatste met dat eerste te maken?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook gehoord. Komen ook veel chicks bij ons
Weet niet. Er komen 2 chicks ofzo van een ander afdeling naar ons anders wordt hun contract niet verlengdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heeft dat laatste met dat eerste te maken?
Oh, gebeurt wel vaker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet niet. Er komen 2 chicks ofzo van een ander afdeling naar ons anders wordt hun contract niet verlengd
Oh.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, gebeurt wel vaker.![]()
Wilde je naar brood dan?
Kassa is eentonig, verveeld al snel.quote:
Nou waar wacht je op? Gaan we, als we samen werken, hele werktijd roddelen over Rez.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kassa is eentonig, verveeld al snel.
jeetje jij bent wel heel gayquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou waar wacht je op? Gaan we, als we samen werken, hele werktijd roddelen over Rez.
Vraag jij of ze mensen nodig hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou waar wacht je op? Gaan we, als we samen werken, hele werktijd roddelen over Rez.
Wat?quote:
want je durft niet om naar K., T. of R. te stappen met de vraag of ze nog mensen op brood nodig hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vraag jij of ze mensen nodig hebben?
Je kent me zo goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
want je durft niet om naar K., T. of R. te stappen met de vraag of ze nog mensen op brood nodig hebben?
jij weet niet wie de (A)SM's zijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Die letters zeggen me niks trouwens
"Om te beginnen is dit kaas."quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou vooruit dan, zal wel 30 maart of later worden. tot die tijd ben je maar een kassasletje.
Nopequote:
Ik heb ze nooit moeten spreken of ietsquote:
en overplaatsing dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit moeten spreken of iets
Alleen met m'n TLquote:
Ook leukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Naja ik zal wel even kijken wat ik kan doen.![]()
Of wil je deli?
Okequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok jwz
wel beloven dat we dan over rez gaan praten he
Dingen doen?quote:
Bedankt. Ik was een geheel uur vastgelopen door dit plaatje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:21 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme.Mijn docent is een sadist.
Littlerabbit. Je bent er.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ik was een geheel uur vastgelopen door dit plaatje.
Ik probeer je te versieren, maar dat weet jij niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scherp als altijd. Je aandacht streelt mij meer dan ooit tevoren.
Ik had al zo'n vermoeden toen je je naam + Facebookpage 'per ongeluk' deelde.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik probeer je te versieren, maar dat weet jij niet.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:03 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]Sasseeeeeem!SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ afbeelding ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Wat is nu de bedoeling tussen ons?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden toen je je naam + Facebookpage 'per ongeluk' deelde.
Al hielpen je naaktfoto's via je kloons DM ook wel mee in het vermoeden.
Mijn hart valt te kopen met toekomst perspectief beste Etsu. Enkel uitzicht op tijdelijke welvaart uit jouw zak zal niet afdoende zijn om mij te overtuigen van een nieuwe geaardheid.quote:
Ahw.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:35 schreef Rezania het volgende:
Bakkes dicht en awwwwww doen.
[ afbeelding ]
Hoe kan ik je overtuigen dan, Littlerabbit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn hart valt te kopen met toekomst perspectief beste Etsu. Enkel uitzicht op tijdelijke welvaart uit jouw zak zal niet afdoende zijn om mij te overtuigen van een nieuwe geaardheid.
Baangarantie bieden om te beginnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kan ik je overtuigen dan, Littlerabbit?
Maar je snapt het nu wel? Mission accomplished dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ik was een geheel uur vastgelopen door dit plaatje.
Nouja, ik heb ook zo mijn behoeftes iedere avond. Vrijwel. Dus als je daarvoor wilt gaan, hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Baangarantie bieden om te beginnen.
Tenzij je mij volledig uit eigen zak besluit te onderhouden natuurlijk. Ik sta best open om de huisman/huisvader te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |