quote:Op maandag 17 maart 2014 13:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat een onzin? Ik ken prima veel goede datingsites of andere datinggelegenheden voor 40/50/60 plussers?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel weer een beetje jammer van zo'n gedachte. Ik heb wel een aantal verhalen gehoord van oudere mannen waar hun vrouw overleden is aan een ernstige ziekte, en als je 50+ bent heb je ook geen leeftijd meer om de kroeg in te duiken en meisjes te versieren. Zeker niet als je ook nog eens lelijk bent. Misschien kun je seksuele bevrediging beter als mensenrecht zien, zou denk ik de discussie wel goed doen. Maar ergens heb ik het idee dat Nederland anno 2014 nog lang niet zo ver is
Prima wat jij vindt, maar dat betekent natuurlijk niet dat jouw mening ook de geldende norm voor de rest van de samenleving hoeft te gelden. Mits er bij beiden (dus de prostituee en de klant) de lichamelijke en geestelijke integriteit intact blijft.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:55 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Wat een onzin? Ik ken prima veel goede datingsites of andere datinggelegenheden voor 40/50/60 plussers?
Ik zie het gewoon als iets smerigs, net als iemand met morbide obesitas die even snel een big mac menu koopt om aan z'n 'behoeften' te voldoen, omdat koken te lang duurt![]()
En ik vind het idee van seksuele bevrediging als een mensenrecht een héle gevaarlijke aanname, daarmee zou je ook verkrachters en pedofielen kunnen verdedigen. Of mensen die (ernstig) geestelijk gehandicapt zijn die van de verpleegsters bijna 'verwachten' dat die wel even aan hun seksuele behoeften wil voldoen...
Ik ben overigens niet tegen prostitutie verder, ik vind het alleen smerig/een naar idee. Ik heb ook niet elke week een andere vent waar ik mee kan neuken, je moet gewoon een beetje moeite doen als je graag seks wil. Vind ik.
Ja daarom zeg ik dus ook dat ik dat vind. Uiteraard is mijn mening niet de norm, dat besef ik ook wel. Maar goed, mijn mening is misschien voor anderen wel herkenbaar en kan deels verklaren waarom sommigen hoerenloperij nog steeds als een taboe af doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Prima wat jij vindt, maar dat betekent natuurlijk niet dat jouw mening ook de geldende norm voor de rest van de samenleving hoeft te gelden. Mits er bij beiden (dus de prostituee en de klant) de lichamelijke en geestelijke integriteit intact blijft.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
totdat alle planeten weer op een lijn staan je weer eentje aan de haak slaat.
Ik vind juist de idee van gedwongen seksuele onthouding een gevaarlijke. Je ziet namelijk in de praktijk dat onderdrukte behoeften tot excessen leidt: in een samenleving waar de seksuele vrijheid het hoogst is, vinden de minste verkrachtingen plaatsquote:En ik vind het idee van seksuele bevrediging als een mensenrecht een héle gevaarlijke aanname, daarmee zou je ook verkrachters en pedofielen kunnen verdedigen. Of mensen die (ernstig) geestelijk gehandicapt zijn die van de verpleegsters bijna 'verwachten' dat die wel even aan hun seksuele behoeften wil voldoen...
"Minste" ? En die pedofielen dan, hebben die ook "onderdrukte behoeften"? Sorry hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik vind juist de idee van gedwongen seksuele onthouding een gevaarlijke. Je ziet namelijk in de praktijk dat onderdrukte behoeften tot excessen leidt: in een samenleving waar de seksuele vrijheid het hoogst is, vinden de minste verkrachtingen plaats
Ah ok.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:32 schreef jaha het volgende:
De meeste verkachtingen in Europa per 100.000 inwoners komen voor in Zweden en Turkije. In beide landen heerst een strikte seksuele moraal: in Zweden vanwege het feminisme en in Turkije wegens het islamisme.
Ik wil overigens benadrukken dat mijn posts niet moet worden opgevat als een pleidooi voor pedofilie of als rechtvaardiging van verkrachting. Ik probeer slechts aan te geven dat een samenleving waarin vrijheid van seksuele beleving voorop staat een beter land is om in te wonen: zowel voor mannen als voor vrouwen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:37 schreef jaha het volgende:
Gelukkig, voor ik weer een nominatie voor meest "freeky" poster op het forum in de wacht sleep
How come?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:00 schreef Wilgekatje het volgende:
et als baan heeft, dit vrijwillig en bewust doet en zich er goed bij voelt heb ik geen enkele moeite. Ook niet met de mannen die ervoor betalen, vermits zij niet ondertussen een partner bedriegen/vreemdgaan. Rationeel vind ik het in zo'n geval een prima transactie. Dat gezegd hebbende, heb ik gevoelsmatig met mannen die betalen voor seks een beetje medelijden.
Really?quote:
Omdat ik ze gun dat iemand vrijwillig liefdevolle seks met ze bedrijft. En omdat seks met iemand die het echt lekker vind me leuker lijkt. En dan betaal je dus voor een seksvariant zonder die dingen.quote:
Overwegend hetero. Die kende ik nog niet. Hoe werkt datquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef Wilgekatje het volgende:
[..]
Omdat ik ze gun dat iemand vrijwillig liefdevolle seks met ze bedrijft. En omdat seks met iemand die het echt lekker vind me leuker lijkt. En dan betaal je dus voor een seksvariant zonder die dingen.
Tegelijkertijd weet ik dat er ook mannen met speciale seksuele wensen zijn, waarbij het heel moeilijk is om een partner te vinden die e.e.a. vrijwillig wil doen. Zo zag ik in een club een keer een man die twee prachtige dames had gehuurd, één vrij klein met knalroze haar en zo cute mogelijk uitdagend gekleed, één in een bizar maar gaaf leren outfit. Toen dacht ik 'ja ik snap wel waarom je betaalt' (al ben ik zelf overwegend hetero, het was wel mooi om te zien).
Jezus kom jij uit de jaren 50 gewandeld ofzo?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:29 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ja precies, dit klinkt romantisch
[..]
Je klinkt alsof je vrouwen begrijptWaar zijn jullie??? Hoe heb je dit geleerd?
[..]
Dat klinkt echt charming
Domme "man"-alert.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:38 schreef WJMW het volgende:
[..]
Jezus kom jij uit de jaren 50 gewandeld ofzo?
quote:
En wat doet je mij veroordelen om andere keuzes en beschuldigingen van "jaren50"?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:44 schreef WJMW het volgende:
[..]Nee ik geloof niet in een paternalistische samenleving waar de vrouw zichzelf als een soort van hulpeloze prinses behoort op te stellen. Ik hou van onafhankelijke zelfstandige vrouwen die hun mannetje kunnen staan in deze wereld, en die er zelf ook op staan om als gelijke behandeld te worden.
Wat jij ziet als romantisch (man betaald, man neemt de leiding, man neemt het initiatief) zie ik als achterlijke rolbevestiging van een gelukkig uitstervend wereldbeeld.
Gelukkig zijn er daar ook genoeg van in Nederland.
Overigens, als ik mijn vriendin op een romantisch uitje neem, dan betaal ik uiteraard, maar als zij iets leuks voor mij organiseert dan neemt zij daar de leiding in en betaalt zij. Zo doe je dat, op basis van gelijkwaardigheid.
Je noemt mij een domme "man" omdat ik vind dat mannen en vrouwen gelijkwaardig aan elkaar zijn en af moeten stappen van ouderwetse en kleinerende rolpatronen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En wat doet je mij veroordelen om andere keuzes en beschuldigingen van "jaren50"?
Die Colombiaansen staan hun mannetje wel. al zouden ze jou op basis van dit soort posts nogal een slappe lul vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |