abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137720118
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 01:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:D

Gast, jij loopt een club binnen en je hebt zo 10 meiden die je bewonderen. Drop die rare "Nederlandse" houding en begin gewoon een normaal gesprek zoals hier. Ja, latina's zijn jaloers, ja ze willen constant aandacht. Aan jou de taak daarmee om te gaan. Ze constant plezieren is niet de manier.

tease & please. Dat werkt.

Al geloof ik niet dat dit jouw foto is. :')
Hahah dacht ik al... ik krijg ook vaak rare blikken van andere gasten als hun tegen mij zeggen van "yo approach that girl bro, she is checking you out" en ik vervolgens zeg "dude i need more liqour to make that happen"

altijd zo een blik: :{ :?

Kan best meer foto's uploaden.. en had al een andere ergens in het foto topic gepost.
Waz met jou!
pi_137720145
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 01:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hahah dacht ik al... ik krijg ook vaak rare blikken van andere gasten als hun tegen mij zeggen van "yo approach that girl bro, she is checking you out" en ik vervolgens zeg "dude i need more liqour to make that happen"

Kan best meer foto's uploaden.. en had al een andere ergens in het foto topic gepost.
Een paar biertjes om los te komen, prima. Maar je moet niet door blijven zuipen en als een lamme gast om vrouwen heenhangen nee.

Ik neem jou mee hier in Bogotá en regel een bloedmooie chick. Of althans, dat mag je zelf doen, ik zal je "fouten" proberen recht te zetten dan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137722916
Neverrrrrrrrrrmind. Ik vind het geen taboe! Geweldig juist :D
haha. (ik durf alleen als ik knetter dronken ben..)
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:07:39 #154
224960 highender
Travellin' Light
pi_137777589
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 01:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Misschien is dat ook wel een verkeerde benadering. Sterker nog: door de consumptie van alcohol verzwakt de geest enorm. Als je dat spelletje speelt kun je beter nuchter blijven. Zeker als er om je heen wel veel gedronken wordt: dat geeft je een aanzienlijke voorsprong op de rest.
pi_137785197
quote:
99s.gif Op donderdag 13 maart 2014 01:29 schreef El_Matador het volgende:
Je moet de leiding nemen man. Daar ben je de man voor. Die vrouwen willen echt niet de leiding bij de eerste date, vraag maar eens rond hier. Die vrouwen willen een man die ze:
• verrast
• kunnen bewonderen
• laat lachen

Beginnen op z'n Hollands van "joah, doa goa ik nie betale nee" is zeg maar niet de meest verrassende, bewonderenswaardige en zeker niet de meest grappige manier.
_O_ U hebt gelijk _O_

Meerdere keren nam de heer geen leiding in een restaurant waar we zouden zitten :( Ik moest altijd de zitplekken uitkiezen o|O Daarnaast hij vroeg wat ik wou, ik gaf aan dat ik een fruitsoort wou, hij wou geeneens betalen ervoor o|O Alsof een goldigger op fruit aast _O-

Naar mijn mening, hoeveel geld de man spendeert bij de eerste paar dates is een reflectie van gebaar betreft interesse in haar, tenminste zo voel ik het. Dat wil niet zeggen dat ik niets ga betalen of hem veel geld laat uitgeven. Maar tegenwoordig zijn veel mannen overal met ieder meid wat aan het aanleggen dat dit één van de manieren kan zijn om mensen te scheiden, want als iemand niets voorstelt, dan wordt er niet (veel) gespendeerd. Gebrek aan vertrouwen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:14 schreef WJMW het volgende:
1. Een groot deel van de reden waarom seks hebben met een meisje cool wordt gevonden is vanwege het feit dat je haar hebt weten te versieren/scoren. Het is een soort van toonbeeld van een alpha zijn. Een vrouw ervoor betalen is juist zielig, het is een soort van toegeven dat je het niet kan.
Reden waarom seks hebben met een meisje cool wordt gevonden is omdat dit status oplevert; hoe meer seks, des te cooler je bent + hoe mooier de meid, des te meer _O_ je bent. Voor de duidelijkheid, ik heb het over jongeren en jongvolwassenen die onder sociale druk staan zonder zelf te weten + lage echte zelfvertrouwen. Volgens mij kicken ze erop dat ze bij andere jongens kunnen brullen dat ze seks hebben gehad, eventueel met wie. Hiervoor hoef je zelf geen seks te hebben om te vertellen, maar zoiets lomps vertellen zonder echt seks te hebben is echt een loser. Dus kan je net zo goed wel seks hebben, niet dat als ze een meid zien waar ze seks mee willen hebben, dat de gedachte naar boven komt -> ik ga seks hebben, want dan kan ik het later vertellen. En jongens onderling jutten elkaar op, zijn competitief en soms/vaak afschuwelijk tegen elkaar, dus je hebt seks met eventueel bewijs nodig om jezelf te bewijzen.

Wat vind je van deze gedachte?

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:57 schreef JustAsEasy het volgende:
Volgens mij schrik je van het aantal mannen die de hoeren hebben bezocht. Dit ligt volgens mij echt ontzettend hoog
Hoe vaak denken jullie dan aan seks? Wanneer en wat is de aanleiding? Aan singles dan. Voor bezette mannen kan ik het begrijpen, die hebben gewoon hun goddess. Seks is daar expressie van liefde voor elkaar, dus dat valt nog te begrijpen.
pi_137785278
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:25 schreef Yiwei het volgende:

[..]

_O_ U hebt gelijk _O_

Meerdere keren nam de heer geen leiding in een restaurant waar we zouden zitten :( Ik moest altijd de zitplekken uitkiezen o|O Daarnaast hij vroeg wat ik wou, ik gaf aan dat ik een fruitsoort wou, hij wou geeneens betalen ervoor o|O Alsof een goldigger op fruit aast _O-

Naar mijn mening, hoeveel geld de man spendeert bij de eerste paar dates is een reflectie van gebaar betreft interesse in haar, tenminste zo voel ik het. Dat wil niet zeggen dat ik niets ga betalen of hem veel geld laat uitgeven. Maar tegenwoordig zijn veel mannen overal met ieder meid wat aan het aanleggen dat dit één van de manieren kan zijn om mensen te scheiden, want als iemand niets voorstelt, dan wordt er niet (veel) gespendeerd. Gebrek aan vertrouwen.
Buiten Nederland is dat heel anders, maar over Nederland vrees ik dat je gelijk hebt... ;)

Domme "mannen" die dat doen. En dan hier komen klagen over een gebrek aan seks. _O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137785826
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Buiten Nederland is dat heel anders, maar over Nederland vrees ik dat je gelijk hebt... ;)
Hoe bedoel dat het in het buitenland anders is?

Het valt soms niet rationeel te vertellen, maar bijv. bij heren die betalen, die zitplekken uitkiezen, etc. Het maakt mij extra vrouwelijk voelen en ook een gevoel van geen zorgen. Ik ben zelf niet zo mannelijk, soms wil en ga ik betalen, maar het voelt gewoon niet natuurlijk en tegen het gevoel in. Ik wil en heb betaald, maar voel me gelijk bagger erna :X
pi_137785873
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:40 schreef Yiwei het volgende:

[..]

50/50 bij een eerste date?? _O- out of the question. Je haalt haar thuis op, hebt een leuke avond/nacht/dag en brengt haar weer thuis.

quote:
Het valt soms niet rationeel te vertellen, maar bijv. bij heren die betalen, die zitplekken uitkiezen, etc. Het maakt mij extra vrouwelijk voelen en ook een gevoel van geen zorgen. Ik ben zelf niet zo mannelijk, soms wil en ga ik betalen, maar het voelt gewoon niet natuurlijk en tegen het gevoel in. Ik wil en heb betaald, maar voel me gelijk bagger erna :X
Uiteraard, helemaal mee eens.

zondag 16 maart 2014 @ 00:02:21 #160
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137786610
quote:

[..]

Ik zat toevallig eerder een serie te kijken en een koppel ging op een eerste date, het dialoog ging ongeveer zo . (pretty little liars s04e22)

Meisje: "I'm willing to pay 50/50"
Jongen: "I'm not going Dutch on a first date, that is out of the question"

En dan moet ik altijd wel grinniken dat mannen hier klagen over vrouwen die verwachten dat de man op de eerste date betaald, terwijl het eigenlijk in de rest van de wereld gewoon is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137787509
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

50/50 bij een eerste date?? _O- out of the question. Je haalt haar thuis op, hebt een leuke avond/nacht/dag en brengt haar weer thuis.
Ja precies, dit klinkt romantisch O+

quote:
Uiteraard, helemaal mee eens.
Je klinkt alsof je vrouwen begrijpt _O_ Waar zijn jullie??? Hoe heb je dit geleerd?

quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik zat toevallig eerder een serie te kijken en een koppel ging op een eerste date, het dialoog ging ongeveer zo . (pretty little liars s04e22)

Meisje: "I'm willing to pay 50/50"
Jongen: "I'm not going Dutch on a first date, that is out of the question"

En dan moet ik altijd wel grinniken dat mannen hier klagen over vrouwen die verwachten dat de man op de eerste date betaald, terwijl het eigenlijk in de rest van de wereld gewoon is.
Dat klinkt echt charming :)
pi_137787569
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:29 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ja precies, dit klinkt romantisch O+

[..]

Je klinkt alsof je vrouwen begrijpt _O_ Waar zijn jullie??? Hoe heb je dit geleerd?

[..]

Dat klinkt echt charming :)
Vrouwen begrijpen doet niemand, zijzelf niet eens. Moet je niet aan beginnen. ;)

Je moet wel weten wat ze geinteresseerd maakt en opwindt, ja dat moet je een beetje uitvinden, net als iedereen. Maar dat is voor 99% van de mensen ook doodnormaal. Een klein deel concentreert zich op FOK! en andere fora.

pi_137791552
Yiwei beschrijft een wereld waar de romantiek zodanig van is plat geslagen dat ik alsnog zin krijg om voor 1500 euro een Syrische bruid te kopen. Dan heb ik de rest van mijn leven een betrouwbare huishoudster en iemand waarmee ik af en toe seks heb.
En liefde en romantiek dan? Ja die is er bij alle andere vrouwen en mannen immers ook niet meer... :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 16 maart 2014 @ 14:03:15 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137798169
Ik denk vooral dat het komt doordat je betaald voor een dienst.
Je hebt dus niemand hoeven te versieren
Je weet niet of de ander uberhaupt wel seks met je wou (zonder het geld)
Het kan zielig overkomen (waarom zou je willen/moeten betalen voro seks, terwijl het in de kroeg ook te vinden is)
  zondag 16 maart 2014 @ 14:04:12 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137798211
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:02 schreef snakelady het volgende:

Lol toevallig vanochtend gekeken. Maar na haar gedrag had ze gewoon de volle 100% moeten betalen :{w
  zondag 16 maart 2014 @ 14:23:51 #166
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137799036
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lol toevallig vanochtend gekeken. Maar na haar gedrag had ze gewoon de volle 100% moeten betalen :{w
Ja, maar ik merk sowieso dat ik me tegenwoordig meer erger aan de serie (die grieten dan) dan dat ik er van geniet. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 16 maart 2014 @ 14:27:52 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137799213
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, maar ik merk sowieso dat ik me tegenwoordig meer erger aan de serie (die grieten dan) dan dat ik er van geniet. :P
Kloptja, mag wel eens een einde aan komen.
Merk ook dat ze zoveel gedoe erin willen gooien dat het verhaal rammelt aan alle kanten ondertussen.
pi_137799574
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:20 schreef vera166 het volgende:

[..]

:D jeej
Haha, Veer sopt van d'r stoel af.

OT: Nou, ik woon naast de hoerenbuurt hier en over het algemeen is het type mannen dat hier loopt (afgezien van de dronken student die voor de grap met wat geld, dat z'n vrienden hem in 't knuistje gestopt hebben, op de stoep staat voor z'n eerste pijpbeurt door een hoertje) oud, raar en zelfs een beetje eng. Ik kan het ook niet laten om te denken, als ik weer zo'n 50+er zie rond dwalen met z'n mond half open, "wat ben jij sneu." Ik vraag me ook altijd af waar hun vrouw en kinderen zijn. Want natuurlijk denk ik niet altijd dat het alleen mannen zijn die niemand anders kunnen krijgen, ik ben er van overtuigd dat er ook gewoon heel veel mannen vreemdgaan bij de hoeren. Dat vind ik echt walgelijk.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_137799742
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:37 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

OT: Nou, ik woon naast de hoerenbuurt hier en over het algemeen is het type mannen dat hier loopt (afgezien van de dronken student die voor de grap met wat geld, dat z'n vrienden hem in 't knuistje gestopt hebben, op de stoep staat voor z'n eerste pijpbeurt door een hoertje) oud, raar en zelfs een beetje eng. Ik kan het ook niet laten om te denken, als ik weer zo'n 50+er zie rond dwalen met z'n mond half open, "wat ben jij sneu." Ik vraag me ook altijd af waar hun vrouw en kinderen zijn. Want natuurlijk denk ik niet altijd dat het alleen mannen zijn die niemand anders kunnen krijgen, ik ben er van overtuigd dat er ook gewoon heel veel mannen vreemdgaan bij de hoeren. Dat vind ik echt walgelijk.
:@ echt wel
pi_137799769
quote:

[..]

Dit is zó herkenbaar... Ik ben soms nogal, onbewust, dominant, in de zin van: ik kies het restaurant, ik kies de tafel, en ik wil per se 50/50 betalen. Maar goed, dat doe ik omdat je altijd mannen hoort klagen dat chicks golddiggers zijn :')
Omdat ik dit dus vaak onbewust doe (het is bijna geconditioneerd :') ) is het écht een verrassing als een man opeens de leiding neemt. Al heb ik er soms wel moeite mee, maar op een gegeven moment kan ik me er wel bij neerleggen.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
  zondag 16 maart 2014 @ 15:03:53 #171
395284 tetouaribo
expectations
pi_137800522
Echte latino deze :D Ik vind zelf dat het goed is dat er op bepaalde zaken een taboe rust. Anders zou het veel te makkelijk zijn.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_137815513
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:37 schreef Chocovloek het volgende:

[..]

Ik vind dat ook wel weer een beetje jammer van zo'n gedachte. Ik heb wel een aantal verhalen gehoord van oudere mannen waar hun vrouw overleden is aan een ernstige ziekte, en als je 50+ bent heb je ook geen leeftijd meer om de kroeg in te duiken en meisjes te versieren. Zeker niet als je ook nog eens lelijk bent. Misschien kun je seksuele bevrediging beter als mensenrecht zien, zou denk ik de discussie wel goed doen. Maar ergens heb ik het idee dat Nederland anno 2014 nog lang niet zo ver is ;)
  maandag 17 maart 2014 @ 09:10:48 #173
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_137831471
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:25 schreef Yiwei het volgende:

Hoe vaak denken jullie dan aan seks? Wanneer en wat is de aanleiding? Aan singles dan. Voor bezette mannen kan ik het begrijpen, die hebben gewoon hun goddess. Seks is daar expressie van liefde voor elkaar, dus dat valt nog te begrijpen.
Volgens mij denken mannen iedere dag wel een keer aan seks. De aanleiding? Goede vraag, mannelijke behoefte denk ik zo. En wanneer? Op momenten dat het ons uitkomt, en soms ook helemaal niet.
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
  maandag 17 maart 2014 @ 10:50:22 #174
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137833777
Lol, alsof een eerste date veel geld moet kosten :')

3 tientjes ben ik klaar, heb ik alles betaald en dan heb ik de dame in kwestie nog volledig ingepakt ook.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137840678
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:50 schreef fathank het volgende:
3 tientjes ben ik klaar, heb ik alles betaald en dan heb ik de dame in kwestie nog volledig ingepakt ook.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')