abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:01:24 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137685484
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:32 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ohh, dat is wel tof dat je daar zo over kan praten!.

Ja, nja het is natuurlijk wel anders dan als je een vriendin hebt of een ONS met wie je de hele avond hebt lopen geilen.

Maar aan de andere kant is het wel zo makkelijk, je zal nooit afgewezen worden, niks moeilijk doen met versieren en hele dagen en/of avonden er voor uittrekken om haar in bed te krijgen. gewoon binnen babbeltje, drankje, ding doen en gedag. (ook geen hoofdpijn met meiden die verliefd worden!!).

Ja precies, heb al wel eens gehad dat ik het gevoel had dat zo een meid werd gedwongen (ben toen ook weg gegaan).. maar voor de rest geen slechte ervaringen gehad.

Ik vind het persoonlijk wel belangrijk dat er prostituees zijn, het is immers als man heel anders dan als vrouw, een vrouw kan 10 berichtjes sturen en waarschijnlijk krijgt zij er 9 terug die zin hebben om een leuke avond te hebben..

Als je als man 10 berichtjes stuur krijg je met geluk 1 a 2, of soms geen :').. dan heb je dus mannen die echt jaren zonder seks zitten (frustratie, depressie, onzekerheid etc etc)
Ja als je neit een beetje je best doet om jezelf leuk te presenteren zul je inderdaad niet veel reactie krijgen.

'Ze moeten me maar accepteren hoe ik ben' :')

Je kan ook gewoon eens je best doen en zorgen dat je er leuk uitziet. Of denk je dat een mooie vrouw er geen moeite voor doet om er leuk uit te zien? Dat ze voor de lol 3x per week naar de sportschool gaat, 1x per 2 weken naar de schoonheidssalon etc.

Mannen die klagen dat ze niks kunnen regelen zijn veelal afgestompte zolderkamerjochies zonder realiteitsbesef en eigenwaarde. "Ja maar ik ben niet zo knap of gespierd als hem, ik ben maar zielig". Fuck dat, wees de beste versie van jezelf die je kunt zijn, zonder zelfmedelijden. Onderneem actie als je leven werkelijk zo kut is omdat de vrouwen je niet zien staan. Niks komt vanzelf, je zult zelf het heft in handen moeten nemen. In een hoekje liggen huilen kan in de hemel ook. Het is tijd voor actie, hier en nu. En geen "ja maar". Ja maar = nee.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137699496
Hoezo wordt er gelijk vanuit gegaan dat een man die in zijn leven één of meerdere malen een prostituee bezoekt gelijk iemand is die in het normale leven nooit beet heeft bij de dames? In mijn ogen zit het niet zo zwart/wit in elkaar....
pi_137699537
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:48 schreef GS-Raw het volgende:
Hoezo wordt er gelijk vanuit gegaan dat een man die in zijn leven één of meerdere malen een prostituee bezoekt gelijk iemand is die in het normale leven nooit beet heeft bij de dames? In mijn ogen zit het niet zo zwart/wit in elkaar....
Omdat de meesten een vaste vriendin zoeken, of wellicht een ONS oid. Wanneer je een prostituee bezoekt en dus geld betaalt, ontstaat al snel de aanname dat een vaste vriendin//ONS zoeken je niet lukt.
pi_137699722
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:49 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:

[..]

Omdat de meesten een vaste vriendin zoeken, of wellicht een ONS oid. Wanneer je een prostituee bezoekt en dus geld betaalt, ontstaat al snel de aanname dat een vaste vriendin//ONS zoeken je niet lukt.
Hmm, zie dat in mijn omgeving anders...
pi_137699750
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:56 schreef GS-Raw het volgende:
Hmm, zie dat in mijn omgeving anders...
Hoe dan?
pi_137699808
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:57 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:

[..]

Hoe dan?
Avondje uit, wat biertjes er in en (misschien via de makkelijke weg) op zoek naar seks zonder gezeik. Of verjaardagen/militaire uitzendingen van vrienden etc....
pi_137699967
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef GS-Raw het volgende:
Avondje uit, wat biertjes er in en (misschien via de makkelijke weg) op zoek naar seks zonder gezeik. Of verjaardagen/militaire uitzendingen van vrienden etc....
Niet zoveel ervaring mee, maar begrijp denk ik wel enigszins wat je bedoelt.
Je bedoelt dus dat prostituees bezoeken wordt gedaan door personen die zin hebben in seks, en niet toevallig in de gelegenheid zijn om op dat moment een ONS op te doen? Waardoor ze dus geen hoerenlopers zijn omdat ze niemand kunnen krijgen.
pi_137700057
Tenzij je een zeeman bent, heb je genoeg tijd om een vrouw te versieren en in bed te lullen. Dus alleen zeemannen mogen naar de hoeren, zonder dat het zonde geld is.
pi_137700070
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:05 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:

[..]

Niet zoveel ervaring mee, maar begrijp denk ik wel enigszins wat je bedoelt.
Je bedoelt dus dat prostituees bezoeken wordt gedaan door personen die zin hebben in seks, en niet toevallig in de gelegenheid zijn om op dat moment een ONS op te doen? Waardoor ze dus geen hoerenlopers zijn omdat ze niemand kunnen krijgen.
Ik denk dat er honderden verschillende mensen zijn die prostituees bezoeken met honderden verschillende motieven :-)
pi_137700439
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef GS-Raw het volgende:
Ik denk dat er honderden verschillende mensen zijn die prostituees bezoeken met honderden verschillende motieven :-)
Klopt. Al is het niet slim om tegen vrouwen te vertellen natuurlijk, want de meesten knapper erop af.
pi_137702988
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:21 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:

[..]

Klopt. Al is het niet slim om tegen vrouwen te vertellen natuurlijk, want de meesten knapper erop af.
In postzegeltje Nederland wel ja.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137705138
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:45 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Godverdomme verkaasde Latino. Begin nu ineens te begrijpen waar het mis gaat bij jou :')
Liever hoe ik ben, dan dat ik word gebruikt voor mijn geld :P. (je hebt tegenwoordig namelijk veel meiden die dat doen)
Waz met jou!
pi_137705401
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja als je neit een beetje je best doet om jezelf leuk te presenteren zul je inderdaad niet veel reactie krijgen.

'Ze moeten me maar accepteren hoe ik ben' :')

Je kan ook gewoon eens je best doen en zorgen dat je er leuk uitziet. Of denk je dat een mooie vrouw er geen moeite voor doet om er leuk uit te zien? Dat ze voor de lol 3x per week naar de sportschool gaat, 1x per 2 weken naar de schoonheidssalon etc.

Mannen die klagen dat ze niks kunnen regelen zijn veelal afgestompte zolderkamerjochies zonder realiteitsbesef en eigenwaarde. "Ja maar ik ben niet zo knap of gespierd als hem, ik ben maar zielig". Fuck dat, wees de beste versie van jezelf die je kunt zijn, zonder zelfmedelijden. Onderneem actie als je leven werkelijk zo kut is omdat de vrouwen je niet zien staan. Niks komt vanzelf, je zult zelf het heft in handen moeten nemen. In een hoekje liggen huilen kan in de hemel ook. Het is tijd voor actie, hier en nu. En geen "ja maar". Ja maar = nee.
Overigens moet je niet denken dat ik een zolderkamer autist ben die elke dag pizza eet... ik sport 6 a 7 x per week.. en zie er als ik het zelf mag zeggen niet verkeerd uit (check fobo maar).

Je hebt gelijk hoor... heb al een PUA boek besteld _O- kijken of ik wat dingen daarvan kan gebruiken om even rond te kloten met dames.

inb4 die shit is fake het werkt niet etc etc.
Waz met jou!
pi_137705435
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:00 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Overigens moet je niet denken dat ik een zolderkamer autist ben die elke dag pizza eet... ik sport 6 a 7 x per week.. en zie er als ik het zelf mag zeggen niet verkeerd uit (check fobo maar).

Je hebt gelijk hoor... heb al een PUA boek besteld _O- kijken of ik wat dingen daarvan kan gebruiken om even rond te kloten met dames.

inb4 die shit is fake het werkt niet etc etc.
Je hebt geen fobo?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_137705663
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Je hebt geen fobo?
Wel toch?

Fotoboek van Just_some_random_dude
Waz met jou!
pi_137705697
Als je wilt trouwen, maar je bent een hork in versieren: Syrische vrouwen kosten 1000 tot 1500 euro per stuk. Dat is voor de gemiddelde man wel op te brengen.

Stond laatst een artikel over in de krant. Veel Turkse mannen nemen er eentje.
pi_137705796
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:07 schreef jaha het volgende:
Als je wilt trouwen, maar je bent een hork in versieren: Syrische vrouwen kosten 1000 tot 1500 euro per stuk. Dat is voor de gemiddelde man wel op te brengen.

Stond laatst een artikel over in de krant. Veel Turkse mannen nemen er eentje.
link please _O- hahahah

Zal die optie bewaren voor als het echt niks wordt :P :')
Waz met jou!
pi_137705949
quote:
Er staat geen linkje in je profiel. Maar je ziet er niet slecht uit inderdaad.
pi_137706008
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Er staat geen linkje in je profiel. Maar je ziet er niet slecht uit inderdaad.
Vaag, weet jij misschien hoe ik dat dan kan activeren? :P.

Dankje :).
Waz met jou!
pi_137706045
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:13 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Vaag, weet jij misschien hoe ik dat dan kan activeren? :P.

Dankje :).
Geen idee, ik dacht dat dat automatisch ging.
pi_137706048
ik denk dat de volgende factoren een rol spelen (overigens niet hoe ik er over denk, maar hoe ik denk dat er door mensen naar wordt gekeken:

1. Een groot deel van de reden waarom seks hebben met een meisje cool wordt gevonden is vanwege het feit dat je haar hebt weten te versieren/scoren. Het is een soort van toonbeeld van een alpha zijn. Een vrouw ervoor betalen is juist zielig, het is een soort van toegeven dat je het niet kan.
2. Je betaalt haar ervoor, dus zij doet het niet omdat ze er blij van wordt, maar omdat ze er geld mee verdient. Dit past niet bij het beeld dat veel mensen hebben bij seks. Seks moet leuk zijn voor beiden, het moet intiem zijn, het moet een toonbeeld van liefde of in ieder geval affectie/aantrekkingskracht zijn.
3. Er zijn veel misstanden binnen de prostitutie, als hoerenloper is de kans groot dat jij bijdraagt aan deze misstanden.

Ik zou zelf niet naar een prostituee gaan met name vanwege de tweede en derde reden. Een groot deel van waarom seks leuk is, is omdat je zo intiem contact/plezier hebt met elkaar. Ik denk niet dat ik geil kan worden van iemand waarvan ik weet dat zij niet opgewonden raakt van ons contact.

[ Bericht 14% gewijzigd door WJMW op 13-03-2014 20:22:01 ]
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_137706098
Napoleon is ook ontmaagd door een hoer, en ook hij schaamde zich er voor.
pi_137706162
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:09 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

link please _O- hahahah

Zal die optie bewaren voor als het echt niks wordt :P :')
Vooruit omdat je het zo lief vraagt. Blijkt nog goedkoper te zijn trouwens:
http://www.gelderlander.n(...)sche-vrouw-1.4250744
pi_137706407
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:17 schreef jaha het volgende:

[..]

Vooruit omdat je het zo lief vraagt. Blijkt nog goedkoper te zijn trouwens:
http://www.gelderlander.n(...)sche-vrouw-1.4250744
hahaha wauw dat is wel echt extreem.

Trouwen wil ik sowieso niet, maar ik ga geen vrouw geld geven om te doen alsof ze verliefd op mij is.. dat gaat mij dan weer te ver :P.
Waz met jou!
pi_137720048
quote:
:D

Gast, jij loopt een club binnen en je hebt zo 10 meiden die je bewonderen. Drop die rare "Nederlandse" houding en begin gewoon een normaal gesprek zoals hier. Ja, latina's zijn jaloers, ja ze willen constant aandacht. Aan jou de taak daarmee om te gaan. Ze constant plezieren is niet de manier.

tease & please. Dat werkt.

Al geloof ik niet dat dit jouw foto is. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')