abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138017077
Feministen en de in jouw woorden slappe vrouwen verhouden zich tot communisten en SP'ers: Er bestaat een verschil in actief militaristisch een ideologie "op de kaart zetten" en het ergens mee eens zijn.

Daarnaast zou je het feminisme ook als "vrouwelijk" antwoord op het Sadisme zien. Dat is (in de vorm van het Libertinisme) ook een filosofische stroming geweest binnen het rijke palet van filosofische stromingen die de mensheid gekend heeft.
pi_138017222
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:25 schreef eight het volgende:
Wat is de definitie van hoer eigenlijk??
Als scheldwoord kun je het van toepassing laten verklaren op alle seksueel actieve vrouwen - en dat is nou juist het probleem. Er zijn gebieden in West-Europa waar je als vrouw niet alleen over straat kunt lopen. Een fundamenteel probleem waar mensen die makkelijk "alle vrouwen zijn hoeren" roepen aan voorbijgaan.

Als maatschappelijke term zou ik vooral vrouwen willen kenschetsen die seksualiteit met meerdere mannen aanwendt als middel van bestaan (als werk dus). Grijze gebieden zijn dan masseuses en striptease-danseressen en studentes die voor de kick, of voor het geld een enkele keer "bijklussen".
pi_138020647
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:25 schreef eight het volgende:
Als ik kijk naar enquêtes waarin vrouwen aangeven wat nu de belangrijkste eisen zijn voor een partner staat 'een goede baan hebben' altijd hoog genoteerd.
Een goede baan = goed salaris en dus meer geld/luxe voor vrouwen.

Vrouwen die dit als harde eis stellen zijn toch eigenlijk ook verkapte hoeren?
Een beetje wel eigenlijk...

Wat is de belangrijkste eis van mannen eigenlijk? :D
pi_138021065
Hoe ziet de perfecte vrouw er uit?

Wat zoekt de huidige alleenstaande man in een vrouw? Wanneer is een vrouw perfect? Veel, zo blijkt uit een recente rondvraag. De ideale perfecte vrouw beschikt over een goede seksappetijt, geniet van een lekker maal, mag meer verdienen maar moet ook thuis voor de kinderen wil zorgen. Hoe ziet de perfecte vrouw er dan uit?

Checklist.
Voor de perfecte vrouw moet je heel kieskeurig zijn. Zo staat bovenaan de checklist het uiterlijk. Zelfs de vorm van het achterste is van belang. Verder verwacht de man dat ze mooi op gewicht blijft en geniet van een heerlijk maal elke dag. Het samen eten vind de man dus ook belangrijk. Wat de man ook verwacht is glanzend haar en ze moet zelfverzekerd genoeg zijn om zonder make-up de deur uit te gaan. Een extra optie die mannen zouden willen kiezen is dat de vrouw binnen 10 minuten klaargestoomd is om mee uit eten te gaan.

en dit zijn de eisen van de heren :D
pi_138024433
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe ziet de perfecte vrouw er uit?

Wat zoekt de huidige alleenstaande man in een vrouw? Wanneer is een vrouw perfect? Veel, zo blijkt uit een recente rondvraag. De ideale perfecte vrouw beschikt over een goede seksappetijt, geniet van een lekker maal, mag meer verdienen maar moet ook thuis voor de kinderen wil zorgen. Hoe ziet de perfecte vrouw er dan uit?

Checklist.
Voor de perfecte vrouw moet je heel kieskeurig zijn. Zo staat bovenaan de checklist het uiterlijk. Zelfs de vorm van het achterste is van belang. Verder verwacht de man dat ze mooi op gewicht blijft en geniet van een heerlijk maal elke dag. Het samen eten vind de man dus ook belangrijk. Wat de man ook verwacht is glanzend haar en ze moet zelfverzekerd genoeg zijn om zonder make-up de deur uit te gaan. Een extra optie die mannen zouden willen kiezen is dat de vrouw binnen 10 minuten klaargestoomd is om mee uit eten te gaan.

en dit zijn de eisen van de heren :D
En prachtig hoe je "het feminisme" weergeeft; dit zijn dan "de" eisen van "de" heren... Normale mensen (mannen en vrouwen) bekijken dit van geval tot geval.

Feminisme is dezelfde houding als de TS mee begon; "ja, het ligt allemaal aan hun, niet aan mij". Een direct vooringenomen houding, een negativistische, een beschuldigende..

Slappe mannetjes die vrouwen de schuld geven van hun eigen falen en slappe vrouwtjes die het feminisme gebruiken om zichzelf beter te voelen.

Een echt sterke en aantrekkelijke vrouw is daarom per definitie geen feminist.

Feminisme (en de antivrouwenhouding van de onzekere mannetjes) komt voort uit een negatief zelfbeeld. Dom en onnodig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138024547
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef El_Matador het volgende:
En prachtig hoe je "het feminisme" weergeeft. Normale mensen (mannen en vrouwen) bekijken dit van geval tot geval.
JA, ik heb dat stukkie toch niet geschreven :D
pi_138024717
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

JA, ik heb dat stukkie toch niet geschreven :D
Nee, maar die conclusie was wel van jou. ;)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138024809
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, maar die conclusie was wel van jou. ;)
Neh... was geen conclusie van mij, ik heb gewoon een beetje zitten googelen....

Lijkt me sterk dat dit klopt om eerlijk te zijn... :+
pi_138024857
Ah, het woord gevonden wat ik zocht, zowel voor feminisme als voor die "R&P-onzekere jongetjes-houding", is verongelijkt.

Eeuwig blijven klagen over het andere geslacht en net zo hard klagen dat anderen niks in hen zien.... ja duh!

pi_138024994
Sterke mannen klagen niet over vrouwen die voorrang krijgen, minder hoeven te betalen en een dagje langer ziek mogen zijn. Sterke vrouwen klagen niet over mannen die meer verdienen, sneller doorgroeien, etc.

Een feminist in Nederland slaat ook nergens op. Het land is het meest gefeminiseerde ter wereld. TEveel.

zaterdag 22 maart 2014 @ 00:46:40 #287
424509 Wilgekatje
niet uit de wilg te kijken
pi_138028382
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:18 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Overwegend hetero. Die kende ik nog niet. Hoe werkt dat :?
Met 'overwegend hetero' bedoel ik dat ik in principe op mannen val, maar dat ik vrouwen ook wel interessant vind en dan met name visueel. Aka: ik vind vrouwen prachtig om te zien, maar val voor de rest -met name qua aanraking- op mannen.

Waar ik trouwens problemen mee heb is generalisaties. Als ik iets belangrijk vind, zijn het gelijke kansen en gelijke rechten voor mannen, vrouwen, grote of kleine mensen, zwart of wit, homo of hetero's etc. Als individu beoordeeld of veroordeeld worden op basis van wat wie je als persoon bent, niet op basis van uiterlijkheden en vooroordelen. Natuurlijk bestaan er vooroordelen, ik betrap mezelf er helaas nog vaak genoeg op, de kunst is om je ervan bewust te zijn en anderen een eerlijke kans te geven.

Wat gelijkheid betreft valt er nog veel te winnen, voor vrouwen maar ook voor mannen. Als ik kijk naar hoeveel minder rechten vaders hebben dan moeders bijvoorbeeld. Voor een stukje misschien logisch, omdat vrouwen fysiek meer moeite moeten doen en middels borstvoeding een directie fysieke connectie hebben met het kind, maar soms gaat het heel erg mis daardoor (qua vaderrechten, vaders die de zorg niet krijgen zelfs als het objectief beter zou zijn voor het kind). Wat me ook zorgen baart is het onderwijs. Dit is inmiddels zo sterk gericht op reflectie e.d. dat het meisjes meer aanspreekt dan jongens, waardoor de laatste groep steeds minder hoog opgeleid zullen worden. Differentiatie is gelukkig een hot topic, dus ik hoop dat dit ook in de lesprogramma's terug gaat komen.
Vrouwen zijn er ook nog niet. Qua topfunctie denk ik dat er altijd wel meer mannen dan vrouwen zullen zijn i.v.m. testorsteron en ambities, maar een glazen plafond voor vrouwen bestaat toch ook nog steeds in Nederland, met name in sommige sectoren.

Maar goed, we zijn al heel wat verder dan 50 jaar geleden, en met internet in onze cultuur ingebed denk ik dat gelijkheid dichterbij dan ooit is. Op internet is iedereen in den beginne namelijk gelijk. Respect moet je verdienen op basis van wat je zegt en doet, los van wat je bent. Dat zal zich de komende decennia steeds dieper in onze maatschappij inwortelen. We komen er wel. :)

Anyway, dit topic ging toch over hoeren en waarom er nog steeds een taboe op rust?
Ik bedacht me vandaag dat op het zeggen dat je een hoer bent, een waarschijnlijk veel groter taboe rust.
pi_138045103
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:46 schreef Wilgekatje het volgende:

[..]

Met 'overwegend hetero' bedoel ik dat ik in principe op mannen val, maar dat ik vrouwen ook wel interessant vind en dan met name visueel. Aka: ik vind vrouwen prachtig om te zien, maar val voor de rest -met name qua aanraking- op mannen.

Waar ik trouwens problemen mee heb is generalisaties. Als ik iets belangrijk vind, zijn het gelijke kansen en gelijke rechten voor mannen, vrouwen, grote of kleine mensen, zwart of wit, homo of hetero's etc. Als individu beoordeeld of veroordeeld worden op basis van wat wie je als persoon bent, niet op basis van uiterlijkheden en vooroordelen. Natuurlijk bestaan er vooroordelen, ik betrap mezelf er helaas nog vaak genoeg op, de kunst is om je ervan bewust te zijn en anderen een eerlijke kans te geven.

Wat gelijkheid betreft valt er nog veel te winnen, voor vrouwen maar ook voor mannen. Als ik kijk naar hoeveel minder rechten vaders hebben dan moeders bijvoorbeeld. Voor een stukje misschien logisch, omdat vrouwen fysiek meer moeite moeten doen en middels borstvoeding een directie fysieke connectie hebben met het kind, maar soms gaat het heel erg mis daardoor (qua vaderrechten, vaders die de zorg niet krijgen zelfs als het objectief beter zou zijn voor het kind). Wat me ook zorgen baart is het onderwijs. Dit is inmiddels zo sterk gericht op reflectie e.d. dat het meisjes meer aanspreekt dan jongens, waardoor de laatste groep steeds minder hoog opgeleid zullen worden. Differentiatie is gelukkig een hot topic, dus ik hoop dat dit ook in de lesprogramma's terug gaat komen.
Vrouwen zijn er ook nog niet. Qua topfunctie denk ik dat er altijd wel meer mannen dan vrouwen zullen zijn i.v.m. testorsteron en ambities, maar een glazen plafond voor vrouwen bestaat toch ook nog steeds in Nederland, met name in sommige sectoren.

Maar goed, we zijn al heel wat verder dan 50 jaar geleden, en met internet in onze cultuur ingebed denk ik dat gelijkheid dichterbij dan ooit is. Op internet is iedereen in den beginne namelijk gelijk. Respect moet je verdienen op basis van wat je zegt en doet, los van wat je bent. Dat zal zich de komende decennia steeds dieper in onze maatschappij inwortelen. We komen er wel. :)

Anyway, dit topic ging toch over hoeren en waarom er nog steeds een taboe op rust?
Ik bedacht me vandaag dat op het zeggen dat je een hoer bent, een waarschijnlijk veel groter taboe rust.
Ok snap het overwegend hetero gedeelte. Concludeer dat ik in jouw definitie volledig hetero ben. Vind vrouwen en leuker om naar te kijken en om aan te zitten/gezeten te worden. Verder denk ik dat je zegt een mens is een mens ongeacht kleur, sekse en met wie de persoon seks wil hebben en dat ben ik met je eens. Over hoeren en taboes geen mening.
pi_138383872
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef aequus het volgende:
En het is niet persé een taboe, meer een onderwerp waar je niet eens lekker gezellig over gaat praten met je vrienden of vrouwlief
:') :') :') dat is de definitie van taboe lutser
  maandag 31 maart 2014 @ 23:04:29 #290
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_138384058
Het is toch niks aan als je haar meteen in bed krijgt.
moet wel een beetje game vooraf. Dat even los van het feit dat het geld kost , want ik zou zelf nooit gaan betalen :')
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:20:21 #291
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138390273
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 18:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Omdat vrouwen zich daarmee meer verbonden voelen omdat dat aangeleerd is
Daarom is het 'fout'
Daarmee blokkeer je daadwerkelijke keuzevrijheid en zelfbeslissingsrecht

Er is niets dat ondersteunt dat vrouwen beter zijn in zorgen omdat ze nou eenmaal baren
De vrouw geeft borstvoeding, dat;lijkt me reden genoeg om aan te nemen dat de verzorging van een baby voornamelijk op een vrouw aankomt.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 01-04-2014 09:26:54 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:30:55 #292
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138391804
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 18:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Er zijn nog steeds 'manneneigenschappen' en 'vrouweneigenschappen'
Er is nog steeds een rollenpatroon waarbij de vrouw vaak de zorgtaken krijgt en de man het geld gaat verdienen
Er zijn nog steeds mannenberoepen en vrouwenberoepen
Er is nog steeds inkomensongelijkheid
Er is nog nooit een vrouwelijke MP geweest in NL (en dat Hillary Clinton wel eens een vrouwelijke president zou kunnen worden is uitzonderlijk en daardoor steeds reden om er bij stil te staan)
De meerderheid van vrouwen is economisch niet zelfstandig
De algemene beeldvorming is nog steeds dat als een vrouw gaat werken het gezin daaronder lijdt
etc etc

En dat heeft natuurlijk allemaal nog te maken met de cultuur waarin wij opgroeien.
Elk meisje dat geboren word, word gevormd door deze manier van kijken naar vrouwen en de verwachtingen die er in onze samenleving zijn. Dus hebben vrouwen nog steeds niet dezelfde opties als mannen
De patronen in onze samenleving liggen enorm vast
Er was een opleving in een bepaald deel van de samenleving tijdens de 2e feministische golf maar de emancipatie van vrouwen is nog lang niet voltooid
Ik zou bijna zeggen dat door het gebrek aan aandacht voor het maatschappelijke probleem de laatste decennia we zelfs weer stappen achteruit hebben gezet
Vrouwen tot 30 jaar verdienen meer dan mannen inderdaad.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:35:03 #293
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138391916
Ohja, laten we duizenden jaren evolutie gaan ontkennen en vrouwen en mannen als gelijken behandelen :'). Mannen en vrouwen zijn gewoon niet gelijk. Ook dat gemekker over dat er meer vrouwen in de top van het bedrijfsleven moeten komen etc. Dan moeten ze misschien ook eens net zo hard gaan werken als de mannen in die top en niet 3x met zwangerschapsverlof gaan en klagen over bekkeninstabiliteit etc. Dat hebben ze tegenwoordig ook allemaal als ze moeten gaan werpen. Hup na 25 weken lekker thuisblijven want ze kunnen echt niet meer werken door bekkeninstabiliteit. Wat een onzin, alsof je daardoor niet gewoon op je bureaustoel kan zitten :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 21:42:10 #294
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_138413825
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 04:54 schreef schvvmert het volgende:
Het is wat treurig dat je moet dokken om te neuken.
Die gedachte hield ik er ook lang op na. Maar ergens is een hoerenloper zo gek nog niet. Kijk, wanneer je echt geen zin/tijd hebt om energie in een vrouw te stoppen is dit een prima alternatief lijkt me.

Je doet je ding, je betaalt X, en je bent weer pleite. Win voor iedereen wanneer je er 0 tijd in wil steken en vooral niet geïnteresseerd bent in diepgang (hihi hij zei diep) met een vrouw.

Feitelijk heb je als het goed is ook veel geld in je huidige vriendin gestoken. Je nam der een keer mee uit eten, je betaalde haar eerste drankjes etc. Per saldo is dat dus gelijk, ware het niet dat de hoerenloeper het gezeik van een vrouw niet aan hoeft te horen :') Die neukt een hoer en is weer pleite.
Jij moet nog eens een uur lang aanhoren hoe dik je vriendin zich wel niet voelt. Of weet ik veel wat voor andere crap.

Overigens ben ik zelf nog nooit naar een hoer geweest en zie ik mij dat ook niet zo gauw doen :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_138422891
quote:
Kijk, wanneer je echt geen zin/tijd hebt om energie in een vrouw te stoppen
Dat is nou juist het probleem. Ik heb een keer een galafeest gehad, stad en land af lopen zoeken naar een meisje dat uiteindelijk met me mee wilde op voorwaarde dat onze intimiteit beperkt bleef tot arm in arm op de foto gaan. Geef je 60 euro uit aan een toeganskaartje, 70 euro aan een etentje en 200 aan nieuwe schoenen, en dan de hele avond alle andere mensen zien tongzoenen.

Ik heb toen ik die nacht over de wallen naar huis fietste heel hard moeten vechten tegen mijn neiging om de rood versierde raampjes aan de binnenkant te gaan verkennen...
pi_138422978
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 00:30 schreef jaha het volgende:

[..]

Dat is nou juist het probleem. Ik heb een keer een galafeest gehad, stad en land af lopen zoeken naar een meisje dat uiteindelijk met me mee wilde op voorwaarde dat onze intimiteit beperkt bleef tot arm in arm op de foto gaan. Geef je 60 euro uit aan een toeganskaartje, 70 euro aan een etentje en 200 aan nieuwe schoenen, en dan de hele avond alle andere mensen zien tongzoenen.

Ik heb toen ik die nacht over de wallen naar huis fietste heel hard moeten vechten tegen mijn neiging om de rood versierde raampjes aan de binnenkant te gaan verkennen...
Wil je nu zeggen dat je recht had om geneukt te worden door dat meisje of ehh?
Je kunt geen verwachtingen stellen, alleen je best doen.
Rustig aan.
  woensdag 2 april 2014 @ 01:52:44 #297
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_138424398
Net of je haar dan mag meenemen om uit wonen, want het kost je zoveel
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  woensdag 2 april 2014 @ 09:13:10 #298
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138426456
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die gedachte hield ik er ook lang op na. Maar ergens is een hoerenloper zo gek nog niet. Kijk, wanneer je echt geen zin/tijd hebt om energie in een vrouw te stoppen is dit een prima alternatief lijkt me.

Je doet je ding, je betaalt X, en je bent weer pleite. Win voor iedereen wanneer je er 0 tijd in wil steken en vooral niet geïnteresseerd bent in diepgang (hihi hij zei diep) met een vrouw.

Feitelijk heb je als het goed is ook veel geld in je huidige vriendin gestoken. Je nam der een keer mee uit eten, je betaalde haar eerste drankjes etc. Per saldo is dat dus gelijk, ware het niet dat de hoerenloeper het gezeik van een vrouw niet aan hoeft te horen :') Die neukt een hoer en is weer pleite.
Jij moet nog eens een uur lang aanhoren hoe dik je vriendin zich wel niet voelt. Of weet ik veel wat voor andere crap.

Overigens ben ik zelf nog nooit naar een hoer geweest en zie ik mij dat ook niet zo gauw doen :+
Maar in een relatie is het toch niet zo dat de man alles betaald? Hier tenminste niet, hier is het 50/50.
Als je dan kijkt dat als we bij elkaar zijn we iedere dag seks hebben dan is dat toch wel een heel stuk goedkoper.
Daarnaast kook ik lekker voor hem, doe het huishouden, doe de boodschappen enz, stel je eens voor dat je ook een huishoudster en kok zou moeten betalen.

:P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 3 april 2014 @ 21:42:38 #299
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_138485761
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:58 schreef Trollscience het volgende:

[..]

:') :') :') dat is de definitie van taboe lutser
Nee, dat is meer dat er niet over gepraat mag worden.
Hetzelfde dat ik niet tijdens het eten over mijn heerlijke schijtpartij ga praten van gisteren.
Het is geen taboe maar gewoon niet gepast of heel slim.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:59:47 #300
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_138544532
Ik heb zelf meerdere keren prostituees bezocht, ben single en nooit een lange of serieuze relatie gehad. Ik ben er open over en heb het aan meerdere mensen verteld en de meeste mensen hebben er echt geen moeite mee, op 2 enkelingen na. Die hebben zoiets van ''moet hij zelf weten''.

Over de service die de meiden geven: die is meestal bij een privéhuis of seksclub wel wat beter dan bij de raamprostitutie. Al heb ik wel 2 keer zeer goede seks gehad bij raamprostitutees. Bij een privéhuis en een seksclub betaal je meer maar mag je dan ook langer blijven. Je kan uiteraard ook minder betalen en minder lang blijven. Bij seksclubs bleef ik altijd 1 uur en bij raamprostituees duurt het meestal 20 minuten.

Ben er wel bijna zeker van dat bij seksclubs en privéhuizen het aantal gedwongen gevallen minder of zelfs fors minder is dan bij raamprostituees. De vrijwilligheid is wel groter.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')