quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef aequus het volgende:
En het is niet persé een taboe, meer een onderwerp waar je niet eens lekker gezellig over gaat praten met je vrienden of vrouwlief
De vrouw geeft borstvoeding, dat;lijkt me reden genoeg om aan te nemen dat de verzorging van een baby voornamelijk op een vrouw aankomt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat vrouwen zich daarmee meer verbonden voelen omdat dat aangeleerd is
Daarom is het 'fout'
Daarmee blokkeer je daadwerkelijke keuzevrijheid en zelfbeslissingsrecht
Er is niets dat ondersteunt dat vrouwen beter zijn in zorgen omdat ze nou eenmaal baren
Vrouwen tot 30 jaar verdienen meer dan mannen inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds 'manneneigenschappen' en 'vrouweneigenschappen'
Er is nog steeds een rollenpatroon waarbij de vrouw vaak de zorgtaken krijgt en de man het geld gaat verdienen
Er zijn nog steeds mannenberoepen en vrouwenberoepen
Er is nog steeds inkomensongelijkheid
Er is nog nooit een vrouwelijke MP geweest in NL (en dat Hillary Clinton wel eens een vrouwelijke president zou kunnen worden is uitzonderlijk en daardoor steeds reden om er bij stil te staan)
De meerderheid van vrouwen is economisch niet zelfstandig
De algemene beeldvorming is nog steeds dat als een vrouw gaat werken het gezin daaronder lijdt
etc etc
En dat heeft natuurlijk allemaal nog te maken met de cultuur waarin wij opgroeien.
Elk meisje dat geboren word, word gevormd door deze manier van kijken naar vrouwen en de verwachtingen die er in onze samenleving zijn. Dus hebben vrouwen nog steeds niet dezelfde opties als mannen
De patronen in onze samenleving liggen enorm vast
Er was een opleving in een bepaald deel van de samenleving tijdens de 2e feministische golf maar de emancipatie van vrouwen is nog lang niet voltooid
Ik zou bijna zeggen dat door het gebrek aan aandacht voor het maatschappelijke probleem de laatste decennia we zelfs weer stappen achteruit hebben gezet
Die gedachte hield ik er ook lang op na. Maar ergens is een hoerenloper zo gek nog niet. Kijk, wanneer je echt geen zin/tijd hebt om energie in een vrouw te stoppen is dit een prima alternatief lijkt me.quote:Op woensdag 12 maart 2014 04:54 schreef schvvmert het volgende:
Het is wat treurig dat je moet dokken om te neuken.
Dat is nou juist het probleem. Ik heb een keer een galafeest gehad, stad en land af lopen zoeken naar een meisje dat uiteindelijk met me mee wilde op voorwaarde dat onze intimiteit beperkt bleef tot arm in arm op de foto gaan. Geef je 60 euro uit aan een toeganskaartje, 70 euro aan een etentje en 200 aan nieuwe schoenen, en dan de hele avond alle andere mensen zien tongzoenen.quote:Kijk, wanneer je echt geen zin/tijd hebt om energie in een vrouw te stoppen
Wil je nu zeggen dat je recht had om geneukt te worden door dat meisje of ehh?quote:Op woensdag 2 april 2014 00:30 schreef jaha het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem. Ik heb een keer een galafeest gehad, stad en land af lopen zoeken naar een meisje dat uiteindelijk met me mee wilde op voorwaarde dat onze intimiteit beperkt bleef tot arm in arm op de foto gaan. Geef je 60 euro uit aan een toeganskaartje, 70 euro aan een etentje en 200 aan nieuwe schoenen, en dan de hele avond alle andere mensen zien tongzoenen.
Ik heb toen ik die nacht over de wallen naar huis fietste heel hard moeten vechten tegen mijn neiging om de rood versierde raampjes aan de binnenkant te gaan verkennen...
Maar in een relatie is het toch niet zo dat de man alles betaald? Hier tenminste niet, hier is het 50/50.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gedachte hield ik er ook lang op na. Maar ergens is een hoerenloper zo gek nog niet. Kijk, wanneer je echt geen zin/tijd hebt om energie in een vrouw te stoppen is dit een prima alternatief lijkt me.
Je doet je ding, je betaalt X, en je bent weer pleite. Win voor iedereen wanneer je er 0 tijd in wil steken en vooral niet geïnteresseerd bent in diepgang (hihi hij zei diep) met een vrouw.
Feitelijk heb je als het goed is ook veel geld in je huidige vriendin gestoken. Je nam der een keer mee uit eten, je betaalde haar eerste drankjes etc. Per saldo is dat dus gelijk, ware het niet dat de hoerenloeper het gezeik van een vrouw niet aan hoeft te horenDie neukt een hoer en is weer pleite.
Jij moet nog eens een uur lang aanhoren hoe dik je vriendin zich wel niet voelt. Of weet ik veel wat voor andere crap.
Overigens ben ik zelf nog nooit naar een hoer geweest en zie ik mij dat ook niet zo gauw doen
Nee, dat is meer dat er niet over gepraat mag worden.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is de definitie van taboe lutser
Eerlijk verhaal.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:59 schreef StarmanFR het volgende:
Ik heb zelf meerdere keren prostituees bezocht, ben single en nooit een lange of serieuze relatie gehad. Ik ben er open over en heb het aan meerdere mensen verteld en de meeste mensen hebben er echt geen moeite mee, op 2 enkelingen na. Die hebben zoiets van ''moet hij zelf weten''.
Over de service die de meiden geven: die is meestal bij een privéhuis of seksclub wel wat beter dan bij de raamprostitutie. Al heb ik wel 2 keer zeer goede seks gehad bij raamprostitutees. Bij een privéhuis en een seksclub betaal je meer maar mag je dan ook langer blijven. Je kan uiteraard ook minder betalen en minder lang blijven. Bij seksclubs bleef ik altijd 1 uur en bij raamprostituees duurt het meestal 20 minuten.
Ben er wel bijna zeker van dat bij seksclubs en privéhuizen het aantal gedwongen gevallen minder of zelfs fors minder is dan bij raamprostituees. De vrijwilligheid is wel groter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |