Het zijn er altijd minimaal 3 (onlo, ik, sjaak). Als die 2 niet meekennen, ga ik nl. sowieso ook niet. Zonder de reus van Rotterdam en een ventje die drukker kan zijn dan een cokesnuivende ADHD'ert om me heen is er geen pest aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja laatm aar ff weten. Als t lukt dan ga ik maar al te graag mee
Tenzij we een grote groep heben, weinig zin om solo te zitten daar
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het zijn er altijd minimaal 3 (onlo, ik, sjaak). Als die 2 niet meekennen, ga ik nl. sowieso ook niet. Zonder de reus van Rotterdam en een ventje die drukker kan zijn dan een cokesnuivende ADHD'ert om me heen is er geen pest aan.
Ik wil dan misschien ook wel mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het hangt allemaal ervan af of een bepaald trucje dat steeds populairder wordt nog steeds werkt tegen die tijd. Probleem met een groeiende FLKG is ook dat clubs/politie steeds meer doorkrijgen hoe het werkt.
Dat was ook mijn laatste keer geloof ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil dan misschien ook wel mee.
Laatste keer dat ik naar PSV ging was een groot succes, dus ik breng geluk. Het werd toen maar 10-0.
vader van Gudde?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:49 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb trouwens een gifje gemaakt van onze Dirk.
[ link | afbeelding ] GIFSoup
dit lijkt mij leuk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil dan misschien ook wel mee.
Laatste keer dat ik naar PSV ging was een groot succes, dus ik breng geluk. Het werd toen maar 10-0.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit lijkt mij leuk.
dat je mee gaat dan
niet de 10-0
Lijkt mij wel leukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit lijkt mij leuk.
dat je mee gaat dan
niet de 10-0
Ik zal maar niet zeggen wat mij leuk lijktquote:
Hehe ik kan het wel radenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat mij leuk lijkt
Behalve dat typ mee gaat dan...
Met de trein naar Polen? Lijkt mij heerlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat mij leuk lijkt
We doen groepsretour. 6,40 de man.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
Bij de AH kun je nu trouwens van die NS dagkaarten kopen voor nog geen 2 tientjes.
Rijmt het op Biocide ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik kan het wel raden
Typisch is volgens mij ook heel gezellig hoor.
Ah, daar teken ik ook wel voor ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We doen groepsretour. 6,40 de man., ongeacht waar je vandaan komt.
Ja dat is heel flauw. Foei! Al kun je in Polen wel goedkoop drinken volgens mijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met de trein naar Polen? Lijkt mij heerlijk.
Beetje flauw. Karina is best wel okee..
Daarom, niets mis mee johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is heel flauw. Foei! Al kun je in Polen wel goedkoop drinken volgens mij
Is goed. En ik ken alleen Lexie ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kom dan eens bieren voor de wedstrijd man, lul.
Is lachen man.quote:
dat andere wat rijmt op keuken is daar ook goedkoopquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja datOok goedkoop daar volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |