Jep, aardappel anders, gruwelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:50 schreef Ouwesok het volgende: [..] Het blijft op een of andere manier een beetje als een soort dreigement klinken
![]()
Komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Absoluut maar ontzettend zwaar. Logisch als je 7 maanden zo goed als niets hebt uitgevoerd.
Ik vind dat echt lekker. Niette vaak maar eens in de zoveel tijdquote:
Waarom maak je niet gewoon aardappel gratin, pakje goedkope H slagroom, wat zout, klein beetje knoflook, veel goedkoper, veel lekkerder, veel gezonderquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind dat echt lekker. Niette vaak maar eens in de zoveel tijd
Ik kan kijken of ik nog ergens een brace heb.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
Remmen en draaien tegelijk
en aangezien hij al wat gevoelig aanvoelde is t net teveel
als ik m nu gebogen heb is t goed, en gestrekt ook, maar dr tussenin ga ik door de grond
Omdat ik dit zo lekker vind. Aardappelen, spinazie, gehakt en aardappel anders met een beetje kaas erover in de oven. Ik vind dat lekker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom maak je niet gewoon aardappel gratin, pakje goedkope H slagroom, wat zout, klein beetje knoflook, veel goedkoper, veel lekkerder, veel gezonder
Na hoeveel lessen mag je zelfstandig hardlopenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nee was aan het hardlopen. Jeej les 7 van Evy is gelukt.
WWW.rennenmetEvy.nl dat moet wel wat verduidelijken denk ik haha.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:45 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Na hoeveel lessen mag je zelfstandig hardlopen
en wie is toch die Evy ?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:21 schreef Merlijn het volgende:
Mijn rustige avond was ook verpest. Lekkage in de meterkast... Halve gang gesloopt en nu dus verplicht om deze week een nieuwe gangkast te makenKan ik op zoek naar een fatsoenlijk schuifdeursysteem, want 3 verschillende maten louvredeuren op 2 meter gaat natuurlijk niet uit zien
Ik hou het voorlopig maar bij langzaamlopen denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
WWW.rennenmetEvy.nl dat moet wel wat verduidelijken denk ik haha.
Haha het valt me op hoe snel de conditie omhoog gaat. Bij de eerste les stortte ik bij de eerste 2 minuten bijna ten aarde. Nu vandaag een 4 minuten gelopen en dat ging heel soepel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig maar bij langzaamlopen denk ik
heb ik je toch gezegdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha het valt me op hoe snel de conditie omhoog gaat. Bij de eerste les stortte ik bij de eerste 2 minuten bijna ten aarde. Nu vandaag een 4 minuten gelopen en dat ging heel soepel.
Ik heb mijn vriend ook eindelijk zo ver gekregen om het te gaan proberen! Morgen gaan we er mee beginnenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha het valt me op hoe snel de conditie omhoog gaat. Bij de eerste les stortte ik bij de eerste 2 minuten bijna ten aarde. Nu vandaag een 4 minuten gelopen en dat ging heel soepel.
Haha ja klopt was er wel echt tegenop aan het hikken. En toen zei ze ineens nog 30 seconde en had ik zoiets van nu al. Was een fijn loopje. Weer eens een ander rondje gedaan ook.quote:
Goed bezig. Werk je ook met endomondo?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:05 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend ook eindelijk zo ver gekregen om het te gaan proberen! Morgen gaan we er mee beginnenga het ook met mijn zusje en een vriendin doen, dus 2 x per week. Dan maar 2x elke les lopen :p als ik het maar doe denk ik dan! Het is toch weer wat begweging
Volgend jaar wil ik meedoen aan de CPC in Den Haag, dus heb precies een jaar om te gaan trainen!
jep! Is wel fijn programmaatjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed bezig. Werk je ook met endomondo?
Ik heb hem nog nooit 5 uur achtereen gebruikt maar hij slurpt inderdaad wel. Maar die ervaring heb ik met alle programma's die gps vragen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
jep! Is wel fijn programmaatjealleen mn batterij gaat er zo snel leeg van.
Had hem van t weekend ook gebruikt toen ik 5 uur heb gewandeld, maar hij was op de helft al leeg :/ heb jij dat ook?
Bij navigatie heb ik t niet zo erg. Maar als ik ga hardlopen zal ik t waarschijnlijk nooit (of iig voorlopig) langer doen dan 1 uur, dus daar is t programma dan wel goed voorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit 5 uur achtereen gebruikt maar hij slurpt inderdaad wel. Maar die ervaring heb ik met alle programma's die gps vragen.
Je begint toch met ongeveer een half uur en dat gaat hier altijd goed ook als mijn telefoon al half leeg isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:42 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bij navigatie heb ik t niet zo erg. Maar als ik ga hardlopen zal ik t waarschijnlijk nooit (of iig voorlopig) langer doen dan 1 uur, dus daar is t programma dan wel goed voor
Daarom! Hoeveel km ren je met les 7 en in hoeveel tijd?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je begint toch met ongeveer een half uur en dat gaat hier altijd goed ook als mijn telefoon al half leeg is
Ik had vandaag de 2,88 gelopen in ongeveer 28 minuten. Maar dan wandel je ook nog best veel. Gewoon bij het begin beginnen die 10 km komt vanzelf wel. Eerst naar de 5quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:48 schreef xuryah het volgende:
[..]
Daarom! Hoeveel km ren je met les 7 en in hoeveel tijd?
Ik zou wel graag 10 km in 1 uur willen rennenben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ik zover ben! :p
Oh maar 1 km achter elkaar rennen zou ik al heel wat vinden van mijzelf!quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik had vandaag de 2,88 gelopen in ongeveer 28 minuten. Maar dan wandel je ook nog best veel. Gewoon bij het begin beginnen die 10 km komt vanzelf wel. Eerst naar de 5
Komt gewoon lekker beginnen. Ik vind het echt verbazend hoe snel conditie vooruit gaat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:21 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh maar 1 km achter elkaar rennen zou ik al heel wat vinden van mijzelf!
Haha, ik heb er wel echt weer zin in
Ik merk ook dat mijn conditie vooruit gaat door te fietsen, echt fijn is datquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Komt gewoon lekker beginnen. Ik vind het echt verbazend hoe snel conditie vooruit gaat.
Ik ga voor nieuwe hardloopschoenen kijken. Die ik heb zijn al oud en voldoen eigenlijk niet meer.
lief. Dir heb ik nog van mn ongelukje vorig jaar. Alleen dan bouw ik de kracht nognniet op.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik kan kijken of ik nog ergens een brace heb.
goedemorgen!:)quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:01 schreef Wiebeldak het volgende:
Goede morgen!
Heerlijk geslapen en ik kan er weer tegenaan.
Ik heb nu oude hardloop schoenen maar die lopen niet fijn meer. Dus ga nieuwe aan laten meten bij runnersworld of een vergelijkbare winkel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik merk ook dat mijn conditie vooruit gaat door te fietsen, echt fijn is dat
Wat voor schoenen heb jij en ga je nu kopen?
k ga vandaag die van mij laten controlerenquote:Op woensdag 12 maart 2014 07:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb nu oude hardloop schoenen maar die lopen niet fijn meer. Dus ga nieuwe aan laten meten bij runnersworld of een vergelijkbare winkel.
Lopen ze niet fijn?quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ga vandaag die van mij laten controleren
dat niet, maar tis verstandiger om t na te laten kijken met mijn enkel en knie geschiedenis.quote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:06 schreef Merlijn het volgende:
Goede initiatieven hier hoor![]()
Ik ga vanavond weer lopen. Zondag voor het echie, iets waar we naartoe hebben gelopen in 8 weken: de 5km wedstrijd
Oh zo. Dacht dat je hardloop schoenen had gekocht en er nu last van had ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat niet, maar tis verstandiger om t na te laten kijken met mijn enkel en knie geschiedenis.
* Merlijn geeft GGMM bak koffie...quote:
Het is 'verandert', drink die koffie zelf maar even op.quote:
En terecht natuurlijk. Die loopt voortaan wel een blokje om als hij jou ziet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:36 schreef kanovinnie het volgende:
GGMM ik heb die kale niet gezien vanmorgen. Hij is denk bang
Dude... Waar heb je het over?quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is 'verandert', drink die koffie zelf maar even op.
[..]
En terecht natuurlijk. Die loopt voortaan wel een blokje om als hij jou ziet.
IK DAAG JE UIT OM HET AAN TE PASSENquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is 'verandert', drink die koffie zelf maar even op.
DAt denk ik wel ja!quote:[..]
En terecht natuurlijk. Die loopt voortaan wel een blokje om als hij jou ziet.
He Rene, jij ook hierquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
De TT.
Jezus, jij moet echt nog even wakker worden he?
Los van dat ik de TS niet ben, mag het ook even een tandje minderquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
De TT.
Jezus, jij moet echt nog even wakker worden he?
Doe zelf even een tandje minder tegen GGMM manquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Los van dat ik de TS niet ben, mag het ook even een tandje minder
Ik had het ook niet tegen jou, jij reageerde op mijn post en daar ging ik op in.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Los van dat ik de TS niet ben, mag het ook even een tandje minder
Knut!quote:
Hier zitten meer lekkere wijven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, jij reageerde op mijn post en daar ging ik op in.
Kano, hou je mensen in toom.
[..]
Knut!Ouwe fietser. Jij blijft ook in elke sc hangen he?
Hou jezelf in toomquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, jij reageerde op mijn post en daar ging ik op in.
[..]
Ik ben van GC hoor! Ik mag hier geeneens modden al zou het broodnodig zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Oh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben van GC hoor! Ik mag hier geeneens modden al zou het broodnodig zijn
Ja.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:45 schreef Puala het volgende:
Blijft moeilijk he, die blauwe uit elkaar houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |