Jep, aardappel anders, gruwelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:50 schreef Ouwesok het volgende: [..] Het blijft op een of andere manier een beetje als een soort dreigement klinken
![]()
Komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Absoluut maar ontzettend zwaar. Logisch als je 7 maanden zo goed als niets hebt uitgevoerd.
Ik vind dat echt lekker. Niette vaak maar eens in de zoveel tijdquote:
Waarom maak je niet gewoon aardappel gratin, pakje goedkope H slagroom, wat zout, klein beetje knoflook, veel goedkoper, veel lekkerder, veel gezonderquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind dat echt lekker. Niette vaak maar eens in de zoveel tijd
Ik kan kijken of ik nog ergens een brace heb.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
Remmen en draaien tegelijk
en aangezien hij al wat gevoelig aanvoelde is t net teveel
als ik m nu gebogen heb is t goed, en gestrekt ook, maar dr tussenin ga ik door de grond
Omdat ik dit zo lekker vind. Aardappelen, spinazie, gehakt en aardappel anders met een beetje kaas erover in de oven. Ik vind dat lekker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom maak je niet gewoon aardappel gratin, pakje goedkope H slagroom, wat zout, klein beetje knoflook, veel goedkoper, veel lekkerder, veel gezonder
Na hoeveel lessen mag je zelfstandig hardlopenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nee was aan het hardlopen. Jeej les 7 van Evy is gelukt.
WWW.rennenmetEvy.nl dat moet wel wat verduidelijken denk ik haha.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:45 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Na hoeveel lessen mag je zelfstandig hardlopen
en wie is toch die Evy ?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:21 schreef Merlijn het volgende:
Mijn rustige avond was ook verpest. Lekkage in de meterkast... Halve gang gesloopt en nu dus verplicht om deze week een nieuwe gangkast te makenKan ik op zoek naar een fatsoenlijk schuifdeursysteem, want 3 verschillende maten louvredeuren op 2 meter gaat natuurlijk niet uit zien
Ik hou het voorlopig maar bij langzaamlopen denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
WWW.rennenmetEvy.nl dat moet wel wat verduidelijken denk ik haha.
Haha het valt me op hoe snel de conditie omhoog gaat. Bij de eerste les stortte ik bij de eerste 2 minuten bijna ten aarde. Nu vandaag een 4 minuten gelopen en dat ging heel soepel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig maar bij langzaamlopen denk ik
heb ik je toch gezegdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha het valt me op hoe snel de conditie omhoog gaat. Bij de eerste les stortte ik bij de eerste 2 minuten bijna ten aarde. Nu vandaag een 4 minuten gelopen en dat ging heel soepel.
Ik heb mijn vriend ook eindelijk zo ver gekregen om het te gaan proberen! Morgen gaan we er mee beginnenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha het valt me op hoe snel de conditie omhoog gaat. Bij de eerste les stortte ik bij de eerste 2 minuten bijna ten aarde. Nu vandaag een 4 minuten gelopen en dat ging heel soepel.
Haha ja klopt was er wel echt tegenop aan het hikken. En toen zei ze ineens nog 30 seconde en had ik zoiets van nu al. Was een fijn loopje. Weer eens een ander rondje gedaan ook.quote:
Goed bezig. Werk je ook met endomondo?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:05 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend ook eindelijk zo ver gekregen om het te gaan proberen! Morgen gaan we er mee beginnenga het ook met mijn zusje en een vriendin doen, dus 2 x per week. Dan maar 2x elke les lopen :p als ik het maar doe denk ik dan! Het is toch weer wat begweging
Volgend jaar wil ik meedoen aan de CPC in Den Haag, dus heb precies een jaar om te gaan trainen!
jep! Is wel fijn programmaatjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed bezig. Werk je ook met endomondo?
Ik heb hem nog nooit 5 uur achtereen gebruikt maar hij slurpt inderdaad wel. Maar die ervaring heb ik met alle programma's die gps vragen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
jep! Is wel fijn programmaatjealleen mn batterij gaat er zo snel leeg van.
Had hem van t weekend ook gebruikt toen ik 5 uur heb gewandeld, maar hij was op de helft al leeg :/ heb jij dat ook?
Bij navigatie heb ik t niet zo erg. Maar als ik ga hardlopen zal ik t waarschijnlijk nooit (of iig voorlopig) langer doen dan 1 uur, dus daar is t programma dan wel goed voorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit 5 uur achtereen gebruikt maar hij slurpt inderdaad wel. Maar die ervaring heb ik met alle programma's die gps vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |