SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.soccernews.nl/(...)_Bayern_M%C3%BCnchenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja, die naam heb ik wel een voorbij zien komen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:51 schreef Paxcon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:51 schreef Paxcon het volgende:
SOWWW!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik dacht even: "Wat doet Zweden bij de Champions League?"
![]()
Beetje rustig met de gifjes, ik heb ook een livestream opstaan en mijn laptop trekt het maar NET nuquote:
Ah, jij bent zeker zo'n WK/EK-kijker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik dacht even: "Wat doet Zweden bij de Champions League?"
![]()
Nee, ik ben een Zlatan kijker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, jij bent zeker zo'n WK/EK-kijker.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bayern München - Arsenal live bij de NOS
Het posten van gifjes is niet toegestaan in dit topic.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef alors het volgende:
Zo die Dante kan nog wel even rood aangesmeerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |