ik laat er dan juist een schroefje oid in vallenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb altijd de neiging om die broek dan op te gaan trekken
Ooit 1 keer in het studentenhuis waar ik toen woonde met medebewoners weddenschappen afgesloten wie het snelste een 5 cent muntje erin kon gooien van 3 meter afstand.quote:Of nootjes erin proberen te gooien
Straaltje water is leukerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ik laat er dan juist een schroefje oid in vallen![]()
ik zou verliezen, ik kan niet mikken, ik ben geen man.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ooit 1 keer in het studentenhuis waar ik toen woonde met medebewoners weddenschappen afgesloten wie het snelste een 5 cent muntje erin kon gooien van 3 meter afstand.
Die hebben er wel eens moeite mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou verliezen, ik kan niet mikken, ik ben geen man.
ik nog meer..quote:
Toch won de enige vrouw in ons gezelschap de weddenschap.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou verliezen, ik kan niet mikken, ik ben geen man.
Misschien ben ik dan gewoon niet vrouw genoeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
Toch won de enige vrouw in ons gezelschap de weddenschap.
resultaat is hetzelfdequote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Straaltje water is leuker![]()
Vooral als dat hoofd in de keukenkastjes zit, en ze door de schrik omhoog schieten..
Een blauw oog?quote:
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan gewoon niet vrouw genoeg.
Ja, bij de anderquote:
*krabt balzak*quote:
je snapt weer eens niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
in beide situaties ja, daarom gelijk.
opletten he
quote:
ik denk eerder andersomquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je snapt weer eens niet wat ik bedoel.
Nee, want ik had het niet over de persoon die aan het fixen was.quote:
dan begreep je mij duidelijk niet, inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, want ik had het niet over de persoon die aan het fixen was.
jij mij niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
dan begreep je mij duidelijk niet, inderdaad
Ik krijg hier mental images van jou met 2 blauwe ogen en enorme neusgatenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik nog meer..![]()
Ik steek m altijd in mn oog of neusgat
Ik moest even doorgeven dat ze hier op de koffie is danquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:03 schreef Myraela het volgende:
Boterkoek is gelukt.Morgen mee naar mijn mama.
En zelfs dan ben ik nog geweldigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg hier mental images van jou met 2 blauwe ogen en enorme neusgaten
Je bent de beste en ik wil met je datenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En zelfs dan ben ik nog geweldig
Heus niet, ik ga bij mijn mama eten. Ze zou voor mij koken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moest even doorgeven dat ze hier op de koffie is dan
Snap ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent de beste en ik wil met je daten
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heus niet, ik ga bij mijn mama eten. Ze zou voor mij koken.
Liefquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent de beste en ik wil met je daten
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik
Gaat alleen niet gebeuren
Op jouw leeftijd zou je onderhand toch wel moeten weten dat de vrouw altijd gelijk heeftquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
De waarheid zal in het midden liggen maar ik heb gelijk
Je mag vast wel bij rival uithuilenquote:
Op mijn leeftijd geven mannen de vrouwen gelijk omdat ze de strijd niet meer aan willen gaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zou je onderhand toch wel moeten weten dat de vrouw altijd gelijk heeft
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je mag vast wel bij rival uithuilen
Over dat laatste zijn de meningen verdeeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd geven mannen de vrouwen gelijk omdat ze de strijd niet meer aan willen gaan.
Maar ik ben geen mietje
Wat flauw van m. Hij vond je net nog wel zo lief..quote:
Andere meningen hebben niet voldoende kennisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Over dat laatste zijn de meningen verdeeld.
Boterkoek?quote:
Boterkoek is zo overheerlijk. Orgasmisch in de mondquote:
staat helemaal voor je klaar, met een bus slagroom in de koelkastquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boterkoek?
[..]
Boterkoek is zo overheerlijk. Orgasmisch in de mond
Slagroom? Nog nooit erbij gegeten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
staat helemaal voor je klaar, met een bus slagroom in de koelkast
Uiteraard, gooi het daar maar op.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
Andere meningen hebben niet voldoende kennis
Ja, boterkoek is nog niet vet genoeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
Boterkoek met slagroom? Wat een rare combi.
Nope, je zult het alleen met mij moeten doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slagroom? Nog nooit erbij gegeten.
Maar ik kom er aan. Is Ezell er ook?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Met 2 man sterk waren ze, en niet eens oud en heel lelijk.
Euhm, ander keertje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, je zult het alleen met mij moeten doen
quote:
Dat niet alleen, tis ook zo.... zoet en dus snel misselijkmakend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, boterkoek is nog niet vet genoeg.
Niet als je stoned bent..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat niet alleen, tis ook zo.... zoet en dus snel misselijkmakend.
Ook lekker.. Maar dan wel die met koekjes onderop en oreo's ertussen he?quote:
Juist als je stoned bent, althans... ik heb veel vreetkicks gehad maar boterkoek was niet mijn favorietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet als je stoned bent..![]()
Maar toch liever custardcakejes
uit zo'n pak waarbij je alleen water hoeft toe te voegenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook lekker.. Maar dan wel die met koekjes onderop en oreo's ertussen he?
Als ik stoned ben en een goede vreetkick heb, krijg ik zo'n boterkoek makkelijk weg, als ik tussendoor maar flubbersnoepjes hebquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juist als je stoned bent, althans... ik heb veel vreetkicks gehad maar boterkoek was niet mijn favoriet
Kan ook daarmeequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uit zo'n pak waarbij je alleen water hoeft toe te voegen
ah excellentquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan ook daarmee![]()
Van home made ofzo toch?![]()
Heb je ook koekjesmix van
volgens mij wil je iemand anders stangenquote:
het is zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uiteraard, gooi het daar maar op.
Oneens,quote:
Die zijn smerig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uit zo'n pak waarbij je alleen water hoeft toe te voegen
Dus koekjesdeeg, oreo's, browniemix en 40 min in de oven. Fucking hemel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah excellent![]()
[..]
volgens mij wil je iemand anders stangen
Erdoorheen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus koekjesdeeg, oreo's, browniemix en 40 min in de oven. Fucking hemel.'
van de Excellent zijn prima hoorquote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens mij wil je iemand anders stangen
Je moederquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Nee, er is er maar 1 voor mij.
Tooo much chocolate flavourquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus koekjesdeeg, oreo's, browniemix en 40 min in de oven. Fucking hemel.'
Zeker niet.quote:
uhuhquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Erdoorheen?![]()
[..]
van de Excellent zijn prima hoor
Ik hou alleen niet van blokken chocola, maar vanaf bros vind ik het allemaal lekkerquote:
Wat is dezequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geile bitch is het ook zeg, dayummmm
en terechtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht bij mezelf als ik je zou kennen en je zo over mijn mams praat dan mep ik je
Je weet verkeerdquote:
Ik dacht laatst: oeh ik heb trek in chocola, dus ik had een koekje gepakt en chocopasta erop gesmeerd...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou alleen niet van blokken chocola, maar vanaf bros vind ik het allemaal lekker
Maar wel echt alleen die week.
Chocopasta of nutella?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht laatst: oeh ik heb trek in chocola, dus ik had een koekje gepakt en chocopasta erop gesmeerd...
/fail..... niet lekker
Klopt.quote:
Liever jij dan ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Chocopasta of nutella?
Ik pak gerust een lepel bij een pot nutella als ik niks anders in huis heb en die behoefte is er
Dat lijkt me ook ranzig. Sws chocopasta.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht laatst: oeh ik heb trek in chocola, dus ik had een koekje gepakt en chocopasta erop gesmeerd...
/fail..... niet lekker
Maar nutellaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Liever jij dan ik
Gewoon chocopasta
De kinderen merken geen verschil dus waarom duurdere meuk kopen, ik vreet het niet
Ach, het is Aldo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht bij mezelf als ik je zou kennen en je zo over mijn mams praat dan mep ik je
Je bent een vampier geworden?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:30 schreef Fera het volgende:
Damn, ben ruim een uur buiten geweest. Daarna begon mijn huid te roken en sissende geluiden te maken.
Nutteloos broodbeleg vind ik het. Net als fruithagel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ranzig. Sws chocopasta.
Nee, ik ben een FOK!ker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is Aldo.
[..]
Je bent een vampier geworden?
Ja gewoon een plakje achterham of salami erop.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nutteloos broodbeleg vind ik het. Net als fruithagel.
En dan zonder broodquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja gewoon een plakje achterham of salami erop.
Damn right it's mequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is Aldo.
[..]
Je bent een vampier geworden?
Salami stinkt zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja gewoon een plakje achterham of salami erop.
Op een pizza wel.quote:
Runderham is geen ham, ham komt van een Varkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Salami stinkt zo.Runderham of boterhamworst.
Maar ik eet eigenlijk niet eens zo heel vaak brood. Alleen in tostivorm.
Het heet runderham en ik vind het lekker. Dus boeiend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Runderham is geen ham, ham komt van een Varken
Net als bacon
Op een tosti ookquote:
Vis.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op een tosti ook
Net als tonijn![]()
En zalm met roomkaas
Oh, wat eet je in plaats daarvan dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Salami stinkt zo.Runderham of boterhamworst.
Maar ik eet eigenlijk niet eens zo heel vaak brood. Alleen in tostivorm.
Verwend nestquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar nutella
Ik ging als kind echt niet akkoord met gewone pasta. Tenzij ik mijn brood in de pauze weg gaf. Wat eigenlijk altijd gebeurde, tenzij er gehaktballen op zaten, dan at ik het gehakt op en gooide de boterhammen weg
In plaats van brood? Havermout, crackers, yoghurt met zooi erin, salades.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, wat eet je in plaats daarvan dan?
Mensen die niet van vis houden.quote:
Ja dat, heb een hap genomen en de rest aan vriend gegevenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ranzig. Sws chocopasta.
Heequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die niet van vis houden.Altijd van die boerenkinkels.
Ik heb nooit van brood gehouden.. Als kind zijnde ging ik eens ergens logeren, en de volgende ochtend de vraag wat ik op mijn boterham lustte. Klein maar slim als ik was, heb ik toen gezegd dat ik allergisch was voor brood, maar wel koekjes of cake mocht.quote:
Zoals mijn ex.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die niet van vis houden.Altijd van die boerenkinkels.
Kapsalon.quote:
Ik heb net maar een boterham met pastasaus gegeten, honger, maar geen zin om moeite te doenquote:
quote:
Sowieso pizzaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
beter pepperoni.. Maar salami is ook oke
Ik lust het gewoon niet, ondanks dat ik al zoveel soorten heb geprobeerd en het graag wil lustenquote:
Rondje Chernobyl?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:30 schreef Fera het volgende:
Damn, ben ruim een uur buiten geweest. Daarna begon mijn huid te roken en sissende geluiden te maken.
Je probeert het tenminste.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lust het gewoon niet, ondanks dat ik al zoveel soorten heb geprobeerd en het graag wil lusten![]()
Zou het graag willen, maar moet afvallen.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb net maar een boterham met pastasaus gegeten, honger, maar geen zin om moeite te doen
Heb mijn laatste appel al op. De andere zat onder de vieze plekkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neb net fruit op, ik ga straks weer eten
Och ja, appel heb ik ook nog. Goed idee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het graag willen, maar moet afvallen.
[..]
[..]
Heb mijn laatste appel al op. De andere zat onder de vieze plekken
Morgen maar nieuwe halen.
quote:
Ik was je ook maar aan het plagen. Mijn laatste kapsalon kan ik me niet eens herinneren. Maanden geleden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eenhoorn met zes poten coolquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, Bogie heeft nu zes poten en een hoorn op zijn hoofd.
Lust je wel mosselen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lust het gewoon niet, ondanks dat ik al zoveel soorten heb geprobeerd en het graag wil lusten![]()
Goed hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was je ook maar aan het plagen. Mijn laatste kapsalon kan ik me niet eens herinneren. Maanden geleden.
Dierenmishandelingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
Ja, Bogie heeft nu zes poten en een hoorn op zijn hoofd.
Aardebeitjes bij de lidl voor een euroquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij is gewoon geëvolueerd.quote:
Hou niet van aardbeienquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aardebeitjes bij de lidl voor een euro
Heb Elite 4 en Rival verslagen in Red.quote:
Gaat dit over gamen? want niemand verslaat rival met gamenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb Elite 4 en Rival verslagen in Red.
Helaas mijn Raticate en Vileplume verloren
Nice!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou niet van aardbeien
[..]
Heb Elite 4 en Rival verslagen in Red.
Helaas mijn Raticate en Vileplume verloren
Ik maak je helemaal kapot met Game of Thrones!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat dit over gamen? want niemand verslaat rival met gamen
Is fax te jong?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik
Gaat alleen niet gebeuren
Nee, het is een watertype. Maar hij gebruikt voornamelijk Splash.quote:
Ow wel met 6 poten he, vreemde plottwist dit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:15 schreef Fera het volgende:
Nee, het is een watertype. Maar hij gebruikt voornamelijk Splash.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat dit over gamen? want niemand verslaat rival met gamen
Raticate was de enige met een elektrische aanval, maar was niet goed genoegquote:
Je kon mij niet eens verslaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik maak je helemaal kapot met Game of Thrones!
But it did nothingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, het is een watertype. Maar hij gebruikt voornamelijk Splash.
Geef mij een controller in de hand en ik verwoest 7 koninkrijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik maak je helemaal kapot met Game of Thrones!
Ik word alleen vies, maar dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Raticate was de enige met een elektrische aanval, maar was niet goed genoeg
En Vileplume was in eens dood, critical hit
[..]
Je kon mij niet eens verslaan
[..]
But it did nothing
Je denkt aan iets lekkers?quote:
Hoeveel sneller ben je thuis nu?quote:
Met je nieuwe date?quote:
Het is een spel van verbonden en verraad. Dat is hoe ik rol.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was spijtig genoeg 2 tegen 1. Kom maar terug als mama je handje los durft te laten.
Altijd goed! Dat kan zelfs het hongergevoel wegnemen merk ik. Dat had ik wel even nodig na het lezen van de vorige pagina's.quote:
Van echt verraad was niet echt sprake eigenlijk. Pas in de laatste 2 rondes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een spel van verbonden en verraad. Dat is hoe ik rol.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:22 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd goed! Dat kan zelfs het hongergevoel wegnemen merk ik. Dat had ik wel even nodig na het lezen van de vorige pagina's.
Ik krijg altijd honger van seks.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:22 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd goed! Dat kan zelfs het hongergevoel wegnemen merk ik. Dat had ik wel even nodig na het lezen van de vorige pagina's.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg altijd honger van seks.
Maarja, dan nog ... eten > seks.
Dan heb je of alleen in sterren restaurants gegeten, of alleen maar matige sex gehad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon gek op eten en heb niet zo'n hoog libido.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan heb je of alleen in sterren restaurants gegeten, of alleen maar matige sex gehad.
Ja, klopt. Toen was het moment pas daar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van echt verraad was niet echt sprake eigenlijk. Pas in de laatste 2 rondes.
Ik zou echt niet zonder chocolade kunnen. Seks wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Andersom juist..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zonder chocolade kunnen. Seks wel.
Ja dat is ook niet zo gek. Zonder interventie zou 1 van jullie de winst uiteindelijk pakken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, klopt. Toen was het moment pas daar.
Gelukkig zag ik het aankomen van te voren.
Chocolade.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zonder chocolade kunnen. Seks wel.
Boks.quote:
Boks.quote:
Ik zeg niet dat ik net seks gehad heb. Van seks kun je (zeker als je de hele nacht door gaat) inderdaad best weleens flinke honger krijgen. Zo heb ik ooit eens een pizza besteld tussen de seks door en in mijn boxershort de pizza opgehaald (de pizzeria zat twee huizen verder). Sindsdien weleens opmerkingen gehad wanneer ik weer in boxershort voor de deur sta.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
CM was er niet, dus dat is niet zo raar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet zo gek. Zonder interventie zou 1 van jullie de winst uiteindelijk pakken.
Van cm en fax hebben we nauwelijks wat gemerkt ...
Je bent zelf oud.quote:
Ik zeg ook niet dat je net seks gehad hebt hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik net seks gehad heb. Van seks kun je (zeker als je de hele nacht door gaat) inderdaad best weleens flinke honger krijgen. Zo heb ik ooit eens een pizza besteld tussen de seks door en in mijn boxershort de pizza opgehaald (de pizzeria zat twee huizen verder). Sindsdien weleens opmerkingen gehad wanneer ik weer in boxershort voor de deur sta.
Ow, en in mijn geval is het eten < seks
Ow ja ik bedoel natuurlijk loka.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
CM was er niet, dus dat is niet zo raar.
Ja, sindsdien wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent zelf oud.
[..]
Ik zeg ook niet dat je net seks gehad hebt hoor.
Je hebt een reputatie bij de pizzaria?
Pauper.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik net seks gehad heb. Van seks kun je (zeker als je de hele nacht door gaat) inderdaad best weleens flinke honger krijgen. Zo heb ik ooit eens een pizza besteld tussen de seks door en in mijn boxershort de pizza opgehaald (de pizzeria zat twee huizen verder). Sindsdien weleens opmerkingen gehad wanneer ik weer in boxershort voor de deur sta.
Ow, en in mijn geval is het eten < seks
Tja, om nu in boxershort de halve stad door te gaan om in de AH sushi of kaviaar te halen ging me iets te ver.quote:
Je bent een ware held, je kreeg de pizza toch wel gratis mee he?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:36 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, om nu in boxershort de halve stad door te gaan om in de AH sushi of kaviaar te halen ging me iets te ver.
Nee, nu je het zegt, wat een afzetter die pizzabakker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent een ware held, je kreeg de pizza toch wel gratis mee he?
Je kan toch ook een broek aantrekken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:36 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, om nu in boxershort de halve stad door te gaan om in de AH sushi of kaviaar te halen ging me iets te ver.
Zou jij dat doen in de situatie?quote:
Dan duurt het langer voordat je weer seks hebt.quote:
Jouw broek wordt met een kuisheidsgordel geleverd?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dan duurt het langer voordat je weer seks hebt.
Als ik naar buiten ga, ook al is het twee deuren verder, ga ik niet in m'n onderbroek.quote:
Een broek is zo uit hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dan duurt het langer voordat je weer seks hebt.
Ja, je weet immers maar nooit wie je tegen komt onderweg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jouw broek wordt met een kuisheidsgordel geleverd?
Jij bent beneden haar standaard.quote:
Controleren op SOA ja?quote:
feliquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Contract aangeboden gekregen en het eerste voorstel is al een stuk hoger dan ik had
Pap, ga van het internet af en lees een boek.quote:
Jij hebt het alleenrecht?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb je niet. Moet je seks voor hebben.
Beter dan er wat instoppen dan, lijkt mij.quote:
Wat is deze?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Pap, ga van het internet af en lees een boek.
Andere baanquote:
quote:
Nicequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Contract aangeboden gekregen en het eerste voorstel is al een stuk hoger dan ik had
Ik neuk je in ruil voor sushi.quote:
Damn, deal!quote:
Volgens mij ben je dat altijd.quote:
Hij had dat wel? Misschien ligt het aan de kwaliteit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
Kan geen gebrande cd'tjes afspelen in de auto
Thanks.quote:
Ik zie altijd posts van jou over wippen.quote:
Eindelijk iemand die met m'n vetjes wil spelen.quote:
Ja dat klopt (hihi!) wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie altijd posts van jou over wippen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die met m'n vetjes wil spelen.
Je bent een beetje chubby?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die met m'n vetjes wil spelen.
Weet ik eigenlijk niet. Was wel een MP3-CD, dadelijk even een audio-cd proberen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij had dat wel? Misschien ligt het aan de kwaliteit?
Wat?quote:
Wat is een beetje?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je bent een beetje chubby?Dat zijn de beste.
Mijne is lekker in bed ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je bent een beetje chubby?Dat zijn de beste.
Die van jou is toch gewoon dik?quote:
Fas, ik hou echt van je.quote:
lol, een radio uit 2001 zou ik ook niet van verwachten dat die MP3's afspeelt nee. Je laat je zo wel kennen als een broekie hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Was wel een MP3-CD, dadelijk even een audio-cd proberen.
Ik wil geen botten voelen als ik je doggystyle mag verwennen. En hoe groter je kont hoe beter zo ongeveer.quote:
Je beseft dat iedereen dan aan jou moet voelen hè?quote:
Ja dat bedacht ik me ook niet. Even niet aan gedachtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, een radio uit 2001 zou ik ook niet van verwachten dat die MP3's afspeelt nee. Je laat je zo wel kennen als een broekie hoor
Score!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik wil geen botten voelen als ik je doggystyle mag verwennen. En hoe groter je kont hoe beter zo ongeveer.
Dat is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft.quote:
Dan verklaar ik je bij deze mijn onvoorwaardelijke neukseks.quote:
Awwww.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft.
Krijg ik nu ook een lintje of zo?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dan verklaar ik je bij deze mijn onvoorwaardelijke neukseks.
Owe, laat dan maar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Je beseft dat iedereen dan aan jou moet voelen hè?
Als je 'm draagt als strik rondom je kont, prima!quote:
Vies hè?quote:
Bang dat ze voor een vent zullen vallen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
"Ben je bi of lesbisch?"
- "Bi, maakt dat uit voor jou?"
Wat denk je goftedomme zelf!
Autoradio nodig? Kan mp3 afspelen, heeft USB. Ik heb er niets aanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
Kan geen gebrande cd'tjes afspelen in de auto
Mag dan wel een flink lint zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:26 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Als je 'm draagt als strik rondom je kont, prima!
Ja, is bijna altijd zo. Shout out naar Dqod.quote:
Stomme wijven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, is bijna altijd zo. Shout out naar Dqod.
En de originele radio/wisselaar/navigatie eruit halen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Autoradio nodig? Kan mp3 afspelen, heeft USB. Ik heb er niets aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Jij bent een kloon van Vinniiee?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En de originele radio/wisselaar/navigatie eruit halen?
Nee, eng.quote:
Waar is Doddie eigenlijk zo de hele dag mee bezig dat ze nergens meer post?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, is bijna altijd zo. Shout out naar Dqod.
Hmm, klinkt interessantquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Autoradio nodig? Kan mp3 afspelen, heeft USB. Ik heb er niets aan
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En de originele radio/wisselaar/navigatie eruit halen?Voor die navigatie hoef ik het niet te doen, verouderde kaarten enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werken, poetsen, seksen en zo. Beetje jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is Doddie eigenlijk zo de hele dag mee bezig dat ze nergens meer post?
Als ze zo vaak oefent, zal ze inmiddels wel keigoed zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Werken, poetsen, seksen en zo. Beetje jammer inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hmm ja, zou sowieso proberen nieuwe kaarten te vinden, omdat het kanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, klinkt interessant
[..]
Voor die navigatie hoef ik het niet te doen, verouderde kaarten enzo
Ja dat dus. En ik heb een Garmin met lifetime kaart-updatesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ja, zou sowieso proberen nieuwe kaarten te vinden, omdat het kan![]()
Maar sowieso is google maps veel beter/fijner.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze zo vaak oefent, zal ze inmiddels wel keigoed zijn.Denk het ook wel, ja. Zij heeft wel altijd extreme periodes wat postgedrag betreft. Of ze post een tijdje heel veel of ze post helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze zo vaak oefent, zal ze inmiddels wel keigoed zijn.Wat poetsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
oh jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat dus. En ik heb een Garmin met lifetime kaart-updates
Voor wat?quote:
Het geld wat erin zit.quote:
Lola.quote:
Ik koop hem voor 50 cent van jou. Dan gooi ik hem op de grond en stamp hem kapot. Het geld mag jij hebben.quote:
Hmm, hopen dat ze weer terug komt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk het ook wel, ja. Zij heeft wel altijd extreme periodes wat postgedrag betreft. Of ze post een tijdje heel veel of ze post helemaal niet.
Vloeren en tafels.quote:
Naar omstandigheden redelijk...quote:
Dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar omstandigheden redelijk...
Mijn garmin hangt aan de lader.. morgen lekker lopen met vriendinnetje
Als je beweegt krijg je het vanzelf warmquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best
Ik hoop dat het iets warmer is dan vandaag
Ah, dat doe ik dus verkeerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je beweegt krijg je het vanzelf warm
Ik las badjasquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
Was vanochtend toch iets te enthousiast in m'n zomerjas.
You're doing it wrongquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat doe ik dus verkeerd.
* Vinniiee gaat stuiteren op de bank
Vanmiddag had het wellicht gekund maar brrrr de wind vanmorgen was echt koudquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
's Ochtends is het nog kil. Gisteravond ook, tijdens zonsondergang (found out the hard way) terwijl ik die middag nog zonder jas liep.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
Ja ik ook, maar vind dat stiekem zonde van mijn geldquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk moet ik nog een tussenjas hebben.
Ja, I know.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
You're doing it wrong
[..]
Vanmiddag had het wellicht gekund maar brrrr de wind vanmorgen was echt koud
Ja, daarom heb ik 'm dus ook nog niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar vind dat stiekem zonde van mijn geld
Denk aan je doel.quote:
ga je batsen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, I know.
Daar brengen we straks gewoon verandering in
Ik heb nu een winterjas en een lente/herfstjas. Maar in de zomer heb ik eigenlijk niet echt een jas. Wat is dan een zomerjas?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk moet ik nog een tussenjas hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |