ik laat er dan juist een schroefje oid in vallenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb altijd de neiging om die broek dan op te gaan trekken
Ooit 1 keer in het studentenhuis waar ik toen woonde met medebewoners weddenschappen afgesloten wie het snelste een 5 cent muntje erin kon gooien van 3 meter afstand.quote:Of nootjes erin proberen te gooien
Straaltje water is leukerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ik laat er dan juist een schroefje oid in vallen![]()
ik zou verliezen, ik kan niet mikken, ik ben geen man.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ooit 1 keer in het studentenhuis waar ik toen woonde met medebewoners weddenschappen afgesloten wie het snelste een 5 cent muntje erin kon gooien van 3 meter afstand.
Die hebben er wel eens moeite mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou verliezen, ik kan niet mikken, ik ben geen man.
ik nog meer..quote:
Toch won de enige vrouw in ons gezelschap de weddenschap.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou verliezen, ik kan niet mikken, ik ben geen man.
Misschien ben ik dan gewoon niet vrouw genoeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
Toch won de enige vrouw in ons gezelschap de weddenschap.
resultaat is hetzelfdequote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Straaltje water is leuker![]()
Vooral als dat hoofd in de keukenkastjes zit, en ze door de schrik omhoog schieten..
Een blauw oog?quote:
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan gewoon niet vrouw genoeg.
Ja, bij de anderquote:
*krabt balzak*quote:
je snapt weer eens niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
in beide situaties ja, daarom gelijk.
opletten he
quote:
ik denk eerder andersomquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je snapt weer eens niet wat ik bedoel.
Nee, want ik had het niet over de persoon die aan het fixen was.quote:
dan begreep je mij duidelijk niet, inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, want ik had het niet over de persoon die aan het fixen was.
jij mij niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
dan begreep je mij duidelijk niet, inderdaad
Ik krijg hier mental images van jou met 2 blauwe ogen en enorme neusgatenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik nog meer..![]()
Ik steek m altijd in mn oog of neusgat
Ik moest even doorgeven dat ze hier op de koffie is danquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:03 schreef Myraela het volgende:
Boterkoek is gelukt.Morgen mee naar mijn mama.
En zelfs dan ben ik nog geweldigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg hier mental images van jou met 2 blauwe ogen en enorme neusgaten
Je bent de beste en ik wil met je datenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En zelfs dan ben ik nog geweldig
Heus niet, ik ga bij mijn mama eten. Ze zou voor mij koken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moest even doorgeven dat ze hier op de koffie is dan
Snap ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent de beste en ik wil met je daten
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heus niet, ik ga bij mijn mama eten. Ze zou voor mij koken.
Liefquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent de beste en ik wil met je daten
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik
Gaat alleen niet gebeuren
Op jouw leeftijd zou je onderhand toch wel moeten weten dat de vrouw altijd gelijk heeftquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
De waarheid zal in het midden liggen maar ik heb gelijk
Je mag vast wel bij rival uithuilenquote:
Op mijn leeftijd geven mannen de vrouwen gelijk omdat ze de strijd niet meer aan willen gaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zou je onderhand toch wel moeten weten dat de vrouw altijd gelijk heeft
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je mag vast wel bij rival uithuilen
Over dat laatste zijn de meningen verdeeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd geven mannen de vrouwen gelijk omdat ze de strijd niet meer aan willen gaan.
Maar ik ben geen mietje
Wat flauw van m. Hij vond je net nog wel zo lief..quote:
Andere meningen hebben niet voldoende kennisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Over dat laatste zijn de meningen verdeeld.
Boterkoek?quote:
Boterkoek is zo overheerlijk. Orgasmisch in de mondquote:
staat helemaal voor je klaar, met een bus slagroom in de koelkastquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boterkoek?
[..]
Boterkoek is zo overheerlijk. Orgasmisch in de mond
Slagroom? Nog nooit erbij gegeten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
staat helemaal voor je klaar, met een bus slagroom in de koelkast
Uiteraard, gooi het daar maar op.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
Andere meningen hebben niet voldoende kennis
Ja, boterkoek is nog niet vet genoeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
Boterkoek met slagroom? Wat een rare combi.
Nope, je zult het alleen met mij moeten doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slagroom? Nog nooit erbij gegeten.
Maar ik kom er aan. Is Ezell er ook?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Met 2 man sterk waren ze, en niet eens oud en heel lelijk.
Euhm, ander keertje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, je zult het alleen met mij moeten doen
quote:
Dat niet alleen, tis ook zo.... zoet en dus snel misselijkmakend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, boterkoek is nog niet vet genoeg.
Niet als je stoned bent..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat niet alleen, tis ook zo.... zoet en dus snel misselijkmakend.
Ook lekker.. Maar dan wel die met koekjes onderop en oreo's ertussen he?quote:
Juist als je stoned bent, althans... ik heb veel vreetkicks gehad maar boterkoek was niet mijn favorietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet als je stoned bent..![]()
Maar toch liever custardcakejes
uit zo'n pak waarbij je alleen water hoeft toe te voegenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook lekker.. Maar dan wel die met koekjes onderop en oreo's ertussen he?
Als ik stoned ben en een goede vreetkick heb, krijg ik zo'n boterkoek makkelijk weg, als ik tussendoor maar flubbersnoepjes hebquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Juist als je stoned bent, althans... ik heb veel vreetkicks gehad maar boterkoek was niet mijn favoriet
Kan ook daarmeequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uit zo'n pak waarbij je alleen water hoeft toe te voegen
ah excellentquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan ook daarmee![]()
Van home made ofzo toch?![]()
Heb je ook koekjesmix van
volgens mij wil je iemand anders stangenquote:
het is zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uiteraard, gooi het daar maar op.
Oneens,quote:
Die zijn smerig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uit zo'n pak waarbij je alleen water hoeft toe te voegen
Dus koekjesdeeg, oreo's, browniemix en 40 min in de oven. Fucking hemel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah excellent![]()
[..]
volgens mij wil je iemand anders stangen
Erdoorheen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus koekjesdeeg, oreo's, browniemix en 40 min in de oven. Fucking hemel.'
van de Excellent zijn prima hoorquote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens mij wil je iemand anders stangen
Je moederquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Nee, er is er maar 1 voor mij.
Tooo much chocolate flavourquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus koekjesdeeg, oreo's, browniemix en 40 min in de oven. Fucking hemel.'
Zeker niet.quote:
uhuhquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Erdoorheen?![]()
[..]
van de Excellent zijn prima hoor
Ik hou alleen niet van blokken chocola, maar vanaf bros vind ik het allemaal lekkerquote:
Wat is dezequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geile bitch is het ook zeg, dayummmm
en terechtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dacht bij mezelf als ik je zou kennen en je zo over mijn mams praat dan mep ik je
Je weet verkeerdquote:
Ik dacht laatst: oeh ik heb trek in chocola, dus ik had een koekje gepakt en chocopasta erop gesmeerd...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou alleen niet van blokken chocola, maar vanaf bros vind ik het allemaal lekker
Maar wel echt alleen die week.
Chocopasta of nutella?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht laatst: oeh ik heb trek in chocola, dus ik had een koekje gepakt en chocopasta erop gesmeerd...
/fail..... niet lekker
Klopt.quote:
Liever jij dan ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Chocopasta of nutella?
Ik pak gerust een lepel bij een pot nutella als ik niks anders in huis heb en die behoefte is er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |