ik laat er dan juist een schroefje oid in vallenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb altijd de neiging om die broek dan op te gaan trekken
Ooit 1 keer in het studentenhuis waar ik toen woonde met medebewoners weddenschappen afgesloten wie het snelste een 5 cent muntje erin kon gooien van 3 meter afstand.quote:Of nootjes erin proberen te gooien
Straaltje water is leukerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ik laat er dan juist een schroefje oid in vallen![]()
ik zou verliezen, ik kan niet mikken, ik ben geen man.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ooit 1 keer in het studentenhuis waar ik toen woonde met medebewoners weddenschappen afgesloten wie het snelste een 5 cent muntje erin kon gooien van 3 meter afstand.
Die hebben er wel eens moeite mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou verliezen, ik kan niet mikken, ik ben geen man.
ik nog meer..quote:
Toch won de enige vrouw in ons gezelschap de weddenschap.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou verliezen, ik kan niet mikken, ik ben geen man.
Misschien ben ik dan gewoon niet vrouw genoeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
Toch won de enige vrouw in ons gezelschap de weddenschap.
resultaat is hetzelfdequote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Straaltje water is leuker![]()
Vooral als dat hoofd in de keukenkastjes zit, en ze door de schrik omhoog schieten..
Een blauw oog?quote:
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan gewoon niet vrouw genoeg.
Ja, bij de anderquote:
*krabt balzak*quote:
je snapt weer eens niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
in beide situaties ja, daarom gelijk.
opletten he
quote:
ik denk eerder andersomquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je snapt weer eens niet wat ik bedoel.
Nee, want ik had het niet over de persoon die aan het fixen was.quote:
dan begreep je mij duidelijk niet, inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, want ik had het niet over de persoon die aan het fixen was.
jij mij niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
dan begreep je mij duidelijk niet, inderdaad
Ik krijg hier mental images van jou met 2 blauwe ogen en enorme neusgatenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik nog meer..![]()
Ik steek m altijd in mn oog of neusgat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |