abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 17:29:42 #241
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_137890943
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:07 schreef Rickk_ het volgende:
Ik zit te twijfelen om weer te beginnen na een lange break. Ik zou dan eerst een char willen levelen naar 60 voor de 2x 600 proffs. Welke twee professions raden jullie mij op dit moment aan (qua profit/fun). Weet ook nog niet zo goed welke class er op dit moment en in de toekomst (WoD) chill zijn.
Je weet nooit wat er chill gaat zijn. :P

Maar ik zou gewoon een class kiezen die meerdere rollen kan doen. Zit je bijna altijd goed, er is altijd wel een spec die dan goed en leuk is :)
pi_137891275
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:29 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Zit je er al in? :P
Yep
pi_137891954
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Je weet nooit wat er chill gaat zijn. :P

Maar ik zou gewoon een class kiezen die meerdere rollen kan doen. Zit je bijna altijd goed, er is altijd wel een spec die dan goed en leuk is :)
Daar heb je gelijk in, maar had het een en ander gelezen over dat er minder enchants/gems komen. Heb die toys van engineering altijd wel mooi gevonden dus misschien dat +Blacksmithing.

Ja, druid leek me wel tof. Heb al een paladin+hunter hoog. Doet druid het atm goed in raids/pvp?
Fantastisch!
  dinsdag 18 maart 2014 @ 18:22:46 #244
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_137892675
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:39 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Yep
Wie is je main dan? :)
Humans dont deserve to live...
  dinsdag 18 maart 2014 @ 19:01:07 #245
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_137894103
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:07 schreef Rickk_ het volgende:
Ik zit te twijfelen om weer te beginnen na een lange break. Ik zou dan eerst een char willen levelen naar 60 voor de 2x 600 proffs. Welke twee professions raden jullie mij op dit moment aan (qua profit/fun). Weet ook nog niet zo goed welke class er op dit moment en in de toekomst (WoD) chill zijn.
Ik ga sws wachten to de beta en zie ik dan wel hoe de professions eruit gaan zien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:57 schreef Rickk_ het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar had het een en ander gelezen over dat er minder enchants/gems komen. Heb die toys van engineering altijd wel mooi gevonden dus misschien dat +Blacksmithing.

Ja, druid leek me wel tof. Heb al een paladin+hunter hoog. Doet druid het atm goed in raids/pvp?
Minder enchants/gems zou wel fijn zijn. Die 69 jc recipes ontdekken was me toch een irritante gedoe. Jezus zeg.

En nog steeds zijn Spirits of harmony BoP :') Kom toch op zeg blizz :')____
Gelukkig hebben we die spirits of war, maar het blijft wel irritant.
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_137895280
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:39 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Yep
wat is je ingame naam dan ? :P
pi_137895403
Heb nog 13 gametime dagen over, en dan begin ik met warlords pas weer. Wat zou ik eens kunnen doen? Heb geen zin om alweer die heroics en raidfinders te doen :(
pi_137898068
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 18:22 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Wie is je main dan? :)
gambitgaming, nog geen 90 zit er voor social
pi_137905808
Siege of Orgrimmar - Normal and Heroic Cross-Realm Raids Enabled
It appears EU might have to wait a few days, but this is live in the US now.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_137906383
Hoe zijn shamans atm? Qua PVP/PVE
Fantastisch!
pi_137907841
Pff, die legendary questline is echt een vieze grind, ben nu bezig met die Secrets of the Empires....
  woensdag 19 maart 2014 @ 00:25:08 #252
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_137910712
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef Rickk_ het volgende:
Hoe zijn shamans atm? Qua PVP/PVE
Dik _O_ Sowieso toffe class, en best lekker in PvE, pvp geen idee. Main zelf een elemental en doe lekkere dps, als er veel aoe is vaak top 3. Enhancement is wel iets beter.

Vanavond 10-man Garrosh Normal gesloopt, super chill, nu dus de mount en achievement :D :D
pi_137910894
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:25 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Dik _O_ Sowieso toffe class, en best lekker in PvE, pvp geen idee. Main zelf een elemental en doe lekkere dps, als er veel aoe is vaak top 3. Enhancement is wel iets beter.

Vanavond 10-man Garrosh Normal gesloopt, super chill, nu dus de mount en achievement :D :D
Klinkt goed, heb shaman altijd al interessante class gevonden. Dat wordt levelen naar 60 en dan boosten. Heb alleen geen mail heirloom items, alleen cloth en leather :(

En gratz met je mount en achie, hehe.
Fantastisch!
pi_137910998
Shaman onlangs geboost, een Ele. Staat eigenlijk altijd in de top 3 qua dps inderdaad. Sowieso vaak in heroics tegen anderen met veel betere gear. Aanrader dus :)
pi_137911063
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Shaman onlangs geboost, een Ele. Staat eigenlijk altijd in de top 3 qua dps inderdaad. Sowieso vaak in heroics tegen anderen met veel betere gear. Aanrader dus :)
En als je even geen zin hebt in DPS kun je nog altijd restoration gaan. Iemand wellicht tips voor leuke en profitable professions voor Shaman voor die veteran boost?
Fantastisch!
pi_137913070
Gisteren met iemand mee gegaan in LFR Siege of Orgrimmar... wat een ramp zeg. Ten eerste dinsdag: nooit op dinsdag gaan. En ten tweede leek iedereen wel een lvl 90 te hebben gekocht. Gemiddelde dps 25-30k? Op één boss was ik hoogste dmg done :') En toen ik er even later wat van zei en vroeg of iedereen z'n char had gekocht was ik tweede met 120k dps (3 mensen meer dan 100k!) en iemand opmerkte dat dat ook niet heel erg hoog was. Ik: I'm your healer.

Maar vraagje, zit er een enrage timer op SoO bosses in LFR? Want de gevechten duurden laaaaaaang, maar een enrage kwam niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_137913622
Ik doe lfr alleen op woensdag en donderdag. Bij hoge uitzondering nog wel eens op vrijdag. De eerste dagen van de week heb je vaak nog wel aardige groepen, daarna wordt het drama.

Ben paar weken terug voor het laatst geweest voor laatste deel van de legendary questline. Hellscream moest ik nog killen.

Moet in lfr nog 1 baas uit het laatste deel, dan zul je mij er met shammy sowieso niet meer zien. Misschien met 1 van mijn alts, die kunnen nog wel wat gear gebruiken.
  † In Memoriam † woensdag 19 maart 2014 @ 09:24:05 #258
159966 lifeblind
pi_137914288
LFR.. Brrrr, ik zet daar nooit meer een voet binnen, dan maar een geel blokje op m'n armory pagina, maar ik hou 't maar blij flex en normal ^O^
  woensdag 19 maart 2014 @ 09:24:52 #259
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137914303
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:43 schreef Rickk_ het volgende:

[..]

En als je even geen zin hebt in DPS kun je nog altijd restoration gaan. Iemand wellicht tips voor leuke en profitable professions voor Shaman voor die veteran boost?
Enchanting, Alchemy, Jewelcrafting. Enchanting materiaal, enchants, flasks, potions en gems verkopen eigenlijk altijd wel goed, als je een beetje in de gaten houdt waar de meeste vraag naar is op de markt. Daarnaast bespaar je ook nog eens enorm op je eigen enchants, flasks, gems, etc.

Leatherworking en andere crafting professions hebben ook zo hun voordelen, vooral met de nieuwste craftable items (belts, pants, Sky Golem mount). Het duurt wel 3+ weken voor je het maakt, maar die items verkopen wel lekker.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren met iemand mee gegaan in LFR Siege of Orgrimmar... wat een ramp zeg. Ten eerste dinsdag: nooit op dinsdag gaan. En ten tweede leek iedereen wel een lvl 90 te hebben gekocht. Gemiddelde dps 25-30k?
Lage DPS in LFR vind ik nou niet echt iets wat pas gebeurt sinds je level 90s kunt kopen/boosten. Zoals je zelf al zei: het was dinsdag. Degene die weten wat ze doen blijven weg, degene die echt geen idee hebben wat voor of achter is queuen voor LFR.

quote:
Maar vraagje, zit er een enrage timer op SoO bosses in LFR? Want de gevechten duurden laaaaaaang, maar een enrage kwam niet.
Volgens mij wel, maar de enrage timer is zo gul dat je echt de meest indrukwekkende collectie kneuzen bij elkaar moet sprokkelen wil je er zo lang over doen. Als je Spoils of Pandaria kunt doen dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je dicht in de buurt komt van andere enrage timers.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_137914727
LFR loop ik 1x als ze uit komen om de achievement te hebben die je weer nodig hebt om andere raids binnen te kunnen :')
  woensdag 19 maart 2014 @ 09:50:15 #261
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137914947
Ik doe LFR alleen maar om alts een boost in item level te geven zodat ze niet compleet door de rest gedragen hoeven te worden tijdens alt Flex runs.
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_137918305
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:24 schreef LeBeau het volgende:
Lage DPS in LFR vind ik nou niet echt iets wat pas gebeurt sinds je level 90s kunt kopen/boosten. Zoals je zelf al zei: het was dinsdag. Degene die weten wat ze doen blijven weg, degene die echt geen idee hebben wat voor of achter is queuen voor LFR.

Maar voor SoO moet je minstens 496 gear hebben en dan vind ik 25k dps wel erg laag ja :+
En verder geen idee wat normaal is voor LFR, maar dit was wel heel triest omdat vrijwel iedereen zulke lage dps had. Traaaaage kills.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_137918691
Dinsdag is ook altijd de slechtste LFR dag. Alle mensen die het spel snappen doen het op woensdag of donderdag al.
  woensdag 19 maart 2014 @ 12:42:02 #264
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137920191
Als ik met m'n Monk LFR ga doen dan ga ik ook op woensdag of donderdag. Dan kan de rest me beter boosten als ik pretendeer een Windwalker te zijn terwijl ik toch echt liever Brewmaster speel. Maar goed, Jab > Tiger Palm > Jab > Rising Tiger Kick > Jab > Blackout Kick is nou niet echt een rotatie die moeilijk is om uit te voeren. :P
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_137920686
Ik vind wel dat heel veel mensen in WoW het nu heel gauw gooien op ''omg de characters zijn geboost en daardoor falen we''. Zijn best wel veel mensen die het hebben gedaan natuurlijk, maar het was voor die tijd al net zo. Het is nu gewoon een makkelijk excuus. Laatst in een LFR met mijn mistweaver monk, in SoO. Waren 2 healers ( die ironisch gezien geboost waren aan hun armor te zien ) die weigerden de tanks te healen omdat die zogenaamd te snel down gingen. Tank armour bekeken en die droegen gewoon erg goede armour. Ze deden ook gewoon hun werk. Ik had ook absoluut geen moeite om hun in leven te houden, maar die twee healers werden vaak op de tanks gezet..en toen gingen ze telkens dood. Toen zetten ze mij er uiteindelijk maar op, en toen ging het verder gewoon prima. Die twee healers werden halverwege ergens gekickt omdat ze vervolgens de raid niet konden healen. :P
pi_137924959
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:00 schreef Sapstengel het volgende:
Dinsdag is ook altijd de slechtste LFR dag. Alle mensen die het spel snappen doen het op woensdag of donderdag al.
Ik ging met iemand mee om een beetje te helpen. Want als ik al LFR doe dan noooooit na woensdag/donderdag.
pi_137925003
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind wel dat heel veel mensen in WoW het nu heel gauw gooien op ''omg de characters zijn geboost en daardoor falen we''. Zijn best wel veel mensen die het hebben gedaan natuurlijk, maar het was voor die tijd al net zo. Het is nu gewoon een makkelijk excuus. Laatst in een LFR met mijn mistweaver monk, in SoO. Waren 2 healers ( die ironisch gezien geboost waren aan hun armor te zien ) die weigerden de tanks te healen omdat die zogenaamd te snel down gingen. Tank armour bekeken en die droegen gewoon erg goede armour. Ze deden ook gewoon hun werk. Ik had ook absoluut geen moeite om hun in leven te houden, maar die twee healers werden vaak op de tanks gezet..en toen gingen ze telkens dood. Toen zetten ze mij er uiteindelijk maar op, en toen ging het verder gewoon prima. Die twee healers werden halverwege ergens gekickt omdat ze vervolgens de raid niet konden healen. :P
woah, assignments in LFR! Dat heb ik nog nooit meegemaakt :D
pi_137925256
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste keer ook gewoon met mijn dps gear aan het healen ben gegaan met de shammy. Geen enkel commentaar op gehad, ging ook gewoon goed. Moest alleen af en toe goed op manapool letten
pi_137956724
Gisteren heroic immerseus down op 25, besluit de raid uit elkaar te gaan :'(
pi_137960878
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Pff, die legendary questline is echt een vieze grind, ben nu bezig met die Secrets of the Empires....
Ze droppen ook zo lekker veel ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')