Waarschijnlijk krijg je de key pas opgestuurd met de release.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:44 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Bij WoD zit toch gewoon een 90-boost inbegrepen? Toch niet alleen in de pre order?
Sorry, ik begrijp je antwoord op mijn vraag niet?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je de key pas opgestuurd met de release.
Oh sorry, de level 90-boost krijg je sowieso, maar het maakt dus wel degelijk uit of je het via Battle.net koopt of andere website. Via Battle.net krijg je de boost dus direct en bij andere website moet je wachten tot de release.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:53 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Sorry, ik begrijp je antwoord op mijn vraag niet?
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:57 schreef Skillstorm het volgende:
Misschien niet echt gerelateerd, maar dankzij WoW heb ik wel de liefde van mijn leven gevonden.![]()
Heb haar ontmoet in september en ze is zo'n leuk mens.
Klopt. Om de 90 boost direct te ontvangen moet je natuurlijk wel via blizzard pre-orderen. Via een wokkie tjokkie site krijg je de code pas op release.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oh sorry, de level 90-boost krijg je sowieso, maar het maakt dus wel degelijk uit of je het via Battle.net koopt of andere website. Via Battle.net krijg je de boost dus direct en bij andere website moet je wachten tot de release.
Als dat geen neuken wordt...quote:Op maandag 17 maart 2014 14:57 schreef Skillstorm het volgende:
Misschien niet echt gerelateerd, maar dankzij WoW heb ik wel de liefde van mijn leven gevonden.![]()
Heb haar ontmoet in september en ze is zo'n leuk mens.
Volgens mijn vriend staat die website er ook nog eens om bekend de code een dag na de release te versturen.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:16 schreef MarkyB het volgende:
Klopt. Om de 90 boost direct te ontvangen moet je natuurlijk wel via blizzard pre-orderen. Via een wokkie tjokkie site krijg je de code pas op release.
Ach ik ga me dit keer niet haasten. Beetje genieten van de omgeving.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mijn vriend staat die website er ook nog eens om bekend de code een dag na de release te versturen.
Zit je er al in?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:02 schreef Snorrenbaard het volgende:
Gewoon applyen voor Dude wheres my mount op Frostmane, grote nederlandse guild.
Scroll of Resurrections zijn er niet meerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:18 schreef BDIL het volgende:
Ik had enkele vragen rondom MoP...
Ik heb Cataclysm wel gespeeld en was toen gestopt.Ik kan nu gebruik maken van SoR en ik krijg 10 dagen trail voor MoP aangeboden op Battle.net. Nu weet ik niet of ik beter een SoR kan krijgen ( 1 maand gametime toch free ?! ) en dan de trail activeren ( als dat uberhaupt kan ) of moet ik eerst het spel ook compleet hebben ?!
Als iemand intresse had om een SoR te sturen is het welkom![]()
Je weet nooit wat er chill gaat zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:07 schreef Rickk_ het volgende:
Ik zit te twijfelen om weer te beginnen na een lange break. Ik zou dan eerst een char willen levelen naar 60 voor de 2x 600 proffs. Welke twee professions raden jullie mij op dit moment aan (qua profit/fun). Weet ook nog niet zo goed welke class er op dit moment en in de toekomst (WoD) chill zijn.
Daar heb je gelijk in, maar had het een en ander gelezen over dat er minder enchants/gems komen. Heb die toys van engineering altijd wel mooi gevonden dus misschien dat +Blacksmithing.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er chill gaat zijn.
Maar ik zou gewoon een class kiezen die meerdere rollen kan doen. Zit je bijna altijd goed, er is altijd wel een spec die dan goed en leuk is
Ik ga sws wachten to de beta en zie ik dan wel hoe de professions eruit gaan zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:07 schreef Rickk_ het volgende:
Ik zit te twijfelen om weer te beginnen na een lange break. Ik zou dan eerst een char willen levelen naar 60 voor de 2x 600 proffs. Welke twee professions raden jullie mij op dit moment aan (qua profit/fun). Weet ook nog niet zo goed welke class er op dit moment en in de toekomst (WoD) chill zijn.
Minder enchants/gems zou wel fijn zijn. Die 69 jc recipes ontdekken was me toch een irritante gedoe. Jezus zeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:57 schreef Rickk_ het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar had het een en ander gelezen over dat er minder enchants/gems komen. Heb die toys van engineering altijd wel mooi gevonden dus misschien dat +Blacksmithing.
Ja, druid leek me wel tof. Heb al een paladin+hunter hoog. Doet druid het atm goed in raids/pvp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |