abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137907841
Pff, die legendary questline is echt een vieze grind, ben nu bezig met die Secrets of the Empires....
  woensdag 19 maart 2014 @ 00:25:08 #252
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_137910712
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef Rickk_ het volgende:
Hoe zijn shamans atm? Qua PVP/PVE
Dik _O_ Sowieso toffe class, en best lekker in PvE, pvp geen idee. Main zelf een elemental en doe lekkere dps, als er veel aoe is vaak top 3. Enhancement is wel iets beter.

Vanavond 10-man Garrosh Normal gesloopt, super chill, nu dus de mount en achievement :D :D
pi_137910894
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:25 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Dik _O_ Sowieso toffe class, en best lekker in PvE, pvp geen idee. Main zelf een elemental en doe lekkere dps, als er veel aoe is vaak top 3. Enhancement is wel iets beter.

Vanavond 10-man Garrosh Normal gesloopt, super chill, nu dus de mount en achievement :D :D
Klinkt goed, heb shaman altijd al interessante class gevonden. Dat wordt levelen naar 60 en dan boosten. Heb alleen geen mail heirloom items, alleen cloth en leather :(

En gratz met je mount en achie, hehe.
Fantastisch!
pi_137910998
Shaman onlangs geboost, een Ele. Staat eigenlijk altijd in de top 3 qua dps inderdaad. Sowieso vaak in heroics tegen anderen met veel betere gear. Aanrader dus :)
pi_137911063
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Shaman onlangs geboost, een Ele. Staat eigenlijk altijd in de top 3 qua dps inderdaad. Sowieso vaak in heroics tegen anderen met veel betere gear. Aanrader dus :)
En als je even geen zin hebt in DPS kun je nog altijd restoration gaan. Iemand wellicht tips voor leuke en profitable professions voor Shaman voor die veteran boost?
Fantastisch!
pi_137913070
Gisteren met iemand mee gegaan in LFR Siege of Orgrimmar... wat een ramp zeg. Ten eerste dinsdag: nooit op dinsdag gaan. En ten tweede leek iedereen wel een lvl 90 te hebben gekocht. Gemiddelde dps 25-30k? Op één boss was ik hoogste dmg done :') En toen ik er even later wat van zei en vroeg of iedereen z'n char had gekocht was ik tweede met 120k dps (3 mensen meer dan 100k!) en iemand opmerkte dat dat ook niet heel erg hoog was. Ik: I'm your healer.

Maar vraagje, zit er een enrage timer op SoO bosses in LFR? Want de gevechten duurden laaaaaaang, maar een enrage kwam niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_137913622
Ik doe lfr alleen op woensdag en donderdag. Bij hoge uitzondering nog wel eens op vrijdag. De eerste dagen van de week heb je vaak nog wel aardige groepen, daarna wordt het drama.

Ben paar weken terug voor het laatst geweest voor laatste deel van de legendary questline. Hellscream moest ik nog killen.

Moet in lfr nog 1 baas uit het laatste deel, dan zul je mij er met shammy sowieso niet meer zien. Misschien met 1 van mijn alts, die kunnen nog wel wat gear gebruiken.
  † In Memoriam † woensdag 19 maart 2014 @ 09:24:05 #258
159966 lifeblind
pi_137914288
LFR.. Brrrr, ik zet daar nooit meer een voet binnen, dan maar een geel blokje op m'n armory pagina, maar ik hou 't maar blij flex en normal ^O^
  woensdag 19 maart 2014 @ 09:24:52 #259
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137914303
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:43 schreef Rickk_ het volgende:

[..]

En als je even geen zin hebt in DPS kun je nog altijd restoration gaan. Iemand wellicht tips voor leuke en profitable professions voor Shaman voor die veteran boost?
Enchanting, Alchemy, Jewelcrafting. Enchanting materiaal, enchants, flasks, potions en gems verkopen eigenlijk altijd wel goed, als je een beetje in de gaten houdt waar de meeste vraag naar is op de markt. Daarnaast bespaar je ook nog eens enorm op je eigen enchants, flasks, gems, etc.

Leatherworking en andere crafting professions hebben ook zo hun voordelen, vooral met de nieuwste craftable items (belts, pants, Sky Golem mount). Het duurt wel 3+ weken voor je het maakt, maar die items verkopen wel lekker.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren met iemand mee gegaan in LFR Siege of Orgrimmar... wat een ramp zeg. Ten eerste dinsdag: nooit op dinsdag gaan. En ten tweede leek iedereen wel een lvl 90 te hebben gekocht. Gemiddelde dps 25-30k?
Lage DPS in LFR vind ik nou niet echt iets wat pas gebeurt sinds je level 90s kunt kopen/boosten. Zoals je zelf al zei: het was dinsdag. Degene die weten wat ze doen blijven weg, degene die echt geen idee hebben wat voor of achter is queuen voor LFR.

quote:
Maar vraagje, zit er een enrage timer op SoO bosses in LFR? Want de gevechten duurden laaaaaaang, maar een enrage kwam niet.
Volgens mij wel, maar de enrage timer is zo gul dat je echt de meest indrukwekkende collectie kneuzen bij elkaar moet sprokkelen wil je er zo lang over doen. Als je Spoils of Pandaria kunt doen dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je dicht in de buurt komt van andere enrage timers.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_137914727
LFR loop ik 1x als ze uit komen om de achievement te hebben die je weer nodig hebt om andere raids binnen te kunnen :')
  woensdag 19 maart 2014 @ 09:50:15 #261
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137914947
Ik doe LFR alleen maar om alts een boost in item level te geven zodat ze niet compleet door de rest gedragen hoeven te worden tijdens alt Flex runs.
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_137918305
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:24 schreef LeBeau het volgende:
Lage DPS in LFR vind ik nou niet echt iets wat pas gebeurt sinds je level 90s kunt kopen/boosten. Zoals je zelf al zei: het was dinsdag. Degene die weten wat ze doen blijven weg, degene die echt geen idee hebben wat voor of achter is queuen voor LFR.

Maar voor SoO moet je minstens 496 gear hebben en dan vind ik 25k dps wel erg laag ja :+
En verder geen idee wat normaal is voor LFR, maar dit was wel heel triest omdat vrijwel iedereen zulke lage dps had. Traaaaage kills.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_137918691
Dinsdag is ook altijd de slechtste LFR dag. Alle mensen die het spel snappen doen het op woensdag of donderdag al.
  woensdag 19 maart 2014 @ 12:42:02 #264
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137920191
Als ik met m'n Monk LFR ga doen dan ga ik ook op woensdag of donderdag. Dan kan de rest me beter boosten als ik pretendeer een Windwalker te zijn terwijl ik toch echt liever Brewmaster speel. Maar goed, Jab > Tiger Palm > Jab > Rising Tiger Kick > Jab > Blackout Kick is nou niet echt een rotatie die moeilijk is om uit te voeren. :P
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_137920686
Ik vind wel dat heel veel mensen in WoW het nu heel gauw gooien op ''omg de characters zijn geboost en daardoor falen we''. Zijn best wel veel mensen die het hebben gedaan natuurlijk, maar het was voor die tijd al net zo. Het is nu gewoon een makkelijk excuus. Laatst in een LFR met mijn mistweaver monk, in SoO. Waren 2 healers ( die ironisch gezien geboost waren aan hun armor te zien ) die weigerden de tanks te healen omdat die zogenaamd te snel down gingen. Tank armour bekeken en die droegen gewoon erg goede armour. Ze deden ook gewoon hun werk. Ik had ook absoluut geen moeite om hun in leven te houden, maar die twee healers werden vaak op de tanks gezet..en toen gingen ze telkens dood. Toen zetten ze mij er uiteindelijk maar op, en toen ging het verder gewoon prima. Die twee healers werden halverwege ergens gekickt omdat ze vervolgens de raid niet konden healen. :P
pi_137924959
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:00 schreef Sapstengel het volgende:
Dinsdag is ook altijd de slechtste LFR dag. Alle mensen die het spel snappen doen het op woensdag of donderdag al.
Ik ging met iemand mee om een beetje te helpen. Want als ik al LFR doe dan noooooit na woensdag/donderdag.
pi_137925003
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind wel dat heel veel mensen in WoW het nu heel gauw gooien op ''omg de characters zijn geboost en daardoor falen we''. Zijn best wel veel mensen die het hebben gedaan natuurlijk, maar het was voor die tijd al net zo. Het is nu gewoon een makkelijk excuus. Laatst in een LFR met mijn mistweaver monk, in SoO. Waren 2 healers ( die ironisch gezien geboost waren aan hun armor te zien ) die weigerden de tanks te healen omdat die zogenaamd te snel down gingen. Tank armour bekeken en die droegen gewoon erg goede armour. Ze deden ook gewoon hun werk. Ik had ook absoluut geen moeite om hun in leven te houden, maar die twee healers werden vaak op de tanks gezet..en toen gingen ze telkens dood. Toen zetten ze mij er uiteindelijk maar op, en toen ging het verder gewoon prima. Die twee healers werden halverwege ergens gekickt omdat ze vervolgens de raid niet konden healen. :P
woah, assignments in LFR! Dat heb ik nog nooit meegemaakt :D
pi_137925256
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste keer ook gewoon met mijn dps gear aan het healen ben gegaan met de shammy. Geen enkel commentaar op gehad, ging ook gewoon goed. Moest alleen af en toe goed op manapool letten
pi_137956724
Gisteren heroic immerseus down op 25, besluit de raid uit elkaar te gaan :'(
pi_137960878
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Pff, die legendary questline is echt een vieze grind, ben nu bezig met die Secrets of the Empires....
Ze droppen ook zo lekker veel ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_137960890
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:50 schreef MarkyB het volgende:
Gisteren heroic immerseus down op 25, besluit de raid uit elkaar te gaan :'(
Waarom dan?
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_137962124
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

woah, assignments in LFR! Dat heb ik nog nooit meegemaakt :D
Idd, ik heal gewoon iedereen :P wat wel handig zou zijn is als men in LFR leert stacken, op een gevecht als norushen bijvoorbeeld. Staat men altijd verspreid door die kamer.
pi_137966184
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:09 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Idd, ik heal gewoon iedereen :P wat wel handig zou zijn is als men in LFR leert stacken, op een gevecht als norushen bijvoorbeeld. Staat men altijd verspreid door die kamer.
Haha ja. Zelfs op Sha kunnen ze nog redelijk uit elkaar blijven staan. Zeker met diegene die de buffs hebben.

Zie alleen een groepje word gekozen bij Galakras. Heel soms geven de tanks aan wat ze willen doen. Maar meer ook niet.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_137994420
Gisteravond ff snel BoT op 10m HC gedaan via open queue, mooi een paar achieves mee kunnen pakken. Dit weekend ff classic rep afmaken, moet nog 11k xp voorr Exodar en dan ben ik klaar.

Heb gisteren een mooie chest geloot op ordos voor mijn mage, ilvl ging gelijk met 4 punten omhoog.
pi_137995605
Ik heb ook het idee dat er tegenwoordig heel veel botters zitten in LFR, die gewoon standaard rotatie doen en dan hopen dat de rest het wel goed doet.
pi_137999306
Ben na een eerdere poging enige tijd geleden opnieuw begonnen met spelen. Ik kan me herinneren dat ik guildmembers makkelijk kon herkennen in een menigte omdat ze een andere kleur nameplate hadden. Maar ik kan de optie nergens terugvinden. Hoe regel je dit? :')
pi_138100070
Vandaag voor het eerst een hogere raid dan LFR gedaan met mijn nieuwe guild. Flex SoO zonder whipes tot de laatste boss gekomen. Eventueel dinsdag nog verder, morgen eerst normal clearen. Tof :)
pi_138102622
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vandaag voor het eerst een hogere raid dan LFR gedaan met mijn nieuwe guild. Flex SoO zonder whipes tot de laatste boss gekomen. Eventueel dinsdag nog verder, morgen eerst normal clearen. Tof :)
Bloodhoof? Lightwalkers?
pi_138104156
quote:
Vandaag voor het eerst een hogere raid dan LFR gedaan met mijn nieuwe guild.
Afgelopen weekend ook voor het eerst flex gedaan via open queue. Na 7 bazen viel de groep uit elkaar, misschien dat ik Nazgrim vanavond nog ff kan doen.

Heb er wel wat leuke loot aan overgehouden ook, ilvl nu op 551.
pi_138105564
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 01:24 schreef nikk het volgende:

[..]

Bloodhoof? Lightwalkers?
Raad je goed :) leuke guild.
pi_138105795
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Raad je goed :) leuke guild.
Ik was er ook bij. :P

Ben er bij sinds 2006 geloof ik. Stabiele guild, en nog met veel van dezelfde mensen.
pi_138106500
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:43 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik was er ook bij. :P

Ben er bij sinds 2006 geloof ik. Stabiele guild, en nog met veel van dezelfde mensen.
Oh nice! Ik ben vorige week gejoind, vanaf Shattered Hand. Kende er niemand en de guilds waren voornamelijk Zweeds.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:41:21 #283
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_138110449
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:23 schreef Kingleon het volgende:
Ik heb ook het idee dat er tegenwoordig heel veel botters zitten in LFR, die gewoon standaard rotatie doen en dan hopen dat de rest het wel goed doet.
Botters zijn veel beter dan de gemiddelde wow speler.

Nee de meeste bots doen veel damage.
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 24 maart 2014 @ 17:01:23 #284
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_138120033
Vanavond ff garrosh doodmaken. SOO normaal was wel erg makkelijk. Maar ff kijken hoe ver we in heroic komen volgende week :)
  maandag 24 maart 2014 @ 17:02:02 #285
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_138120065
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:41 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Botters zijn veel beter dan de gemiddelde wow speler.

Nee de meeste bots doen veel damage.
In bg's is het echt schijtirritant al die bots.
  maandag 24 maart 2014 @ 17:08:04 #286
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_138120325
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:02 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

In bg's is het echt schijtirritant al die bots.
ha mijn bot heeft nu al ~30k man afgemaakt, dus dat valt wel mee.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_138145439
Even een vraagje aan de elemental shammy's:

Voorheen deed ik eigenlijk alleen maar dungs, HC scenario en af en toe lfr. Nu ben ik afgelopen weekend begonnen met Flex via open queue. Super leuk om te doen, veel beter dan lfr.

Nu kwam ik er gisteren achter dat ik op boss fights echt achterblijf qua dps. Op mobs gaat het beter, alleen single target nog niet erg. Ik heb na de raid wel nog 2 kleine reforges gedaan en een talent aangepast.

Wat is jullie ilvl (ele sham) en wat doen jullie single target dps?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 08:07:16 #288
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_138145813
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 07:12 schreef Bart84 het volgende:
Even een vraagje aan de elemental shammy's:

Voorheen deed ik eigenlijk alleen maar dungs, HC scenario en af en toe lfr. Nu ben ik afgelopen weekend begonnen met Flex via open queue. Super leuk om te doen, veel beter dan lfr.

Nu kwam ik er gisteren achter dat ik op boss fights echt achterblijf qua dps. Op mobs gaat het beter, alleen single target nog niet erg. Ik heb na de raid wel nog 2 kleine reforges gedaan en een talent aangepast.

Wat is jullie ilvl (ele sham) en wat doen jullie single target dps?
562, zit afhankelijk van het gevecht in een raid rond de 250/280k. Maar dat is dan dus wel volledig gebuffed en geflasked etc.
pi_138145955
Daar zit ik echt mijlenver vanaf, ilvl is 551 nu. Ik zat gisteren gebuffed (geen flasks) op 86k..... Daarna heb ik wel een paar zaken veranderd zoals ik al aangaf. Maar dat brengt me niet ineens op 220k ofzo lijkt me. (moet nog ff meten hoeveel het nu zou zijn)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 08:38:02 #290
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_138146138
86K dps lijkt me wel erg laag voor dat item level, los van welke class of spec je speelt. Op m'n Feral Druid haalde ik dat al met een item level rond de 505, en ik ben echt heul geen goede dps (speel eigenlijk altijd healer).
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_138146909
86K is ook veel te laag. Nu heb ik al een paar wijzigingen aangebracht daarna. Stapsgewijs wil ik dit omhoog zien te krijgen, als ik eerst maar eens boven de 150K zie te komen op hele korte termijn. Dan heb ik alvast een heel eind gewonnen.
pi_138151087
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:23 schreef Bart84 het volgende:
86K is ook veel te laag. Nu heb ik al een paar wijzigingen aangebracht daarna. Stapsgewijs wil ik dit omhoog zien te krijgen, als ik eerst maar eens boven de 150K zie te komen op hele korte termijn. Dan heb ik alvast een heel eind gewonnen.
Ik heb nu een Ele shaman van ilvl 513 en ik doe in een raid ongeveer 80k.

Gister overigens gedwongen om uit de raid van normal SoO ( 10m ) te gaan, want ik deed te weinig dps. Klopte op zich ook wel...vergeleken met de rest van de raid, maar vervolgens houden ze iemand anders in de party die nog minder dps dan mij deed ( en het was geen healer ) en inviten vervolgens iemand die de avond ervoor ook minder dps dan mij deed ( met hogere ilvl! ). Erg raar. Maar ik ga gewoon verder met gearen in LFR en Flex totdat ze me weer vragen.
pi_138155515
Ik speel nu alleen flex, lfr ben ik mee gestopt. Met mijn ilvl moet SoO normal ook geen probleem zijn. Maar eerst dps omhoog werken voordat ik me daaraan ga wagen.

Ik wil niet met ilvl 551 aan komen zetten met 95K ofzo, dat gaat nergens over :)
pi_138156477
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:32 schreef Bart84 het volgende:
Ik speel nu alleen flex, lfr ben ik mee gestopt. Met mijn ilvl moet SoO normal ook geen probleem zijn. Maar eerst dps omhoog werken voordat ik me daaraan ga wagen.

Ik wil niet met ilvl 551 aan komen zetten met 95K ofzo, dat gaat nergens over :)
Link je char anders eens?
pi_138156549
Wat houdt een Flex raid in?
pi_138156797
quote:
Link je char anders eens?
Dat moet ik ff thuis doen, gaat hier helaas niet. De char heet Poesmagneet op Aerie Peak iig.

quote:
Wat houdt een Flex raid in?
Je kunt raiden op 10m, 25m en flex. Flex is variabel aantal tussen de 10 en 25 man in. Meestal zie je groepen van totaal 12-13 man. (2x tank 3x heal en 7dps ofzo) De HP van bosses en mobs is afgestemd op het aantal mensen in een groep.
pi_138157161
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:16 schreef Bart84 het volgende:

[..]

Dat moet ik ff thuis doen, gaat hier helaas niet. De char heet Poesmagneet op Aerie Peak iig.

[..]

Je kunt raiden op 10m, 25m en flex. Flex is variabel aantal tussen de 10 en 25 man in. Meestal zie je groepen van totaal 12-13 man. (2x tank 3x heal en 7dps ofzo) De HP van bosses en mobs is afgestemd op het aantal mensen in een groep.
Speel als je thuis bent maar eens met http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/aerie_peak/poesmagneet :) Er kan nog flink wat van je hit af. Je wapen nog enchanten,belt buckle op je belt en check je rotatie eens op http://www.noxxic.com/wow(...)tation-and-cooldowns :)
pi_138157406
Tnx voor de tip. Die echant op staff weet ik, heb hem net een paar dagen en de AH op Aearie Peak is een drama af en toe. Ik zal ff kijken wat ik nog kan reforgen qua hit/spirit, veel heb ik al gedaan.

Belt Buckle zal ik nog ff doen, goeie.

Samen met de rotatie die ik al iets heb aangepast moet ik dan wel iets verder zijn. Vanavond gaan we eens meten op hoeveel ik uitkom.
pi_138162064
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:32 schreef Bart84 het volgende:

Op de simdps kom je op 174k dps uit. Maar dat moet je een beetje met een korreltje zout nemen. Ik zit met mijn i549 op 227k, maar in de praktijk kom ik niet echt hoger dan 180k ofzo.

Je zou eventueel logs kunnen maken van de flex runs en die uploaden naar worldoflogs.com of warcraftlogs.com. Dan kun je je met andere ele shamans vergelijken.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_138163639
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 01:24 schreef nikk het volgende:

[..]

Bloodhoof? Lightwalkers?
Zit jij op Bloodhoof?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')