Bloodhoof? Lightwalkers?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vandaag voor het eerst een hogere raid dan LFR gedaan met mijn nieuwe guild. Flex SoO zonder whipes tot de laatste boss gekomen. Eventueel dinsdag nog verder, morgen eerst normal clearen. Tof
Afgelopen weekend ook voor het eerst flex gedaan via open queue. Na 7 bazen viel de groep uit elkaar, misschien dat ik Nazgrim vanavond nog ff kan doen.quote:Vandaag voor het eerst een hogere raid dan LFR gedaan met mijn nieuwe guild.
Ik was er ook bij.quote:
Oh nice! Ik ben vorige week gejoind, vanaf Shattered Hand. Kende er niemand en de guilds waren voornamelijk Zweeds.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik was er ook bij.
Ben er bij sinds 2006 geloof ik. Stabiele guild, en nog met veel van dezelfde mensen.
Botters zijn veel beter dan de gemiddelde wow speler.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:23 schreef Kingleon het volgende:
Ik heb ook het idee dat er tegenwoordig heel veel botters zitten in LFR, die gewoon standaard rotatie doen en dan hopen dat de rest het wel goed doet.
In bg's is het echt schijtirritant al die bots.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:41 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Botters zijn veel beter dan de gemiddelde wow speler.
Nee de meeste bots doen veel damage.
ha mijn bot heeft nu al ~30k man afgemaakt, dus dat valt wel mee.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
In bg's is het echt schijtirritant al die bots.
562, zit afhankelijk van het gevecht in een raid rond de 250/280k. Maar dat is dan dus wel volledig gebuffed en geflasked etc.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:12 schreef Bart84 het volgende:
Even een vraagje aan de elemental shammy's:
Voorheen deed ik eigenlijk alleen maar dungs, HC scenario en af en toe lfr. Nu ben ik afgelopen weekend begonnen met Flex via open queue. Super leuk om te doen, veel beter dan lfr.
Nu kwam ik er gisteren achter dat ik op boss fights echt achterblijf qua dps. Op mobs gaat het beter, alleen single target nog niet erg. Ik heb na de raid wel nog 2 kleine reforges gedaan en een talent aangepast.
Wat is jullie ilvl (ele sham) en wat doen jullie single target dps?
Ik heb nu een Ele shaman van ilvl 513 en ik doe in een raid ongeveer 80k.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:23 schreef Bart84 het volgende:
86K is ook veel te laag. Nu heb ik al een paar wijzigingen aangebracht daarna. Stapsgewijs wil ik dit omhoog zien te krijgen, als ik eerst maar eens boven de 150K zie te komen op hele korte termijn. Dan heb ik alvast een heel eind gewonnen.
Link je char anders eens?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:32 schreef Bart84 het volgende:
Ik speel nu alleen flex, lfr ben ik mee gestopt. Met mijn ilvl moet SoO normal ook geen probleem zijn. Maar eerst dps omhoog werken voordat ik me daaraan ga wagen.
Ik wil niet met ilvl 551 aan komen zetten met 95K ofzo, dat gaat nergens over
Dat moet ik ff thuis doen, gaat hier helaas niet. De char heet Poesmagneet op Aerie Peak iig.quote:Link je char anders eens?
Je kunt raiden op 10m, 25m en flex. Flex is variabel aantal tussen de 10 en 25 man in. Meestal zie je groepen van totaal 12-13 man. (2x tank 3x heal en 7dps ofzo) De HP van bosses en mobs is afgestemd op het aantal mensen in een groep.quote:Wat houdt een Flex raid in?
Speel als je thuis bent maar eens met http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/aerie_peak/poesmagneetquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:16 schreef Bart84 het volgende:
[..]
Dat moet ik ff thuis doen, gaat hier helaas niet. De char heet Poesmagneet op Aerie Peak iig.
[..]
Je kunt raiden op 10m, 25m en flex. Flex is variabel aantal tussen de 10 en 25 man in. Meestal zie je groepen van totaal 12-13 man. (2x tank 3x heal en 7dps ofzo) De HP van bosses en mobs is afgestemd op het aantal mensen in een groep.
Op de simdps kom je op 174k dps uit. Maar dat moet je een beetje met een korreltje zout nemen. Ik zit met mijn i549 op 227k, maar in de praktijk kom ik niet echt hoger dan 180k ofzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:32 schreef Bart84 het volgende:
Ik speel nu alleen flex, lfr ben ik mee gestopt. Met mijn ilvl moet SoO normal ook geen probleem zijn. Maar eerst dps omhoog werken voordat ik me daaraan ga wagen.
Ik wil niet met ilvl 551 aan komen zetten met 95K ofzo, dat gaat nergens over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |