Nee, lijkt niet echt op invincible toch.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:58 schreef Denni5 het volgende:
Is het een nieuwe skin btw? Of die van Invincible die opnieuw is gebruikt? Hoop toch dat de Lich King ooit eens besluit hem te droppen.
Ik heb er nu 8 op level 90, en druid levelen was verre van lastig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog maar een boost erbij gehaald. Wil toch wel graag een hunter of druid erbij nog. Gebruiken op mijn lvl 84 priest vind ik zonde namelijk. Druid is het lastigste te levelen, dus gok dat ik die nog ga boosten. Heb ik nog iets meer variatie
Ben jij 12 of zo? Jeetje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:12 schreef Pino0 het volgende:
Mensen die Horde spelen![]()
9 van de 10 zijn dik, lelijk 40 jaar en echte die hard wow spelers.
Heerlijk om die level 56'ers te ganken in Blasted Lands, FUCK THE HORDE
Opnieuw.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:02 schreef Katth het volgende:
Moet je opnieuw 3 games winnen of telt beta ook?
Jij bent vroeger duidelijk nooit op onze guildmeets geweestquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:12 schreef Pino0 het volgende:
Mensen die Horde spelen![]()
9 van de 10 zijn dik, lelijk 40 jaar en echte die hard wow spelers.
true, bij ons waren de meesten zo rond de 18.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:17 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Jij bent vroeger duidelijk nooit op onze guildmeets geweest.
Oke, zo maar ff doen dus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Opnieuw.
Ik heb em net gehaald, casual games tellen ook.
3 vrij makkelijke overwinningen met een rush dek
#JBGSquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:57 schreef Pino0 het volgende:
Heerlijk gravecampen, na een level 56 ongeveer 10 keer gekilled te hebben logde hij in op een andere char en begon te spammen
Hier doen we het allemaal voor;
[ afbeelding ]
Fuck the horde
Ach we weten allemaal dat de alliance de zwakkere factie isquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:57 schreef Pino0 het volgende:
Heerlijk gravecampen, na een level 56 ongeveer 10 keer gekilled te hebben logde hij in op een andere char en begon te spammen
Hier doen we het allemaal voor;
[ afbeelding ]
Fuck the horde
Omdat horde meestal die hard spelerts zijn, 40 jarige dikzakken die full time werken en elke avond thuis brengen achter hun computertje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ach we weten allemaal dat de alliance de zwakkere factie is
Vooroordeel much?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:04 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Omdat horde meestal die hard spelerts zijn, 40 jarige dikzakken die full time werken en elke avond thuis brengen achter hun computertje.
Meer qua lore.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:04 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Omdat horde meestal die hard spelerts zijn, 40 jarige dikzakken die full time werken en elke avond thuis brengen achter hun computertje.
Hoe gefrustreerd kan je zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:04 schreef Pino0 het volgende:
Probeer het, zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:03 schreef Munchlax het volgende:
Ik heb de starter edition, kan ik dan wel de hearthseed krijgen.
Oja, ik ben een gnome mage. awesome huh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |